Jackson’s Disrupts Amazon Prime Day with Big Deals
The Better-for-You Snack Brand Only Made with Avocado Oil Taps into Prime Day Demand with Top-Selling Flavors and Expanding E-Commerce Reach
With standout varieties like Kettle Cooked Sweet Potato Chips, Kettle Cooked Potato Chips, and Super Veggie Straws in craveable flavors like Carolina BBQ, Farmhouse Ranch, and Sea Salt, Jackson’s has become a go-to for consumers seeking delicious snacks without compromising on ingredients. Made from heirloom sweet potatoes and other real vegetables, and cooked low and slow in avocado oil, all Jackson’s snacks are seed oil free, non-GMO, gluten-free, vegan, and paleo-friendly — making them a standout in the better-for-you category.
“Shoppers use Prime Day to stock up on brands they trust,” says VP of Marketing, Stephanie Wysocki. “We’re excited to meet that demand with craveable snacks that are made with better ingredients and always with avocado oil.”
This year’s Prime Day campaign reflects Jackson’s growing e-commerce success. The brand’s Amazon storefront has become a key driver of discovery and trial, offering multi-packs, variety bundles, and snackable formats that are ideal for families, health-conscious shoppers, and busy professionals alike.
Jackson’s continued Amazon growth has been supported by partners like Space Command, a San Diego–based Amazon agency that helps CPG brands optimize performance through strategic content and advertising.
All participating Prime Day products are now available at promotional pricing on Amazon from today, July 8, through July 11, including exclusive bundles and customer favorites.
About Jackson's
Jackson's is the original crusader of snacks made with premium avocado oil and better ingredients. Since 2013, the brand has led the charge in transforming the snack aisle, beginning with sweet potato chips and expanding into bold new innovations like kettle chips and Super Veggie Straws, all crafted to meet the needs of modern snackers seeking clean, craveable, and inclusive options.
Founded in the kitchen of Scott and Megan Reamer in Crested Butte, Colorado, Jackson's was inspired by their son Jackson's health journey and created from a mission to make low-inflammation snacks using real, nutrient-rich ingredients. That mission lives on in every bag, as the company continues to cook each batch "low and slow" in 100% avocado oil for a superior crunch and clean taste. Jackson's proudly manufactures all of its snacks in its state-of-the-art facility in Muskego, Wisconsin, ensuring full control over quality, innovation, and production. Following a $1.25 million investment from Shark Tank's Rohan Oza, Jackson's has grown into a nationally loved brand, stocked in Costco, Walmart, Target, Whole Foods, Sprouts, Kroger, CVS, 7-Eleven, and more. In January 2025, Instacart named Jackson's one of the fastest-growing emerging brands of 2024. Jackson's snacks are also available online in multipacks and variety packs at SnackJacksons.com and Amazon.com.
Keagan Smith
Interdependence Public Relations
+1 248-761-0340
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Tranzlatex Launches Affordable, Human-Based Translation and Certified Transcription Services Worldwide
Solsken Roofing Relaunches Business Website in Partnership with Optimize Media Marketing
Theme Park Attraction 'Dragon Quest Island' to Distribute Special 'King Onion Slime Fans' to Visitors
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.