Komunikaty PR

Gdzie studiować MBA? Dzień otwarty w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej

2019-04-01  |  09:47
Biuro prasowe
Kontakt
Ela Maciejewska
Comunicativo PR & Marketing

ul. Brukowa 12
91-341 Łódź
e.maciejewska|comunicativo.pl| |e.maciejewska|comunicativo.pl
794 490 680
comunicativo.pl

Programy MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej: MBA Digital Transformation  oraz MBA Finance & Technology, to studia będące odpowiedzią na poszukiwanie najwyższej jakości wiedzy o aktualnych trendach. Mają one związek z trwającą obecnie – bardzo dynamiczną, globalną, cyfrową transformacją biznesu i międzynarodowych gospodarek. Uczestnicy studiów będą mieli szansę poszerzyć wiedzę, którą uzyskają od wybitnych specjalistów, nie tylko na polu naukowym, ale i praktycznym. Obydwa kierunki prowadzone są języku polskim, a zajęcia odbywają się w weekendy, dwa razy w miesiącu. Rozpoczęcie zajęć zaplanowane jest na październik 2019 r. Obydwa programy są intensywne i trwają rok (accelerated MBA).

Czas na pytania, czas na rozwój

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej poprzez organizację spotkania informacyjnego, chce ułatwić zainteresowanym studiami MBA zapoznanie się z ofertą programową oraz umożliwić doprecyzowanie zebranych informacji pod kątem osobistych preferencji. Oprócz szczegółowej prezentacji programów MBA Digital Transformation and MBA Finance & Technology, osoby zainteresowane studiami MBA będą mogły poznać wykładowców oraz porozmawiać z osobami, które już uczestniczą w zjazdach obu kierunków.

Dzień otwarty MBA Digital Transformation i MBA Finance & Technology odbędzie się w środę, 3 kwietnia, o godzinie 18.00 w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, przy ul. Koszykowej 79 w Warszawie.

  • Organizatorzy spotkania zachęcają do zgłoszenia chęci uczestnictwa:  http://bit.ly/MBADigitalDzieńOtwartyZapisy
     

MBA, które odpowiadają na rynkowe trendy

Kierunek MBA Digital Transformation poświęcony jest praktycznym umiejętnościom, umożliwiającym udoskonalanie biznesu w oparciu o najnowocześniejsze trendy z obszaru technologii informatycznych. Studia pozwalają na poszerzenie wiedzy, która zmienia ekonomię i decyduje o drogach globalnej rynkowości. Wnioski, których dostarcza umiejętna analiza danych, obszar Data Science, machine learning, sztuczna inteligencja, blockchain - to technologie, których znajomość funkcjonowania pozwala podejmować trafne decyzje biznesowe oraz zdobywać przewagę biznesową. Menedżerowie, którzy podejmują decyzje strategiczne muszą stale pogłębiać swoją wiedzę, która zorientowana jest na użycie narzędzi Data Science w codziennej pracy. Ważne, aby jakość edukacji, której poświęcają swój czas była na najwyższym poziomie. 

Studia MBA Finance & Technology poszerzają kompetencje menadżerów strategicznie zarządzających finansami o umiejętność wprowadzania, posługiwania się i nadzorowania technologii finansowych (fintech). To wiedza, która obecnie decyduje o rozwoju i nowoczesności wielu współczesnych firm, kierujących się drogą optymalizacji i informatycznego wspomagania decyzji finansowych. Program obejmuje zarazem praktyczne wzbogacanie umiejętności posługiwania się najnowocześniejszymi narzędziami technologicznymi, ale i wiedzę z zakresu udoskonalania kompetencji miękkich, które z kolei pomagają skutecznie zarządzać zasobami ludzkimi w oparciu o rozwój i przywództwo.


***

 

O Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej od 28 lat dostarcza międzynarodowej kadrze menedżerskiej najwyższej jakości programy edukacyjne, w tym MBA, dopasowane do aktualnych trendów biznesowych. Zespół wykładowców tworzą wybitni naukowcy
i praktycy. Wraz z prestiżowymi uczelniami założycielskimi: HEC Paris (HEC - 2. miejsce w rankingu Financial Times, Business School 2018), London Business School (1. miejsce w rankingu Financial Times, Business School 2018) oraz Norwegian School of Economics, kształci odpowiedzialnych liderów biznesu, skutecznie zarządzających firmami i zespołami. Szkoła zajmuje 1. miejsce w rankingu portalu Perspektywy w kat. "Najlepsze programy MBA 2018 w opinii absolwentów" oraz 1. miejsce w kat. "Najlepsze programy MBA 2017merytoryczne cechy programu".

