Komunikaty PR

Wnętrza Lake Hill Resort & Spa - Katarzyna Sokołowska i pracownia Ideograf

2019-09-18  |  14:35
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.45 MB )

Zdjęcia: Ola Kaczmarek fotografia-hotelowa.pl

Link do zdjęć: 

https://wetransfer.com/downloads/f746a898bf5804897adee5b6076bb28520190918093005/288664452e0b843d96e7cd88d06d12f820190918093005/1b6351

Lake Hill Resort & Spa w Sosnówce koło Karpacza został otwarty zaledwie w marcu tego roku, a już zdążył zgromadzić sporą grupę entuzjastów. Najważniejszym czynnikiem przyciągającym turystów są oczywiście malownicze widoki na Śnieżkę i Karkonosze. Co ciekawe, górski klimat, harmonię i spokój odnajdziemy również we wnętrzach obiektu. Wszystko to dzięki unikalnemu projektowi, autorstwa sopockiej pracowni Ideograf.

Urzekająca dzikość przyrody Zalewu Sosnówka od zawsze cieszyła się ogromnym zainteresowaniem ze strony nie tylko polskich, ale też zagranicznych turystów. Relaks oparty na kontakcie z naturą jest we współczesnym świecie bardzo cenioną formą wypoczynku, ponieważ mieszkańcy dużych miast coraz częściej poszukują ucieczki od codziennego zgiełku metropolii. Co ważne, świadomym klientom zależy jednak nie tylko na pięknych krajobrazach ale też na wysokim komforcie wnętrz pokoi i designie części wspólnych hotelu, które doskonale nawiązują do otoczenia obiektu. Odpowiedź na te potrzeby przygotował Ideograf w projekcie Lake Hill Resort & Spa.

Ten 4-gwiazdkowy obiekt oferuje 173 apartamenty, które rozmieszczono w dwóch osobnych, komfortowych budynkach. Goście hotelowi mogą liczyć na szereg atrakcji – restaurację z panoramicznym widokiem na Zalew Sosnówka i jeden z najwyższych polskich szczytów górskich Śnieżkę, rozbudowaną strefę wellness i SPA, gdzie można nie tylko poddać się zabiegom pielęgnacyjnym ale też z powodzeniem wykonać codzienny trening. Liczne sauny umilą natomiast czas po kilkugodzinnych wędrówkach wzdłuż górskich szlaków. Dla najmłodszych przewidziano natomiast kids room i play room.

Obiekt wyróżnia się nie tylko bogatą ofertą ale też wysokim standardem wyposażenia, które dobrano we współpracy z Katarzyną Sokołowską – znaną reżyserką pokazów mody. Projektem wnętrz zajęła się, znana z bardzo wysmakowanych projektów wnętrz, pracownia Ideograf. Głównym założeniem przyjętej koncepcji było stworzenie luksusowej przestrzeni, która w żaden sposób nie kolidowałaby z otaczającą przyrodą. Wnętrza miały więc być jednocześnie bardzo komfortowe i w pewien sposób „przezroczyste”,  aby nie zakłócać gościom kontaktu z dziką przyrodą Karkonoszy.

Dominującym akcentem hotelowego lobby są olbrzymie przeszklenia, niejako otwierające gości na otaczającą naturę o każdej porze dnia i nocy. Wnętrza zaprojektowano z wykorzystaniem najwyższej klasy naturalnych materiałów korespondujących z dostępną za przeszkleniami przyrodą: futer, szczotkowanego drewna i miedzi, ręcznie szytych skórzanych foteli, betonu architektonicznego i kamienia.

Lake Hill, czyli "wzgórze nad jeziorem", to idealna nazwa dla tego obiektu, ponieważ znakomicie opisuje jego malowniczą lokalizację. - mówi Paulina Czurak z sopockiej pracowni Ideograf. Hotel dysponujący zapierającymi dech widokami powinien mieć jak najprostsze wnętrza, które nie będą odciągać uwagi od otoczenia. Kierując się tą naczelną zasadą stworzyliśmy przestrzenie minimalistyczne, niemal ascetyczne, ale jednocześnie ciepłe i zapewniające gościom wysokie poczucie komfortu. Posadzki surowe jak skały znakomicie komponują się z górskim krajobrazem, a ciepłe, drewniane meble nawiązują do malowniczych lasów otaczających obiekt. Wszystko to stanowi idealny przepis na relaks. – dodaje Paulina Czurak.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Nowa inwestycja Brawo już w sprzedaży Biuro prasowe
2019-10-21 | 11:00

