Komunikaty PR

Tulip Residences zadebiutuje w Polsce

2019-10-18  |  16:00
Biuro prasowe

Już niebawem, marka Tulip Residences zadebiutuje na polskim rynku. W samym sercu warszawskiej Pragi - w bliskim sąsiedztwie Stadionu Narodowego i Dworca Wschodniego powstają apartamenty, które już niebawem powitają pierwszych gości. Koncepcję wnętrz powierzono pracowni Tremend, która stworzyła dla Tulip Residences standardy projektowe. Na ich bazie powstaje również obiekt w Joinville-le Pont na przedmieściach Paryża.

Komfort przede wszystkim

Inwestorowi zależało na tym, by wnętrza trafiły w gusta miłośników designu. W efekcie powstała nowoczesna, kolorowa przestrzeń, dostosowana do oczekiwań współczesnych gości. Projekt stworzono z myślą o pobytach długoterminowych – apartamenty zostały wyposażone w aneksy kuchenne.  Nie brakuje tu również stref coworkingowych oraz sal konferencyjnych. Goście będą także mogli korzystać z całodobowej recepcji z lobby oraz restauracji z barem. 

-Projekt został stworzony w wysokim standardzie - z myślą o miłośnikach nieszablonowych wnętrz. Postawiliśmy tu na eklektyzm i zabawę stylem - chcieliśmy, by apartamenty się wyróżniały, były energetyczne i nowoczesne. W nawiązaniu do fabrycznego klimatu Pragi, dodaliśmy elementy nawiązujące do stylu industrialnego, które świetnie korespondują z klasycznymi rozwiązaniami - wyjaśnia architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes zarządu Tremend.

Klasyka z industrialną nutą

Wnętrza zostały utrzymane w nowoczesnej stylistyce. Nasycone kolory, charakterystyczne dla pracowni połączenie stylów, zielona roślinność i starannie dobrane dodatki tworzą przytulną przestrzeń. W części wspólnej klasyczne elementy zostały przełamane industrialną nutą. Sztukaterie i drewniany parkiet ułożony w jodełkę występują ramię w ramię z błyszczącym barem, nad którym umieszczono czarną kratę oraz designerskim oświetleniem. Krzesła i fotele w różnych kolorach ożywiają wnętrze i dodają mu charakteru.

Jak w domu

Przestrzeń jest wyrafinowana, ale niepozbawiona przytulności, co sprawia, że goście z łatwością poczują się jak w domu. Nieformalny klimat części wspólnych sprzyja wypoczynkowi, nawiązywaniu nowych znajomości i kreatywnym aktywnościom, z kolei harmonijne apartamenty - zachęcają do wypoczynku i pozwalają odetchnąć, będąc niemal w sercu miasta. 

Więcej na: http://tremend.pl 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości F.B.I. TASBUD członkiem szwedzkiego stowarzyszenia POLKRONA Biuro prasowe
2019-11-16 | 17:40

F.B.I. TASBUD członkiem szwedzkiego stowarzyszenia POLKRONA

Grupa Kapitałowa F.B.I. TASBUD z wyłącznie polskim kapitałem o międzynarodowym spectrum działania stała się członkiem prężnie działającego stowarzyszenia zrzeszającego podmioty
Nieruchomości PŁYTY BURSZTYN – NOWOŚĆ BUSZREMU
2019-11-16 | 01:00

PŁYTY BURSZTYN – NOWOŚĆ BUSZREMU

Nowe płyty dedykowane na tarasy i ścieżki piesze charakteryzuje wysoka odporność na zmienne warunki atmosferyczne (zamrażanie i rozmrażanie) oraz wysoka zgodność wymiarów
Nieruchomości The success of the Swedish investment in Olofström, confirmed by Open Day
2019-11-15 | 15:15

The success of the Swedish investment in Olofström, confirmed by Open Day

On October 19th together with the Investor Olofströmhus AB International Group F.B.I. TASBUD organized an Open Day in the city of Olofström. Implemented by F.B.I. TASBUD & TASBUD

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Browary Kompanii Piwowarskiej przestawiają się na zieloną energię elektryczną. Ich produkcja w kraju będzie w 100 proc. zasilana przez odnawialne źródła

1/3 udziałów w polskim rynku piwa ma Kompania Piwowarska. Firma sukcesywnie zwiększa wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł. W 2021 roku jej browary będą już w 100 proc. zasilane zieloną energią elektryczną. Ma się do tego przyczynić zawarta właśnie umowa z innogy, na mocy której browary KP będą zaopatrywane w energię elektryczną z farm wiatrowych. Pozwoli to m.in. ograniczyć emisję dwutlenku węgla o 66 proc. i zabezpieczy firmę przed wzrostem cen energii. Dziesięcioletni kontrakt to jedna z niewielu dotąd na polskim rynku umów zawieranych bezpośrednio pomiędzy wytwórcą energii z OZE a jej odbiorcą końcowym.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Handel

Tempo wzrostu gospodarki hamuje. Kryzys w Niemczech jeszcze nie spowalnia eksportu, ale wstrzymuje inwestycje firm

W III kwartale 2019 roku PKB Polski zwiększyło się o 3,9 proc. w ujęciu rocznym. To wprawdzie najwolniejsze tempo od IV kwartału 2016 roku, ale i tak dobry wynik. Według Rafała Beneckiego, głównego ekonomisty ING Banku Śląskiego, istotne jest to, że problemy niemieckiego przemysłu przekładają się na polską gospodarkę wolniej i łagodniej niż zazwyczaj. Jednak mimo wzrostu dochodów konsumentów dynamika ich wydatków spada, a firmy coraz ostrożniej planują inwestycje.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

Handel

Chiński rynek szansą dla polskich producentów drobiu. Rodzimi drobiarze za granicą wygrywają jakością i ceną

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku eksport drobiu z Polski, który od kilkunastu lat nieprzerwanie rośnie, po raz pierwszy będzie większy niż dostawy mięsa drobiowego na rynek krajowy – mówi Jarosław Kowalewski z Superdrob. Zwiększony popyt globalny, głównie z powodu rosnącego spożycia w Chinach, tworzy dobrą koniunkturę na kilka kolejnych lat. Polscy producenci wygrywają konkurencję nie tylko ceną, lecz także jakością.