Komunikaty PR

ZoZo Design debiutuje na Śląsku w Silesia City Center

2019-11-18  |  13:34
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

Biżuteria, którą pokochały gwiazdy zawitała do Silesia City Center. Polska marka ZoZo Design otworzyła w największym centrum handlowym na Śląsku swój pierwszy butik w regionie. Na powierzchni 40 mkw. na klientów czeka cała gama ręcznie robionych produktów z naturalnych kruszców dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci.

Silesia City Center oferuje klientom wyselekcjonowany wybór marek. Do ich grona dołączyła polska marka biżuteryjna ZoZo Design, otwierając swój szósty punkt sprzedaży. Jej ambasadorkami są Małgorzata Rozenek-Majdan, Magdalena Pieczonka oraz Natalia Siwiec. Chcąc jeszcze bardziej uatrakcyjnić swoją dotychczasową ofertę, ZoZo Design postanowiło być bliżej mieszkańców Śląska.

W butiku w Silesia City Center dominuje biel, szarość i czerń. Minimalistyczne meble w połączniu z hartowanym szkłem tworzą przestrzeń pełną luksusu i elegancji. Ideą ZoZo Design jest ręczne wytwarzanie biżuterii przy wykorzystaniu najwyższej jakości kruszców. W asortymencie marki klienci znajdą flagowe produkty, takie jak bransoletka „NA SZCZĘŚCIE”, różańce, łańcuszki, chokery, pierścionki, kolczyki czy bransoletki, a także kolekcje specjalne. Poszczególne elementy pasują do siebie, co umożliwia kompletowanie własnej kolekcji.

Rodzima marka ZoZo Design została założona w 2012 roku. Jej produkty dostępne są na czterech wyspach handlowych, we flagowym butiku w Warszawie oraz w nowo otwartym salonie w Silesia City Center w Katowicach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2019-12-12 | 14:00

Specjalista za jednym kliknięciem – Bricomarché z webinariami dla pracowników

Sieć sklepów Bricomarché stworzyła unikalny cykl webinariów, którego głównym celem jest wymiana wiedzy i know-how pomiędzy pracownikami centrali i supermarketów. Szkolenia internetowe dają
Handel Checkpoint Systems: zabezpieczenia towarów w handlu detalicznym
2019-12-12 | 08:32

Checkpoint Systems: zabezpieczenia towarów w handlu detalicznym

Handel detaliczny stale ewoluuje, co wymaga od sklepów szybkiego reagowania na zmiany zachodzące na rynku. Jednocześnie placówki powinny utrzymywać stały, wysoki poziom usług
Handel Food marketing- jak zachwycić klientów nowo wprowadzonym produktem?
2019-12-11 | 10:00

Food marketing- jak zachwycić klientów nowo wprowadzonym produktem?

Food marketing to termin, którym interesuje się coraz większa liczba managerów. Rynek gastronomiczny w Polsce bowiem od dekady stale rośnie. Dziś jest wart ponad 36 mln złotych.

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Obecny system gospodarowania odpadami jest kosztowny i nieefektywny. Bez jego reformy konsumenci muszą liczyć się z dalszym wzrostem cen

Koszty gospodarki odpadami będą rosły. – Wynika to m.in. z faktu, że w tej chwili są niedoszacowane, a cały system nieefektywny, co uderza po kieszeni zarówno samorządy, jak i wszystkich konsumentów – mówi Leszek Karski, ekspert prawa ochrony środowiska. Dodatkowym czynnikiem napędzającym podwyżki są też rosnące ceny energii czy paliw, które przekładają się na koszty transportu. Ekspert podkreśla, że w Polsce cały system gospodarki odpadami wymaga reformy, która powinna zacząć się już na etapie edukacji konsumentów. 

Prawo

Brytyjczycy wybierają nowy parlament. Od tego zależy m.in. scenariusz brexitu i status Szkocji

12 grudnia już drugi raz w ciągu trzech lat obywatele Zjednoczonego Królestwa wezmą udział w przedterminowych wyborach do niższej izby parlamentu. Według sondaży Partia Konserwatywna Borisa Johnsona powinna odzyskać utraconą dwa i pół roku temu większość i doprowadzić do brexitu. Według dra Grzegorza Mathei z Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie najważniejszym zadaniem nowego rządu będzie uchronienie brytyjskiego państwa przed rozpadem.

CES Las Vegas 2020

Problemy społeczne

Połowa pracowników w Polsce ma nieprawidłową wagę, a co piąty – podwyższony cholesterol. Do dbania o zdrowie chcą ich zmotywować pracodawcy

Choć według połowy Polaków sport ma największy wpływ na zdrowie, to blisko 60 proc. nie uprawia żadnej aktywności fizycznej. W efekcie co drugi pracownik biurowy ma nieprawidłowy wskaźnik BMI, czyli problemy z wagą, a co piąty – nieprawidłowy cholesterol – wynika z raportu Medicover Polska. Zauważają to pracodawcy, którzy często wśród pozapłacowych benefitów oferują pakiety sportowe. – Możemy zmniejszyć w ten sposób absencję pracowniczą i poprawić efektywność zakładu pracy – ocenia Artur Białkowski z Medicover Polska.

Handel

Współczesny konsument kupuje coś więcej niż sam produkt. Sprzedawcy kreują więc pozytywne emocje z nim związane

Blisko 2/3 klientów przed zakupem czerpie inspirację z mediów społecznościowych – wynika z badań PwC. Współczesny konsument kupuje już nie tylko sam produkt czy usługę, ale również wrażenia i emocje związane z jego zakupem. Dlatego kreowanie pozytywnych doświadczeń konsumenckich, niezależnie od kanału sprzedaży, jest obecnie jednym z największych wyzwań dla marketerów i fundamentem trendu experience economy.