Komunikaty PR

Getin Bank liderem rankingu kont oszczędnościowych według „Pulsu Biznesu"

2019-10-16  |  12:22
Biuro prasowe

Konto „Bonus za aktywność” uplasowało się na czele cyklicznego rankingu najlepszych kont oszczędnościowych według redakcji „Pulsu Biznesu”. Oprócz bezkonkurencyjnego oprocentowania w wysokości 3,5% autorzy zestawienia wyróżnili okres obowiązywania promocji do 12 miesięcy.  

 „Bonus za aktywność” z oprocentowaniem 3,5 proc. w skali roku to obecnie najwyżej oprocentowane konto oszczędnościowe. Oferta przeznaczona jest dla nowych Klientów Banku, którzy po założeniu konta osobistego co miesiąc będą otrzymywać na nie wpływ z tytułu wynagrodzenia w wysokości min. 1 000 zł. Promocyjne oprocentowanie dotyczy kwoty do 10 tys. zł i jest naliczane przez 12 miesięcy od dnia przystąpienia do oferty. „Bonus za aktywność” to propozycja Getin Banku, która jest regularnie doceniana w rankingach branżowych. 

Redakcja „Pulsu Biznesu” zwraca również uwagę na nowość w Getin Banku, czyli Elastyczne Konto Oszczędnościowe. W ramach rachunku Bank oferuje m.in. darmowe przelewy wewnętrzne w Bankowości Internetowej i Mobilnej do końca 2020 r.  Ponadto Klienci, którzy posiadają również konto osobiste w Getin Banku, mogą zyskać promocyjne oprocentowanie dla nowych środków: 2,8% do 200 tys. zł oraz 2% dla nadwyżki ponad 200 tys. zł. do 400 tys. zł.Otwarcie i prowadzenie konta jest bezpłatne, tak samo, jak dostęp do niego przez Bankowość Internetową i Mobilną. Odsetki naliczane są zawsze na koniec miesiąca, a pieniądze w dowolnej kwocie można wpłacać i wypłacać nie tracąc przy tym odsetek.

Szczegóły dotyczące ofert znajdują się są na stronie internetowej Getin Banku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Cykl ABC Windykacji. Co to jest windykacja online? Biuro prasowe
2020-06-02 | 16:00

Cykl ABC Windykacji. Co to jest windykacja online?

Tylko 27 proc. respondentów biorących udział w badaniu SW Research zrealizowanym na zlecenie Związku Przedsiębiorstw Finansowych w ramach kampanii „Windykacja? Jasna Sprawa”
Finanse W co inwestować w niepewnych czasach? Propozycje Beesfunda
2020-06-02 | 11:40

W co inwestować w niepewnych czasach? Propozycje Beesfunda

Platforma crowdfundingowa Beesfund nie zwalnia tempa. Jak przystało na lidera w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem liczby przeprowadzonych emisji i kwoty zebranej przez emitentów,
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2020-06-01 | 15:31

Aplikacja Idea Banku dołącza do Huawei AppGallery

Idea Bank, specjalizujący się w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw, dołączył do Huawei AppGallery, autorskiego sklepu Huawei z aplikacjami. Aplikacja mobilna Idea Banku jest trzecią aplikacją bankową dostępną w AppGallery,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Efekty pandemii widoczne w wyszukiwarce Google. Praca zdalna, zwolnienia i e-zakupy wśród najpopularniejszych haseł

W ostatnich tygodniach życie codzienne i zawodowe Polaków przeniosło się do sieci. Tam również szukamy informacji, jak sobie radzić z nową rzeczywistością. Statystyki wyszukiwarki Google pokazują, że wśród najpopularniejszych haseł są te związane z pracą zdalną, zwolnieniami czy zasiłkami dla bezrobotnych. Z kolei przedsiębiorcy masowo szukają informacji o rządowej pomocy w ramach tzw. tarczy antykryzysowej albo uczą się zakładać sklepy internetowe.

Prawo

Biura podróży i ich klienci nie są chronieni w wystarczającym stopniu. Wątpliwości budzi długi okres na zwrot pieniędzy czy voucher zamiast gotówki

– Przepisy w obecnym kształcie nie chronią ani interesów organizatorów turystyki, ani samych podróżnych – ocenia Paweł Wójcik, adwokat Kancelarii RWW.legal Rusin Wójcik. Specustawa wprowadziła regulacje, zgodnie z którymi rozwiązanie umowy jest skuteczne dopiero po 180 dniach. Biuro podróży ma tyle dni na zwrot wpłaconych przez klienta środków, częściej jednak organizatorzy proponują podróżnym voucher do realizacji na poczet przyszłych imprez turystycznych w ciągu roku.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Rośnie eksport śliwki kalifornijskiej. W okresie pandemii częściej sięgamy po zdrowe produkty o długim terminie ważności

W czasie pandemii rośnie sprzedaż naturalnych produktów spożywczych o długim terminie ważności. Na popularności zyskują suche artykuły spożywcze, ale też produkty prozdrowotne. Taki trend sprzyja producentom suszonych owoców, którzy już przed koronawirusem dynamicznie zwiększali sprzedaż. Eksport śliwki kalifornijskiej do Polski od sierpnia 2019 do marca 2020 roku wzrósł prawie dwukrotnie. – Konsumenci częściej wybierają produkty, które w naturalny sposób pomagają im zachować zdrowie – mówi Kevin Verbruggen z California Prune Board i podkreśla, że suszone śliwki mają między innymi dobroczynny wpływ na układ trawienny.

Problemy społeczne

W Polsce kilkaset osób cierpi na rzadką chorobę wywołującą obrzęki i ból. Szansą dla chorych jest innowacyjna terapia zarejestrowana w Europie

Trudny do zniesienia ból, deformacje twarzy i obrzęki narządów wewnętrznych, w tym krtani, które stwarzają ryzyko uduszenia – z takimi objawami zmagają się pacjenci cierpiący na dziedziczny obrzęk naczynioruchowy. W Polsce jest ich zaledwie kilkuset, ale szacuje się, że mniej więcej drugie tyle wciąż pozostaje niezdiagnozowanych. Chorzy z ciężkim przebiegiem doświadczają w ciągu roku nawet do kilkudziesięciu zagrażających życiu napadów tej choroby, a okresy między atakami przepełnione są strachem i niepokojem. Szczególnie dotyczy to pacjentów z najcięższym przebiegiem, u których dochodzi do obrzęków krtani czy twarzy. W Europie niedawno zarejestrowano innowacyjny lek, który może zapobiegać atakom. W Polsce ruszyła kampania edukacyjna, która ma zwiększyć świadomość dotyczącą tej choroby i zwrócić uwagę na problemy pacjentów, którzy się z nią zmagają.