Mówi: | Piotr Bieńkowski, dyrektor marketu Saturn w Galerii Krakowskiej |
Saturn rusza do walki o sprzedaż produktów Apple w Polsce. W Krakowie uruchomił specjalistyczny punkt z ofertą producenta
Sieć marketów Saturn uruchomiła kolejny Apple Shop. Decyzja o otwarciu sklepu w Galerii Krakowskiej wiąże się z rosnącym zainteresowaniem konsumentów zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Klienci mogą tam nie tylko znaleźć innowacyjne produkty, lecz także poznać ich funkcjonalność i możliwości, jakie oferują w codziennym życiu. Saturn zapowiada, że to właśnie tu będą miały premierę nowości wypuszczane przez Apple na rynek.
– Otwarcie Apple Shop w Saturnie w Galerii Krakowskiej było odpowiedzią na rosnące potrzeby i zainteresowanie klientów najwyższymi technologiami. Rozwiązania, zwłaszcza te łączące ludzi, czyli tzw. connectivity, cieszą się coraz większą popularnością, dlatego stworzyliśmy miejsce, które gromadzi entuzjastów oraz osoby potrzebujące doradztwa, a przede wszystkim miejsce przeglądu najnowszych rozwiązań na rynku – podkreśla w rozmowie z agencją Newseria Biznes Piotr Bieńkowski, dyrektor marketu Saturn w Galerii Krakowskiej.
W sklepie można znaleźć wszystkie produkty Apple'a dostępne na polskim rynku, także nowości, m.in. iPhone 6 i iPhone 6 Plus, iPad Air 2, iPad mini 3 z czytnikiem linii papilarnych Touch ID, nowy MacBook Pro, iMac z wyświetlaczem Retina 5K. Przy zakupie każdego urządzenia Mac czy iOS można też bezpłatnie pobrać aplikację iWork czy iLife.
– Nie ma w zasadzie takiego rozwiązania technologicznego, z którym nasi klienci nie mogliby się zapoznać i na temat którego nie mogliby uzyskać kompetentnej wiedzy na temat funkcjonalności, zalet i szczegółów technologicznych. Jesteśmy sklepem premium, dbamy o to, by wszelkiego rodzaju nowości pojawiały się w pierwszej kolejności u nas. Mogę zagwarantować, że wszelkie premiery powinny pojawiać się w tym miejscu – mówi Bieńkowski.
Dyrektor Saturna w Galerii Krakowskiej przekonuje, że w sklepie duży nacisk kładziony jest na jakość obsługi. Pracownicy mają nie tylko wiedzę, to również pasjonaci, którzy potrafią przedstawić wszystkie możliwości danego urządzenia
– To osoby, które z autopsji mogą powiedzieć, w jaki sposób dana technologia może pomagać w codziennym życiu. Nie tylko w sferze komunikacji, lecz także dostępu do informacji. Nie można również zapominać o wszelkiego rodzaju hobbystycznych aplikacjach. Nasi pracownicy potrafią doradzić i zademonstrować, w jaki sposób można z tych urządzeń korzystać – podkreśla Bieńkowski.
Polacy chętnie przyswajają nowe trendy, coraz częściej korzystają też z nowoczesnych urządzeń technologicznych. Raport „Polska jest mobi 2015” wskazuje, że smartfony posiada 58 proc. osób, co piąta ma tablet. Większa jest także świadomość, w jaki sposób używać urządzeń oraz jakie są ich możliwości. Dlatego otwarcie sklepu 27 czerwca przyciągnęło klientów, Saturn liczy też na dobre wyniki w najbliższym czasie.
– Pierwsze godziny były bardzo gorące. Był nawet mały wyścig po towary promocyjne. To także święto naszych klientów, jesteśmy naprawdę zadowoleni z tych pierwszych chwil – ocenia dyrektor Saturna.
Apple Shop w Galerii Krakowskiej to drugi tego typu punkt w sieci Saturn. Pierwszy sieć otworzyła w Warszawie.
Czytaj także
- 2025-06-10: Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
- 2025-05-19: Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat
- 2025-03-20: Piotr Zelt: Planuję wziąć udział w wyścigach kolarskich Gran Fondo. Trenuję cztery razy w tygodniu
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-04-15: Piotr Zelt: Na Święta Wielkanocne zamierzam wyjechać na narty w Alpy. Jak mam czas, to pracuję jako instruktor narciarski
- 2024-11-28: P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
- 2024-12-05: Piotr Szwedes: Chyba każdy z nas tęskni za tym, żeby czasami zrzucić te wszystkie filtry i powiedzieć komuś prawdę. Niestety życie zmusza nas do tego, żebyśmy popełniali małe kłamstewka
- 2024-12-18: Piotr Szwedes: Teraz znowu zrobił się trend na brzydotę. Pokazujemy coś brudnego, siebie bez makijażu, że jesteśmy tacy prawdziwi
- 2024-10-17: Wiele wyzwań polskiej prezydencji w UE. Jednym z kluczowym będą prace nad nowym budżetem
- 2024-10-23: Polska w końcówce krajów wdrażających w firmach sztuczną inteligencję. Bolączką jest brak kompetencji cyfrowych u menedżerów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.