Komunikaty PR

Jedna z pierwszych na świecie kampania reklamowa banku za pośrednictwem TikTok -

2019-08-02  |  14:00
Biuro prasowe

200 milionów pobrań w pierwszym kwartale tego roku i jeszcze więcej wszystkich użytkowników - aplikacja TikTok cieszy się ogromnym uznaniem młodzieży na całym świecie. Agencja GetHero przy współpracy z agencją VMLY&R wykorzystały jej potencjał, aby wspólnie zrealizować jedną z pierwszych na świecie kampanię reklamową dla banku za pośrednictwem TikTok.
 
Stale rosnąca wśród nastolatków popularność aplikacji TikTok uczyniła z niej jedno z najlepszych narzędzi, które pozwala na dotarcie do młodzieży. Doskonale znamy jej potencjał. Dlatego wybraliśmy tę platformę, aby skutecznie wzmocnić promocję kont przeznaczonych dla młodych, oferowanych przez naszego klienta, mBank. Kampanię realizowaliśmy we współpracy z agencją VMLY&R – mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji influencer marketingu GetHero.  

Do kampanii zostali zaangażowanie doskonale znani użytkownikom aplikacji twórcy internetowi - Marlena Sojka, Kuba Norek, Patrycja Widera, Kamelemona, Colorowyy i Kompleksiara. W ramach promocji influencerzy na swoich kanałach komunikacyjnych opublikowali krótkie materiały wideo, które nawiązywały do korzyści płynących z usług oferowanych przez mBank. 

GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, którzy codziennie docierają do milionów odbiorców. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem TikTok i YouTube, tworzeniem treści wideo. MeetUp®, czyli największego w Polsce spotkania influencerów z ich fanami również jest organizowany przez agencję z Wrocławia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Order Finansowy 2019 dla Provema Biuro prasowe
2020-03-27 | 13:15

Order Finansowy 2019 dla Provema

PROVEMA otrzymała ORDER FINANSOWY 2019 - wyróżnienie miesięcznika Home & Market w plebiscycie najlepszych produktów finansowych, w kategorii pożyczka
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2020-03-27 | 01:00

Otwarta bankowość okiem IT

Holistyczne zarządzanie API rozwinie potencjał otwartej bankowości   Indeks Open Banking Opportunity[1] przewiduje, że ten rodzaj bankowości naprawdę ruszy za trzy do pięciu lat, ale to może się szybko zmienić. Jak wskazują
Bankowość Wakacje kredytowe w Banku Pocztowym w okresie pandemii
2020-03-25 | 11:25

Wakacje kredytowe w Banku Pocztowym w okresie pandemii

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, w związku wyjątkową sytuacją spowodowaną epidemią koronawirusa, Bank Pocztowy wprowadza możliwość zawieszenia rat kapitałowych przy

Więcej ważnych informacji

Firma

Tylko 30 proc. zmian wdrażanych przez firmy kończy się sukcesem. Najlepiej wypadają branża finansowa, szkolnictwo i przemysł

Modyfikacja struktury, strategii oraz kultury organizacyjnej – to najczęściej wskazywane cele wprowadzania zmian w firmach i organizacjach. Wyniki V Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą pokazały, że proces ich wdrażania jest skuteczny tylko w co trzecim przypadku. Powody tak słabego wyniku to m.in. zbyt małe zaangażowanie zarządu w zmiany i niewystarczająca komunikacja z pracownikami. – Kolejnym istotnym czynnikiem sukcesu jest wykorzystanie odpowiedniej metodologii, czyli technik zwinnego zarządzania – przekonują twórcy badania.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Finanse

Technologie szansą na odbicie gospodarcze w czasie kryzysu. Tą drogą poszły też Chiny

W obszarze cyfryzacji Polska wciąż ma dużo do nadrobienia względem bardziej rozwiniętych zachodnich gospodarek. W ubiegłorocznym rankingu DESI zajęła dopiero 25. miejsce wśród 28 państw w Unii Europejskiej, a według raportu McKinsey gospodarka cyfrowa stanowi w niej tylko nieco ponad 6 proc. krajowego PKB. Prezes Fundacji Digital Poland podkreśla, że konieczne są wzrost wydatków w tym obszarze i większa adaptacja cyfrowych technologii w sektorze MŚP. W obliczu spodziewanego spowolnienia wywołanego pandemią koronawirusa to może być szansa na wzrost. Taki plan mają też Chiny.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

[DEPESZA] Sprzedaż bezpośrednia przechodzi w całości do internetu. Branża walczy też z nieuczciwymi sprzedawcami, którzy chcą zarobić na koronawirusie

Pandemia koronawirusa wymusiła na firmach zajmujących się sprzedażą bezpośrednią sporą zmianę trybu działania. W tej chwili wsparcie konsumenta odbywa się wyłącznie za pośrednictwem komunikatorów lub telefonicznie, a przedsiębiorstwa przyjmują zamówienia zdalnie i wysyłają je do paczkomatów. Pandemia i związane z nią ograniczenia tylko przyspieszają proces digitalizacji, który zachodzi w branży już od kilku lat, ale – jak podkreśla przewodniczący Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej – pojawiają się też nieuczciwe firmy, które chcą na niej zarobić, oferując klientom np. suplementy rzekomo pomocne w zwalczaniu COVID-19.