Komunikaty PR

4,7 miliona klientów zbiera punkty PAYBACK w sieci Kaufland

2019-05-16  |  15:20

Mija rok odkąd Kaufland dołączył do grona partnerów Programu PAYBACK. Klienci sieci zyskali możliwość zbierania punktów i ich wykorzystywania podczas codziennych zakupów. W ciągu ostatnich 12 miesięcy uczestnicy Programu wykorzystali w sklepach Kaufland punkty o łącznej wartości 12 milionów złotych.

Podsumowując rok naszej współpracy z Programem PAYBACK możemy potwierdzić, że nasze cele zostały osiągnięte. Dopasowany do indywidualnych potrzeb klientów i prosty w wykorzystaniu program lojalnościowy okazał się być doskonałym uzupełnieniem naszej oferty. Program dał nam możliwość większego angażowania konsumentów odwiedzających Kaufland. Prowadzone przez nas akcje specjalne typu „Punktowy milioner” czy promocje z innymi partnerami Programu dają nam nie tylko niepowtarzalną szansę do zainteresowania naszą ofertą dotychczasowych użytkowników karty PAYBACK, ale także do przyłączania kolejnych osób do tej społeczności. Klienci chętnie korzystają z nowych form promocji, które pozwalają na zwiększanie swojego salda punktowego  – komentuje Norbert Czyżewski, dyrektor Pionu CRM sieci Kaufland Polska. Jak wynika z najnowszego badania PAYBACK Opinion Poll, konsumenci polubili Program PAYBACK szczególnie za szybkość, z jaką mogą zbierać punkty każdego dnia. To atut dla 71% respondentów. Wymiana punktów na zakupy to z kolei ważny element dla co 3 konsumenta, który odwiedza Kaufland. Dzięki tej możliwości nasi klienci zaoszczędzili aż 12 milionów złotych – dodaje Norbert Czyżewski.

Dzięki dołączeniu Kaufland do PAYBACK zyskaliśmy 3,5 miliona nowych uczestników, jednocześnie ponad milion dotychczasowych posiadaczy naszej karty zyskało kolejnego Partnera, u którego mogą zbierać i wykorzystywać swoje punkty. Uczestnicy Programu PAYBACK chętniej wybierają tę sieć sklepów jako miejsce codziennych zakupów - obecnie 74% z nich deklaruje, że odwiedza Kaufland. Dzięki spersonalizowanej komunikacji uczestnicy naszego Programu otrzymują oferty, które są dostosowane do ich potrzeb i zwyczajów zakupowych. Wspólne akcje prowadzone z naszymi  kluczowymi partnerami, czyli BP, CUK Ubezpieczenia czy Multikinem sprawiają, że konsumenci w naturalny sposób korzystają z zalet multipartnerskości. Cieszy nas, że PAYBACK rozwija się i każdego dnia możemy 400 000 razy nagradzać klientów naszych partnerów. Łączna wartość zakupów dokonywanych przez uczestników PAYBACK przekracza 16 miliardów złotych rocznie, a jednocześnie na ich konta trafiają punkty o wartości blisko 90 milionów złotych – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

Kaufland dołączył do Programu PAYBACK 26 kwietnia 2018 roku. Punkty za zakupy w sieci naliczane są według standardowego przelicznika – za każde wydane 3 zł uczestnik Programu otrzymuje 1 punkt PAYBACK. Ponadto liczne akcje promocyjne to szansa na zdobycie dodatkowych punktów, które można: wymienić na nagrody, mile Miles & More, wykorzystać podczas płacenia za zakupy czy przekazać na program dożywiania dzieci Pajacyk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Dzień Dziecka w pysznym wydaniu! PRZEPISY na smakowite dania Biuro prasowe
2020-05-29 | 11:00

Dzień Dziecka w pysznym wydaniu! PRZEPISY na smakowite dania

Jak kanapka – to z twistem! Kanapki to obowiązkowy element codziennego menu – także wielu najmłodszych. Jednak, by tym razem zrobiły one na naszych smakoszach wyjątkowe
Konsument Puszka dla Maluszka od NAN 2
2020-05-28 | 13:00

