Komunikaty PR

Biuletyn Obsługi Klienta prezentuje laureatów "Złotej Słuchawki" 2018

2018-05-25  |  10:33

W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2018) publikujemy rozmowy z laureatami konkursu Złota Słuchawka 2018. Uczestnicy organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB konkursu, którego celem jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością call/contact center, najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży, wypowiedzieli się na naszych łamach, prezentując zgłoszone przez siebie projekty oraz podzielili się wrażeniami z wystąpień przed komisją konkursową. W najnowszym BOK prezentujemy także listę zwycięzców konkursu Telemarketer Roku 2018. Specjalny numer Biuletynu trafił do rąk laureatów oraz zgromadzonych gości podczas uroczystości wręczenia nagród w obu konkursach, która miała miejsce 24 maja w Teatrze Capitol w Warszawie.

W Biuletynie publikujemy także wywiad z Janem Załęckim, twórcą nowatorskiego podejścia w badaniach satysfakcji klienta – Badania SRP (Satysfakcji, Relacji i Poleceń). W wywiadzie omówione są główne cechy
i zalety badania, w kontekście dotychczas powszechnie stosowanych metod, chociażby takich jak NPS (Net Promoter Score). „…NPS jest bardzo dobrą metodą. Jest ona prosta, mierzy wartość wskaźnika na jednym poziomie satysfakcji, tj. na poziomie deklaratywnym. Natomiast nasza metoda (Badanie SRP przyp. red.)  jest bardziej dokładna i określa wartość wskaźnika na 3 poziomach: deklaracji, skłonności do poleceń oraz faktycznych poleceń. Poza tym natychmiastowo wspiera sprzedaż kolejnych produktów i pozyskanie nowych klientów…” – mówi Jan Załęcki.      

Wydanie Specjalne oraz archiwalne wydania Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: http://www.customercare.com.pl/biuletyn/2018-i-archiwa.html

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/BOK.customercare

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Ile Polska otrzymała z UE? Biuro prasowe
2019-05-20 | 08:15

Ile Polska otrzymała z UE?

Ile dostaliśmy od Unii Europejskiej? 1 maja 2019 roku minęło dokładnie 15 lat od momentu wejścia Polski do Unii Europejskiej. Przez te lata Polska otrzymała z unijnych funduszy 100
Gospodarka Młodzi online i bez gotówki
2019-05-17 | 09:50

Młodzi online i bez gotówki

Dynamika przyrostu rynku zamówień online rzędu 40-50 proc. rocznie jest dużo większa niż wzrostu całego rynku e-commerce. Spora w tym zasługa młodych pokoleń, wychowanych w dobie
Gospodarka BRAK ZDJĘCIA
2019-05-13 | 01:00

Montowanie stolarki budowlanej

Zintegrowany System Kwalifikacji umożliwia potwierdzenie swoich umiejętności w zakresie montowania stolarki budowlanej oraz otrzymanie certyfikatu. Dotyczy to także osób, które nauczyły się fachu we własnym zakresie.

Kalendarium

Infrastruktura

Pomorskie stawia na innowacyjną branżę stoczniową. Region chce przyciągać kolejne firmy z tego sektora

Potencjał sektora stoczniowego w Polsce dynamicznie się rozwija, a firmy działające w tej branży dostają zamówienia na coraz bardziej zaawansowane technologicznie produkty. Na gdańskiej Wyspie Ostrów – dzięki rewitalizacji terenów postoczniowych prowadzonej przez Pomorską Specjalną Strefę Ekonomiczną – powstaje nowoczesna infrastruktura, która ma zachęcać do inwestycji kolejne firmy z sektora morskiego. Powstawanie innowacji w branży napędzane jest także przez programy wsparcia dla start-upów i kształcenie kadr z zakresu automatyzacji i programowania.

Przemysł

4,5 mld zł może w tym roku trafić z NCBR do polskich spółek. Firmy muszą spełnić tylko jeden warunek – muszą być innowacyjne

Wsparcie w wysokości 50 mld zł i ponad 10 tys. umów zawartych z beneficjentami – to bilans 10 lat działalności Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Tylko w tym roku NCBR ma do rozdysponowania kolejne 4,5 mld zł, z czego blisko połowę w ramach konkursu Szybka Ścieżka, która cieszy się największym zainteresowaniem przedsiębiorstw. O granty może się starać w zasadzie każda firma, głównym warunkiem jest jednak innowacyjność projektu i komponent badawczo-rozwojowy.

Transport

Przybywa zielonych autobusów w Polsce. W 2018 roku na ulice miast wyjechało 317 autobusów z alternatywnymi napędami

Sprzedaż ekologicznych autobusów miejskich dynamicznie rośnie. W ubiegłym roku na drogi polskich aglomeracji wyjechało 317 ekoautobusów, w tym 63 elektryki i 200 hybryd. – w połączeniach między miastami udział tych pojazdów jest niewielki, bo trudno je wykorzystywać na dalekich trasach – mówi Bogdan Kurys, wiceprezes firmy Sindbad. Jednak flota autokarów także staje się coraz bardziej ekologiczna. – Potrzeba wymiany sprzętu jest wymuszona, inaczej nie moglibyśmy realizować połączeń międzynarodowych – ocenia Kurys.

Konsument

Od lipca program Rodzina 500+ będzie obejmował 6,8 mln dzieci. Nie wpłynął na dzietność, ale ma pozytywny wpływ na gospodarkę

Statystyki GUS pokazują, że program Rodzina 500+ nie jest skutecznym narzędziem kształtowania polityki demograficznej, ale – jak podkreśla były minister finansów Stanisław Kluza – należy go pozytywnie oceniać w kontekście jego długoterminowego oddziaływania na gospodarkę i kształtowania polityki prorodzinnej państwa. Rodzina 500+ jest programem o charakterze sprawiedliwościowym, redystrybucyjnym i istotnie przekłada się na stabilny i zrównoważony rozwój gospodarczy – uważa ekonomista.