Komunikaty PR

4,7 miliona klientów zbiera punkty PAYBACK w sieci Kaufland

2019-05-16  |  15:20

Mija rok odkąd Kaufland dołączył do grona partnerów Programu PAYBACK. Klienci sieci zyskali możliwość zbierania punktów i ich wykorzystywania podczas codziennych zakupów. W ciągu ostatnich 12 miesięcy uczestnicy Programu wykorzystali w sklepach Kaufland punkty o łącznej wartości 12 milionów złotych.

Podsumowując rok naszej współpracy z Programem PAYBACK możemy potwierdzić, że nasze cele zostały osiągnięte. Dopasowany do indywidualnych potrzeb klientów i prosty w wykorzystaniu program lojalnościowy okazał się być doskonałym uzupełnieniem naszej oferty. Program dał nam możliwość większego angażowania konsumentów odwiedzających Kaufland. Prowadzone przez nas akcje specjalne typu „Punktowy milioner” czy promocje z innymi partnerami Programu dają nam nie tylko niepowtarzalną szansę do zainteresowania naszą ofertą dotychczasowych użytkowników karty PAYBACK, ale także do przyłączania kolejnych osób do tej społeczności. Klienci chętnie korzystają z nowych form promocji, które pozwalają na zwiększanie swojego salda punktowego  – komentuje Norbert Czyżewski, dyrektor Pionu CRM sieci Kaufland Polska. Jak wynika z najnowszego badania PAYBACK Opinion Poll, konsumenci polubili Program PAYBACK szczególnie za szybkość, z jaką mogą zbierać punkty każdego dnia. To atut dla 71% respondentów. Wymiana punktów na zakupy to z kolei ważny element dla co 3 konsumenta, który odwiedza Kaufland. Dzięki tej możliwości nasi klienci zaoszczędzili aż 12 milionów złotych – dodaje Norbert Czyżewski.

Dzięki dołączeniu Kaufland do PAYBACK zyskaliśmy 3,5 miliona nowych uczestników, jednocześnie ponad milion dotychczasowych posiadaczy naszej karty zyskało kolejnego Partnera, u którego mogą zbierać i wykorzystywać swoje punkty. Uczestnicy Programu PAYBACK chętniej wybierają tę sieć sklepów jako miejsce codziennych zakupów - obecnie 74% z nich deklaruje, że odwiedza Kaufland. Dzięki spersonalizowanej komunikacji uczestnicy naszego Programu otrzymują oferty, które są dostosowane do ich potrzeb i zwyczajów zakupowych. Wspólne akcje prowadzone z naszymi  kluczowymi partnerami, czyli BP, CUK Ubezpieczenia czy Multikinem sprawiają, że konsumenci w naturalny sposób korzystają z zalet multipartnerskości. Cieszy nas, że PAYBACK rozwija się i każdego dnia możemy 400 000 razy nagradzać klientów naszych partnerów. Łączna wartość zakupów dokonywanych przez uczestników PAYBACK przekracza 16 miliardów złotych rocznie, a jednocześnie na ich konta trafiają punkty o wartości blisko 90 milionów złotych – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

Kaufland dołączył do Programu PAYBACK 26 kwietnia 2018 roku. Punkty za zakupy w sieci naliczane są według standardowego przelicznika – za każde wydane 3 zł uczestnik Programu otrzymuje 1 punkt PAYBACK. Ponadto liczne akcje promocyjne to szansa na zdobycie dodatkowych punktów, które można: wymienić na nagrody, mile Miles & More, wykorzystać podczas płacenia za zakupy czy przekazać na program dożywiania dzieci Pajacyk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Czy para jednopłciowa otrzyma kredyt na mieszkanie? Biuro prasowe
2019-05-20 | 01:00

Czy para jednopłciowa otrzyma kredyt na mieszkanie?

