Komunikaty PR

Festiwal DYSONANSE ŁDZ w Łodzi za nami!

2019-11-22  |  08:34
Biuro prasowe
Do pobrania Zdjęcia ( 7.65 MB )

13 listopada w łódzkim Art_Inkubatorze odbył się festiwal dla studentów, młodych przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy są ciekawi świata oraz otwarci na nowe doświadczenia. Jego celem była promocja Łodzi jako miasta młodego, aktywnego, studenckiego, kreatywnego i dynamicznie rozwijającego się. DYSONANSE ŁDZ to prawie 1000 uczestników, 70 prelegentów i wydarzenia dziejące się równocześnie w aż sześciu salach. 

 

DYSONANSE ŁDZ to pierwszy taki festiwal w Łodzi. Poprzez swoją formułę pozwolił na zderzenie ze sobą różnych dziedzin, branż, idei, środowisk. Efektem tego było przedstawienie atrakcyjnej oferty Łodzi. Łodzi nowej, Łodzi zmieniającej się, Łodzi pełnej pomysłów, Łodzi otwartej na studentów i biznes.  Festiwal był okazją do zdobycia wiedzy niezbędnej na rynku pracy, ale i zainspirowania się różnymi historiami i punktami widzenia. 

 

Festiwal składał się z dwóch części. W części pierwszej, DYSOANANSE: Intro, wzięło udział ponad 500 licealistów i maturzystów z regionu łódzkiego. Z zainteresowaniem wysłuchali oni prelekcji m.in. Pauliny Mikuły z kanału „Mówiąc inaczej”, która podzieliła się swoimi doświadczeniami dotyczącymi przygotowań do matury, czy Szymona Sikorskiego i Michała Ulidisa z agencji Publicon, którzy porozmawiali z nimi o Generacji Z oraz o tym jak kształtować swój wizerunek czy to w mediach, czy w życiu codziennym. Łódź zachęcała także do studiowania w swoich ośrodkach akademickich. Uczniowie mieli okazję poznać bliżej łódzkie uczelnie, zarówno dzięki ich prelekcjom, jak i stoiskom,
w których prezentowano ich ofertę dydaktyczną i posłuchać o kierunkach przyszłości. 

 

Druga  część festiwalu DYSONASE ŁDZ to jeszcze większy rozmach i jeszcze większa multidyscyplinarność programu. Podczas festiwalu uczestnicy mogli wybrać jedną z sześciu tematycznych sal – Idee Fixe, YouTube, Dysonanse 7on7, Łódź EXPO, Komunikacja oraz Design. W każdej z nich odbywały się 20-minutowe prelekcje, dyskusje i warsztaty.

 

Wśród prelegentów znalazło się wiele znanych osób związanych z Łodzią, jak Dyrektor Festiwalu Komiksów i Gier Adam Radoń, Dyrektor Łódź Design Festiwal – Michał Piernikowski, a także łódzkie gwiazdy YouTube i Instagrama – Michalina Grzesiak z bloga „Krystyno, nie denerwuj matki”, Ilona i Milena Krawczyńskie znane jako Siostry ADiHD.  międzynarodowa modelka – Sandra Kubicka, a nawet Tomasz Salki Prezes ŁKS Łódź.  

 

Liczne grono prelegentów festiwalu DYSONASE ŁDZ składało się także ze znanych polskich  YouTuberów, łódzkich przedsiębiorców, naukowców oraz celebrytów. Byli to między innymi Karol Paciorek z jednego z najpopularniejszych kanałów na YouTube -  Lekko Stronniczy, Paweł Tkaczyk – specjalista od storytellingu i brandingu, doskonale znany i uwielbiany przez polską branżę kreatywną, Michał Sadowski - CEO Brand24 – jednego z najlepiej rozwijających się start up’ów SaaS w Polsce, działający obecnie w ponad 100 krajach na całym świecie czy Rafał Masny i Paweł Svinarski z grupy Abstra.

 

Podczas festiwalu odbywały się także warsztaty designu i komunikacji, takie jak creative writing prowadzony przez Kamilę Romanowicz z Loesje Poland, a także warsztat brushletteringu i sitodruku, w ramach których uczestnicy mogli samodzielnie nanieść nadruk grafiki festiwalu DYSONANSE ŁDZ na ekotorby, które zabrali ze sobą do domu. Dużą popularnością cieszyły się także sale Designu i Komunikacji prowadzone przez współorganizatorów festiwalu  - Łódź Design Festival oraz agencję Publicon. W części wieczornej festiwalu odbyła się projekcja etiud i animacji studentów i absolwentów Szkoły Filmowej w Łodzi oraz stand up Juliusza Sipiki. 

 

– Ideą wydarzenia jest promocja miasta oraz zachęcenie młodych do kształcenia i rozwijania swojej kariery właśnie w Łodzi. Chcemy zaprezentować różne punkty widzenia, a często właśnie skonfrontować odmienne, ale przede wszystkim zainspirować do działania poprzez pokazanie historii, które odniosły sukces – mówi organizator Szymon Sikorski, CEO agencji Publicon.


