News powiązane z producent
2017-11-27 | 06:16
Teatr
Piotr Szwedes: Teatralnie poszedłem jeszcze dalej i zacząłem produkować sztuki teatralne. Przynosi to satysfakcję i pieniądze
Aktor podkreśla, że na scenie teatralnej jest obecny od 20 lat. Zagrał w wielu spektaklach, a zdobyte w tym czasie doświadczenie postanowił połączyć z zacięciem biznesowym. Zajął się produkcją sztuk – wybiera teksty, obsadę aktorską i odpowiada za wszystkie kwestie merytoryczne. W tym charakterze na swoim koncie ma już dwa spektakle – „Pół na pół” i „Kłamstwo”, a w przygotowaniu jest kolejny. Aktor przyznaje, że stawia szczególnie na komedie, bo ludzie w tych czasach potrzebują trochę dystansu i odpoczynku.
2016-10-05 | 06:40
Telekomunikacja
Lenovo szykuje się do ekspansji na polskim rynku smartfonów. Cel długoterminowy to pozycja lidera
Po sukcesach na polskim rynku tabletów i pecetów chiński koncern Lenovo zapowiada ekspansję w segmencie smartfonów. Na początek zaoferuje cztery modele, w tym modularny aparat premium Moto Z. Dzięki nim koncern chce szybko osiągnąć minimum 10-proc. udział rynkowy, a następnie konsekwentnie umacniać pozycję.
2016-07-20 | 06:45
IT i technologie
Lenovo inwestuje w segment urządzeń dla małych i średnich firm. Rośnie znaczenie polskiego rynku dla chińskiego koncernu
Polska to jeden z najważniejszych krajów dla Lenovo, czego dowodem będzie wrześniowa wizyta w naszym kraju całego zarządu chińskiego koncernu z prezesem Yang Yuanqing na czele. Po sukcesach na polskim rynku konsumenckim koncern chce zaistnieć na rynku małych i średnich przedsiębiorstw w pełnym zakresie produktowym – zapowiada dyrektor generalny Lenovo Polska.
2016-03-15 | 06:30
Styl życia
Polki są świadomymi i wymagającymi konsumentami. Podczas zakupów najczęściej zwracają uwagę na markę i skład produktu
Kobiety mają znaczący wpływ na 88 proc. codziennych zakupów i na 76 proc. decyzji podejmowanych przez całą rodzinę odnośnie do zakupu wszelkich innych towarów – wynika z badania „Polki same o sobie”. Panie są świadomymi i odpowiedzialnymi konsumentkami, znają swoje potrzeby i oczekiwania, chętnie otwierają się na nowości. Przy zakupie danego produktu najczęściej zwracają uwagę na jego markę (61 proc.) i skład (41 proc.). Na zakupy „dla domu” Polka poświęca przeciętnie cztery godziny tygodniowo, zaś na zakupy „dla siebie” – dwie godziny.
2016-01-05 | 07:40
Przemysł
Polskie łodzie motorowe podrożeją. Admiral Boats zmienia strategię sprzedaży
Admiral Boats zmodyfikował strategię działania i sprzedaży. W minionym roku spółka zmieniła organizację produkcji, a teraz chce się skupić na budowie większych oraz droższych łodzi, dlatego podnosi ceny. Podtrzymuje też plany emisji akcji i przeniesienie się z NewConnect na główny rynek warszawskiej giełdy.
2015-12-29 | 07:45
Przemysł
Admiral Boats liczy na zyski ze sprzedaży na południu Europy i Bliskim Wschodzie. Po kryzysie greckim znów rosną zamówienia na łodzie sportowe i rekreacyjne
Po kilku kryzysowych latach na międzynarodowy rynek wraca koniunktura na łodzie. Ich polski producent, Admiral Boats, ma już pełny portfel zamówień na najbliższy sezon. Firma zdobywa kolejne rynki zbytu dla swoich produktów. Liczy, że po sukcesach w Skandynawii czy Europie Zachodniej znajdzie też klientów w ciepłych krajach, gdzie sezon praktycznie nigdy się nie kończy.
