Komunikaty PR

InPost będzie operował z MLP Poznań West

2019-04-15  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Operator logistyczny InPost wynajął 8,5 tys. m2 w MLP Poznań West. Przekazanie gotowego magazynu typu cross-dock, realizowanego w systemie built-to-suit, planowane jest w trzecim kwartale br. Najemcę reprezentowała firma doradcza Cresa. Jednocześnie deweloper rozpoczyna budowę małych modułów typu City Logistics na zasadach spekulacyjnych.

Firma InPost podpisała z MLP Group umowę dotyczącą najmu 8,5 tys. m2 powierzchni w parku logistycznym MLP Poznań West. Przekazanie gotowego obiektu do użytkowania planowane jest w trzecim kwartale br.

InPost jest największym, niezależnym operatorem logistycznym w Polsce. Świadczy nowoczesne usługi dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. Firma dysponuje własnym zapleczem technologiczno-logistycznym, umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu.

- Bez wątpienia na decyzję firmy InPost wpłynęła dogodna lokalizacja parku MLP Poznań West. Nasze centrum logistyczne znajduje się w pobliżu drogi S11, autostrady A2 i w bardzo bliskiej odległości od lotniska. Kolejnym atutem jest realizacja projektu w formie BTS-u, w pełni uwzględniającego specyficzne wymagania Klienta. Budynek magazynowy typu cross-dock, umożliwi sprawny przeładunek i kompletowanie przesyłek - podkreślił Jakub Kaczorek, Leasing Manager w MLP Group S.A.

- W związku z dynamicznym rozwojem naszej sieci Paczkomatów® oraz usług kurierskich, podjęliśmy decyzję o wynajmie nowych powierzchni, które pozwolą nam jeszcze szybciej obsłużyć rosnące wolumeny przesyłek dystrybuowanych przez InPost. Poznań jest kolejnym krokiem w realizacji naszych założeń. Nowa powierzchnia parku MLP Poznań West będzie miał istotny wpływ na bezpieczeństwo operacyjne naszej Firmy, zwiększy wydajność obecnych naszych placówek w województwie wielkopolskim. Nowy obiekt realizowany przez MLP Group spełnia wszystkie nasze wymagania. MLP Group doskonale rozumie nasze potrzeby co było widać od samego początku rozmów. Niewątpliwie jest to również zasługa wsparcia jakie dostajemy od firmy Cresa Polska  mówi Rafał Brzoska, Prezes Zarządu, InPost SA

W zawartej transakcji najemcę reprezentowała firma doradcza Cresa.

- Otworzenie nowej lokalizacji na rynku poznańskim pozwoli firmie InPost na dalszą dynamiczną ekspansję oraz umocnienie pozycji rynkowej. MLP Poznań West to doskonałe zaplecze logistyczne dla prowadzenia działalności w zachodniej części Polski. Lokalizacja i czas potrzebny na realizację tej inwestycji były dla naszego Klienta kluczowe przy podejmowaniu decyzji o wyborze oferenta – wyjaśnia Katarzyna Bojanowicz, Business Development Director w dziale powierzchni przemysłowych i magazynowych firmy Cresa Polska.

MLP Group wraz z budową obiektu BTS dla InPost rozpoczyna realizację małych modułów typu City Logistics. Magazyny powstaną w systemie spekulacyjnym i będą miały powierzchnię od 810 m2. MLP Group prowadzi już negocjacje z podmiotami zainteresowanymi ich najmem.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2020-06-05 | 15:40

SoftBlue zbuduje Centrum B+R

SoftBlue – notowany na NewConnect specjalista z dziedziny teleinformatyki – przygotowuje się do budowy Centrum Badawczo–Rozwojowe, dedykowanego optymalizacji zarządzania zasobami wodnymi i energetycznymi. Tym samym
Giełda Podsumowanie maja. Pomimo nerwowości inwestorów, indeksy wciąż pięły się w górę
2020-06-02 | 17:40

Podsumowanie maja. Pomimo nerwowości inwestorów, indeksy wciąż pięły się w górę

Maj na rynkach był dużo mniej spektakularny niż kwiecień. Widoczna była większa nerwowość inwestorów, która wynikała z obaw o tempo dochodzenia gospodarek do pełnej
Giełda Czy to dobry moment na inwestowanie w akcje?
2020-06-01 | 12:50

Czy to dobry moment na inwestowanie w akcje?

