Komunikaty PR

Oferta „Bonus za aktywność” Getin Banku przedłużona!

2018-09-04  |  12:30
Biuro prasowe
Do pobrania doc ( 0 MB )

Getin Bank wprowadził II edycję oferty Konta Oszczędnościowego „Bonus za aktywność” z oprocentowaniem 3,5% w skali roku gwarantowanym przez 12 miesięcy. Dodatkowo Bank obniżył wymagania, które należy spełnić, aby skorzystać z promocji. Druga edycja oferty specjalnej trwa do 30 listopada 2018 r.

- Odpowiadając na potrzeby Klientów, przedłużyliśmy możliwość skorzystania z oferty „Bonus za aktywność”, która cieszy się dużym zainteresowaniem i jest chętnie wybieraną formą oszczędzania. Oferta wyróżnia się bardzo atrakcyjnym oprocentowaniem 3,5% w skali roku i gwarancją jego niezmienności przez cały rok. Co więcej, w drugiej edycji Bank obniżył minimalny miesięczny wpływ wynagrodzenia na konto, który należy zapewnić, aby skorzystać z promocji – mówi Marek Ubysz, Dyrektor Wydziału Depozytów Detalicznych i Produktów Oszczędnościowych.

Oferta Specjalna „Bonus za aktywność” dostępna jest dla Klientów, którzy otworzą Konto Osobiste Proste Zasady, zapewnią wpływ wynagrodzenia w kwocie min. 1000 zł miesięcznie oraz wyrażą zgody marketingowe. Konto Oszczędnościowe dedykowane jest osobom, które nie posiadały rachunku osobistego w Getin Banku w okresie od 11 maja 2017 r. do 31 sierpnia 2018 r.

Promocyjne oprocentowanie 3,5% w skali roku dotyczy kwoty do 10 tys. zł. Dodatkowo, nadwyżka powyżej 10 tys. zł może zostać objęta promocją "Na nowe środki", w ramach której zarówno nowi, jak i obecni Klienci mogą zyskać oprocentowanie do 3% w skali roku przez 3 miesiące dla nowych środków do 200 tys. zł. Pieniądze na koncie oszczędnościowym, które nie są objęte ofertą specjalną "Bonus za aktywność" i "Na nowe środki", oprocentowane są według stawek z Tabeli dostępnej na stronie internetowej Getin Banku.

Dotychczasowa Oferta Specjalna „Bonus za aktywność” regularnie zwyciężała w najważniejszych branżowych rankingach kont oszczędnościowych, opracowywanych m.in. przez portal Bankier.pl, porównywarki finansowe Comperia.pl i TotalMoney.pl, a także ekspertów dziennika „Rzeczpospolita”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Sektor usług finansowych staje się podatny na ataki ransomware Biuro prasowe
2020-10-21 | 10:55

Sektor usług finansowych staje się podatny na ataki ransomware

Sektor usług finansowych jest atrakcyjnym celem dla cyberprzestępców. Dane finansowe klientów, dane bankowe, dane o transakcjach i programach emerytalnych prawdopodobnie należą
Bankowość Płatności Google Pay bez kodu PIN powyżej kwoty 100 zł
2020-10-19 | 12:10

Płatności Google Pay bez kodu PIN powyżej kwoty 100 zł

Już wkrótce płatności powyżej kwoty 100 zł, realizowane za pomocą Aplikacji Google Pay, będzie można wykonać korzystając z nowej metody autoryzacji. Trwa migracja danych,
Bankowość Polski fintech Provema z nagrodą INNOWATORY WPROST
2020-10-07 | 01:00

Polski fintech Provema z nagrodą INNOWATORY WPROST

Nagroda „Dobre geny innowacji” została przyznana firmie Provema za wdrożenie na polskim rynku opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań informatycznych służących do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Bankowość

Polacy nie mają zaufania do rynku kapitałowego. Szansą na jego zbudowanie może być wzmocnienie nadzoru

Według szacunków Polskiego Funduszu Rozwoju utracone korzyści Polaków wynikające z niechęci do aktywnego inwestowania na rynku kapitałowym to około 10 mld zł rocznie. W efekcie oszczędności są zamrażane w gotówce lub na lokatach bankowych, zamiast „pracować” na większe zyski. – Potrzebne jest wzmocnienie nadzoru nad instytucjami finansowymi, aby odbudować zaufanie Polaków do rynku kapitałowego – mówi dr Konrad Hennig, współautor raportu „Save & Invest: Prawo chroniące pieniądze Polaków”.

Farmacja

Dzieci z cukrzycą w trudnej sytuacji z powodu pandemii. Pomóc im mogą systemy ciągłego monitorowania cukru

W Polsce jest około 20 tys. dzieci z cukrzycą typu I, która może prowadzić do ciężkich powikłań. – Sytuacja zrobiła się trudna, kiedy zaczął obowiązywać lockdown. Dzieci zostały w domu, a część rodziców nadal chodziła do pracy. Kłopot polega na tym, że dziecko chorujące na cukrzycę nie jest w stanie samo sobie z tą chorobą poradzić – wskazuje prezes Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą, Dagmara Staniszewska. W tej chwili problemem jest też brak pielęgniarek w szkołach, przez co młodzi pacjenci diabetologiczni zostali bez profesjonalnej opieki. W kryzysowych warunkach alternatywą dla rodziców są systemy ciągłego monitorowania cukru, które pozwalają na bieżąco kontrolować stan zdrowia dziecka.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Bankowość

60 proc. studentów uważa naukę zdalną za mniej efektywną. Ich zaangażowanie może poprawić grywalizacja

W związku z rekordowym przyrostem zakażeń SARS-CoV-2 rząd rozważa wprowadzenie nauki zdalnej we wszystkich szkołach ponadpodstawowych, jak i młodszych klasach podstawówek. Już od początku października w tryb zdalnej nauki przeszła zdecydowana większość uczelni wyższych. Z badania zrealizowanego na zlecenie BIK wynika, że zdania studentów dotyczące tej formy kształcenia są podzielone, a ponad 60 proc. ocenia ją jako mniej motywującą i mniej efektywną od stacjonarnego modelu nauczania. Brak zajęć praktycznych i warsztatowych wymaga wprowadzenia do zdalnego nauczania nowych narzędzi, które to zrekompensują i zwiększą zaangażowanie. Przykładem jest grywalizacja, często wykorzystywana w korporacjach jako narzędzie motywacyjne jeszcze przed pandemią COVID-19.

 

Media i PR

Pandemia zmieniła rynek usług PR. W odpowiedzi na wyzwania branży powołano nowe stowarzyszenie oraz centrum badawcze

Przez pandemię COVID-19 wiele agencji PR odnotowało spadek przychodów i liczby klientów, co zmusiło je do obniżek wynagrodzeń albo redukcji zatrudnienia. Z drugiej strony firmy przekonały się, jak ważny jest PR i komunikacja w czasie kryzysu. Nowo powołana przez 20 agencji PR organizacja ma szeroko reprezentować interesy branży. Jedną z jej pierwszych inicjatyw jest utworzenie pierwszego w Polsce think-tanku, który dostarczy informacji o trendach, prognozach i wiedzy badawczo-analitycznej dotyczącej rynku usług PR.