Komunikaty PR

Biuletyn Obsługi Klienta prezentuje laureatów "Złotej Słuchawki" 2018

2018-05-25  |  10:33

W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2018) publikujemy rozmowy z laureatami konkursu Złota Słuchawka 2018. Uczestnicy organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB konkursu, którego celem jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością call/contact center, najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży, wypowiedzieli się na naszych łamach, prezentując zgłoszone przez siebie projekty oraz podzielili się wrażeniami z wystąpień przed komisją konkursową. W najnowszym BOK prezentujemy także listę zwycięzców konkursu Telemarketer Roku 2018. Specjalny numer Biuletynu trafił do rąk laureatów oraz zgromadzonych gości podczas uroczystości wręczenia nagród w obu konkursach, która miała miejsce 24 maja w Teatrze Capitol w Warszawie.

W Biuletynie publikujemy także wywiad z Janem Załęckim, twórcą nowatorskiego podejścia w badaniach satysfakcji klienta – Badania SRP (Satysfakcji, Relacji i Poleceń). W wywiadzie omówione są główne cechy
i zalety badania, w kontekście dotychczas powszechnie stosowanych metod, chociażby takich jak NPS (Net Promoter Score). „…NPS jest bardzo dobrą metodą. Jest ona prosta, mierzy wartość wskaźnika na jednym poziomie satysfakcji, tj. na poziomie deklaratywnym. Natomiast nasza metoda (Badanie SRP przyp. red.)  jest bardziej dokładna i określa wartość wskaźnika na 3 poziomach: deklaracji, skłonności do poleceń oraz faktycznych poleceń. Poza tym natychmiastowo wspiera sprzedaż kolejnych produktów i pozyskanie nowych klientów…” – mówi Jan Załęcki.      

Wydanie Specjalne oraz archiwalne wydania Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: http://www.customercare.com.pl/biuletyn/2018-i-archiwa.html

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/BOK.customercare

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Kuehne + Nagel rozszerza współpracę z CNH Industrial Group Biuro prasowe
2019-02-21 | 10:00

Kuehne + Nagel rozszerza współpracę z CNH Industrial Group

Kuehne + Nagel rozszerza współpracę z globalną firmą CNH Industrial w zakresie zarządzania nowym Regionalnym Centrum Dystrybucji dla części zamiennych zlokalizowanym w Lubuskim Parku
Gospodarka 15,7 mld zł z hurtu i usług telekomunikacyjnych B2B
2019-02-21 | 08:00

15,7 mld zł z hurtu i usług telekomunikacyjnych B2B

Według najnowszych danych PMR wartość rynku usług operatorskich i biznesowych w Polsce w 2018 r. wyniosła 15,7 mld zł (wzrost o 1,6% r/r). Oznacza to utrzymanie trendu wzrostowego z roku
Gospodarka Czy kolejny światowy kryzys gospodarczy zacznie się w sektorze budowlanym?
2019-02-18 | 07:00

Czy kolejny światowy kryzys gospodarczy zacznie się w sektorze budowlanym?

- Po dziesięciu latach wzrostu (2008-2018) osiągnęliśmy szczyt w światowym cyklu budowlanym: rok 2018 był punktem zwrotnym. - Budownictwo jest obecnie gorzej przygotowane na pogorszenie

Kalendarium

CES 2019

Farmacja

Liczba aptek spadła do poziomu sprzed 4 lat. W 2019 roku z rynku może zniknąć kolejnych 600 placówek

Przez ostatnich kilkanaście lat liczba aptek nieprzerwanie rosła. Rok 2018 jednak ten trend zakończył. Liczba otwarć aptek zmniejszyła się trzykrotnie, a liczba zamknięć pozostała na tym samym poziomie. Tym samym na koniec grudnia działało w Polsce nieco ponad 14,3 tys. aptek i punktów aptecznych, czyli o ponad pół tysiąca mniej niż rok wcześniej – wynika z danych IQVIA. W tym roku z rynku może zniknąć kolejnych 500–600 placówek. Dla aptek, które pozostaną na rynku, oznacza to coraz większe obroty.

Konsument

Natrętny telemarketing na celowniku UODO. Konsumenci nieostrożnie udzielają zgody na przetwarzanie swoich danych

Niechcianych telefonów od telemarketerów można uniknąć. UODO przypomina, że należy przykładać większą wagę do tego, gdzie, komu i w jakich okolicznościach udzielamy zgody na przetwarzanie informacji o sobie. W trakcie rozmowy z telemarketerem można też zażądać usunięcia swoich danych przez firmę albo odnotowania sprzeciwu wobec przetwarzania ich w celach marketingowych. Mając informację o tym, kto jest administratorem naszych danych osobowych, można złożyć do UODO skargę na bezprawne działania. 

Prawo

Inwestycje w Polsce mogą nabrać tempa. Potrzebne stabilne prawo i polityka imigracyjna

Po załamaniu w 2016 roku i dłuższym zastoju inwestycje w ostatnich kwartałach przyspieszyły. W 2018 roku nakłady brutto na środki trwałe wzrosły o 7,3 proc. wobec 3,9 proc. rok wcześniej. To dobra wiadomość dla polskiej gospodarki, której nie da się budować tylko na konsumpcji. Wciąż jednak wielu przedsiębiorców wstrzymuje się z inwestowaniem, m.in. ze względu na niepewne otoczenie regulacyjne i niekorzystną sytuację na rynku pracy. Jak podkreśla prezes Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, rząd musi przestać fundować przedsiębiorcom legislacyjny rollercoaster i jak najszybciej wdrożyć politykę migracyjną, która pozwoli uzupełnić luki kadrowe.