Komunikaty PR

CDP.pl współpracuje z mBankiem

2013-04-29  |  11:22
Biuro prasowe
Kontakt
Marcin Droba
InnerValue

ul. Wilcza 46
00-679 Warszawa
md|innervalue.pl| |md|innervalue.pl
502 258 385
innervalue.pl

Klienci mBanku mogą korzystać ze specjalnych ofert przygotowanych specjalnie dla nich przez CDP.pl. Obie firmy rozpoczęły współpracę w ramach programu mOKAZJE.

„Oferty CDP.pl stanowią ważną cześć debiutu mOKAZJI na portalu Facebook. Wierzymy, że jest to początek owocnej i długotrwałej współpracy - szczególnie, że produkty oferowane przez CDP.pl są niezwykle popularne wśród klientów mBanku” – powiedział Marek Seralis, wicedyrektor ds. programu mOKAZJE. Atrakcyjne oferty przygotowane przez CDP.pl można znaleźć na stronie aplikacji pod adresem: https://apps.facebook.com/mOKAZJE.

CDP.pl to spółka z grupy CD PROJEKT, która jest właścicielem platformy cyfrowej dystrybucji. Oferuje na niej obecnie około 500 produktów, w tym najlepsze gry komputerowe, eBooki oraz komiksy.

„Bardzo się cieszymy ze współpracy z mBankiem. Dzięki niej docieramy do nowych klientów i propagujemy ideę dystrybucji elektronicznej, dzięki której klient może robić zakupy prosto z domu i natychmiast cieszyć się zakupami, nie czekając na dostawę” – powiedział Michał Gembicki Dyrektor Zarządzający Cdp.pl.

Program mOKAZJE to pierwszy element projektu nowego mBanku, polegającego na budowie nowego serwisu bankowości elektronicznej. Platforma gwarantuje nieograniczony zysk z codziennych zakupów dla wszystkich klientów mBanku – wystarczy zainstalować aplikację na Facebooku.  Innowacyjny charakter projektu nowego mBanku, w tym szczególnie mOKAZJI, został doceniony podczas największej na świecie konferencji technologicznej poświęconej finansom – Finovate 2013 w Londynie, zdobywając nagrodę „Best of Show 2013”.

Więcej szczegółów o projekcie nowego mBanku oraz programie mOKAZJE znajduje się na http://nowymbank.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Getin Noble Bank wspiera swoich pracowników, którzy pracują zdalnie Biuro prasowe
2020-04-02 | 15:30

Getin Noble Bank wspiera swoich pracowników, którzy pracują zdalnie

Bankowy kącik zabaw zapewniający dzieciom pracowników Getin Noble Banku codzienną dawkę rozrywki, zbiór wskazówek dla menadżerów i pracowników dotyczący
Bankowość Banki analizują coraz większe zbiory danych
2020-03-31 | 13:30

Banki analizują coraz większe zbiory danych

Felieton przygotował Bartosz Tomczyk - Przewodniczący Rady Nadzorczej w firmie Provema. Banki wiedzą o nas coraz więcej. Z jednej strony nam się to nie podoba, ale
Bankowość Wakacje kredytowe w Banku Pocztowym w okresie pandemii
2020-03-25 | 11:25

Wakacje kredytowe w Banku Pocztowym w okresie pandemii

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, w związku wyjątkową sytuacją spowodowaną epidemią koronawirusa, Bank Pocztowy wprowadza możliwość zawieszenia rat kapitałowych przy

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

[DEPESZA] Połowa Polaków obetnie wydatki wielkanocne ze względu na pandemię. Tylko co trzecia osoba ich nie zmniejszy

Zgodnie z badaniem Barometr Providenta przeprowadzonym w lutym na tegoroczne Święta Wielkanocne Polacy zamierzali wydać średnio 637 zł, czyli o 74 zł więcej niż przed rokiem. W związku z rozwojem pandemii koronawirusa w marcowym badaniu tylko 30 proc. zapowiedziało, że utrzyma założony wcześniej budżet. Prawie połowa Polaków zamierza ciąć świąteczne wydatki. Deklarują tak przede wszystkim seniorzy.

Prawo

Obawy o utratę pracy najsilniejsze od 10 lat. Gdyby się potwierdziły, bez zatrudnienia zostałoby 3,6 mln osób

26 proc. pracowników obawia się, że straci pracę w ciągu kolejnych sześciu miesięcy – wynika z nowej edycji badania „Monitor Rynku Pracy” Instytutu Badawczego Randstad. To najsilniejsze obawy w historii tych analiz, czyli od 10 lat. Najmniej o swoją zawodową przyszłość boją się osoby pracujące na etacie na czas nieokreślony, najbardziej – osoby zatrudnione na umowach cywilnoprawnych oraz na umowach o pracę, ale na czas określony. Gdyby ich obawy miały się spełnić, bez pracy pozostałoby 3,6 mln osób. – Liczymy, że ten czarny scenariusz się nie sprawdzi, ale nie spodziewam się mniejszej liczby bezrobotnych niż 2,5 mln osób do końca tego roku – komentuje wyniki badania Łukasz Komuda, ekspert Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Prawo

Zalew wniosków o restrukturyzacje może sparaliżować sądy. Konieczne są zmiany w prawie restrukturyzacyjnym

Pandemia koronawirusa może oznaczać wzrost liczby postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych. Dostosowanie prawa restrukturyzacyjnego do pandemii – m.in. automatyczne otwarcie postępowania restrukturyzacyjnego i wstrzymanie egzekucji tylko na skutek złożenia wniosku – pozwoli większej liczbie przedsiębiorców skorzystać z tych instrumentów. – W przeciwnym wypadku czeka nas paraliż sądów – ocenia Piotr Zimmerman z Kancelarii Zimmerman i Wspólnicy.