 

Festiwal spotkał się z bardzo dobrym odzewem ze strony uczestników i prelegentów,
z pośpiechem przemieszczali się oni z sali na salę, aby spotkać się ze swoimi ulubionymi mówcami lub posłuchać kolegów i koleżanek po fachu lub właśnie z zupełnie odmiennych branż. Formuła festiwalu polegająca na zderzeniu światów, perspektyw, ludzi zdecydowanie przypadła do gustu odbiorcom – już czekają na kolejna edycję DYSONANSÓW ŁDZ, którego Partnerem Strategicznym było Miasto Łódź.

 

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.dysonanse.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nie ma zmian bez nieustających wyzwań! Podsumowanie konferencji Imagination Day Biuro prasowe
2019-12-09 | 11:05

Nie ma zmian bez nieustających wyzwań! Podsumowanie konferencji Imagination Day

W czasie konferencji Imagination Day 9, 3 grudnia br., uczestnicy dowiedzieli się jak na kreatywność oraz na obecne trendy w marketingu patrzą międzynarodowi eksperci. Choć nadążanie za
Media i PR Ile warta jest dobra reklama?
2019-12-06 | 11:00

Ile warta jest dobra reklama?

Kiedy mówimy o promocji firmy, nasuwa nam się myśl: reklama w telewizji lub bilbordy. Świadome kształtowanie wizerunku firmy to coraz ważniejszy aspekt jej obecności w przestrzeni
Media i PR Kurczak Zagrodowy z Podlasia Produktem Wysokiej Jakości 2019
2019-12-05 | 01:00

Kurczak Zagrodowy z Podlasia Produktem Wysokiej Jakości 2019

Kurczak Zagrodowy z Podlasia otrzymał certyfikat Dobry Produkt 2019 w kategorii Produkt Wysokiej Jakości. Tego wybory dokonało grono uznanych ekspertów, szefów kuchni i

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Obecny system gospodarowania odpadami jest kosztowny i nieefektywny. Bez jego reformy konsumenci muszą liczyć się z dalszym wzrostem cen

Koszty gospodarki odpadami będą rosły. – Wynika to m.in. z faktu, że w tej chwili są niedoszacowane, a cały system nieefektywny, co uderza po kieszeni zarówno samorządy, jak i wszystkich konsumentów – mówi Leszek Karski, ekspert prawa ochrony środowiska. Dodatkowym czynnikiem napędzającym podwyżki są też rosnące ceny energii czy paliw, które przekładają się na koszty transportu. Ekspert podkreśla, że w Polsce cały system gospodarki odpadami wymaga reformy, która powinna zacząć się już na etapie edukacji konsumentów. 

Prawo

Brytyjczycy wybierają nowy parlament. Od tego zależy m.in. scenariusz brexitu i status Szkocji

12 grudnia już drugi raz w ciągu trzech lat obywatele Zjednoczonego Królestwa wezmą udział w przedterminowych wyborach do niższej izby parlamentu. Według sondaży Partia Konserwatywna Borisa Johnsona powinna odzyskać utraconą dwa i pół roku temu większość i doprowadzić do brexitu. Według dra Grzegorza Mathei z Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie najważniejszym zadaniem nowego rządu będzie uchronienie brytyjskiego państwa przed rozpadem.

CES Las Vegas 2020

Problemy społeczne

Połowa pracowników w Polsce ma nieprawidłową wagę, a co piąty – podwyższony cholesterol. Do dbania o zdrowie chcą ich zmotywować pracodawcy

Choć według połowy Polaków sport ma największy wpływ na zdrowie, to blisko 60 proc. nie uprawia żadnej aktywności fizycznej. W efekcie co drugi pracownik biurowy ma nieprawidłowy wskaźnik BMI, czyli problemy z wagą, a co piąty – nieprawidłowy cholesterol – wynika z raportu Medicover Polska. Zauważają to pracodawcy, którzy często wśród pozapłacowych benefitów oferują pakiety sportowe. – Możemy zmniejszyć w ten sposób absencję pracowniczą i poprawić efektywność zakładu pracy – ocenia Artur Białkowski z Medicover Polska.

Handel

Współczesny konsument kupuje coś więcej niż sam produkt. Sprzedawcy kreują więc pozytywne emocje z nim związane

Blisko 2/3 klientów przed zakupem czerpie inspirację z mediów społecznościowych – wynika z badań PwC. Współczesny konsument kupuje już nie tylko sam produkt czy usługę, ale również wrażenia i emocje związane z jego zakupem. Dlatego kreowanie pozytywnych doświadczeń konsumenckich, niezależnie od kanału sprzedaży, jest obecnie jednym z największych wyzwań dla marketerów i fundamentem trendu experience economy.