Komunikaty PR

4,7 miliona klientów zbiera punkty PAYBACK w sieci Kaufland

2019-05-16  |  15:20

Mija rok odkąd Kaufland dołączył do grona partnerów Programu PAYBACK. Klienci sieci zyskali możliwość zbierania punktów i ich wykorzystywania podczas codziennych zakupów. W ciągu ostatnich 12 miesięcy uczestnicy Programu wykorzystali w sklepach Kaufland punkty o łącznej wartości 12 milionów złotych.

Podsumowując rok naszej współpracy z Programem PAYBACK możemy potwierdzić, że nasze cele zostały osiągnięte. Dopasowany do indywidualnych potrzeb klientów i prosty w wykorzystaniu program lojalnościowy okazał się być doskonałym uzupełnieniem naszej oferty. Program dał nam możliwość większego angażowania konsumentów odwiedzających Kaufland. Prowadzone przez nas akcje specjalne typu „Punktowy milioner” czy promocje z innymi partnerami Programu dają nam nie tylko niepowtarzalną szansę do zainteresowania naszą ofertą dotychczasowych użytkowników karty PAYBACK, ale także do przyłączania kolejnych osób do tej społeczności. Klienci chętnie korzystają z nowych form promocji, które pozwalają na zwiększanie swojego salda punktowego  – komentuje Norbert Czyżewski, dyrektor Pionu CRM sieci Kaufland Polska. Jak wynika z najnowszego badania PAYBACK Opinion Poll, konsumenci polubili Program PAYBACK szczególnie za szybkość, z jaką mogą zbierać punkty każdego dnia. To atut dla 71% respondentów. Wymiana punktów na zakupy to z kolei ważny element dla co 3 konsumenta, który odwiedza Kaufland. Dzięki tej możliwości nasi klienci zaoszczędzili aż 12 milionów złotych – dodaje Norbert Czyżewski.

Dzięki dołączeniu Kaufland do PAYBACK zyskaliśmy 3,5 miliona nowych uczestników, jednocześnie ponad milion dotychczasowych posiadaczy naszej karty zyskało kolejnego Partnera, u którego mogą zbierać i wykorzystywać swoje punkty. Uczestnicy Programu PAYBACK chętniej wybierają tę sieć sklepów jako miejsce codziennych zakupów - obecnie 74% z nich deklaruje, że odwiedza Kaufland. Dzięki spersonalizowanej komunikacji uczestnicy naszego Programu otrzymują oferty, które są dostosowane do ich potrzeb i zwyczajów zakupowych. Wspólne akcje prowadzone z naszymi  kluczowymi partnerami, czyli BP, CUK Ubezpieczenia czy Multikinem sprawiają, że konsumenci w naturalny sposób korzystają z zalet multipartnerskości. Cieszy nas, że PAYBACK rozwija się i każdego dnia możemy 400 000 razy nagradzać klientów naszych partnerów. Łączna wartość zakupów dokonywanych przez uczestników PAYBACK przekracza 16 miliardów złotych rocznie, a jednocześnie na ich konta trafiają punkty o wartości blisko 90 milionów złotych – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

Kaufland dołączył do Programu PAYBACK 26 kwietnia 2018 roku. Punkty za zakupy w sieci naliczane są według standardowego przelicznika – za każde wydane 3 zł uczestnik Programu otrzymuje 1 punkt PAYBACK. Ponadto liczne akcje promocyjne to szansa na zdobycie dodatkowych punktów, które można: wymienić na nagrody, mile Miles & More, wykorzystać podczas płacenia za zakupy czy przekazać na program dożywiania dzieci Pajacyk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument BRAK ZDJĘCIA
2019-07-16 | 08:00

Czym kierują się Polacy aranżując łazienkę raport

Funkcjonalność, estetyka, a może ekologia – czym kierują się Polacy aranżując łazienkę?  Raport z badania opinii publicznej Po co komu ta łazienka? – spytała babcia Wolańska w kultowej scenie filmu
Konsument Optymizm wypiera niepewność
2019-07-10 | 13:00

Optymizm wypiera niepewność

Polscy konsumenci nie są już tak sceptyczni. Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez GUS, dobrze oceniają nie tylko własną sytuację finansową, ale także z nadzieją
Konsument CH Turawa Park stawia na sportowy CSR
2019-07-10 | 01:00

CH Turawa Park stawia na sportowy CSR

Jazda na rowerze to jedna z ulubionych dyscyplin sportowych Polaków. Niezależnie od tego, czy jest to jazda wyczynowa czy sportowa, rekreacyjne wycieczki z rodziną lub sposób na

Kalendarium

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce

Handel

Kolejny trudny sezon dla polskich sadowników. Ich problemy z pracownikami, pogodą i ukraińską konkurencją odczują kieszenie konsumentów

Rosyjskie embargo i brak możliwości eksportu na tamtejszy rynek, niedobór pracowników sezonowych, konkurencja ze strony producentów z Ukrainy i nierówne relacje z przemysłem przetwórczym to w tej chwili największe bolączki polskich sadowników – ocenia Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadowników RP. Jak podkreśla, bez właściwych rozwiązań nie będzie możliwe utrzymanie wskaźników produkcji i eksportu z poprzednich lat, a branża przegra z zagraniczną konkurencją. Zwłaszcza że polskich sadowników nie rozpieszcza ostatnio także pogoda: niekorzystne warunki spowodowały, że zbiory wszystkich gatunków owoców będą w tym roku 30 do nawet 50 proc. niższe. To z kolei odczują kieszenie konsumentów.

Konsument

TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek. Młodzi ludzie stają się odporni na tradycyjne reklamy

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do kampanii i ich wiarygodność. Łączeniu marek i influencerów służy projekt FOLLOVERS, który jest efektem współpracy mediowego giganta Viacom i grupy BrandBuddies, z którą współpracuje ponad 750 marek. Do promocji będzie wykorzystywał TikToka i Instagrama, które stają się coraz popularniejszymi platformami.

Patronaty Newserii

XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Prawo

Za kilka lat inwestycje będą zamierać z powodu sytuacji na rynku pracy. Inwestorzy nie będą mieli wykonawców o odpowiednich kompetencjach

Na polskim rynku pracy już brakuje kilku milionów pracowników, inni z kolei narzekają na brak zatrudnienia. Wynika to z jednej strony z niedopasowania umiejętności pracowników i potrzeb pracodawców, z drugiej z sytuacji demograficznej oraz niskiej aktywności zawodowej Polaków. Zdaniem eksperta rynku pracy z Konfederacji Lewiatan potrzebna jest zachęcająca do podejmowania pracy polityka, dostosowanie programów kształcenia do wymagań rynku i odpowiedzialna polityka migracyjna.

IFA 2019 Berlin

Handel

Sklepy będą w stanie dostarczać produkty poniżej 24 h. Stanie się to możliwe dzięki technologii zdalnej identyfikacji przedmiotów

W Polsce co roku sprzedawanych jest ok. 30 mln chipów działających w technologii RFID. Globalny rynek jest wart ok. 11 mld dolarów i szybko rośnie, bo technologia zdalnej identyfikacji przedmiotów znajduje szereg zastosowań niemal w każdej branży – od logistyki, przemysłu farmaceutycznego, po sklepy detaliczne i e-commerce. Duży potencjał ma zwłaszcza w tej ostatniej, bo RFID pozwala skutecznie zarządzać zapasami produktów, trafiać z reklamami do konsumentów, ograniczyć kradzieże w sklepach, a także znacznie skrócić czas dostawy zamówionych towarów.

Złote Spinacze 2019