Nowa inwestycja Brawo już w sprzedaży

INPRO S.A. rozpoczęło sprzedaż pierwszego etapu inwestycji Brawo w Pruszczu Gdańskim. Do oferty trafiło 127 mieszkań o powierzchni od 38 do 126 mkw. Brawo to eleganckie i prestiżowe osiedle
Nieruchomości Tulip Residences zadebiutuje w Polsce
2019-10-18 | 16:00

Tulip Residences zadebiutuje w Polsce

Już niebawem, marka Tulip Residences zadebiutuje na polskim rynku. W samym sercu warszawskiej Pragi - w bliskim sąsiedztwie Stadionu Narodowego i Dworca Wschodniego powstają apartamenty,
Nieruchomości Klienci deweloperów narzekają na wysokie ceny. Nowy raport o rynku pierwotnym
2019-10-18 | 15:40

Klienci deweloperów narzekają na wysokie ceny. Nowy raport o rynku pierwotnym

Rynek nowych mieszkań, mimo wysokich cen, nie zwalnia tempa. Dlaczego Polacy wciąż decydują się kupować dużą część mieszkań na rynku pierwotnym? Tej sprawie przyjrzał się serwis

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Poczta Polska z tradycyjnego operatora pocztowego przestawia się na obsługę e-handlu. Za 5 lat usługi paczkowe i kurierskie mają stanowić dużą część jej przychodów

Polska to jeden z najszybciej rosnących rynków e-commerce, co pociąga za sobą równie dynamiczny wzrost rynku przesyłek. Według szacunków Poczty Polskiej w 2023 roku jego wartość wzrośnie prawie dwukrotnie do poziomu 12 mld zł, a operatorzy obsłużą już ok. 850 mln paczek. Spółka chce być beneficjentem tego wzrostu i z tradycyjnego operatora pocztowego przestawić się na obsługę e-commerce. Stąd zwiększone inwestycje, m.in. w rozwój sieci Odbiór w Punkcie, własną sieć samoobsługowych automatów paczkowych i budowę nowych hubów logistycznych.

Ochrona środowiska

PGE oddaje do użytku największą inwestycję przemysłową od 1989 roku. Nowe bloki Elektrowni Opole zaopatrzą w energię 4 mln polskich gospodarstw

To największa w Polsce inwestycja przemysłowa od 30 lat. Dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej jest to zarazem ostatnia inwestycja w źródła oparte na węglu kamiennym. W Elektrowni Opole oddano właśnie do użytkowania drugi nowy blok na węgiel – oba mają łącznie 1 800 MW mocy, a koszt ich budowy wyniósł blisko 11,6 mld zł brutto. Bloki zostały wybudowane w nowoczesnej technologii, dzięki czemu będą emitować o 20–30 proc. mniej dwutlenku węgla niż bloki starszej generacji i zaopatrzą w energię elektryczną około 4 mln gospodarstw domowych w Polsce.

Edukacja

Średnio co trzeci pacjent czuje się traktowany przedmiotowo. Lekarze już na studiach powinni się uczyć prawidłowej komunikacji z pacjentem

Średnio co trzeci pacjent uważa, że jego zdanie ani sytuacja życiowa nie zostały w szpitalu wzięte pod uwagę w decyzjach odnośnie do leczenia. Polscy pacjenci czują się traktowani dość przedmiotowo, ale z drugiej strony i tak kontakty z lekarzami i personelem medycznym oceniają jako jeden z największych pozytywów polskiej służby zdrowia – wynika z badań przeprowadzonych przez Siemens Healthineers. Eksperci oceniają, że dobra komunikacja pomiędzy lekarzem a pacjentem warunkuje cały późniejszy proces leczenia, dlatego nacisk na kompetencje miękkie powinno się kłaść już na etapie kształcenia personelu medycznego.

Handel

Międzynarodowy koncern produkujący środki czystości i kosmetyki da drugie życie plastikowym odpadom wyrzucanym na plażach. Będą powstawać z nich butelki szamponu

Według Komisji Europejskiej tworzywa sztuczne stanowią dziś blisko 80 proc. odpadów w morzach i oceanach. Każdego roku trafia do nich ok. 8 mln ton plastiku, co odpowiada ciężarówce śmieci wrzucanych do morza co minutę – podaje Fundacja Ellen MacArthur. W działania na rzecz ochrony mórz i oceanów przed zalewem plastiku w coraz większym stopniu angażuje się także globalny biznes. Koncern Procter & Gamble wprowadza właśnie do polskich sklepów szampon Head & Shoulders w butelkach, które składają się w 20 proc. z przetworzonych odpadów zebranych z plaż. Przy sprzedaży równej 1 mld produktów rocznie każda wprowadzona przez koncern zmiana ma wpływ na otoczenie.