Komunikaty PR

Tulip Residences zadebiutuje w Polsce

2019-10-18  |  16:00
Biuro prasowe

Już niebawem, marka Tulip Residences zadebiutuje na polskim rynku. W samym sercu warszawskiej Pragi - w bliskim sąsiedztwie Stadionu Narodowego i Dworca Wschodniego powstają apartamenty, które już niebawem powitają pierwszych gości. Koncepcję wnętrz powierzono pracowni Tremend, która stworzyła dla Tulip Residences standardy projektowe. Na ich bazie powstaje również obiekt w Joinville-le Pont na przedmieściach Paryża.

Komfort przede wszystkim

Inwestorowi zależało na tym, by wnętrza trafiły w gusta miłośników designu. W efekcie powstała nowoczesna, kolorowa przestrzeń, dostosowana do oczekiwań współczesnych gości. Projekt stworzono z myślą o pobytach długoterminowych – apartamenty zostały wyposażone w aneksy kuchenne.  Nie brakuje tu również stref coworkingowych oraz sal konferencyjnych. Goście będą także mogli korzystać z całodobowej recepcji z lobby oraz restauracji z barem. 

-Projekt został stworzony w wysokim standardzie - z myślą o miłośnikach nieszablonowych wnętrz. Postawiliśmy tu na eklektyzm i zabawę stylem - chcieliśmy, by apartamenty się wyróżniały, były energetyczne i nowoczesne. W nawiązaniu do fabrycznego klimatu Pragi, dodaliśmy elementy nawiązujące do stylu industrialnego, które świetnie korespondują z klasycznymi rozwiązaniami - wyjaśnia architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes zarządu Tremend.

Klasyka z industrialną nutą

Wnętrza zostały utrzymane w nowoczesnej stylistyce. Nasycone kolory, charakterystyczne dla pracowni połączenie stylów, zielona roślinność i starannie dobrane dodatki tworzą przytulną przestrzeń. W części wspólnej klasyczne elementy zostały przełamane industrialną nutą. Sztukaterie i drewniany parkiet ułożony w jodełkę występują ramię w ramię z błyszczącym barem, nad którym umieszczono czarną kratę oraz designerskim oświetleniem. Krzesła i fotele w różnych kolorach ożywiają wnętrze i dodają mu charakteru.

Jak w domu

Przestrzeń jest wyrafinowana, ale niepozbawiona przytulności, co sprawia, że goście z łatwością poczują się jak w domu. Nieformalny klimat części wspólnych sprzyja wypoczynkowi, nawiązywaniu nowych znajomości i kreatywnym aktywnościom, z kolei harmonijne apartamenty - zachęcają do wypoczynku i pozwalają odetchnąć, będąc niemal w sercu miasta. 

Więcej na: http://tremend.pl 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Włoska kuchnia w Galerii Zegrzyńskiej w Legionowie Biuro prasowe
2019-11-07 | 12:39

Włoska kuchnia w Galerii Zegrzyńskiej w Legionowie

Do grona najemców Galerii Zegrzyńskiej w Legionowie już wkrótce dołączy Tutto Bene Pizzeria. Otwarcie lokalu planowane jest na listopad. Uruchomiona w maju zeszłego roku
Nieruchomości POLSKA KLUCZOWYM RYNKIEM DLA INWESTORÓW Z RPA
2019-11-07 | 12:31

POLSKA KLUCZOWYM RYNKIEM DLA INWESTORÓW Z RPA

4,9 mld dolarów (68 mld randów) - taką kwotę południowoafrykańskie spółki z sektora nieruchomości przeznaczyły w 2018 roku na inwestycje w Europie. Jak wynika z raportu
Nieruchomości „Drugi dom” nad morzem marzeniem co 2. Polaka! Wyniki ogólnopolskiego badania
2019-11-07 | 11:00

„Drugi dom” nad morzem marzeniem co 2. Polaka! Wyniki ogólnopolskiego badania

Z badania przeprowadzonego przez dom badawczy Biostat, na zlecenie Green House Development, wynika, że aż 2/3 Polaków na swój „drugi dom” wybrałoby nieruchomość w

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Ochrona środowiska

Przemysł chemiczny walczy ze zmianami klimatycznymi. Przyszłość to m.in. innowacyjne wykorzystanie dwutlenku węgla czy chemiczny recykling

Branża chemiczna może pomóc w walce z negatywnymi zmianami klimatycznymi. Inwestuje w rozwiązania, które pozwalają ograniczyć emisję dwutlenku węgla w procesie produkcji czy zanieczyszczenie plastikiem. Przykładem jest opracowany przez BASF biodegradowalny i kompostowalny materiał do produkcji folii rolniczej, wyprodukowany w 85 proc. z naturalnych surowców, który może być też wykorzystana do produkcji worków na śmieci, czy specjalna odmiana nasion soi, która pozwala uzyskiwać wyższe plony. Koncern zatrudnia na całym świecie ponad 11 tys. inżynierów i naukowców w działach badań i rozwoju. Tylko w ubiegłym roku firma zgłosiła ponad 900 patentów.

Media i PR

Hostessing w Polsce pełen nadużyć ze strony klientów i pracodawców. Pierwszy raport dotyczący tej branży wskazuje patologie rynku

Relatywnie dobre zarobki w stosunku do czasu pracy i duża elastyczność, a z drugiej strony – niestabilne umowy, przypadki molestowania seksualnego, upokarzanie i wykorzystywanie – to realia pracy hostess, zatrudnianych na eventach do promocji marek i produktów. Takie usługi świadczy w Polsce około 100 agencji, a zawód hostessy jest silnie sfeminizowany: na 50 kobiet, w większości przed 30. rokiem życia, przypada średnio tylko 1 mężczyzna. Na problemy tego rynku zwraca uwagę pierwszy w Polsce raport dotyczący branży hostessingu.

Konsument

E-mail marketing coraz precyzyjniej dociera z reklamą do konsumentów. Wykorzystanie sztucznej inteligencji zwiększa jego efektywność o 100 proc.

E-mail marketing to jeden z najtańszych sposobów dotarcia z reklamą do odbiorców. Nie wymaga specjalnych narzędzi, przygotowań ani dużego budżetu, dzięki czemu jest opłacalny zarówno dla dużych, jak i małych firm. Ta forma przekazu staje się coraz bardziej precyzyjna. W mailingu wykorzystywane są nowe technologie, jak uczenie maszynowe czy sztuczna inteligencja, dzięki czemu efektywność kampanii może być większa o blisko 100 proc. Dynamiczny rozwój odnotowują również kampanie kierowane do użytkowników tabletów i smartfonów.

Problemy społeczne

Pornografię codziennie oglądają dziesiątki tysięcy dzieci. Problemem jest brak zabezpieczeń i zbyt mała świadomość rodziców

Niemal 20 proc. nastolatków w wieku 11–18 lat co najmniej raz w tygodniu ma kontakt z pornografią. Kilkadziesiąt tysięcy dzieci ogląda ją codziennie. Ponad 80 proc. tych treści zawiera elementy przemocy fizycznej. Tymczasem pornografia oglądana w tak młodym wieku buduje nieprawdziwy obraz ludzkiej seksualności, negatywnie wpływa na zdolność do budowania związków – podkreśla Stowarzyszenie Twoja Sprawa inicjator kampanii społecznej "Pornografia uzależnia dzieci". Choć dorośli widzą potrzebę skuteczniejszej ochrony dzieci przed tymi treściami, nie zawsze wiedzą jak to zrobić.