Komunikaty PR

Globalna sieć prywatnych przedszkoli i szkół Maple Bear wchodzi do Wrocławia

2019-04-17  |  18:05
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Borcz
WTEM

ul. Emilii Plater 25/14
00-688 Warszawa
katarzyna|wtemagencja.pl| |katarzyna|wtemagencja.pl
+48 695 953 747
www.wtemagencja.pl
Do pobrania pdf ( 0.63 MB )

Maple Bear – największa globalna sieć dwujęzycznych przedszkoli, szkół podstawowych i średnich, oferująca edukację w systemie kanadyjskim – wchodzi do Polski. Wrocław jest – poza: Warszawą, Trójmiastem, Krakowem, Poznaniem, Szczecinem, Katowicami i Łodzią – jedną z 8 aglomeracji miejskich, w których dzieci i młodzież będą mogły korzystać z dwujęzycznej, kanadyjskiej formuły kształcenia, ale bazującej jednocześnie na polskim programie nauczania, zgodnym z krajowymi przepisami.

 

Maple Bear, wchodząc na trójmiejski rynek w systemie franczyzowym, szuka lokalnych partnerów – inwestorów i przedsiębiorców – z którymi ma zamiar kontynuować dynamiczny rozwój sieci placówek edukacyjnych, zgodnie z przyjętą strategią ekspansji w całej Europie Środkowo-Wschodniej. W Polsce, pod szyldem Maple Bear, ma powstać od 2019 do 2029 roku co najmniej 20 dwujęzycznych przedszkoli i szkół podstawowych, z opcją rozszerzenia pakietu edukacyjnego o szkoły średnie.

Marka Maple Bear ma silną, globalną pozycję rynkową, co wynika nie tylko ze stosowanej metodologii i systemu nauczania, ale również doskonałego dopasowania do lokalnych warunków. Przedszkola i szkoły Maple Bear działają bowiem zgodnie z obowiązującymi w danym kraju przepisami prawa w zakresie prowadzenia placówek edukacyjnych na różnych poziomach, jak też lokalnymi programami nauczania, które oparte są na kanadyjskiej metodologii. Otwiera to tym samym wiele możliwości edukacyjnych dla uczniów Maple Bear, tak na poziomie lokalnym, jak i międzynarodowym.

 

Wrocław jest jednym z tych miejsc w Polsce, w którym wysoko oceniamy potencjał rynku prywatnych usług edukacyjnych. Stąd decyzja Maple Bear o nawiązaniu współpracy z franczyzobiorcami z tego regionu, w tym między innymi z właścicielami istniejących już lokalnych, prywatnych przedszkoli i szkół. Mamy nadzieję, że sprawnie uda nam się pozyskać inwestorów, którzy chcą rozwijać biznes w sektorze szkolnictwa. Bardzo cieszy nas fakt, że bezpośrednio zaangażujemy się w postępy edukacyjne młodych mieszkańców Wrocławia, wprowadzając kanadyjskie strategie nauczania i metodologię opartą na dwujęzycznej edukacji, otwierając im jednocześnie drogę do dalszego kształcenia na poziomie uniwersyteckim, tak w kraju, jak też poza jego granicami – podkreśla Yann Bidan, dyrektor generalny Maple Bear na Europę Środkowo-Wschodnią.

 

Kanadyjska, dwujęzyczna metodologia nauczania opiera się na przygotowaniu młodzieży do kształcenia się przez całe życie, odnoszenia sukcesów i stawania się obywatelami świata, dzięki czemu Kanada jest jednym ze światowych liderów w obszarze szkolnictwa[1]. System kanadyjskiej oświaty ma na celu kompleksowe kształcenie ucznia pod względem fizycznym, intelektualnym, emocjonalnym i społecznym, z naciskiem na trzy fundamentalne elementy: kreatywność, współpracę i umiejętność krytycznego myślenia. Ta skuteczna, sprawdzająca się na całym świecie koncepcja nauczania będzie niebawem dostępna również w Polsce. Wszystko za sprawą kanadyjskich szkół Maple Bear i nowego modelu franczyzy, z którym marka wchodzi na trójmiejski rynek edukacyjny.

Maple Bear kształci dzieci i młodzież na całym świecie już od ponad 14 lat, prowadząc aktualnie w systemie franczyzowym ponad 350 placówek przedszkolno-szkolnych w 17 krajach, w których edukację pobiera ponad 36 tysięcy uczniów w wieku od 6 m-cy do 18 lat. Planowana, 10-letnia ekspansja Maple Bear w Europie Środkowo-Wschodniej ma objąć – poza Polską, Rumunią, Bułgarią i Serbią – takie kraje, jak: Albania, Austria, Chorwacja, Czechy, Estonia, Grecja, Kosowo, Litwa, Łotwa, Mołdawia, Macedonia Północna, Słowacja, Słowenia i Węgry. Z kanadyjskiej metodologii i systemu nauczania z sukcesem korzystają już dzieci i młodzież w: Stanach Zjednoczonych, Brazylii czy Meksyku. Model ten przyjął się również w innych regionach świata, jak chociażby w: Chinach, Indiach, Bangladeszu, Kenii, Malezji, Maroku, Nepalu, Filipinach, Singapurze, Korei Południowej, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wietnamie czy na Sri Lance, więc przyszedł czas na zagospodarowanie europejskiego, w tym polskiego rynku.

Według międzynarodowego badania PISA, koordynowanego przez OECD, kanadyjski system edukacji stale plasuje się w pierwszej szóstce na świecie. Kanada – zajmując wysokie 5. miejsce w rankingu najlepszych systemów edukacji – wyprzedza wszystkie pozostałe kraje anglojęzyczne na świecie (Wielka Brytania – 22. miejsce, Stany Zjednoczone – 30. miejsce), a także europejskich liderów w dziedzinie gospodarki i edukacji (Francja – 24. miejsce, Niemcy – 12. miejsce). W tym rankingu Polska plasuje się na 18. miejscu.