Kolejne tygodnie następujące po marcowym dołku były okresem bezprecedensowych wzrostów na rynkach akcyjnych. W szczególności w przypadku rynku polskiego, stało się to

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sytuacja epidemiologiczna w Polsce stopniowo się poprawia. Mimo to medycy i szpitale apelują o utrzymanie dotychczasowego wsparcia

Od wykrycia w Polsce pierwszego przypadku zachorowania na COVID-19 minęły trzy miesiące. Ponad 2,1 tys. osób wciąż jest hospitalizowanych. Mimo że sytuacja powoli się stabilizuje, zapotrzebowanie na środki ochrony osobistej, do dezynfekcji oraz środki czystości wciąż jest ogromne, znacznie większe niż jeszcze w styczniu czy lutym. Dlatego też szpitale i medycy apelują do darczyńców o utrzymanie dotychczasowego wsparcia, bez którego trudno im będzie walczyć z pandemią. Chodzi nie tylko o pomoc materialną, lecz również o pokazanie pracownikom medycznym, jak ważna jest ich praca.

Firma

Coraz więcej pracowników wraca z pracy zdalnej do biur. Pandemia zmieni model pracy i rynek najmu powierzchni biurowej

Po tygodniach pracy zdalnej biura przygotowują się na powrót pracowników. Kluczowe jest zapewnienie bezpieczeństwa osób w biurze, czyli m.in. odpowiedniego dystansu i dezynfekcji miejsc wspólnych. Zarządców biur może też wspomóc technologia, np. aplikacje, które pozwalają na bezdotykowe otwieranie drzwi czy sprawdzające liczbę osób w danym pomieszczeniu. Wraz z powrotem pracowników do biur wraca też zainteresowanie wynajmem powierzchni biurowej. – Dzisiaj jest dobra okazja, żeby podpisywać kontrakty ze względu na lepsze warunki niż jeszcze kilka miesięcy temu – ocenia Sebastian Świstak z Cavatina Holding.

 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

W sobotę teatry wznawiają działalność. Spektakle będą grane tylko dla połowy widowni

Od 6 czerwca teatry – podobnie jak kina, opery i filharmonie – mogą wznowić działalność w nowym reżimie sanitarnym. Spektakle przy udziale publiczności będą mogły odbywać się tylko przy maksymalnie połowie zajętych miejsc na widowni. Widzowie będą też zobowiązani do noszenia maseczek i podawania swoich danych osobowych. Część teatrów liczy się z tym, że widzowie nie będą szturmować spektakli ze względu na obawę przed zakażeniem. Obecny sezon spisują na straty, skupiając się na zintensyfikowaniu prób i z nadzieją na pełne otwarcie sezonu we wrześniu. Większość podkreśla też, że pandemia oraz związane z nią obostrzenia i wydatki powoduje spustoszenie w budżetach instytucji teatralnych.

Problemy społeczne

Polacy podczas pandemii docenili więzy rodzinne i kontakt z ludźmi. Brakowało im przestrzeni i dostępu do rozrywki

Pandemia i przymusowa izolacja sprawiły, że bardziej doceniamy wartość rodzinnych i przyjacielskich więzów – wynika z Barometru Providenta. Po zniesieniu obostrzeń większość z nas chce wrócić do dawnych przyzwyczajeń. Blisko połowa osób deklaruje, że w ciągu trzech najbliższych miesięcy zamierza spotykać się ze znajomymi częściej i regularniej. Inni już planują wakacyjne wyjazdy i zaległe badania lekarskie.