Komunikaty PR

CHATBOT i LIVECHAT w serwisie internetowym Toyota Bank oraz Toyota Leasing

2019-06-06  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maciej Sitarski
multiAN

ul. Płocka 5A/209
01-231 Warszawa
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

W ramach projektu automatyzacji obsługi klienta, Toyota Bank oraz Toyota Leasing Polska wdrożyły w swoim serwisie internetowym usługę chatbota oraz livechat. Innowacyjne narzędzia typu “inteligent automation”, wykorzystują technologię sztucznej inteligencji oraz robotykę. Kolejnym etapem projektu będzie wdrożenie chatbota i livechata w Messengerze Facebooka oraz pełna ich integracja z systemami bankowymi i leasingowymi.

Wraz ze wzrostem oczekiwań konsumentów, sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę w sektorze finansowym. Podążając za trendami rynkowymi, Toyota Bank i Toyota Leasing Polska uruchomiły na swojej platformie internetowej www.toyotabank.pl oraz www.toyotaleasing.pl nowoczesne usługi wirtualnego doradcy oraz livechat. Projekt realizowany jest we współpracy z firmą InteliWISE.

Celem wprowadzenia nowych rozwiązań wspierających dynamicznie rosnący biznes, jest doskonalenie procesów obsługi klientów ora wzrost poziomu ich satysfakcji. Inteligentne narzędzia zmniejszą obciążenie pracowników Działu Obsługi Klienta poprzez automatyzację powtarzających się pytań i odpowiedzi, co z kolei zaowocuje zwiększeniem szybkości reakcji wobec klientów zarówno bankowych, leasingowych, a także stacji dilerskich.

- Już teraz widzimy, że wykorzystanie naszego chatbota o imieniu Tomoko (Przyjaciel, Wiedza), świetnie wpływa na poziom obsługi Klientów. Działając zgodnie z naszą biznesową filozofią Kaizen, chcemy stale doskonalić nasze firmowe procesy na wszystkich szczeblach działalności. Wprowadzenie wirtualnego doradcy oraz livechata to nasza odpowiedź na zmieniające się oczekiwania Klientów nowej generacji, którzy coraz częściej wolą pisać niż dzwonić. Ważna jest dla nas również aktywna i płynna obsługa pracowników stacji dilerskich. Już na ten moment za pośrednictwem samego chatbota mamy ponad 1200 odebranych rozmów oraz 4000 udzielonych odpowiedzi. Znaczna część z tego to również potencjalne kontakty sprzedażowe. Zdajemy sobie również sprawę, że rozwój narzędzi do robotyzacji obsługi klienta, to ciągły proces uzupełniania wiedzy, a co za tym idzie praca po naszej stronie - mówi Dominika Cepek, Kierownik Wydziału Marketingu i Analiz z Toyota Bank.

Chatboty są dziś najpopularniejszą technologią dla automatyzacji obsługi klienta i w coraz szybszym tempie zastępują tradycyjne kanały, takie jak klasyczna infolinia czy formularz kontaktowy. Stale uczą się nowej wiedzy i analizują ogromne ilości danych tak, aby mieć możliwość oszacowania najbardziej prawdopodobnej odpowiedzi na zadane przez użytkownika pytanie, w jak najszybszym czasie. Tym samym, przyczyniają się znacznie do wzrostu poziomu zadowolenia klientów.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2001 roku. W 2002 bank uruchomił także działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota. Usługi banku skierowane są zarówno do Klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze, a także systemy obsługi poprzez Internet, telefon i SMS.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Klienci indywidualni liderem transakcji na rynku walutowym Biuro prasowe
2019-12-04 | 12:00

Klienci indywidualni liderem transakcji na rynku walutowym

Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez Waluteo, kantor wymiany walut online, aż 65% wszystkich transakcji walutowych wykonywanych na ich platformie zlecanych jest przez klientów
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2019-12-03 | 08:00

Oferta Wonga dostępna na platformie Lendo

Od 27 listopada klienci Lendo Polska mogą skorzystać z pożyczek oferowanych przez Wonga Polska, jednego z liderów branży finansów online. Współpracą z Lendo jest dla Wongi naturalnym kierunkiem zwiększania
Bankowość Co to jest open API i dlaczego na tym skorzystasz?
2019-11-21 | 09:01

Co to jest open API i dlaczego na tym skorzystasz?

