Komunikaty PR

Belron® i AGC podpisują umowę

2019-07-11  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut

pl. Grunwaldzki 16/46
50-384 Wrocław
julia|gutpr.pl| |julia|gutpr.pl
717895204
gutpr.pl

AGC posiada obecnie 37 oddziałów naprawiających i wymieniających szyby samochodowe (NWSS) w Polsce pod marką NordGlass i 19 oddziałów w Czechach pod marką AG Experts. Zgodnie z tą umową sieci te będą działać pod marką Belron.

Michel Spina, Dyrektor Generalny ARG Europe, skomentował: „To partnerstwo pozwoli nam obsługiwać większą liczbę klientów dzięki doskonałym standardom obsługi, które stanowią znak rozpoznawczy

Belron i zapewni naszym pracownikom wsparcie i trening.” Nigel Doggett, Dyrektor Generalny Belron, dodał: „Rynki polski i czeski dysponują połączonym parkiem samochodowym liczącym ponad 20 milionów pojazdów i są stosunkowo dojrzałe. Ta umowa pozwala nam korzystać z rozległej sieci AGC i zmieniać sytuację kierowców na tych dwóch rynkach, oferując najwyższy standard usług Belron”.

Umowa franczyzowa obowiązuje od 1 czerwca 2019 roku. Jest to pierwsza umowa zawarta przez firmę Belron z producentem szyb na świadczenie usług NWSS. Oprócz sieci NWSS, AGC Automotive Europe prowadzi działalność zasadniczą w zakresie produkcji i dystrybucji szyb samochodowych w Polsce, Czechach i w całej Europie. Na te operacje nie ma wpływu umowa franczyzowa, która została zawarta wyłącznie na działalność AGC NWSS w obu krajach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Nowości Raumplus Biuro prasowe
2019-10-17 | 15:00

Nowości Raumplus

Tegoroczna edycja Warsaw Home była dla Raumplus wyczekiwanym i ekscytującym wydarzeniem. Nowa koncepcja stanowiska umożliwiła w przejrzysty i elegancki sposób wyeksponowanie
Firma Drutex najczęściej polecany przez monterów
2019-10-16 | 14:00

Drutex najczęściej polecany przez monterów

Produkty Drutex cenione są przez specjalistów przede wszystkim za wysoką jakość, wysoką izolacyjność cieplną, energooszczędność oraz dobry system gwarancji. Jak wynika z
Firma Baby&Travel z tytułem Lidera Najwyższej Jakości Produktów dla Dzieci
2019-10-16 | 12:35

Baby&Travel z tytułem Lidera Najwyższej Jakości Produktów dla Dzieci

Prestiżowy tytuł i statuetkę odebrały Ilona Ferreira i Małgorzata Matyjaszczyk, założycielki jednego z największych dystrybutorów w polskiej branży akcesoriów i zabawek

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Zagranica

Po informacji o zniesieniu wiz do USA wzrosło zainteresowanie Polaków lotami za ocean. Zwiększy się liczba połączeń, a bilety będą tańsze

Stany Zjednoczone są trzecią po Francji i Hiszpanii najchętniej odwiedzaną destynacją przez turystów na świecie. W przypadku polskich turystów nie ma ich nawet w dwudziestce najpopularniejszych kierunków. Dzięki zniesieniu wiz zainteresowanie podróżami do USA znacznie wzrośnie. Już zaraz po zapowiedzi zniesienia wiz Polacy szukali lotów do Stanów Zjednoczonych trzykrotnie częściej niż weekend wcześniej. Na zniesieniu wiz skorzystają polskie i amerykańskie biura turystyczne. Zwiększy się też liczba połączeń.

Handel

Rośnie popularność sprzedaży bezpośredniej. Branża generuje 3 mld zł i współpracuje z nią już 1 mln konsultantów

Sprzedaży bezpośrednia w Polsce rośnie w siłę. Jej obroty przekraczają 3 mld zł i z każdym rokiem rosną o kilka procent. Z branżą współpracuje już ok. 1 mln osób, przy czym dla 20 proc. jest to podstawowe źródło dochodów. Ponad 80 proc. konsultantów jest zadowolonych z dotychczasowej współpracy, podobnie jak 90 proc. konsumentów. Na przestrzeni ostatnich 25 lat w branży zaszły ogromne zmiany, z których główną jest rosnący udział nowych technologii i zmiana kategorii produktowych sprzedawanych w tym kanale. Zarówno te zmiany, jak i korzyści płynące z pracy w tej branży ma pokazać startująca właśnie kampania Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

Edukacja

Cztery polskie uczelnie z szansą na prestiżowy, międzynarodowy certyfikat. Mają go najbardziej elitarne uczelnie świata

Szkoły biznesowe należą do najbardziej obleganych zarówno w Polsce, jak i w całej Europie – podkreśla Tim Mescon, prezes zarządu AACSB w regionie EMEA. Amerykańska organizacja non profit od ponad stu lat akredytuje najlepsze na świecie uczelnie, które kształcą na kierunkach biznesowych. Należą do nich m.in. Harvard, Stanford i MIT. W Polsce prestiżowym certyfikatem mogą się pochwalić na razie tylko dwie uczelnie: Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, ale z AACSB współpracują już cztery kolejne.

Przemysł

Tylko 10 proc. małych i średnich przedsiębiorstw wprowadziła nowy produkt lub usługę. Mimo że to one decydują o przewadze konkurencyjnej firmy

Choć rosną nakłady na inwestycje, to małe i średnie przedsiębiorstwa na rozwój przeznaczają niewiele środków. Obecnie w Polsce tylko 7 firm na 100 wdraża innowacje produktowe lub procesowe. Firmy z sektora MŚP głównie skupiają się na usprawnieniu produktowym, a tylko co dziesiąta stawia na innowacyjne rozwiązania. Tymczasem to właśnie one, w tym szersze wykorzystanie sztucznej inteligencji czy wirtualnej rzeczywistości, przynoszą największe zyski. Firmy zainteresowane zbudowaniem strategii trwałej przewagi konkurencyjnej mogą wziąć udział w warsztatach wspierających innowacyjność.