Puszka dla Maluszka od NAN 2

W Kreatywnej Pracowni NAN 2 możesz zaprojektować wyjątkową etykietę magnetyczną z imieniem i zdjęciem swojego maluszka! Jak? 1. Kup jednorazowo* dwie 800 gramowe
Konsument Zostań #JETsetterem: pierwszy program ambasadorski urządzeń domowych Samsung w P
2020-05-20 | 01:00

Zostań #JETsetterem: pierwszy program ambasadorski urządzeń domowych Samsung w P

Samsung Polska już 18 maja 2020 uruchamia projekt Zostań #JETsetterem. W jego ramach zostanie wybranych 100 ambasadorów nowej linii bezprzewodowych odkurzaczy pionowych  Samsung

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Nadopiekuńczość i brak konsekwencji to jedne z najczęstszych błędów wychowawczych. Współczesnym rodzicom trudno ich uniknąć [DEPESZA]

– Nie ma idealnych rodziców i wszyscy popełniają jakieś błędy – mówi psycholog, dr Iwona Krosny-Wekselberg. Jak podkreśla, współczesnym rodzicom trudno uniknąć błędów wychowawczych, chociażby z powodu pośpiechu i braku czasu, nagromadzenia sprzecznych informacji czerpanych z portali czy książek o rodzicielstwie, a czasem też przez własne doświadczenia z dzieciństwa, oczekiwania rodzinne i rady mam czy teściowych. Często powodem są też popularne wśród rodziców stereotypy – np. ten, że dzieciństwo powinno być najszczęśliwszym okresem w życiu. Takie przekonanie skutkuje roztoczeniem nad dzieckiem parasola ochronnego, co zaburza rozwój jego osobowości.

Ochrona środowiska

Pandemia może pogorszyć sytuację finansową kopalń i przyspieszyć ich zamykanie. Zmiany na Śląsku wymagają odpowiedniego przygotowania

Polskie górnictwo zatrudnia ponad 80 tys. osób i to ten sektor jest w tej chwili najbardziej dotknięty przez koronawirusa. – Obawiam się, że z powodu pandemii i jej skutków wygaszanie kopalni może przyspieszyć, a jest to proces, który powinno się właściwie przygotować – podkreśla Izabela Zygmunt z CEE Bankwatch Network. To też proces, którego nie da się uniknąć ze względu chociażby na cele klimatyczne Unii Europejskiej. Powinny mu jednak towarzyszyć uzgodnienia wszystkich zainteresowanych stron, przede wszystkim górników i społeczności lokalnych, a także wykorzystanie miliardów euro w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Farmacja

Leczenie alergii na jad owadów żądlących w dobie COVID-19 nie powinno być przerywane. Jest to terapia ratująca życie

Lekarze podkreślają, że chociaż w dobie pandemii ogranicza się procedury medyczne do minimum, to zabiegi odczulania na jad owadów są  wykonywane nadal, zgodnie ze schematem leczenia. Wynika to z tego, że traktowane są jako terapia ratująca życie. Zwykle reakcja na jad owadów żądlących, typu osy, szerszenie czy pszczoły, oznacza miejscowy obrzęk i świąd w miejscu użądlenia, jednak dla niektórych osób może skończyć się wstrząsem anafilaktycznym, który zagraża życiu. Jedynym sposobem leczenia alergii na jad owadów jest odczulanie, czyli immunoterapia alergenowa. Jej skuteczność sięga 80–90 proc.

Media

Małgorzata Leitner: Pandemia koronawirusa miała duży wpływ na branżę rozrywkową. Wielu artystów zostało pozbawionych zarobku [DEPESZA]

W wywiadzie dla PRoto.pl menedżerka podkreśla, że kryzys i społeczna izolacja wywołane koronawirusem całkowicie zaburzyły rytm funkcjonowania zarówno branży rozrywkowej, jak i modowej. Wiele gwiazd z dnia na dzień zostało pozbawionych dochodów.  Nie udało się też zrealizować zagranicznych kontraktów, co więcej, nie wiadomo też, kiedy zostanie wznowiona ta współpraca. Leitner zapewnia jednak, że jej firma skupiła się na takiej formie działalności, dzięki której pomimo kryzysu nadal może oferować podopiecznym sporo zleceń.