Komunikaty PR

Eye Boutique Nail Bar – nowy najemca w Placu Unii

2019-08-20  |  15:25
Biuro prasowe

Z początkiem sierpnia, do grona najemców Placu Unii dołączył Eye Boutique Nail Bar. Jest to profesjonalny salon manicure i pedicure, który oferuje zabiegi zarówno dla pań, jak i panów. Wszystkie usługi wykonywane są przez doświadczone stylistki, które o pielęgnacji paznokci wiedzą wszystko.

 

Paznokcie zrobione, to i nastrój lepszy

Eye Boutique Nail Bar to miejsce dedykowane osobom, które przywiązują szczególną uwagę do estetycznego wyglądu swoich paznokci. Filozofią firmy jest przekonanie, że pięknie wykonany manicure i pedicure może być naszą wizytówką, jak również najprostszym sposobem, by poprawić sobie nastrój. Co ważne – hybryda, w przeciwieństwie do czekolady, ma 0 kalorii.

 

Profesjonalnie i bezpiecznie     

W salonie usługi wykonywane są przez profesjonalny zespół doświadczonych stylistek. To osoby, które są niekwestionowanymi ekspertkami w swojej branży oraz posiadają wiedzę o najnowszych trendach w manicure i pedicure. Doświadczona obsługa dba, aby każdy zabieg był wykonany starannie, ale przede wszystkim bezpiecznie, chroniąc tym samym naturalną płytkę paznokcia.

 

Więcej informacji udzielają:

Ewelina Kolad, [email protected], + 48 510 291 250

Monika Kern, [email protected] , +48 601 892 291


O Placu Unii:

Plac Unii City Shopping to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya-Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się 70 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Zara, H&M, Empik, iSpot, Bobbi Brown, Smyk, Deni Cler, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także Zdrofit Club, przyjazne kawiarnie i punkty gastronomiczne oraz supermarket SuperSam. Stałą ofertę centrum uzupełnia szereg cyklicznych wydarzeń. Obiekt posiada podziemny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.

 

Agentem wyłącznym reprezentującym Plac Unii City Shopping w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International. Zarządca budynku to firma CBRE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel e-Commerce Polska awards 2019: dwie nominacje dla TIM SA Biuro prasowe
2019-09-20 | 10:15

e-Commerce Polska awards 2019: dwie nominacje dla TIM SA

„Think out of the box” oraz „Best in omnichannel” to dwie kategorie wśród średnich i dużych firm, w których w tym roku TIM SA ma szansę na otrzymanie
Handel Obuwie polskich marek Wojas i BARTEK w sieci DEICHMANN
2019-09-19 | 16:50

Obuwie polskich marek Wojas i BARTEK w sieci DEICHMANN

Warszawa, 19 września 2019 r. – DEICHMANN, który jest liderem handlu obuwniczego w Europie, kontynuuje strategię rozwoju na polskim rynku. Już we wrześniu br. w wybranych sklepach
Handel Kinnarps wprowadza do oferty nową serię ścianek działowych VIBE
2019-09-17 | 11:45

Kinnarps wprowadza do oferty nową serię ścianek działowych VIBE

Kinnarps wprowadza do oferty nową serię ścianek działowych o wymownej nazwie VIBE. W skład serii wchodzą zarówno modele wolno stojące, jak i montowane do sufitu, podłogi oraz

Kalendarium

Transport

LOT chce przejąć przewozy towarowe od przewoźników z Niemiec i Holandii. Lotniczy rynek cargo będzie rósł w tempie 5 proc. rocznie

– Polski rynek cargo ma obecnie udział rzędu 8–9 proc. w całym rynku europejskim, a w nadchodzących latach będzie rósł w średnim tempie powyżej 5 proc. rocznie – ocenia Michał Grochowski, dyrektor Biura Cargo w LOT. W tym roku widać na nim oznaki stagnacji spowodowanej sytuacją gospodarczą w Niemczech, ale w kolejnych transport cargo będą napędzać inwestycje zagraniczne i rosnący eksport. LOT liczy zwłaszcza na rynek w Indiach i udział w wartym ponad 13 mld dol. segmencie przewozów farmaceutycznych.

Firma

Pracodawcy muszą walczyć o młodych pracowników. Coraz częściej nie stawiają się oni na umówione rozmowy rekrutacyjne

Bywają sytuacje, kiedy na 10 umówionych spotkań z kandydatami nie przychodzi nikt i dla dzisiejszego pokolenia millenialsów jest to niestety typowe zachowanie – mówi Anna Panek, dyrektor HR w Vivus Finance. Jak podkreśla, to pokolenie – choć ma wśród pracodawców opinię roszczeniowych i wymagających – wnosi jednak do firmy wiele korzyści i jest bardzo efektywne w działaniu. Dlatego menadżerowie powinni się uelastycznić i dopasować do ich potrzeb, a firma może wypracować balans pomiędzy oczekiwaniami a tym, co może zaoferować, łącząc przedstawicieli różnych generacji przy wspólnych projektach.

Transport

80 proc. klientów deklaruje gotowość do zakupu auta online. Wciąż jednak decydująca jest wizyta w salonie sprzedaży

Branżę motoryzacyjną napędzają nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, algorytmy, automatyzacja czy elektromobilność. Zakup samochodu wciąż jednak pozostaje domeną tradycyjnego kanału sprzedaży. To wizyta w salonie samochodowym najczęściej decyduje o wyborze danego modelu, wyposażenia, ale też o byciu wiernym danej marce. Chociaż od przyszłego roku sprzedaż aut będzie możliwa całkowicie online, a 80 proc. klientów już dziś deklaruje, że mogłoby przez internet kupić samochód, to salony dealerskie pozostaną kluczowe w procesie sprzedaży. Dlatego koncerny, poza inwestycjami w cyfryzację, muszą także stawiać na jakość obsługi klienta.

Sport

Co trzeci Polak w ogóle nie jest aktywny fizycznie. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci

Co piąty Polak nie pamięta, kiedy ostatni raz spacerował dłużej niż 10 minut. Co trzeci nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej, a co drugi spędza ponad 5 godzin dziennie w pozycji siedzącej – pokazuje badanie MultiSport Index 2019. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci – tylko co czwarte dziecko wypełnia zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dotyczące minimalnej dawki ruchu dla swojego wieku. Przykład idzie z góry, bo raptem 8 proc. Polaków uprawia sport wspólnie z dzieckiem. Tymczasem aktywność fizyczna to jeden z najlepszych sposobów na pogłębianie rodzinnych relacji – wskazują eksperci.