Czasy banków, w których klienci w kolejkach czekali na obsługę odchodzą w przeszłość. Współcześni klienci oczekują nie tylko niestającego dostępu do swoich

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Polska staje się informatycznym zagłębiem Europy. Producenci oprogramowania podbijają zagraniczne rynki

W ubiegłym roku aż 75 proc. polskich firm, które zajmują się tworzeniem oprogramowania, zanotowało ponad 20-proc. wzrost przychodów, a co dziesiąta je podwoiła. Co trzecie przedsiębiorstwo osiąga przychody wyłącznie dzięki obsłudze rynków zagranicznych – wynika z nowego raportu Fundacji Citi Handlowy im. L. Kronenberga i Organizacji Pracodawców Sektora IT. Polskie przedsiębiorstwa zajmujące się softwarem zwiększają skalę działania, zakres usług, zatrudnienie i są coraz śmielsze w zagranicznej ekspansji. Wyzwaniem pozostaje dla nich jednak konkurowanie o wykwalifikowanych programistów.

Patronaty Newserii

Bankowość

Banki zwiększają inwestycje w ochronę przed oszustwami finansowymi. Wsparciem może być sztuczna inteligencja

Kradzieże tożsamości i wyłudzenia kredytów przy pomocy skradzionych dokumentów lub danych do logowania to najczęstsze oszustwa w sektorze finansowym. Konsekwencje ponoszą przede wszystkim klienci, którzy muszą się liczyć z utratą pieniędzy i późniejszą windykacją. Stratne są również instytucje finansowe, dla których najdotkliwsza jest utrata reputacji i zaufania klientów. Z pomocą przychodzi im sztuczna inteligencja, która pozwala na automatyczną prewencję oszustw finansowych. W regionie EMEA ponad połowa instytucji finansowych planuje w kolejnych trzech latach inwestycje w rozwiązania oparte na AI – wynika z międzynarodowego badania Instytutu Forrester Consulting. 

CES Las Vegas 2020

Handel

Rozpoczyna się szczyt OPEC+. Najbardziej prawdopodobny scenariusz to utrzymanie wydobycia na dotychczasowym poziomie

5 i 6 grudnia kraje skupione w OPEC i niezwiązani z organizacją inni producenci mają podjąć decyzję o dalszych losach trwającego już trzeci rok porozumienia w sprawie dobrowolnego ograniczenia wydobycia. Obecna umowa obowiązuje do marca 2020 roku i mówi się o jej przedłużeniu o kwartał lub dwa. Głos Iraku o możliwości pogłębienia cięć o jedną trzecią zachwiał przekonaniem rynku o utrzymaniu dotychczasowego stanu rzeczy. Mimo to według analityka portalu E-petrol.pl kontynuacja współpracy na obecnych warunkach wciąż jest najbardziej prawdopodobnym scenariuszem.

Farmacja

Przybywa pacjentów z zakażeniem HIV. Większość z nich chce zmiany leczenia na mniej szkodliwe

Według danych PHZ,w Polsce jest prawie 25 tys. pacjentów zarażonych wirusem HIV. Ok. 12 tys. z nich korzysta z farmakoterapii antyretrowirusowej, która zapobiega namnażaniu wirusa i wspiera układ odpornościowy organizmu. Długotrwałe przyjmowanie leków może jednak wywoływać szereg skutków ubocznych i ryzyko wystąpienia innych schorzeń. Jak wynika z badania zrealizowanego przez IQS, prawie 60 proc. pacjentów obawia się długoterminowych skutków takiego leczenia. Zdecydowana większość chciałaby zmienić terapię na taką, która w długiej perspektywie ma mniejszą szkodliwość. Taką możliwość stwarzają pacjentom z zakażeniem HIV innowacyjne terapie dwulekowe wprowadzane obecnie na rynkach całego świata, w tym również w Polsce.