 

***

Informacje o Maple Bear

Kanadyjska szkoła Maple Bear wykorzystuje najlepsze praktyki stosowanie w kanadyjskim, dwujęzycznym nauczaniu. Maple Bear jest jedną z najprężniej rozwijających się marek na rynku prywatnego szkolnictwa na świecie. Mimo tego, że funkcjonuje dopiero od 14 lat, jest dziś obecna w 17 krajach, prowadząc ponad 350 przedszkoli oraz szkół podstawowych i średnich, do których uczęszcza ponad 36 tys. uczniów. Skuteczny model biznesowy Maple Bear, oparty na systemie franczyzowym, zaczyna funkcjonować również Europie Środkowej i Wschodniej. Ambitny plan rozwoju placówek edukacyjnych Maple Bear w tym regionie zakłada utworzenie w ciągu 10 lat rozległej sieci szkół, w których kształcić się będzie ponad 15 tys. nowych uczniów.

 

KONTAKT DLA INWESTORÓW

E-mail: [email protected]

Strona internetowa: www.maplebear-cee.com

 


[1] według BBC /Źródło: www.bbc.com/news/business-40708421

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Akademia Leona Koźmińskiego i McDonald’s Polska tworzą studia dualne Biuro prasowe
2019-07-18 | 14:30

Akademia Leona Koźmińskiego i McDonald’s Polska tworzą studia dualne

Popularne w Europie studia praktyczne, zwane dualnymi, podczas których naukę i przedmioty teoretyczne uzupełnia praktyka zawodowa u pracodawcy, zyskują zwolenników także w
Edukacja Monika Perkowska: pierwsze dni dziecka i niani są znaczące
2019-07-16 | 13:21

Monika Perkowska: pierwsze dni dziecka i niani są znaczące

Okres adaptacyjny, czyli czas, w którym niania poznaje się z dzieckiem i rodzicami, jest wyzwaniem dla wszystkich. Warto, by czas ten przebiegł spokojnie, a każda z zaangażowanych
Edukacja Warszawa najlepszym miastem dla rodzin z dziećmi. Szczecin na ostatnim miejscu.
2019-07-09 | 01:00

Warszawa najlepszym miastem dla rodzin z dziećmi. Szczecin na ostatnim miejscu.

W którym mieście na dzieci czeka najwięcej miejsc w publicznych żłobkach, przedszkolach i podstawówkach? Gdzie koszty życia najmniej obciążają domowy budżet? Odpowiedzi

Kalendarium

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce

Handel

Kolejny trudny sezon dla polskich sadowników. Ich problemy z pracownikami, pogodą i ukraińską konkurencją odczują kieszenie konsumentów

Rosyjskie embargo i brak możliwości eksportu na tamtejszy rynek, niedobór pracowników sezonowych, konkurencja ze strony producentów z Ukrainy i nierówne relacje z przemysłem przetwórczym to w tej chwili największe bolączki polskich sadowników – ocenia Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadowników RP. Jak podkreśla, bez właściwych rozwiązań nie będzie możliwe utrzymanie wskaźników produkcji i eksportu z poprzednich lat, a branża przegra z zagraniczną konkurencją. Zwłaszcza że polskich sadowników nie rozpieszcza ostatnio także pogoda: niekorzystne warunki spowodowały, że zbiory wszystkich gatunków owoców będą w tym roku 30 do nawet 50 proc. niższe. To z kolei odczują kieszenie konsumentów.

Konsument

TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek. Młodzi ludzie stają się odporni na tradycyjne reklamy

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do kampanii i ich wiarygodność. Łączeniu marek i influencerów służy projekt FOLLOVERS, który jest efektem współpracy mediowego giganta Viacom i grupy BrandBuddies, z którą współpracuje ponad 750 marek. Do promocji będzie wykorzystywał TikToka i Instagrama, które stają się coraz popularniejszymi platformami.

Patronaty Newserii

XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Prawo

Za kilka lat inwestycje będą zamierać z powodu sytuacji na rynku pracy. Inwestorzy nie będą mieli wykonawców o odpowiednich kompetencjach

Na polskim rynku pracy już brakuje kilku milionów pracowników, inni z kolei narzekają na brak zatrudnienia. Wynika to z jednej strony z niedopasowania umiejętności pracowników i potrzeb pracodawców, z drugiej z sytuacji demograficznej oraz niskiej aktywności zawodowej Polaków. Zdaniem eksperta rynku pracy z Konfederacji Lewiatan potrzebna jest zachęcająca do podejmowania pracy polityka, dostosowanie programów kształcenia do wymagań rynku i odpowiedzialna polityka migracyjna.

IFA 2019 Berlin

Handel

Sklepy będą w stanie dostarczać produkty poniżej 24 h. Stanie się to możliwe dzięki technologii zdalnej identyfikacji przedmiotów

W Polsce co roku sprzedawanych jest ok. 30 mln chipów działających w technologii RFID. Globalny rynek jest wart ok. 11 mld dolarów i szybko rośnie, bo technologia zdalnej identyfikacji przedmiotów znajduje szereg zastosowań niemal w każdej branży – od logistyki, przemysłu farmaceutycznego, po sklepy detaliczne i e-commerce. Duży potencjał ma zwłaszcza w tej ostatniej, bo RFID pozwala skutecznie zarządzać zapasami produktów, trafiać z reklamami do konsumentów, ograniczyć kradzieże w sklepach, a także znacznie skrócić czas dostawy zamówionych towarów.

Złote Spinacze 2019