Komunikaty PR

BEZPŁATNE SZKOLENIE DLA NGO!! Wzmocnij z nami pozycję swojej organizacji!

2019-02-08  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Program ( 0.25 MB )

Szanowni Państwo,

zapraszam na bezpłatne szkolenie dla przedstawicieli (pracowników, członków i wolontariuszy) organizacji pozarządowych, w tym izb gospodarczych.

            

TERMIN SZKOLENIA: 25-27 luty 2019

MIEJSCE: Hotel Petropol

ul. Stanisława Jachowicza 49, Płock

Zgłoś udział  http://www.iped.pl/formularz-zgloszeniowy,12.html

 

Dzięki udziałowi w szkoleniu, będziecie Państwo mogli poznać najnowsze przepisy w zakresie

    •      prawa gospodarczego, 
    •      ekonomii z elementami polityki przemysłowej, 
    •      prawa pracy, 
    •      ekonomii przedsiębiorstwa, 
    •      analizy finansowej.

Ponadto, nasi specjaliści pokażą Państwu jak efektywnie uczestniczyć w procesie konsultacji publicznych i współpracować przy budowie stanowisk ze wszystkimi swoimi interesariuszami.

Nauczymy Państwa jak pisać i prezentować stanowiska i opinie Państwa organizacji tak, by mieć  realny wpływ na tworzoną legislację.

Nasze szkolenia są wyjątkowe, bo wszystkie przepisy są prezentowane z punktu widzenia prowadzenia i funkcjonowania organizacji pozarządowych i izb gospodarczych. Pokazujemy nasze doświadczenia i planowane zmiany legislacyjne, które pozwolą Państwu włączyć Państwa organizacje w proces konsultacji publicznych!

Wychodząc naprzeciw potrzebom uczestników naszych szkoleń, do programu włączyliśmy tematykę RODO oraz Konstytucji dla Biznesu!
Przepisy europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) zaczęły obowiązywać już 25 maja 2018 r. Warto więc uzupełnić wiedzę w tym zakresie. Każda organizacja posiada przecież dane osobowe, które powinna odpowiednio chronić!

Jednocześnie przypominamy, że macie Państwo realny wpływ na program naszych szkoleń i możecie Państwo zgłosić swoje, indywidualne potrzeby szkoleniowe!

Organizatorzy szkolenia: Fundacja „Instytut Badań nad Demokracja i Przedsiębiorstwem Prywatnym” oraz Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

 

> Informacja o trenerach: http://www.iped.pl/pliki/artykuly/58/Ulotka-szkolenie_dla_NGO_i_IZB.pdf

> Kontakt: Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym", ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa, tel.: 22 630 98 02; 22 630 96 99, e-mail: iped@kig.pl, www.iped.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Fundusze unijne Przedsiębiorcy poznali Wyzwania dla Polski i Świata 2019 Biuro prasowe
2019-03-06 | 15:00

Przedsiębiorcy poznali "Wyzwania dla Polski i Świata 2019"

Co czeka w najbliższym czasie polskich przedsiębiorców? Jakie są prognozy gospodarcze?  Jak zmienia się prawo podatkowe? Tego dowiedzieli się uczestnicy konferencji "Wyzwania
Fundusze unijne Bezpłatne szkolenie dla NGO w Radomiu
2019-03-04 | 12:00

Bezpłatne szkolenie dla NGO w Radomiu

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla przedstawicieli (pracowników, członków i wolontariuszy) organizacji pozarządowych, w tym izb gospodarczych. TERMIN
Fundusze unijne Fundusze na zdrowie - Unia Europejska inwestuje w technologie medyczne
2019-02-04 | 10:30

Fundusze na zdrowie - Unia Europejska inwestuje w technologie medyczne

Nieprzerwanie od 15 lat fundusze europejskie pomagają rozwijać sektor ochrony zdrowia w Polsce. Tylko do 2020 Polska otrzyma w ramach europejskich funduszy strukturalnych

Kalendarium

Telekomunikacja

Ponad 80 proc. młodych firm jest zainteresowanych współpracą z korporacjami. To dla nich szansa na dostęp do nowych technologii i działań marketingowych

Wsparcie mentoringowe i pomoc w komercjalizacji nowych rozwiązań to główne potrzeby młodych przedsiębiorstw. Rozwój może umożliwić im współpraca z korporacjami i dużym biznesem, a – jak wynika z badań Fundacji StartUp Poland – ponad 80 proc. start-upów jest otwartych na takie rozwiązanie. Naprzeciw potrzebom w tym zakresie wychodzi zainicjowany przez UPC Polska program THINK BIG, który wspiera młode firmy rozwijające swój biznes w oparciu o nowe technologie. W tegorocznej, już szóstej edycji zostaną wyłonione najlepsze rozwiązania, które wspierają cyfrową transformację.

Ochrona środowiska

Europejska gospodarka traci na smogu setki miliardów euro rocznie. Innowacje w energetyce pomogłyby zaoszczędzić 180 mld w ciągu 7 lat

Smog – zgodnie z szacunkami Komisji Europejskiej – odpowiada za ok. 10 proc. przedwczesnych zgonów na świecie i kosztuje unijną gospodarkę nawet 475 mld euro rocznie. Wdrożenie innowacyjnych technologii w energetyce może przynieść nawet 183 mld euro oszczędności w ciągu nadchodzących 7 lat. Są wśród nich niskoemisyjne systemy grzewcze, tzw. generacja rozproszona, elektromobilność i niskoemisyjny transport czy wykorzystanie odpadów jako surowca do produkcji energii. – To na nich będzie się opierała ewolucja systemu energetycznego, która pozwoli nam zrealizować cele w obszarze jakości powietrza – podkreśla Marcin Lewenstein, dyrektor ds. innowacji w InnoEnergy.

Finanse

Polski rynek ubezpieczeń nadrabia zaległości wobec bardziej rozwiniętych krajów. Pomaga w tym proces łączenia się firm w duże grupy

Polska to rynek z dużym potencjałem, ale również z dużym niedoubezpieczeniem – ocenia Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Gothaer TU S.A. Z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że pod względem wartości składki przypisanej brutto Polska plasuje się dopiero na 14. pozycji w Europie i wciąż ma do nadgonienia duży dystans względem Wielkiej Brytanii czy Niemiec. Rodzimy rynek ubezpieczeniowy jest też w fazie dynamicznych zmian, a wiodącymi trendami są wszechobecna cyfryzacja i konsolidacja. W trakcie tego procesu jest też TU Gothaer, które lada moment pojawi się na rynku pod nowym brandem – Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group.

Finanse

80 proc. dużych firm angażuje się społecznie. Dla wielu staje się to ważnym elementem strategii

Duże firmy angażują się w działania społecznej odpowiedzialności biznesu. Robi to już 80 proc. z nich. CSR zwiększa zaufanie do przedsiębiorstwa – 83 proc. przedstawicieli pokolenia Y uznaje, że sukces firmy powinien wykraczać poza wyniki finansowe. Zdecydowana większość uważa, że największe firmy mają odpowiedni potencjał, by rozwiązywać problemy gospodarcze i społeczne. Przykładem takiego przedsiębiorstwa, jest Benefit Systems. Firma jako pierwsza spółka publiczna z regionu Europy Środkowo-Wschodniej otrzymała tytuł B Corporation przyznawany organizacjom, które w strategie działalności trwale wpisują zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.