Komunikaty PR

Marcin Maj AdMan 2013

2014-04-10  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Rusiecka
OS3

al. Prymasa Tysiąclecia 48A
01-242 Warszawa
a.rusiecka|os3group.com| |a.rusiecka|os3group.com
+ 48 503 114 661
os3.pl
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Laureatem drugiej edycji konkursu miesięcznika Press – AdMan 2013 został Marcin Maj, wiceprezes OS3 Group SA.

Marcin Maj został doceniony za sukces w biznesie reklamowym, szereg działań związanych z pozyskiwaniem Klientów, a przede wszystkim zmian w agencji OS3, później rozwój i konsolidację OS3 Group SA.

Od 15 lat związany z marketingiem i reklamą. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej oraz Uczelni Łazarskiego. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Juror w konkursach PNSA i EFFIE. Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu internetowego. Współautor książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”. Specjalista w zakresie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego. Odpowiedzialny za pozyskanie takich Klientów agencji jak: BMW, PHILIPS, Hasbro, Hoop Polska, ING, Intel, Orange, PKO Banku Polskiego, PZU, Sygma Bank, Unilever, Tarczyński.

Współwłaściciel OS3 i wiceprezes OS3 Group SA. Zaczynał jako Account Manager, Client Service Director i Warsaw Branch Manager. W 2004 roku został członkiem zarządu firmy, a dwa lata później jej Dyrektorem Zarządzającym. Dziś jest odpowiedzialny za akwizycję nowych spółek portfelowych oraz za rozwój i koordynowanie spółek wchodzących w skład Grupy (OS3, OSTRYGA, mobileGo, Faster&Better, Mr Target)  oraz ich wzmacnianie pozycji na rynku polskim i międzynarodowym.

Adman to konkurs, którego ideą jest wyróżnienie osoby będącej przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży. Oceniany jest wkład kandydatów w rozwój szeroko pojętej branży reklamowej. Wartością dodaną wyróżnienia jest fakt, że nominacje przyznawane są przez przedstawicieli środowiska reklamy – agencji i domów mediowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Śmietanki Łaciate – „Dodaj do ulubionych” Biuro prasowe
2021-05-06 | 10:00

Śmietanki Łaciate – „Dodaj do ulubionych”

W maju startuje nowa kampania reklamowa śmietanki Łaciatej od SM Mlekpol. Pod hasłem „Dodaj do ulubionych” będzie zachęcać konsumentów, by wypróbowali
Media i PR Na Szlaku Beztroski - Dan Cake uruchamia trzy lokalne gry terenowe
2021-05-05 | 13:30

Na Szlaku Beztroski - Dan Cake uruchamia trzy lokalne gry terenowe

  Z okazji 30-lecia obecności w Polsce marka Dan Cake uruchomiła na terenie Chrzanowa i okolic tzw. Questy – lokalne gry terenowe. Inicjatywa, która wystartowała 1 maja
Media i PR Mus je schrupać… zanim znikną! nowa komunikacja Wafli Familijnych
2021-05-04 | 01:00

Mus je schrupać… zanim znikną! nowa komunikacja Wafli Familijnych

Pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!” marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Niemal połowa firm hazardowych na rynku online działa nielegalnie. Głównym powodem są wysokie podatki i restrykcyjne przepisy [DEPESZA]

– Restrykcyjne zapisy polskiej ustawy o grach hazardowych zwiększają atrakcyjność oferty nielegalnych operatorów – podkreśla Katarzyna Mikołajczyk, prezes Stowarzyszenia Graj Legalnie. Z raportu EY wynika, że w Polsce średnia efektywna stawka opodatkowania w latach 2010–2019 wynosiła ok. 33 proc. przychodów, a w ubiegłym roku było to blisko 40 proc. To zniechęca operatorów zagranicznych do wchodzenia oficjalnie na polski rynek i starania się o krajową licencję. Część z nich decyduje się na działalność w szarej strefie, która stanowi niemal połowę rynku hazardu online. 

Finanse

Praca zdalna znacząco zwiększyła sprzedaż sprzętu komputerowego. Firmy najczęściej wybierały nowe laptopy

Po ponad roku od wybuchu pandemii COVID-19 blisko jedna trzecia Polaków nadal pracuje zdalnie. Koronawirus wymusił jednak nie tylko przeniesienie pracowników do domu, lecz także konieczność wyposażenia ich w sprzęt i narzędzia do pracy w cyfrowym środowisku. Jak wynika z badania NielsenIQ przeprowadzonego na zlecenie Dell Technologies Polska, co druga firma współpracująca z producentem musiała kupić w tym okresie dodatkowy sprzęt. Prawie 9 na 10 przedsiębiorstw podczas ostatnich zakupów postawiło na nowe laptopy, a sprzedaż tych urządzeń rok do roku wzrosła o 70 proc. W nadchodzących miesiącach ten trend się utrzyma, polskie firmy zamierzają się skupić na dalszym upowszechnianiu pracy zdalnej i migracji swoich pracowników z komputerów stacjonarnych na laptopy.

Regionalne - Śląskie

Gminy górnicze także chcą rozmów z rządem o transformacji Śląska. Jedną z głównych kwestii jest zagospodarowanie terenów po kopalniach

Przedstawiciele gmin górniczych oraz branży okołogórniczej chcą w rozmowach prowadzonych z rządem zwrócić uwagę na takie kwestie jak zagospodarowanie terenów pogórniczych, wsparcie dla samorządów, które utracą część dochodów podatkowych, tworzenie nowych miejsc pracy oraz przebranżawianie firm z sektora górniczego. – Trzeba stworzyć tym przedsiębiorstwom warunki prawne i finansowe do zmiany profilu i uruchomienia działalności w sektorze np. czystej energii, który będzie wspierany finansowo przez Unię Europejską – mówi Piotr Kuczera, prezydent Rybnika i przewodniczący Śląskiego Związku Gmin i Powiatów. Jak podkreśla, transformacja górnictwa będzie ogromnym przedsięwzięciem dla całego regionu i nie można przy tym zapominać o kwestiach społecznych.

Farmacja

„Superbiałko” laktoferyna ma właściwości przeciwwirusowe. Jest szczególnie ważne dla kobiet w ciąży

Regulowanie aktywności układu odpornościowego, działanie przeciwbakteryjne, przeciwwirusowe, przeciwgrzybicze oraz przeciwpasożytnicze, wsparcie metabolizmu żelaza czy też działanie prebiotyczne, sprzyjające rozwojowi właściwej flory jelitowej – to tylko część długiej listy funkcji, jaką spełnia w organizmie laktoferyna. Z przeprowadzonych dotychczasowych badań in vitro wynika, że ma ona działanie przeciwwirusowe względem SARS-CoV, czyli koronawirusa podobnego do SARS-CoV-2 wywołującego COVID-19. Lekarze podkreślają, że laktoferyna i jej suplementacja jest szczególnie ważna dla kobiet w ciąży, ponieważ zmniejsza ryzyko anemii i porodu przedwczesnego, przez co wpływa na prawidłowy przebieg ciąży i rozwój dziecka.