News powiązane z Neinver
2015-10-14 | 06:30
Handel
Centra outletowe w Polsce przyciągają coraz więcej klientów. Głównie za sprawą dobrej oferty modowej
Polska jest outletową potęgą w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasycenie powierzchnią na poziomie 5 mkw. na tysiąc mieszkańców plasuje nasz kraj wyżej niż Niemcy. W Polsce działa 13 centrów outletowych, które przyciągają coraz więcej klientów. Kluczem do sukcesu jest właściwy dobór najemców.
2015-10-01 | 09:30
Handel
Neinver, zarządca sieci Factory Outlet, chce powiększać swoje centra handlowe i wzbogacać liczbę ich najemców
Hiszpańska grupa Neinver, która w Polsce zarządza centrami outletowymi Factory, zamierza rozbudowywać dotychczas działające centra handlowe. Po otwarciu najnowszej inwestycji, rozbudowanego outletu w warszawskim Ursusie firma liczy na dalszą poprawę wyników sprzedaży i liczby przyciąganych klientów.
2015-02-24 | 06:40
Handel
Outlety Neinvera chcą przyciągnąć klientów nowymi na polskim rynku markami modowymi. Firma liczy na 10-proc. wzrost sprzedaży w 2015 roku
Hiszpańska firma Neinver spodziewa się w tym roku wzrostu sprzedaży o 10 proc. Ubiegły rok był dotychczas najlepszym dla należącej do Neinvera polskiej sieci outletów Factory. Łącznie sprzedaż wzrosła w nich o 20 proc. przy jednoczesnym 10-proc. wzroście odwiedzalności. Spółka liczy na to, że 2015 rok będzie jeszcze lepszy i zapowiada, że w jej centrach zadebiutują nowe na polskim rynku marki.
2015-02-24 | 06:25
Handel
Polacy chętnie odwiedzają outlety. Przyciągają one też coraz więcej marek
Jeszcze kilka lat temu Polacy odwiedzali tego typu centra handlowe 3-4 razy w roku, dziś robią to znacznie częściej. Sieć outletów Factory, należąca do hiszpańskiej firmy Neinver, zanotowała w ubiegłym roku 20-proc. wzrost sprzedaży i 10-proc. wzrost odwiedzalności. W tym roku też liczy na wzrosty. Tym bardziej że na sprzedaż w outletach decyduje się coraz więcej marek.