Komunikaty PR

Pewna rata z gwarancją w przyszłości w PKO Leasing

2019-10-17  |  01:00

PKO Leasing startuje z nowym Abonamentem Leasingowym opartym na stałej stopie procentowej. W ramach promocji spółka wprowadza dwa nowe produkty:  Abonament Leasing+ na samochody osobowe do 3,5 tony oraz Abonament Maszynowy. Kampanii towarzyszy hasło Pewna rata z gwarancją w przyszłości!

Promocja potrwa do 31 grudnia 2019 roku. Warunkiem skorzystania z nowych produktów jest finansowanie leasingiem opartym na stałej stopie procentowej.  

Abonament Leasing+ to leasing na samochody osobowe i dostawcze do 3,5 t. Promocja zakłada darmową rejestrację z ubezpieczeniem GAP. Jest to kontynuacja zeszłorocznej kampanii o tej samej nazwie, która cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów. Drugi wprowadzany abonament dotyczy rynku maszyn i urządzeń, a nowością jest rozszerzenie tej oferty o finansowanie dla start-upów. W ramach obydwu abonamentów klienci mogą skorzystać z  leasingu opartego na stałej stopie procentowej. Gwarantuje to niezmienność raty leasingowej przez cały okres finansowania.

Postanowiliśmy postawić na większą promocję produktu opartego na stałej stopie procentowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient zyskuje stabilność w prowadzeniu biznesu - niezmienność raty, zwłaszcza przy dłuższym okresie finansowania. Szczególnie ważne jest to w abonamencie na maszyny i urządzenia, ponieważ część prowadzonych przez przedsiębiorców inwestycji, które  potrzebują gwarancji stałej raty w całym okresie finansowania - jest kapitałochłonna  – podkreśla Monika Dąbkowska z Departamentu Produktów PKO Leasing.

W ramach promocji na maszyny PKO Leasing rozszerzył również ofertę produktową dla nowopowstałych firm. Produkt dostępny  jest dla nowych klientów PKO Leasing i PKO Banku Polskiego prowadzących działalność gospodarczą poniżej 3 miesięcy. Finansowanie przedmiotu może wynieść maksymalnie nawet do 100 tys. zł.  Warunkiem otrzymania finansowania jest 20 proc. wkład własny i pozytywna weryfikacja w Biurze Informacji Kredytowej.

Wprowadzenie na stałe do oferty PKO Leasing  produktu dla start-upów na finansowanie sprzętów z segmentu maszyn i urządzeń wyróżnia naszą  ofertę na tle rynku. Wystandaryzowaliśmy procedurę analizy wniosku złożonego przez startup i procesowania transakcji,  dzięki czemu przedsiębiorca znacznie szybciej może otrzymać finansowanie – podkreśla Monika Dąbkowska.  

W ramach działań promocyjnych przygotowane zostały dwa layouty reklamowe. Kampania prowadzona jest w internecie oraz social mediach. Promocja obejmuje zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Seniorzy chcieliby pracować dłużej w zamian za wyższą emeryturę Biuro prasowe
2019-11-14 | 16:00

Seniorzy chcieliby pracować dłużej w zamian za wyższą emeryturę

Z badania opinii przeprowadzonego przez Fundusz Hipoteczny DOM wynika, że blisko 60 proc. seniorów chciałoby pracować o 5 lat dłużej, gdyby dzięki temu ich świadczenia emerytalne
Finanse Polacy mają większe długi niż zarobki
2019-11-14 | 11:40

Polacy mają większe długi niż zarobki

Przeciętna pensja w naszym kraju wynosi obecnie 4839 zł. Tymczasem średnie zadłużenie Polaków, widniejące w Krajowym Rejestrze Długów, jest blisko 4 razy większe. To
Finanse Drożej w sądzie nie oznacza bezkarności dłużników
2019-11-13 | 10:21

Drożej w sądzie nie oznacza bezkarności dłużników

Po 2 miesiącach obowiązywania wyższych opłat sądowych w sprawach o zapłatę widać, że część wierzycieli rezygnuje ze składania pozwów przeciw dłużnikom. Dochodzą do wniosku,

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Browary Kompanii Piwowarskiej przestawiają się na zieloną energię elektryczną. Ich produkcja w kraju będzie w 100 proc. zasilana przez odnawialne źródła

1/3 udziałów w polskim rynku piwa ma Kompania Piwowarska. Firma sukcesywnie zwiększa wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł. W 2021 roku jej browary będą już w 100 proc. zasilane zieloną energią elektryczną. Ma się do tego przyczynić zawarta właśnie umowa z innogy, na mocy której browary KP będą zaopatrywane w energię elektryczną z farm wiatrowych. Pozwoli to m.in. ograniczyć emisję dwutlenku węgla o 66 proc. i zabezpieczy firmę przed wzrostem cen energii. Dziesięcioletni kontrakt to jedna z niewielu dotąd na polskim rynku umów zawieranych bezpośrednio pomiędzy wytwórcą energii z OZE a jej odbiorcą końcowym.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Handel

Tempo wzrostu gospodarki hamuje. Kryzys w Niemczech jeszcze nie spowalnia eksportu, ale wstrzymuje inwestycje firm

W III kwartale 2019 roku PKB Polski zwiększyło się o 3,9 proc. w ujęciu rocznym. To wprawdzie najwolniejsze tempo od IV kwartału 2016 roku, ale i tak dobry wynik. Według Rafała Beneckiego, głównego ekonomisty ING Banku Śląskiego, istotne jest to, że problemy niemieckiego przemysłu przekładają się na polską gospodarkę wolniej i łagodniej niż zazwyczaj. Jednak mimo wzrostu dochodów konsumentów dynamika ich wydatków spada, a firmy coraz ostrożniej planują inwestycje.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

Handel

Chiński rynek szansą dla polskich producentów drobiu. Rodzimi drobiarze za granicą wygrywają jakością i ceną

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku eksport drobiu z Polski, który od kilkunastu lat nieprzerwanie rośnie, po raz pierwszy będzie większy niż dostawy mięsa drobiowego na rynek krajowy – mówi Jarosław Kowalewski z Superdrob. Zwiększony popyt globalny, głównie z powodu rosnącego spożycia w Chinach, tworzy dobrą koniunkturę na kilka kolejnych lat. Polscy producenci wygrywają konkurencję nie tylko ceną, lecz także jakością.