Komunikaty PR

e-Commerce Polska awards 2019: dwie nominacje dla TIM SA

2019-09-20  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
71 37 61 739, 726 004 981
www.timsa.pl

„Think out of the box” oraz „Best in omnichannel” to dwie kategorie wśród średnich i dużych firm, w których w tym roku TIM SA ma szansę na otrzymanie nagrody w 7. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Ogłoszenie wyników już 24 września 2019 r.

E-commerce Polska awards od lat skierowany jest do przedstawicieli e-sklepów oraz platform internetowych oraz dla e-usług, a także dla e-finansów. e-Commerce Polska awards to silna społeczność dająca wszystkim nominowanym wyjątkowe możliwości budowania relacji i rozwoju swojej firmy. Jest potwierdzeniem jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci. Zarówno nominowanych, jak i laureatów wybiera grono jurorów z wieloletnim doświadczeniem, którzy są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w swoich branżach. Od 2014 r. TIM obecny jest w konkursie e-Commerce Polska awards niemal nieprzerwanie (wyjątek stanowi rok 2017) – w charakterze nominowanego, laureata lub wyróżnionego.

Kategoria „Think out of the box” przeznaczona jest dla niestandardowych, indywidualnych rozwiązań. W przypadku TIM-u jest nim w tym roku TIM Asystent (https://www.tim.pl/tim-asystent) – rozszerzenie do przeglądarki Google Chrome. Dzięki niemu klienci TIM-u, chcąc znaleźć produkt w ofercie TIM SA, poznać jego indywidualną cenę (właściwie każdy zarejestrowany klient TIM-u z sektora B2B ma indywidualny cennik), a także dodać go do koszyka/schowka, nie muszą wchodzić na www.tim.pl ani korzystać z aplikacji mTIM. Wystarczy dodatek (wtyczka) TIM Asystent. Co więcej, dzięki TIM Asystentowi można także łatwo porównać cenę danego produktu w TIM-ie i w dowolnym innym e-sklepie (pod warunkiem, że – podobnie jak TIM – podaje on na karcie produktu kod EAN). W tej kategorii o laur TIM powalczy z Decathlon.pl oraz Skoda Sklep Online.

Decathlon.pl jest również konkurentem TIM-u w kategorii „Best in omnichannel”. Trzecim nominowanym jest eobuwie.pl. To nagroda dla e-sklepu, który w ostatnich miesiącach najsprawniej realizował sprzedaż wielokanałową.

– To już piąta edycja e-Commerce Polska awards, w której otrzymaliśmy nominacje. Nie ma zatem wątpliwości, że wyznaczamy trendy, szczególnie w przypadku e-commerce B2B.  Obie tegoroczne nominacje to dowód na nasze ciągłe doskonalenie się w zakresie omnichannel. Jesteśmy tam, gdzie chce i potrzebuje tego klient – po to, by zapewnić mu zawsze te same możliwości i doświadczenia zakupowe – mówi Piotr Nosal, członek zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Jako lider e-commerce w swojej branży nieustannie poszukujemy nowych sposobów dotarcia do klienta, które ułatwią mu skorzystanie z oferty TIM-u. Takim rozwiązaniem jest TIM Asystent, który pozwala klientowi nie tylko mieć naszą ofertę niemal dosłownie pod ręką, ale również łatwo porównywać ją z warunkami cenowymi innych e-sklepów – dodaje Piotr Nosal.

Laureatów e-Commerce Polska awards 2019 poznamy już 24 września 2019 r. podczas uroczystej gali warszawskim kinie Elektronik.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa POLOmarket poszerza zdrową półkę Biuro prasowe
2019-10-18 | 13:00

Grupa POLOmarket poszerza zdrową półkę

Największa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket poszerza ofertę produktów BIO, bez glutenu, bez cukru oraz bez laktozy i GMO. Sieć w ostatnich
Handel Stena Recycling po raz trzeci nagrodzi „Lidera Gospodarki Obiegu Zamkniętego”.
2019-10-17 | 09:30

Stena Recycling po raz trzeci nagrodzi „Lidera Gospodarki Obiegu Zamkniętego”.

