Komunikaty PR

Wzmocnij z nami pozycję swojej organizacji! Weź udział w szkoleniu!

2018-11-28  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Program ( 0.25 MB )

Serdecznie zapraszamy wszystkiech wolontariuszy, pracowników i członków organizacji pozarządowych oraz Izb Gospodarczych na bezpłatne szkolenie!


TERMIN SZKOLENIA: 10-12 grudnia 2018

MIEJSCE: Hotel Wiatraczna

ul. Czapelska 34a, 04-066 Warszawa

Zgłoś udział   http://iped.pl/formularz-zgloszeniowy,11.html


Dzięki udziałowi w szkoleniu, będziecie Państwo mogli poznać najnowsze przepisy w zakresie

    •      prawa gospodarczego, 
    •      ekonomii z elementami polityki przemysłowej, 
    •      prawa pracy, 
    •      ekonomii przedsiębiorstwa, 
    •      analizy finansowej.

Ponadto, nasi specjaliści pokażą Państwu jak efektywnie uczestniczyć w procesie konsultacji publicznych i współpracować przy budowie stanowisk ze wszystkimi swoimi interesariuszami.

Nauczymy Państwa jak pisać i prezentować stanowiska i opinie Państwa organizacji tak, by mieć  realny wpływ na tworzoną legislację.

Nasze szkolenia są wyjątkowe, bo wszystkie przepisy są prezentowane z punktu widzenia prowadzenia i funkcjonowania organizacji pozarządowych i izb gospodarczych. Pokazujemy nasze doświadczenia i planowane zmiany legislacyjne, które pozwolą Państwu włączyć Państwa organizacje w proces konsultacji publicznych!

Wychodząc naprzeciw potrzebom uczestników naszych szkoleń, do programu włączyliśmy tematykę RODO oraz Konstytucji dla Biznesu!
Przepisy europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) zaczęły obowiązywać już 25 maja 2018 r. Warto więc uzupełnić wiedzę w tym zakresie. Każda organizacja posiada przecież dane osobowe, które powinna odpowiednio chronić!

Jednocześnie przypominamy, że macie Państwo realny wpływ na program naszych szkoleń i możecie Państwo zgłosić swoje, indywidualne potrzeby szkoleniowe!

Organizatorzy szkolenia: Fundacja „Instytut Badań nad Demokracja i Przedsiębiorstwem Prywatnym” oraz Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

> Zgłoszenia: http://iped.pl/formularz-zgloszeniowy,11.html

> Informacja o trenerach: http://www.iped.pl/pliki/artykuly/58/Ulotka-szkolenie_dla_NGO_i_IZB.pdf

> Kontakt: Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym", ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa, tel.: 22 630 98 02; 22 630 96 99,
e-mail: iped@kig.pl, www.iped.pl 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR [m]spark - ruszyła rekrutacja do II edycji programu dla startupów Biuro prasowe
2019-04-18 | 01:00

[m]spark - ruszyła rekrutacja do II edycji programu dla startupów

Istotą programu akceleracyjnego [m]spark jest wsparcie merytoryczne, finansowe i sprzedażowe najlepszych projektów, które wykazują potencjał biznesowy i należą do szeroko
Media i PR [m]spark - ruszyła rekrutacja do II edycji programu dla startupów
2019-04-18 | 01:00

[m]spark - ruszyła rekrutacja do II edycji programu dla startupów

23 maja br. w Warszawie rozpocznie się druga edycja programu akceleracyjnego [m]spark, realizowanego przez GroupM i KnowledgeHub Akcelerator. Program kierowany jest do startupów,
Media i PR KLIF. OTWARTY NA...
2019-04-16 | 15:45

KLIF. OTWARTY NA...

Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni prezentują nową strategię komunikacji, która zapowiada otwieranie się marki na nowości, lokalne inicjatywy, a przede wszystkim na

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.