2015-12-07 | 06:55
Farmacja
J. Starak: Restrukturyzacja Polfy Lublin przynosi efekty. Spółka będzie eksportować na rynki Ameryki Północnej
Specjalistyczne wyroby medyczne z Lublina będą trafiać na rynek USA, Kanady i Meksyku. Polfa Lublin będzie eksportować za ocean 15 mln sztuk produktów rocznie. Pozyskanie tego kontraktu to dowód na to, że restrukturyzacja spółki prowadzona w ostatnich latach przynosi efekty. Polfa Lublin ma stabilne wyniki finansowe zarówno dzięki staraniom właściciela Jerzego Staraka i zarządu, jak i dzięki zaangażowaniu pracowników.
2015-08-31 | 09:00
IT i technologie
Vivid Games inwestuje w kolejne gry i nowe rozwiązania technologiczne. Firma chce, by klienci mieli łatwiejszy i szybszy dostęp do jej produktów
Vivid Games planuje intensywne inwestycje w rozwój technologiczny. Największa polska firma produkującą gry na urządzenia mobilne zamierza m.in. stworzyć system, który pozwoli jej dostosowywać przekaz reklamowy do oczekiwań graczy z konkretnych części świata. Chce też ułatwić grę klientom korzystającym z różnych technologicznie urządzeń. Po sukcesie gry „Real Boxing” szykuje jej nową wersję i zapowiada kolejne premiery.
2015-06-30 | 06:35
Motoryzacja
Coraz więcej miejsc pracy u producentów części samochodowych. W przyszłym roku wzrośnie zatrudnienie przy produkcji aut
Wraz z rosnącymi zamówieniami na części i akcesoria samochodowe producenci dynamicznie zwiększają zatrudnienie. W produkcji aut wzrosty są niewielkie, ale przyspieszenia można się spodziewać na początku przyszłego roku ze względu na planowane uruchomienie fabryki Volkswagena we Wrześni. Znalezienie dobrych pracowników może być coraz trudniejsze.
2015-03-06 | 06:20
IT i technologie
Polski producent urządzeń mobilnych zapowiada debiut nowych smartfonów i ekspansję zagraniczną
Należący do Grupy TelForceOne polski producent telefonów myPhone chce zwiększyć swój udział w segmencie smartfonów. Za kilka dni oficjalną premierę będą miały dwa nowe modele. Producent telefonów Simply, czyli prostych urządzeń z kilkoma funkcjami, zamierza w najbliższych miesiącach zaproponować seniorom nowsze rozwiązania. myPhone chce też aktywnie walczyć o rynki zagraniczne.
2014-11-05 | 08:00
IT i technologie
Trwają zapisy na akcje VIGO System. Spółka obiecuje wysokie dywidendy
Zainwestowanie pozyskanych pieniędzy w nowe technologie i przeznaczenie dużej części zysku na dywidendy obiecuje inwestorom szykująca się do giełdowego debiutu spółka VIGO System.
2014-10-16 | 06:55
Przemysł
Na GPW zadebiutuje kolejna spółka chińska. Fenghua SoleTech chce pozyskać pieniądze na rozbudowę fabryki
6 listopada na giełdach w Warszawie i we Frankfurcie zadebiutuje chińska spółka obuwnicza Fenghua SoleTech. Z emisji chce pozyskać od 10,4 do 12,7 mln euro, które zamierza przeznaczyć na rozbudowę swej fabryki w Jinjiang.
2012-07-19 | 06:25
Handel
Polska Federacja Producentów Żywności chce powołania specjalnej policji żywieniowej
Niezgodne z prawdą oznaczanie produktów spożywczych uderza przede wszystkim w konsumentów, ale zagraża również zdrowej konkurencji na rynku, a szczególnie uczciwym producentom. Dlatego Polska Federacja Producentów Żywności wnioskuje za powołaniem, wzorem np. Włoch, specjalnej policji żywieniowej, która skontrolowałaby skład produktów, które znajdują się na sklepowych półkach.