Komunikaty PR

Biuletyn Obsługi Klienta prezentuje laureatów "Złotej Słuchawki" 2018

2018-05-25  |  10:33

W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2018) publikujemy rozmowy z laureatami konkursu Złota Słuchawka 2018. Uczestnicy organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB konkursu, którego celem jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością call/contact center, najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży, wypowiedzieli się na naszych łamach, prezentując zgłoszone przez siebie projekty oraz podzielili się wrażeniami z wystąpień przed komisją konkursową. W najnowszym BOK prezentujemy także listę zwycięzców konkursu Telemarketer Roku 2018. Specjalny numer Biuletynu trafił do rąk laureatów oraz zgromadzonych gości podczas uroczystości wręczenia nagród w obu konkursach, która miała miejsce 24 maja w Teatrze Capitol w Warszawie.

W Biuletynie publikujemy także wywiad z Janem Załęckim, twórcą nowatorskiego podejścia w badaniach satysfakcji klienta – Badania SRP (Satysfakcji, Relacji i Poleceń). W wywiadzie omówione są główne cechy
i zalety badania, w kontekście dotychczas powszechnie stosowanych metod, chociażby takich jak NPS (Net Promoter Score). „…NPS jest bardzo dobrą metodą. Jest ona prosta, mierzy wartość wskaźnika na jednym poziomie satysfakcji, tj. na poziomie deklaratywnym. Natomiast nasza metoda (Badanie SRP przyp. red.)  jest bardziej dokładna i określa wartość wskaźnika na 3 poziomach: deklaracji, skłonności do poleceń oraz faktycznych poleceń. Poza tym natychmiastowo wspiera sprzedaż kolejnych produktów i pozyskanie nowych klientów…” – mówi Jan Załęcki.      

Wydanie Specjalne oraz archiwalne wydania Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: http://www.customercare.com.pl/biuletyn/2018-i-archiwa.html

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/BOK.customercare

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Lawina niewypłacalności firm w polskim handlu Biuro prasowe
2019-03-19 | 07:00

Lawina niewypłacalności firm w polskim handlu

- W lutym 2019 opublikowano informację o 87 niewypłacalnych przedsiębiorstwach wobec 76 w lutym 2018 roku – wzrost o 14% w porównaniu r/r - Od początku roku liczba
Gospodarka Czy ekologia obejmie także materiały reklamowe?
2019-03-19 | 01:00

Czy ekologia obejmie także materiały reklamowe?

Czy ekologia obejmie także materiały reklamowe? Współcześnie firmy starają się być coraz bardziej ekologiczne w wielu aspektach. Jednak materiały reklamowe i wspierające
Gospodarka BRAK ZDJĘCIA
2019-03-18 | 15:00

Leasing napędza branżę metalową

Leasing napędza branżę metalową Aż o 12 proc. zwiększyła się wartość leasingu na maszyny i urządzenia do obróbki metali w 2018 r. To efekt bardzo szybkiego wzrostu branży metalowej, która notuje jedne

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Telekomunikacja

Sieć 5G pozwoli na rozwój nowych modeli biznesowych i usług. Wymaga to jednak pilnych zmian w prawie oraz w sposobie wykorzystywnia danych przez firmy

Zbyt rygorystyczne normy pola magnetycznego, konieczność uporządkowania zakresu częstotliwości, żeby móc je alokować do 5G, oraz przygotowanie polskich przedsiębiorstw do tego, żeby były w stanie w pełni z tej technologii korzystać, to obecnie największe bariery dla rozwoju sieci 5G w Polsce – uważa Wojciech Pytel, członek rady nadzorczej Polkomtela i Netii. Jak podkreśla, firmy muszą przede wszystkim zrozumieć, jak wielkie znaczenie dla ich rozwoju mają dane i nauczyć się je lepiej wykorzystywać. – Także klient musi zrozumieć, że wchodzimy w nowy świat, który jest bardzo mocno zrobotyzowany – dodaje Wojciech Pytel. 

Prawo

Liczba mikroprzedsiębiorców w Polsce rośnie z roku na rok. Blisko połowa dobrze ocenia swoją sytuację

W Polsce na tysiąc mieszkańców przypada średnio 58,6 mikrofirm. Stanowią 96 proc. wszystkich przedsiębiorstw, a 2/3 z nich to firmy jednoosobowe. Choć zwracają uwagę na uciążliwe bariery w prowadzeniu działalności – wysokie podatki, rosnące koszty zatrudnienia oraz konkurencję ze strony przedsiębiorstw działających w szarej strefie, to blisko połowa ocenia swoją sytuację finansową jako dobrą. Ogólnie nasz mikroprzedsiębiorca ma się całkiem nieźle i oby tak dalej – ocenia Katarzyna Dębkowska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Finanse

Sektor usług biznesowych walczy o pracowników. Pracodawcy muszą się prześcigać w benefitach

Polski sektor usług biznesowych cechuje szybki rozwój i duże zapotrzebowanie na nowych pracowników. Najbardziej poszukiwani są kandydaci wielojęzyczni, posługujący się więcej niż jednym językiem obcym. Ze względu na niską podaż specjalistów i dużą rotację pracodawcy muszą przykładać coraz większą wagę do świadczeń pozapłacowych, które są już niemal równie istotne co wysokość wynagrodzenia. Obecnie kandydaci oczekują już nie tylko podstawowych benefitów, lecz także spersonalizowanych świadczeń dopasowanych do ich potrzeb.

Finanse

Sektor usług biznesowych walczy o pracowników. Pracodawcy muszą się prześcigać w benefitach

Polski sektor usług biznesowych cechuje szybki rozwój i duże zapotrzebowanie na nowych pracowników. Najbardziej poszukiwani są kandydaci wielojęzyczni, posługujący się więcej niż jednym językiem obcym. Ze względu na niską podaż specjalistów i dużą rotację pracodawcy muszą przykładać coraz większą wagę do świadczeń pozapłacowych, które są już niemal równie istotne co wysokość wynagrodzenia. Obecnie kandydaci oczekują już nie tylko podstawowych benefitów, lecz także spersonalizowanych świadczeń dopasowanych do ich potrzeb.