Komunikaty PR

TubaPay zrewolucjonizuje rynek płatności za ubezpieczenia

2019-02-20  |  08:13
Do pobrania TubaPay ( 0.19 MB )

Ubezpieczenia to branża wymagająca rozwiązań technologicznych uwzględniających jej specyfikę. Dotyczy to również rozwiązań płatniczych, stąd wolniejszy niż w innych branżach rozwój płatności kartowych. Zmienia się to obecnie za sprawą Bacca, czyli spółki zajmującej się płatnościami  w ubezpieczeniach. Firma właśnie wprowadza na rynek ubezpieczeniowy rozwiązanie TubaPay, inteligentny i zintegrowany terminal płatniczy, pozwalający na bezgotówkowe rozliczanie się z klientami, a także na wygodne przeglądanie i analizę historii transakcji. Z TubaPay integrują się ubezpieczyciele chcący zapewnić wygodne płatności za swoje polisy.

 

Nowe możliwości

Od lat stale rośnie liczba kart płatniczych w obiegu, liczba transakcji przypadająca na jedną kartę oraz liczba akceptantów i terminali POS. Badania Narodowego Banku Polskiego publikowane w styczniu 2019 roku pokazują, że na polskim rynku w obiegu jest ponad 40 mln kart płatniczych. Przy ich użyciu dokona się ponad 5,5 mld transakcji na łączną wartość blisko 750 mld PLN w 2019 roku. W tym samym czasie rośnie znaczenie operacji bezgotówkowych w punktach handlowych i usługowych wyposażonych w ponad 700 tysięcy terminali, a zmniejsza się sieć bankomatów, których liczba spadła poniżej 23 tysięcy. Te dane pokazują tendencję wzrostu zainteresowania transakcjami bezgotówkowymi. Coraz więcej firm z różnych sektorów polskiego rynku zauważa rosnącą popularność takiego sposobu płatności i dostosowuje pod to swoje działania.

Badania potwierdzają też rosnące zainteresowanie konsumentów wygodną płatnością na miejscu, aż 90% z nich chętnie zrealizuje płatność kartą. Posiadanie terminala buduje przewagę konkurencyjną lub staje się wręcz obowiązkiem, jeśli inni świadczeniodawcy przyjmują płatność kartą. Płatności bezgotówkowe są  znacznie bezpieczniejsze, wygodniejsze, a przede wszystkim ich działanie przynosi korzyści nie tylko klientom, odbiorcom, ale również biznesowi.

Polacy korzystają z kart w sklepach częściej niż mieszkańcy strefy euro. Jesteśmy też w awangardzie wykorzystania płatności zbliżeniowych oraz płatności telefonem przez google pay i apple pay. Płatności BLIK cieszą się rosnącą popularnością. Dostęp do płatności bezgotówkowych staje się w Polsce coraz ważniejszy.

Sektor ubezpieczeń

Nowoczesne rozwiązania płatnicze znajdują zastosowanie w wielu branżach. Sektor ubezpieczeń również został wsparty nowatorskim pomysłem. TubaPay to innowacyjna usługa, która zyskała już akceptację wielu ubezpieczycieli i rynku agencyjnego. Dzięki temu rozwiązaniu ubezpieczyciele mogą całkowicie zrezygnować z obrotu gotówką, a zintegrowany system wykorzystuje jeden terminal płatniczy, który przyjmie płatność za każdą polisę ubezpieczeniową. Ubezpieczyciel otrzymuje informację o płatności w ciągu kilku sekund. Integracja z systemem powoduje, że płatność trafi do niego bezpośrednio, a środki będzie miał już następnego dnia. Agenci ubezpieczeniowi nie ponoszą kosztów związanych z płatnością kartą na rzecz zintegrowanych ubezpieczycieli i dzięki temu oszczędzają pieniądze na rozliczeniu z ubezpieczycielem.

Klienci kupujący ubezpieczenie u Agentów, którzy wykorzystują system TubaPay mogą wygodnie płacić kartą bez wcześniejszego przygotowania gotówki. Wszystkie wykonywane transakcje                   z wykorzystaniem tej usługi są bezpiecznie i jednoznacznie rozliczone gdyż są zabezpieczone unikalnym kodem. Agent ubezpieczeniowy nie wprowadza na terminalu żadnych informacji. Do ich wymiany między systemem TubaPay, a systemem kartowym używa tylko i wyłącznie swojego telefonu.

Dzięki wdrażaniu takich innowacji, natychmiastowe płatności bezgotówkowe zdominują rynek wielu branż, w tym sektora ubezpieczeń, jednocześnie podnosząc sprawność i rentowność rynku zarówno po stronie pośredników, jak i ubezpieczycieli.

Innowacyjne rozwiązania – więcej korzyści

Dzięki TubaPay natychmiastowe płatności bezgotówkowe mogą podbić rynek ubezpieczeń, jednocześnie podnosząc sprawność i rentowność rynku zarówno po stronie pośredników, jak i ubezpieczycieli.