Polskie prawo nie uznaje małżeństwa jednopłciowego zawartego za granicą jako obowiązującego w Polsce. To od podejścia banku zależy, w jaki sposób wyliczona zostanie zdolność
Konsument Polski konsument 2030
2019-05-09 | 09:00

Polski konsument 2030

Dochód statystycznego konsumenta znacząco wzrośnie – w 2030 r. będzie on rozporządzał realnie o ponad 30% wyższą kwotą niż w 2018 r., wynika z najnowszego raportu firmy
Konsument KONFERENCJA POLZAK MARKETING 2019
2019-05-07 | 14:35

KONFERENCJA POLZAK MARKETING 2019

Trzecia edycja konferencji POLZAK MARKETING 2019 odbędzie się 12 czerwca br. w Warszawie. Wydarzenie skierowane jest do Działów Marketingu, Procurement’u, Agencji komunikacji

Kalendarium

Telekomunikacja

Ponad 80 proc. młodych firm jest zainteresowanych współpracą z korporacjami. To dla nich szansa na dostęp do nowych technologii i działań marketingowych

Wsparcie mentoringowe i pomoc w komercjalizacji nowych rozwiązań to główne potrzeby młodych przedsiębiorstw. Rozwój może umożliwić im współpraca z korporacjami i dużym biznesem, a – jak wynika z badań Fundacji StartUp Poland – ponad 80 proc. start-upów jest otwartych na takie rozwiązanie. Naprzeciw potrzebom w tym zakresie wychodzi zainicjowany przez UPC Polska program THINK BIG, który wspiera młode firmy rozwijające swój biznes w oparciu o nowe technologie. W tegorocznej, już szóstej edycji zostaną wyłonione najlepsze rozwiązania, które wspierają cyfrową transformację.

Ochrona środowiska

Europejska gospodarka traci na smogu setki miliardów euro rocznie. Innowacje w energetyce pomogłyby zaoszczędzić 180 mld w ciągu 7 lat

Smog – zgodnie z szacunkami Komisji Europejskiej – odpowiada za ok. 10 proc. przedwczesnych zgonów na świecie i kosztuje unijną gospodarkę nawet 475 mld euro rocznie. Wdrożenie innowacyjnych technologii w energetyce może przynieść nawet 183 mld euro oszczędności w ciągu nadchodzących 7 lat. Są wśród nich niskoemisyjne systemy grzewcze, tzw. generacja rozproszona, elektromobilność i niskoemisyjny transport czy wykorzystanie odpadów jako surowca do produkcji energii. – To na nich będzie się opierała ewolucja systemu energetycznego, która pozwoli nam zrealizować cele w obszarze jakości powietrza – podkreśla Marcin Lewenstein, dyrektor ds. innowacji w InnoEnergy.

Finanse

Polski rynek ubezpieczeń nadrabia zaległości wobec bardziej rozwiniętych krajów. Pomaga w tym proces łączenia się firm w duże grupy

Polska to rynek z dużym potencjałem, ale również z dużym niedoubezpieczeniem – ocenia Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Gothaer TU S.A. Z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że pod względem wartości składki przypisanej brutto Polska plasuje się dopiero na 14. pozycji w Europie i wciąż ma do nadgonienia duży dystans względem Wielkiej Brytanii czy Niemiec. Rodzimy rynek ubezpieczeniowy jest też w fazie dynamicznych zmian, a wiodącymi trendami są wszechobecna cyfryzacja i konsolidacja. W trakcie tego procesu jest też TU Gothaer, które lada moment pojawi się na rynku pod nowym brandem – Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group.

Finanse

80 proc. dużych firm angażuje się społecznie. Dla wielu staje się to ważnym elementem strategii

Duże firmy angażują się w działania społecznej odpowiedzialności biznesu. Robi to już 80 proc. z nich. CSR zwiększa zaufanie do przedsiębiorstwa – 83 proc. przedstawicieli pokolenia Y uznaje, że sukces firmy powinien wykraczać poza wyniki finansowe. Zdecydowana większość uważa, że największe firmy mają odpowiedni potencjał, by rozwiązywać problemy gospodarcze i społeczne. Przykładem takiego przedsiębiorstwa, jest Benefit Systems. Firma jako pierwsza spółka publiczna z regionu Europy Środkowo-Wschodniej otrzymała tytuł B Corporation przyznawany organizacjom, które w strategie działalności trwale wpisują zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.