Komunikaty PR

Lenovo potwierdza silną pozycję w Polsce

2019-04-15  |  15:30
Biuro prasowe

kilka dni temu odbyło się coroczne spotkanie Lenovo z cyklu New Products Training, podczas którego firma Lenovo przedstawiła swoją strategię oraz potwierdziła mocną pozycję na rynku opartą na szerokiej współpracy z kanałem partnerskim.

Wydarzenie Lenovo New Product Training 2019 odbyło się po raz kolejny w Warszawie
i zgromadziło ponad 300 mniejszych i średnich firm z całej Polski, którzy odgrywają kluczową rolę w kanale partnerskim Lenovo.

Całodniową konferencję rozpoczęło wystąpienie Andrzeja Sowińskiego, który oprócz przywitania uczestników nawiązał również do silnej pozycji Lenovo w Polsce jak i na świecie. Pomimo trudnego roku finansowego jesteśmy zadowoleni z wyników jakie osiągnęliśmy. Na rynku małych i średnich firm zwiększyliśmy swój udział do 24%, co plasuje nas na drugim miejscu. Chcemy być liderem w tej kategorii, dlatego przed nami wiele pracy. Liczymy również na wsparcie naszych partnerów, którzy odgrywają ogromną rolę w przyjętej przez nas strategii biznesowej.

Gospodarzem spotkania był Juliusz Niemotko, który piastuje stanowisko SMB Channel Manager. To właśnie do jego zadań w Lenovo Polska należy rozwijanie kanału partnerskiego, współpraca i rozwój relacji z partnerami biznesowymi oraz zarządzanie programami partnerskimi. Juliusz Niemotko potwierdził działania na rzecz wzmocnienia pozycji w segmencie SMB, co przyczynić ma się do uzyskania pozycji lidera na rynku notebooków w Polsce.

Całość spotkania została podzielona na bloki tematyczne, podczas których przedstawiciele firmy prezentowali najważniejsze informacje związane z ofertą produktową firmy, aspektami sprzedażowymi i uwarunkowaniami rynkowymi. Jednym z paneli była prezentacja poświęcona systemom wspomagającym sprzedaż i zasadom certyfikacji. Partnerzy handlowi poznali pełen pakiet korzyści, jakie mogą osiągnąć we współpracy z Lenovo, w tym wsparcie marketingowe i techniczne, szkolenia produktowe, zamówienia na specjalnych, atrakcyjnych warunkach czy dostęp do portalu Lenovo Partners, IDoLenovo.pl i wielu innych narzędzi.

Marka ThinkPad od lat kojarzy się z solidnym i niezawodnym sprzętem, który jest w stanie sprostać nawet najbardziej wygórowanym oczekiwaniom. O jej sile oraz postrzeganiu przez klienta opowiedziała Ewelina Woldan, Brand Marketing Expert, która zaprezentowała badania spontanicznej świadomości marki oraz preferencji zakupowych. Z badań wynika, że seria produktów ThinkPad cieszy się ogromną renomą i prestiżem, co pozytywnie wpływa na postrzeganie całej marki Lenovo.

Jednym z głównych wydarzeń konferencji były prezentacje nowych urządzeń biznesowych ThinkPad, które są kluczowe dla modelu biznesowego Lenovo. Tomasz Szewczak – SMB Product Manager - przedstawił najnowsze generacji laptopów biznesowych ThinkPad X1 Carbon, X1 Extreme, T490 oraz Yoga X390. W tym miejscu sporo uwagi poświęcono również kwestiom bezpieczeństwa, a dokładniej innowacyjnym systemom ThinkShield. To kompleksowa oferta zabezpieczeń, chroniąca urządzenie przed kradzieżą i dostępem nieupoważnionych osób. W najnowszych modelach serii ThinkPad wprowadzono takie rozwiązania jak mechaniczna osłona wbudowanej kamery internetowej, blokowanie możliwości przesyłania danych przez porty USB, fizyczny zamek w stacji dokującej czy opcjonalna matryca LCD w wersji ThinkGuard, która współpracując z kamera IR zapewnia prywatność w miejscu publicznym, informując o osobach zaglądających przez ramię i przyglądających się temu, co robimy na komputerze.

