Mówi: | Piotr Ziarkowski |
Funkcja: | Dyrektor ds. Marketingu i PR |
Firma: | Hyundai Motor Poland |
Limuzyna Hyundai Equus dla Michela Platiniego
Flota samochodów na Euro 2012 gotowa. Hyundai Motor Company, jako oficjalny partner turnieju, dostarczył ponad 180 aut, które przez miesiąc będą do dyspozycji drużyn piłkarskich, VIP-ów i organizatorów mistrzostw. Flagowym modelem koncernu - limuzyną Equus będzie w czasie Euro jeździł prezydent UEFA Michel Platini.
Hyundai Motor Company od 12 lat jest partnerem UEFA i będzie nim jeszcze przez kolejnych 5 lat.
- To dla nas wielki zaszczyt, że możemy nasze samochody udostępnić organizatorom EURO 2012 – mówi Piotr Ziarkowski dyrektor Marketingu i PR Hyundai Motor Poland.
Flota liczy 183 samochody.
- To będą samochody osobowe, m.in. i30, i40, ix35, którymi będą jeździli wolontariusze oraz zawodowi kierowcy. Przekazujemy też H-1 - to są minibusy, które będą przewoziły większą ilość osób. Mamy też model Hyundai Equus. To największa limuzyna w naszym portfolio, którą będzie jeździł Michael Platini – wymienia Piotr Ziarkowski.
Jak podkreśla dyrektor ds. marketingu, udostępnione samochody to seryjne modele, które w swym wyposażeniu mają wszystko, co zapewni pełen komfort użytkowania. Na ulicach będą rozpoznawalne po specjalnym reklamowym oklejeniu.
- Wszystkie samochody są z klimatyzacją. Turniej się odbywa latem, więc to jest istotne. Samochody mają pełne komplety poduszek, wszystkie systemy bezpieczeństwa, które są dostępne w naszych samochodach. Myślę, że zarówno wolontariusze, jak i przede wszystkim goście, których będą obsługiwali, będą się w nich bardzo dobrze czuli – zapewnia Piotr Ziarkowski.
Od 2000 roku koncern wspiera UEFA przy organizacji mistrzostw Europy. Flota Hyundai obsługiwała też Letnią Olimpiadę w Atenach w 2004 roku czy Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, które odbyły się w 2002 roku w Korei i Japonii. Przekazana wówczas flota liczyła ponad 1050 samochodów.
Jak podkreślają przedstawiciele koncernu, Hyundai sukcesywnie rozwija swą globalną działalność marketingową w kategorii sportu, a piłka nożna jest numerem jeden na jej liście sponsoringowej.
Czytaj także
- 2024-04-23: Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut
- 2024-03-06: Dopłaty do używanych aut elektrycznych mogłyby pobudzić rynek elektromobilności. Więcej takich pojazdów przyjeżdżałoby z zagranicy
- 2024-03-08: Auta elektryczne nie są już wykorzystywane tylko jako typowe pojazdy miejskie. Kierowcy przemierzają nimi coraz więcej długich dystansów
- 2024-03-19: Niska dostępność małych i tanich samochodów elektrycznych blokuje rozwój rynku. W ciągu kilku lat mają się pojawić modele w przystępnej cenie
- 2024-03-12: Wysokie ceny elektryków to duża bariera w rozwoju elektromobilności w Polsce. Większy wybór tańszych modeli mógłby pobudzić rynek
- 2024-02-09: Popyt na używane samochody przyspiesza. Na rynku dwukrotnie wzrosła liczba ofert elektryków
- 2024-01-12: W ofertach na rynku wtórnym coraz więcej „młodszych” aut. Przez to wzrosły także średnie ceny
- 2023-12-04: Producenci części motoryzacyjnych i warsztaty nie są gotowe na 2035 rok. Dla wielu z nich konieczna będzie zmiana profilu działalności
- 2024-01-15: Regenerowane części zamienne są coraz popularniejsze. Wykorzystuje się je również w fabrycznym odnawianiu używanych aut
- 2023-11-17: Cyfrowe euro możliwe w ciągu dwóch–trzech lat. Prace nad cyfrowymi odpowiednikami swoich walut prowadzi już 130 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.