Komunikaty PR

F5 przejmuje NGINX

2019-03-19  |  13:00
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Połączenie środowisk NetOps i DevOps dzięki stałym usługom aplikacyjnym we wszystkich środowiskach

  • F5 – światowy lider usług aplikacyjnych w środowiskach multi-cloud ogłasza przejęcie NGINX – lidera w dostarczaniu aplikacji open source.
  • Strategiczne przejęcie i organiczna inwestycja ma na celu zapewnienie spółce przychodów i wzrostu wartości akcji w perspektywie długoterminowej.
  • F5 zobowiązuje się do dalszego inwestowania w innowacyjny projekt open source NGINX, by wspierać rozbudowaną społeczność tego środowiska.
  • F5 zachowa markę NGINX. Gus Robertson – CEO oraz założyciele NGINX – Igor Sysojev i Maksim Konovalov, dołączą do F5, aby kontynuować zarządzanie firmą.

F5 Networks (NASDAQ: FFIV) i NGINX ogłosiły w dn. 11 marca 2019 r. umowę przejęcia wszystkich udziałów i akcji prywatnej spółki NGINX przez F5. Całkowita wartość transakcji wyniosła niemal 670 mln USD.

Przejęcie NGINX umacnia pozycję F5 i przyspiesza naszą transformację w obszarze oprogramowania i multi-cloud – mówi François Locoh-Donou, dyrektor i prezes zarządu F5. Dodaje: Po stronie F5 mamy światowej klasy ochronę aplikacji i bogate portfolio usług aplikacyjnych, które poprawiają wydajność, dostępność i zarządzanie. Od NGINX otrzymujemy wiodące rozwiązania dostarczania aplikacji, zarządzania API, niespotykaną wiarygodność i świadomość marki w środowisku DevOps oraz ogromną bazę użytkowników open source. Wspólnie dostarczymy stałe usługi aplikacyjne we wszystkich środowiskach multi-cloud i połączymy siły specjalistów NetOps i DevOps w przedsiębiorstwach.

Jesteśmy przekonani, że każda organizacja może czerpać korzyści z elastyczności i zwinności, jakie dają nowoczesne technologie i to bez kompromisu na poziomie bezpieczeństwa, zarządzania czy wiarygodności – kontynuuje Locoh-Donou. Połączone firmy uzbroją każdego klienta – od programisty aplikacji, przez inżyniera sieciowego, do specjalisty ochrony – w narzędzia zapewniające dostępność i bezpieczeństwo ich aplikacji na każdej platformie, od centrum baz danych do prywatnej i publicznej chmury.

F5 wzbogaci bieżącą ofertę NGINX o własne rozwiązania ochrony. Zintegruje także swoje innowacje cloud-native z technologią balansowania obciążenia od NGINX. Pozwoli to na przyspieszenie procesu wprowadzania na rynek usług aplikacyjnych dla nowoczesnych, skonteneryzowanych aplikacji. F5 wykorzysta także swoje siły sprzedaży we wszystkich kanałach wraz z ekosystemem partnerskim dla zwiększenia skali możliwości sprzedażowych NGINX.

Dzielimy tę samą misję i wizję. Obie organizacje wierzą, że aplikacje są sercem cyfrowej transformacji. Jesteśmy przekonani, że infrastruktura aplikacji end-to-end, która łączy kod z użytkownikiem, jest potrzebna w dostarczaniu aplikacji we wszystkich środowiskach multi-cloud – mówi Gus Robertson, CEO NGINX. Dziś łączymy siłę innowacji open source od NGINX z pozycją lidera ADC i biznesowym zasięgiem F5. F5 wzbogaca w ten sposób swoje rozwiązania zaprojektowane dla DevOps, podczas gdy NGINX zwiększa swoje możliwości dotarcia do tysięcy klientów i partnerów.

Prężnie działająca społeczność open source NGINX była jednym z najważniejszych czynników, które zdecydowały o przejęciu. F5 docenia ogromne zaufanie, którym środowisko użytkowników darzy technologie NGINX. Open source jest rdzeniem strategii multi-cloud w F5 i głównym elementem kolejnego etapu innowacji. F5 zobowiązało się do kontynuowania tego projektu i dalszych inwestycji w open source NGINX, by zwiększyć zasięg w grupie użytkowników tego rozwiązania. W wyniku połączenia z NGINX F5 oczekuje przyśpieszenia integracji swoich produktów z wiodącymi projektami open source oraz wzmocnienia dotychczasowego partnerstwa technologicznego z vendorami.

Po finalizacji przejęcia F5 zachowa markę NGINX. Gus Robertson – CEO oraz założyciele NGINX – Igor Sysojev i Maksim Konovalov, dołączą do F5, aby kontynuować zarządzanie firmą. Robertson dołączy do zespołu senior management F5 i będzie podlegał François Locoh-Donou. F5 zachowa piony operacyjne NGINX w San Francisco w Kalifornii oraz pozostałych lokalizacjach na świecie.

Gdyby byli Państwo zainteresowani szczegółami transakcji, zachęcamy do zapoznania się z pełną informacją prasową w wersji angielskiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Wyjeżdżasz na majówkę i chcesz mieć wygodny dostęp do sieci? Weź mobilny router Biuro prasowe
2019-04-19 | 11:00

Wyjeżdżasz na majówkę i chcesz mieć wygodny dostęp do sieci? Weź mobilny router

Wyjeżdżając na majówkę w góry czy za granicę nie chcemy rezygnować z dostępu do Internetu. Udostępnianie go jest jednak prawdziwym zabójcą baterii w telefonie.
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-04-19 | 01:00

F5 przedstawia Cloud Services – usługi chmurowe

F5 Networks poszerza swoje portfolio chmurowych usług aplikacyjnych. Otwarta na AWS, nowa oferta SaaS dostarczy zoptymalizowane oraz łatwe w użytkowaniu usługi dla programistów i zespołów DevOps. Rozwiązania przeznaczone do
IT i technologie IFS z tytułem Major Player wśród dostawców ERP w modelu SaaS i w chmurze
2019-04-18 | 23:00

IFS z tytułem Major Player wśród dostawców ERP w modelu SaaS i w chmurze

IFS oferuje kompleksowe rozwiązanie ERP dla globalnych przedsiębiorstw, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.