Komunikaty PR

PAYBACK w Izbie Gospodarki Elektronicznej

2019-08-13  |  10:15
Biuro prasowe

Loyalty Partner, właściciel Programu PAYBACK, w lipcu został nową firmą zrzeszoną w e-Izbie. PAYBACK, jako największa w Polsce multipartnerska platforma, ułatwia zaangażowanie i nagradzanie klientów.

„Przystąpienie do Izby Gospodarki Elektronicznej to dla nas duże wyróżnienie. E-commerce to bardzo ważna część naszego Programu. Na co dzień współpracujemy z największymi platformami online w naszym kraju i z ponad 300 e-sklepami.  Dzięki temu coraz więcej spośród ponad 8 milionów aktywnych uczestników Programu rozpoczyna swoje zakupy w Internecie właśnie za naszym pośrednictwem. Liczymy, że dzięki współpracy w ramach Izby Gospodarki Elektronicznej, będziemy mieli szansę na co dzień nie tylko wymieniać się doświadczeniami, ale również realnie kształtować rynek e-commerce w Polsce” – mówi Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska.

„Cieszymy się, że Loyalty Partner zasilił grono firm zrzeszonych w e-Izbie. To duży partner dla e-Izby, a Program PAYBACK to cenna wartość biznesowa dla członków zrzeszonych w naszej Organizacji. Mamy nadzieję na aktywną współpracę na wielu polach działania” – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Izba Gospodarki Elektronicznej, jako najważniejsza organizacja z obszaru e-commerce, reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Misją Organizacji jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Izba Gospodarki Elektronicznej  jest cenionym autorem poradników oraz raportów z zakresu e-commerce, jak i całej gospodarki cyfrowej.

PAYBACK jest największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce – punkty zbiera już 8,4 miliona osób. Partnerami Programu są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce, a uczestnicy mają do dyspozycji 3 tysiące miejsc sprzedaży tradycyjnej oraz ok. 300 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby. Celem Programu jest wsparcie zrzeszonych partnerów w realizacji celów sprzedażowych i utrzymaniu trwałych relacji z klientami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID Biuro prasowe
2019-12-06 | 15:45

RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID

Najnowsza drukarka firmy Primera RX500e, to w pełni kolorowa drukarka etykiet z wbudowanym, automatycznym systemem kodującym RFID. Wykorzystuje najnowszą technologię druku atramentowego o
IT i technologie RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID
2019-12-06 | 15:45

RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID

Najnowsza drukarka firmy Primera RX500e, to w pełni kolorowa drukarka etykiet z wbudowanym, automatycznym systemem kodującym RFID. Wykorzystuje najnowszą technologię druku atramentowego o
IT i technologie Schneider Electric wyróżniony w rankingu „Liderzy Różnorodności 2020
2019-12-06 | 10:00

Schneider Electric wyróżniony w rankingu „Liderzy Różnorodności 2020"

Promowanie różnorodności w miejscu pracy Ranking Financial Times „Liderzy Różnorodności 2020” ocenia skuteczność firm w promowaniu i wspieraniu takich

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Blisko 200 mln euro trafi na transport kolejowy i paliwa alternatywne. BGK i Komisja Europejska rozdysponują granty na realizację takich projektów

Przyspieszenie rozwoju europejskiej sieci transportowej oraz paliw alternatywnych – to dwa priorytety finansowania w ramach instrumentu CEF Transport Blending Facility. Prywatne i publiczne podmioty mogą się ubiegać w nim o unijne granty na realizację projektów z tych obszarów. Do rozdysponowania jest w sumie 198 mln euro. Dofinansowanie w minimalnej wysokości 1 mln euro na projekt przyznaje Komisja Europejska. Dotacja łączy się z kredytem udzielanym przez Bank Gospodarstwa Krajowego. To pierwsza instytucja narodowa, która współpracuje z Komisją Europejką przy wdrażaniu tego programu.

Polityka

Pracodawcy RP: Wprowadzenie prezydenckiego pomysłu emerytur stażowych doprowadziłoby do braku pracowników. Wypłacane świadczenia byłyby niskie

Kobiety po 35 latach pracy, a mężczyźni po 40 latach mogliby zyskać prawo do wcześniejszej emerytury stażowej – proponuje Andrzej Duda. Eksperci podkreślają, że jest to postulat, który spodoba się związkowcom, natomiast pracodawcy mogą mieć problem ze znalezieniem pracowników, bowiem osoby ze średnim wykształceniem zyskiwałyby prawo do świadczenia o około 5–7 lat wcześniej niż obecnie. Zdaniem głównego ekonomisty Pracodawców RP przy obecnym stanie demografii sami zainteresowani będą się borykać z niskim poziomem emerytur, niewystarczającym na zaspokojenie podstawowych potrzeb.

CES Las Vegas 2020

Bankowość

Klienci niechętni udostępnianiu fintechom swoich danych transakcyjnych. Bezpieczeństwo kluczowym aspektem zmian w bankowości

Dyrektywa PSD2, która wdraża otwartą bankowość, pozwala fintechom tworzyć całkiem nowe usługi finansowe dla klientów banków. Otwiera także nowe możliwości współpracy tych podmiotów z bankami. Może się jednak okazać, że największym beneficjentem nowych przepisów będą nie fintechy, ale właśnie zaawansowane technologicznie banki. Wynika to po części z niechęci klientów do udostępniania swoich danych transakcyjnych innym podmiotom.

Konsument

96 proc. rodziców świadomie planuje posiłek w podróży z dziećmi. Przy wyborze miejsca kierują się głównie bezpieczeństwem żywności i czystością

Prawie wszyscy rodzie podróżujący z dziećmi na dłuższych trasach świadomie planują posiłki w drodze – wynika z raportu Federacji Konsumentów „Posiłki w podróży z dziećmi”. Przy wyborze miejsca postoju najważniejsza jest higiena przygotowywania posiłków, czystość miejsca i zróżnicowane menu. 82 proc. wybiera restauracje sieciowe.