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej oferuje programy: Executive MBA Katalyst, MBA WCM, MBA Digital Transformation, MBA Finance & Technology; pogramy podyplomowe: Akademia Psychologii Przywództwa (pod opieką Jacka Santorskiego), Total Design Management, Postgraduate Studies in Accounting & Finance, Studium Farmakoekonomiki, HTA, Marketingu i Prawa Farmaceutycznego, Badania Kliniczne i Rozwój Leku, Marketing i Sprzedaż Leków.

Firmy mogą korzystać z programów zamkniętych, ukierunkowanych pod konkretne zagadnienia dotyczące organizacji. Szkoła Biznesu PW współpracowała w tym zakresie m.in. z: BRE Bank, GDDiKA, Fabryka Mebli Forte, Lafarge, Lyreco i PZU.

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 79, 02-008 Warszawa, tel. 22 234 70 89, e-mail: rekrutacja@biznes.edu.pl, www.biznes.edu.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Przesunięcie terminu rejestracji do konkursu International VELUX Award 2020 Biuro prasowe
2020-03-30 | 16:00

Przesunięcie terminu rejestracji do konkursu International VELUX Award 2020

Studenci architektury, którzy chcieliby wziąć udział w międzynarodowym konkursie International VELUX Award 2020, a nie zdążyli się zarejestrować, mają jeszcze na to czas. Termin
Edukacja Świat oczami młodych - konkurs plastyczny Fundacji BOŚ i Poczty Polskiej
2020-03-30 | 12:30

"Świat oczami młodych" - konkurs plastyczny Fundacji BOŚ i Poczty Polskiej

„Świat oczami młodych” to konkurs plastyczny na projekt znaczka pocztowego, który nie tylko edukuje dzieci i młodzież w wybranych sprawach, lecz także stwarza im
Edukacja Jak rozmawiać z dziećmi o koronawirusie? Psycholog radzi
2020-03-24 | 09:15

Jak rozmawiać z dziećmi o koronawirusie? Psycholog radzi

Stan epidemii wpływa na nasze życie na wielu poziomach i zmusza do zmierzenia się z dynamicznie zmieniającą się sytuacją. Jednym z wyzwań w tym trudnym czasie jest zaopiekowanie się

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Nauka

[DEPESZA] Coraz bardziej zaawansowane prace nad szczepionką na SARS-CoV-2. W wyścig z czasem włączyli się także Polacy

Nad szczepionką przeciwko SARS-CoV-2 pracuje wiele prywatnych firm farmaceutycznych i biotechnologicznych oraz ośrodków badawczych na świecie. W laboratoriach trwają testy co najmniej kilkunastu eksperymentalnych preparatów. Mimo przyspieszonego tempa prac szczepionka będzie dostępna za minimum kilkanaście miesięcy. Naukowcy podkreślają, że i tak jest to bezprecedensowa sytuacja, ponieważ w normalnych warunkach prace nad szczepionką przeciw koronawirusowi zajęłyby około 10 lat. W wyścig z czasem włączyła się także polska Agencja Badań Medycznych, która prowadzi prace w międzynarodowym konsorcjum.

 

Bankowość

Niższe koszty pożyczek i wydłużenie czasu spłaty kredytów. Tarcza antykryzysowa ma ułatwić życie zwykłym kredyto- i pożyczkobiorcom

– Zależy nam, żeby konsumenci, którzy ze względu na koronawirusa są w trudnej sytuacji, mogli przetrwać ten czas bez dodatkowych problemów i bez pułapki zadłużenia – podkreśla Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Podpisana przez prezydenta tarcza antykryzysowa umożliwia obniżenie rocznego limitu dla pożyczek udzielanych na więcej niż 30 dni z obecnych 55 proc. do 21 proc. Łączne maksymalne koszty kredytowania bez względu na czas trwania umowy mają zmaleć ze 100 do 45 proc.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

Wzrost rynku obuwniczego zahamowany przez koronawirusa. Sklepy stacjonarne odpowiadały za 70 proc. sprzedaży

Jeszcze w lutym firma CCC prognozowała wzrost rynku obuwniczego w tym roku na 3–4 proc. Dziś wiadomo, że trudno będzie utrzymać to tempo, ponieważ sklepy stacjonarne, które od ponad dwóch tygodni pozostają zamknięte, odpowiadały dotąd za 70 proc. sprzedaży. W tym czasie znacząco wzrósł jednak ruch w kanale online. Ten trend może się utrzymać także po opanowaniu pandemii i w znacznym stopniu może  wpłynąć na rynek. Podobnie jak zmiany pogodowe, ekologia oraz globalizacja trendów modowych.