Komunikaty PR

BEZPŁATNE SZKOLENIE DLA NGO!! Wzmocnij z nami pozycję swojej organizacji!

2019-02-08  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Program ( 0.25 MB )

Szanowni Państwo,

zapraszam na bezpłatne szkolenie dla przedstawicieli (pracowników, członków i wolontariuszy) organizacji pozarządowych, w tym izb gospodarczych.

            

TERMIN SZKOLENIA: 25-27 luty 2019

MIEJSCE: Hotel Petropol

ul. Stanisława Jachowicza 49, Płock

Zgłoś udział  http://www.iped.pl/formularz-zgloszeniowy,12.html

 

Dzięki udziałowi w szkoleniu, będziecie Państwo mogli poznać najnowsze przepisy w zakresie

    •      prawa gospodarczego, 
    •      ekonomii z elementami polityki przemysłowej, 
    •      prawa pracy, 
    •      ekonomii przedsiębiorstwa, 
    •      analizy finansowej.

Ponadto, nasi specjaliści pokażą Państwu jak efektywnie uczestniczyć w procesie konsultacji publicznych i współpracować przy budowie stanowisk ze wszystkimi swoimi interesariuszami.

Nauczymy Państwa jak pisać i prezentować stanowiska i opinie Państwa organizacji tak, by mieć  realny wpływ na tworzoną legislację.

Nasze szkolenia są wyjątkowe, bo wszystkie przepisy są prezentowane z punktu widzenia prowadzenia i funkcjonowania organizacji pozarządowych i izb gospodarczych. Pokazujemy nasze doświadczenia i planowane zmiany legislacyjne, które pozwolą Państwu włączyć Państwa organizacje w proces konsultacji publicznych!

Wychodząc naprzeciw potrzebom uczestników naszych szkoleń, do programu włączyliśmy tematykę RODO oraz Konstytucji dla Biznesu!
Przepisy europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) zaczęły obowiązywać już 25 maja 2018 r. Warto więc uzupełnić wiedzę w tym zakresie. Każda organizacja posiada przecież dane osobowe, które powinna odpowiednio chronić!

Jednocześnie przypominamy, że macie Państwo realny wpływ na program naszych szkoleń i możecie Państwo zgłosić swoje, indywidualne potrzeby szkoleniowe!

Organizatorzy szkolenia: Fundacja „Instytut Badań nad Demokracja i Przedsiębiorstwem Prywatnym” oraz Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

 

> Informacja o trenerach: http://www.iped.pl/pliki/artykuly/58/Ulotka-szkolenie_dla_NGO_i_IZB.pdf

> Kontakt: Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym", ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa, tel.: 22 630 98 02; 22 630 96 99, e-mail: iped@kig.pl, www.iped.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Fundusze unijne Mazowsze stawia na rozwój- 10.Forum Rozwoju Mazowsza Biuro prasowe
2019-10-11 | 08:00

Mazowsze stawia na rozwój- 10.Forum Rozwoju Mazowsza

16-17 października br. na terenie Centrum Konferencyjnego MsMermaid w Warszawie odbędzie się jubileuszowe Forum Rozwoju Mazowsza. Głównym  celem wydarzenia jest promocja regionu i
Fundusze unijne Przedsiębiorcy poznali Wyzwania dla Polski i Świata 2019
2019-03-06 | 15:00

Przedsiębiorcy poznali "Wyzwania dla Polski i Świata 2019"

Co czeka w najbliższym czasie polskich przedsiębiorców? Jakie są prognozy gospodarcze?  Jak zmienia się prawo podatkowe? Tego dowiedzieli się uczestnicy konferencji "Wyzwania
Fundusze unijne Bezpłatne szkolenie dla NGO w Radomiu
2019-03-04 | 12:00

Bezpłatne szkolenie dla NGO w Radomiu

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla przedstawicieli (pracowników, członków i wolontariuszy) organizacji pozarządowych, w tym izb gospodarczych. TERMIN

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Browary Kompanii Piwowarskiej przestawiają się na zieloną energię elektryczną. Ich produkcja w kraju będzie w 100 proc. zasilana przez odnawialne źródła

1/3 udziałów w polskim rynku piwa ma Kompania Piwowarska. Firma sukcesywnie zwiększa wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł. W 2021 roku jej browary będą już w 100 proc. zasilane zieloną energią elektryczną. Ma się do tego przyczynić zawarta właśnie umowa z innogy, na mocy której browary KP będą zaopatrywane w energię elektryczną z farm wiatrowych. Pozwoli to m.in. ograniczyć emisję dwutlenku węgla o 66 proc. i zabezpieczy firmę przed wzrostem cen energii. Dziesięcioletni kontrakt to jedna z niewielu dotąd na polskim rynku umów zawieranych bezpośrednio pomiędzy wytwórcą energii z OZE a jej odbiorcą końcowym.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Handel

Tempo wzrostu gospodarki hamuje. Kryzys w Niemczech jeszcze nie spowalnia eksportu, ale wstrzymuje inwestycje firm

W III kwartale 2019 roku PKB Polski zwiększyło się o 3,9 proc. w ujęciu rocznym. To wprawdzie najwolniejsze tempo od IV kwartału 2016 roku, ale i tak dobry wynik. Według Rafała Beneckiego, głównego ekonomisty ING Banku Śląskiego, istotne jest to, że problemy niemieckiego przemysłu przekładają się na polską gospodarkę wolniej i łagodniej niż zazwyczaj. Jednak mimo wzrostu dochodów konsumentów dynamika ich wydatków spada, a firmy coraz ostrożniej planują inwestycje.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

Handel

Chiński rynek szansą dla polskich producentów drobiu. Rodzimi drobiarze za granicą wygrywają jakością i ceną

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku eksport drobiu z Polski, który od kilkunastu lat nieprzerwanie rośnie, po raz pierwszy będzie większy niż dostawy mięsa drobiowego na rynek krajowy – mówi Jarosław Kowalewski z Superdrob. Zwiększony popyt globalny, głównie z powodu rosnącego spożycia w Chinach, tworzy dobrą koniunkturę na kilka kolejnych lat. Polscy producenci wygrywają konkurencję nie tylko ceną, lecz także jakością.