Komunikaty PR

Pewna rata z gwarancją w przyszłości w PKO Leasing

2019-10-17  |  01:00

PKO Leasing startuje z nowym Abonamentem Leasingowym opartym na stałej stopie procentowej. W ramach promocji spółka wprowadza dwa nowe produkty:  Abonament Leasing+ na samochody osobowe do 3,5 tony oraz Abonament Maszynowy. Kampanii towarzyszy hasło Pewna rata z gwarancją w przyszłości!

Promocja potrwa do 31 grudnia 2019 roku. Warunkiem skorzystania z nowych produktów jest finansowanie leasingiem opartym na stałej stopie procentowej.  

Abonament Leasing+ to leasing na samochody osobowe i dostawcze do 3,5 t. Promocja zakłada darmową rejestrację z ubezpieczeniem GAP. Jest to kontynuacja zeszłorocznej kampanii o tej samej nazwie, która cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów. Drugi wprowadzany abonament dotyczy rynku maszyn i urządzeń, a nowością jest rozszerzenie tej oferty o finansowanie dla start-upów. W ramach obydwu abonamentów klienci mogą skorzystać z  leasingu opartego na stałej stopie procentowej. Gwarantuje to niezmienność raty leasingowej przez cały okres finansowania.

Postanowiliśmy postawić na większą promocję produktu opartego na stałej stopie procentowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient zyskuje stabilność w prowadzeniu biznesu - niezmienność raty, zwłaszcza przy dłuższym okresie finansowania. Szczególnie ważne jest to w abonamencie na maszyny i urządzenia, ponieważ część prowadzonych przez przedsiębiorców inwestycji, które  potrzebują gwarancji stałej raty w całym okresie finansowania - jest kapitałochłonna  – podkreśla Monika Dąbkowska z Departamentu Produktów PKO Leasing.

W ramach promocji na maszyny PKO Leasing rozszerzył również ofertę produktową dla nowopowstałych firm. Produkt dostępny  jest dla nowych klientów PKO Leasing i PKO Banku Polskiego prowadzących działalność gospodarczą poniżej 3 miesięcy. Finansowanie przedmiotu może wynieść maksymalnie nawet do 100 tys. zł.  Warunkiem otrzymania finansowania jest 20 proc. wkład własny i pozytywna weryfikacja w Biurze Informacji Kredytowej.

Wprowadzenie na stałe do oferty PKO Leasing  produktu dla start-upów na finansowanie sprzętów z segmentu maszyn i urządzeń wyróżnia naszą  ofertę na tle rynku. Wystandaryzowaliśmy procedurę analizy wniosku złożonego przez startup i procesowania transakcji,  dzięki czemu przedsiębiorca znacznie szybciej może otrzymać finansowanie – podkreśla Monika Dąbkowska.  

W ramach działań promocyjnych przygotowane zostały dwa layouty reklamowe. Kampania prowadzona jest w internecie oraz social mediach. Promocja obejmuje zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Epidemia zmieniła priorytety płatności firm Biuro prasowe
2020-06-05 | 10:26

Epidemia zmieniła priorytety płatności firm

Na pierwszym miejscu listy płatności w przedsiębiorstwach wciąż są wynagrodzenia dla pracowników, ale na znaczeniu zyskały zobowiązania wobec kluczowych kontrahentów i firm
Finanse Finansowe startupy budują ekonomiczną infrastrukturę internetu
2020-06-04 | 01:00

Finansowe startupy budują ekonomiczną infrastrukturę internetu

O tym, dlaczego startupy z sektora fintech mają coraz większe powodzenie u inwestorów pisze Bartosz Tomczyk – przewodniczący rady nadzorczej w Provema sp. z o.o. Jeszcze
Finanse Cykl ABC Windykacji. Co to jest windykacja online?
2020-06-02 | 16:00

Cykl ABC Windykacji. Co to jest windykacja online?

Tylko 27 proc. respondentów biorących udział w badaniu SW Research zrealizowanym na zlecenie Związku Przedsiębiorstw Finansowych w ramach kampanii „Windykacja? Jasna Sprawa”

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sytuacja epidemiologiczna w Polsce stopniowo się poprawia. Mimo to medycy i szpitale apelują o utrzymanie dotychczasowego wsparcia

Od wykrycia w Polsce pierwszego przypadku zachorowania na COVID-19 minęły trzy miesiące. Ponad 2,1 tys. osób wciąż jest hospitalizowanych. Mimo że sytuacja powoli się stabilizuje, zapotrzebowanie na środki ochrony osobistej, do dezynfekcji oraz środki czystości wciąż jest ogromne, znacznie większe niż jeszcze w styczniu czy lutym. Dlatego też szpitale i medycy apelują do darczyńców o utrzymanie dotychczasowego wsparcia, bez którego trudno im będzie walczyć z pandemią. Chodzi nie tylko o pomoc materialną, lecz również o pokazanie pracownikom medycznym, jak ważna jest ich praca.

Firma

Coraz więcej pracowników wraca z pracy zdalnej do biur. Pandemia zmieni model pracy i rynek najmu powierzchni biurowej

Po tygodniach pracy zdalnej biura przygotowują się na powrót pracowników. Kluczowe jest zapewnienie bezpieczeństwa osób w biurze, czyli m.in. odpowiedniego dystansu i dezynfekcji miejsc wspólnych. Zarządców biur może też wspomóc technologia, np. aplikacje, które pozwalają na bezdotykowe otwieranie drzwi czy sprawdzające liczbę osób w danym pomieszczeniu. Wraz z powrotem pracowników do biur wraca też zainteresowanie wynajmem powierzchni biurowej. – Dzisiaj jest dobra okazja, żeby podpisywać kontrakty ze względu na lepsze warunki niż jeszcze kilka miesięcy temu – ocenia Sebastian Świstak z Cavatina Holding.

 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

W sobotę teatry wznawiają działalność. Spektakle będą grane tylko dla połowy widowni

Od 6 czerwca teatry – podobnie jak kina, opery i filharmonie – mogą wznowić działalność w nowym reżimie sanitarnym. Spektakle przy udziale publiczności będą mogły odbywać się tylko przy maksymalnie połowie zajętych miejsc na widowni. Widzowie będą też zobowiązani do noszenia maseczek i podawania swoich danych osobowych. Część teatrów liczy się z tym, że widzowie nie będą szturmować spektakli ze względu na obawę przed zakażeniem. Obecny sezon spisują na straty, skupiając się na zintensyfikowaniu prób i z nadzieją na pełne otwarcie sezonu we wrześniu. Większość podkreśla też, że pandemia oraz związane z nią obostrzenia i wydatki powoduje spustoszenie w budżetach instytucji teatralnych.

Problemy społeczne

Polacy podczas pandemii docenili więzy rodzinne i kontakt z ludźmi. Brakowało im przestrzeni i dostępu do rozrywki

Pandemia i przymusowa izolacja sprawiły, że bardziej doceniamy wartość rodzinnych i przyjacielskich więzów – wynika z Barometru Providenta. Po zniesieniu obostrzeń większość z nas chce wrócić do dawnych przyzwyczajeń. Blisko połowa osób deklaruje, że w ciągu trzech najbliższych miesięcy zamierza spotykać się ze znajomymi częściej i regularniej. Inni już planują wakacyjne wyjazdy i zaległe badania lekarskie.