Łukasz Rutkowski - DT / WKST/ Vis 4P Manager zaprezentował pełną ofertę desktopów, stacji roboczych oraz monitorów m.in. z serii ThinkVision. Te ostatnie wykazują znaczące wzrosty i stale zwiększają swój udział w rynku. Podczas prezentacji nie mogło zabraknąć przenośnego monitora ThinkVision M14. Ważący niecałe 600 gramów 14 calowy wyświetlacz został doceniony podczas targów Mobile World Congress 2019 w Barcelonie, gdzie zdobył szereg prestiżowych nagród.

Podczas kolejnej sesji Tomasz Stanek, pełniący funkcję Service Delivery Managera, oraz Maciej Polak, 4P Product Engineer &  Evangelist, zaprezentowali proces zmian jakie w ostatnich kilku miesiącach nastąpiły podczas restrukturyzacji serwisu Lenovo. Jednym z efektów jest znaczący wzrost satysfakcji z serwisu, czego przykładem jest poprawa zadowolenia klientów w opublikowanym w marcu br. rankingu amerykańskiego serwisu Rescuecom, który umieścił firmę Lenovo na 2. miejscu najbardziej niezawodnych producentów komputerów osobistych i tabletów. Nowoczesne podejście do sposobu dystrybucji części zamiennych, szybkości i jakości obsługi, a także utworzenie nowego centrum serwisowego we Wrocławiu jest gwarantem jakości oraz bezpieczeństwa zarówno dla partnerów firmy, jak i klientów końcowych.

Tuż po nich wystąpił Artur Duszczyk, Technical Sales Representative z działu Data Centre Group, który opowiedział o najnowszych rozwiązaniach dla nowoczesnych centrów danych takich jak: serwery, pamięć masowa oraz urządzenia sieciowe. Podczas swojego przemówienia podkreślił, że celem nadrzędnym Lenovo DCG jest dwukrotny wzrost obrotów poprzez poszerzenie bazy partnerów handlowych i klientów oraz koncentracja na rozwiązaniach inteligentnej transformacji przedsiębiorstw.

Gościem specjalnym całodziennego wydarzenia był Mateusz Kusznierewicz. Dwukrotny medalista olimpijski, pięciokrotny reprezentant Polski na igrzyskach olimpijskich, dwukrotny indywidualny mistrz świata w klasie Finn oraz Star, pięciokrotny mistrz Europy oraz wielokrotny zdobywca mistrzostw Polski. Od czasu przejścia na sportową emeryturę zaangażowany w rozwijanie swoich licznych przedsięwzięć biznesowych. Podczas swojej prelekcji opowiedział o tym, jak sport i biznes mają ze sobą wiele wspólnego, bowiem w obu do osiągnięcia sukcesu niezwykle ważne są te same umiejętności i wartości: wyznaczanie celów, motywacja, praca zespołowa, systematyczność oraz radzenie sobie z porażkami i wyciąganie z nich wniosków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Wyjeżdżasz na majówkę i chcesz mieć wygodny dostęp do sieci? Weź mobilny router Biuro prasowe
2019-04-19 | 11:00

Wyjeżdżasz na majówkę i chcesz mieć wygodny dostęp do sieci? Weź mobilny router

Wyjeżdżając na majówkę w góry czy za granicę nie chcemy rezygnować z dostępu do Internetu. Udostępnianie go jest jednak prawdziwym zabójcą baterii w telefonie.
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-04-19 | 01:00

F5 przedstawia Cloud Services – usługi chmurowe

F5 Networks poszerza swoje portfolio chmurowych usług aplikacyjnych. Otwarta na AWS, nowa oferta SaaS dostarczy zoptymalizowane oraz łatwe w użytkowaniu usługi dla programistów i zespołów DevOps. Rozwiązania przeznaczone do
IT i technologie IFS z tytułem Major Player wśród dostawców ERP w modelu SaaS i w chmurze
2019-04-18 | 23:00

IFS z tytułem Major Player wśród dostawców ERP w modelu SaaS i w chmurze

IFS oferuje kompleksowe rozwiązanie ERP dla globalnych przedsiębiorstw, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.