Rozwiązanie TubaPay wdrożyły już takie towarzystwa ubezpieczeniowe jak: LINK4, Gothaer, Generali, Proama oraz Compensa. Kolejne są w trakcie przygotowań do uruchomienia tej usługi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Getin Bank z kolejną edycją promocji „Polecam Proste Zasady” Biuro prasowe
2020-06-01 | 12:00

Getin Bank z kolejną edycją promocji „Polecam Proste Zasady”

Getin Bank uruchomił kolejną, VIII edycję promocji „Polecam Proste Zasady”. Dla Klientów przygotowano atrakcyjne nagrody w postaci bonów podarunkowych do wykorzystania
Bankowość Alior Bank wspiera Górny Śląsk. Grupa PZU wspiera walkę z koronawirusem
2020-05-15 | 17:05

Alior Bank wspiera Górny Śląsk. Grupa PZU wspiera walkę z koronawirusem

Pracownicy Grupy PZU, w tym Alior Banku, zebrali 200 tys. zł na pomoc w walce z koronawirusem. Drugie tyle dołożą spółki wchodzące w skład Grupy. Pieniądze, w sumie 400 tys. zł,
Bankowość Klienci HSBC w Polsce będą mogli skorzystać z Funduszu Gwarancji Płynnościowych
2020-05-05 | 10:12

Klienci HSBC w Polsce będą mogli skorzystać z Funduszu Gwarancji Płynnościowych

HSBC rozszerza zakres wsparcia dla klientów w Polsce. We współpracy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego (BGK), zapewni swoim klientom dostęp do płynności finansowej, niezbędnej w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sytuacja epidemiologiczna w Polsce stopniowo się poprawia. Mimo to medycy i szpitale apelują o utrzymanie dotychczasowego wsparcia

Od wykrycia w Polsce pierwszego przypadku zachorowania na COVID-19 minęły trzy miesiące. Ponad 2,1 tys. osób wciąż jest hospitalizowanych. Mimo że sytuacja powoli się stabilizuje, zapotrzebowanie na środki ochrony osobistej, do dezynfekcji oraz środki czystości wciąż jest ogromne, znacznie większe niż jeszcze w styczniu czy lutym. Dlatego też szpitale i medycy apelują do darczyńców o utrzymanie dotychczasowego wsparcia, bez którego trudno im będzie walczyć z pandemią. Chodzi nie tylko o pomoc materialną, lecz również o pokazanie pracownikom medycznym, jak ważna jest ich praca.

Firma

Coraz więcej pracowników wraca z pracy zdalnej do biur. Pandemia zmieni model pracy i rynek najmu powierzchni biurowej

Po tygodniach pracy zdalnej biura przygotowują się na powrót pracowników. Kluczowe jest zapewnienie bezpieczeństwa osób w biurze, czyli m.in. odpowiedniego dystansu i dezynfekcji miejsc wspólnych. Zarządców biur może też wspomóc technologia, np. aplikacje, które pozwalają na bezdotykowe otwieranie drzwi czy sprawdzające liczbę osób w danym pomieszczeniu. Wraz z powrotem pracowników do biur wraca też zainteresowanie wynajmem powierzchni biurowej. – Dzisiaj jest dobra okazja, żeby podpisywać kontrakty ze względu na lepsze warunki niż jeszcze kilka miesięcy temu – ocenia Sebastian Świstak z Cavatina Holding.

 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

W sobotę teatry wznawiają działalność. Spektakle będą grane tylko dla połowy widowni

Od 6 czerwca teatry – podobnie jak kina, opery i filharmonie – mogą wznowić działalność w nowym reżimie sanitarnym. Spektakle przy udziale publiczności będą mogły odbywać się tylko przy maksymalnie połowie zajętych miejsc na widowni. Widzowie będą też zobowiązani do noszenia maseczek i podawania swoich danych osobowych. Część teatrów liczy się z tym, że widzowie nie będą szturmować spektakli ze względu na obawę przed zakażeniem. Obecny sezon spisują na straty, skupiając się na zintensyfikowaniu prób i z nadzieją na pełne otwarcie sezonu we wrześniu. Większość podkreśla też, że pandemia oraz związane z nią obostrzenia i wydatki powoduje spustoszenie w budżetach instytucji teatralnych.

Problemy społeczne

Polacy podczas pandemii docenili więzy rodzinne i kontakt z ludźmi. Brakowało im przestrzeni i dostępu do rozrywki

Pandemia i przymusowa izolacja sprawiły, że bardziej doceniamy wartość rodzinnych i przyjacielskich więzów – wynika z Barometru Providenta. Po zniesieniu obostrzeń większość z nas chce wrócić do dawnych przyzwyczajeń. Blisko połowa osób deklaruje, że w ciągu trzech najbliższych miesięcy zamierza spotykać się ze znajomymi częściej i regularniej. Inni już planują wakacyjne wyjazdy i zaległe badania lekarskie.