Stena Recycling po raz trzeci nagrodzi „Lidera Gospodarki Obiegu Zamkniętego”. Wzrost liczby miejsc pracy i konkurencyjności firm oraz redukcja emisji gazów cieplarnianych
Handel Modelowy Sklep - serce Targów RetailShow
2019-10-14 | 14:30

Modelowy Sklep - serce Targów RetailShow

Modelowy Sklep to przestrzeń, która inspiruje i pozwala porównać konkurencyjne oferty w jednym miejscu. Jubileuszowe, 10 Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Poczta Polska z tradycyjnego operatora pocztowego przestawia się na obsługę e-handlu. Za 5 lat usługi paczkowe i kurierskie mają stanowić dużą część jej przychodów

Polska to jeden z najszybciej rosnących rynków e-commerce, co pociąga za sobą równie dynamiczny wzrost rynku przesyłek. Według szacunków Poczty Polskiej w 2023 roku jego wartość wzrośnie prawie dwukrotnie do poziomu 12 mld zł, a operatorzy obsłużą już ok. 850 mln paczek. Spółka chce być beneficjentem tego wzrostu i z tradycyjnego operatora pocztowego przestawić się na obsługę e-commerce. Stąd zwiększone inwestycje, m.in. w rozwój sieci Odbiór w Punkcie, własną sieć samoobsługowych automatów paczkowych i budowę nowych hubów logistycznych.

Ochrona środowiska

PGE oddaje do użytku największą inwestycję przemysłową od 1989 roku. Nowe bloki Elektrowni Opole zaopatrzą w energię 4 mln polskich gospodarstw

To największa w Polsce inwestycja przemysłowa od 30 lat. Dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej jest to zarazem ostatnia inwestycja w źródła oparte na węglu kamiennym. W Elektrowni Opole oddano właśnie do użytkowania drugi nowy blok na węgiel – oba mają łącznie 1 800 MW mocy, a koszt ich budowy wyniósł blisko 11,6 mld zł brutto. Bloki zostały wybudowane w nowoczesnej technologii, dzięki czemu będą emitować o 20–30 proc. mniej dwutlenku węgla niż bloki starszej generacji i zaopatrzą w energię elektryczną około 4 mln gospodarstw domowych w Polsce.

Edukacja

Średnio co trzeci pacjent czuje się traktowany przedmiotowo. Lekarze już na studiach powinni się uczyć prawidłowej komunikacji z pacjentem

Średnio co trzeci pacjent uważa, że jego zdanie ani sytuacja życiowa nie zostały w szpitalu wzięte pod uwagę w decyzjach odnośnie do leczenia. Polscy pacjenci czują się traktowani dość przedmiotowo, ale z drugiej strony i tak kontakty z lekarzami i personelem medycznym oceniają jako jeden z największych pozytywów polskiej służby zdrowia – wynika z badań przeprowadzonych przez Siemens Healthineers. Eksperci oceniają, że dobra komunikacja pomiędzy lekarzem a pacjentem warunkuje cały późniejszy proces leczenia, dlatego nacisk na kompetencje miękkie powinno się kłaść już na etapie kształcenia personelu medycznego.

Handel

Międzynarodowy koncern produkujący środki czystości i kosmetyki da drugie życie plastikowym odpadom wyrzucanym na plażach. Będą powstawać z nich butelki szamponu

Według Komisji Europejskiej tworzywa sztuczne stanowią dziś blisko 80 proc. odpadów w morzach i oceanach. Każdego roku trafia do nich ok. 8 mln ton plastiku, co odpowiada ciężarówce śmieci wrzucanych do morza co minutę – podaje Fundacja Ellen MacArthur. W działania na rzecz ochrony mórz i oceanów przed zalewem plastiku w coraz większym stopniu angażuje się także globalny biznes. Koncern Procter & Gamble wprowadza właśnie do polskich sklepów szampon Head & Shoulders w butelkach, które składają się w 20 proc. z przetworzonych odpadów zebranych z plaż. Przy sprzedaży równej 1 mld produktów rocznie każda wprowadzona przez koncern zmiana ma wpływ na otoczenie.