Komunikaty PR

Wnętrza Lake Hill Resort & Spa - Katarzyna Sokołowska i pracownia Ideograf

2019-09-18  |  14:35
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.45 MB )

Zdjęcia: Ola Kaczmarek fotografia-hotelowa.pl

Link do zdjęć: 

https://wetransfer.com/downloads/f746a898bf5804897adee5b6076bb28520190918093005/288664452e0b843d96e7cd88d06d12f820190918093005/1b6351

Lake Hill Resort & Spa w Sosnówce koło Karpacza został otwarty zaledwie w marcu tego roku, a już zdążył zgromadzić sporą grupę entuzjastów. Najważniejszym czynnikiem przyciągającym turystów są oczywiście malownicze widoki na Śnieżkę i Karkonosze. Co ciekawe, górski klimat, harmonię i spokój odnajdziemy również we wnętrzach obiektu. Wszystko to dzięki unikalnemu projektowi, autorstwa sopockiej pracowni Ideograf.

Urzekająca dzikość przyrody Zalewu Sosnówka od zawsze cieszyła się ogromnym zainteresowaniem ze strony nie tylko polskich, ale też zagranicznych turystów. Relaks oparty na kontakcie z naturą jest we współczesnym świecie bardzo cenioną formą wypoczynku, ponieważ mieszkańcy dużych miast coraz częściej poszukują ucieczki od codziennego zgiełku metropolii. Co ważne, świadomym klientom zależy jednak nie tylko na pięknych krajobrazach ale też na wysokim komforcie wnętrz pokoi i designie części wspólnych hotelu, które doskonale nawiązują do otoczenia obiektu. Odpowiedź na te potrzeby przygotował Ideograf w projekcie Lake Hill Resort & Spa.

Ten 4-gwiazdkowy obiekt oferuje 173 apartamenty, które rozmieszczono w dwóch osobnych, komfortowych budynkach. Goście hotelowi mogą liczyć na szereg atrakcji – restaurację z panoramicznym widokiem na Zalew Sosnówka i jeden z najwyższych polskich szczytów górskich Śnieżkę, rozbudowaną strefę wellness i SPA, gdzie można nie tylko poddać się zabiegom pielęgnacyjnym ale też z powodzeniem wykonać codzienny trening. Liczne sauny umilą natomiast czas po kilkugodzinnych wędrówkach wzdłuż górskich szlaków. Dla najmłodszych przewidziano natomiast kids room i play room.

Obiekt wyróżnia się nie tylko bogatą ofertą ale też wysokim standardem wyposażenia, które dobrano we współpracy z Katarzyną Sokołowską – znaną reżyserką pokazów mody. Projektem wnętrz zajęła się, znana z bardzo wysmakowanych projektów wnętrz, pracownia Ideograf. Głównym założeniem przyjętej koncepcji było stworzenie luksusowej przestrzeni, która w żaden sposób nie kolidowałaby z otaczającą przyrodą. Wnętrza miały więc być jednocześnie bardzo komfortowe i w pewien sposób „przezroczyste”,  aby nie zakłócać gościom kontaktu z dziką przyrodą Karkonoszy.

Dominującym akcentem hotelowego lobby są olbrzymie przeszklenia, niejako otwierające gości na otaczającą naturę o każdej porze dnia i nocy. Wnętrza zaprojektowano z wykorzystaniem najwyższej klasy naturalnych materiałów korespondujących z dostępną za przeszkleniami przyrodą: futer, szczotkowanego drewna i miedzi, ręcznie szytych skórzanych foteli, betonu architektonicznego i kamienia.

Lake Hill, czyli "wzgórze nad jeziorem", to idealna nazwa dla tego obiektu, ponieważ znakomicie opisuje jego malowniczą lokalizację. - mówi Paulina Czurak z sopockiej pracowni Ideograf. Hotel dysponujący zapierającymi dech widokami powinien mieć jak najprostsze wnętrza, które nie będą odciągać uwagi od otoczenia. Kierując się tą naczelną zasadą stworzyliśmy przestrzenie minimalistyczne, niemal ascetyczne, ale jednocześnie ciepłe i zapewniające gościom wysokie poczucie komfortu. Posadzki surowe jak skały znakomicie komponują się z górskim krajobrazem, a ciepłe, drewniane meble nawiązują do malowniczych lasów otaczających obiekt. Wszystko to stanowi idealny przepis na relaks. – dodaje Paulina Czurak.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2019-11-13 | 11:21

Dalkia Polska Solutions: modernizacje techniczne w biurowcach Immofinanz

DALKIA POLSKA SOLUTIONS zadbała o komfort najemców w biurowcach Immofinanz - Biurowiec Taifun  w Warszawie po rewitalizacji technicznej Dalkia Polska Solutions zaprojektowała i zrealizowała rewitalizację techniczną budynku
Nieruchomości Czy deweloperzy będą budować osiedla na obrzeżach miast
2019-11-13 | 01:00

Czy deweloperzy będą budować osiedla na obrzeżach miast

Czy ze względu na deficyt ziemi w centralnych obszarach aglomeracji deweloperzy planują realizację inwestycji w zewnętrznych dzielnicach i na obrzeżach miast? Jakie są plusy i minusy tak
Nieruchomości Peakside i KG Group łączą siły - wybudują w Krakowie o wspólne centrum outletowe
2019-11-12 | 13:00

Peakside i KG Group łączą siły - wybudują w Krakowie o wspólne centrum outletowe

·Peakside Capital i KG Group S.A. podjęli współpracę na potrzeby realizacji wspólnego projektu Cracovia Outlet ·Na zarządcę nowego, krakowskiego centrum

Polecane

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Transport

Polska 13. najszybciej rozwijającym się rynkiem e-handlu na świecie. Firmy muszą jednak szukać nowych usług, żeby się wyróżnić

Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W przyszłym roku jego wartość ma przekroczyć 60 mld zł, zakupy online robi już co drugi Polak, a branża wciąż ma przed sobą duży potencjał do rozwoju. Nic dziwnego, że konkurencja na rynku się zaostrza. Firmy działające w e-commerce muszą szukać swoich nisz i nowych usług, które pozwolą im lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów. A te związane są głównie z jak najkrótszym czasem dostawy. W Polsce wystartowała właśnie pierwsza platforma online, która pozwala na automatyczną wycenę i zlecenie wysyłki palet w transporcie detalicznym. To rozwiązanie może podnieść konkurencyjność zwłaszcza małych i średnich firm, skracając proces wynajmowania zewnętrznego transportu.

Handel

Wymiana rekomendacji pomaga rozwijać biznes i pozyskiwać nowe kontrakty. Dzięki nim małe i średnie firmy w Polsce uzyskały 471 mln zł dodatkowego przychodu

Polecenia są skutecznym narzędziem rozwijania biznesu. Rekomendacja udzielona przez innego przedsiębiorcę pozwala szybciej i skutecznej zdobywać nowych klientów i partnerów biznesowych. Średnio jedna na trzy rekomendacje kończy się zawarciem kontraktu – na dodatek przy zerowych kosztach marketingu. Mimo to większość firm nie przykłada dużej wagi do networkingu i budowania relacji. Przedsiębiorcy nie wiedzą też, jak skutecznie przekazywać rekomendacje, dlatego coraz częściej decydują się na przyłączenie do międzynarodowych organizacji takich jak BNI.

Ochrona środowiska

M. Boni: Wypracowanie wspólnych celów klimatycznych podczas COP25 w Madrycie będzie trudne do osiągnięcia

2 grudnia startuje w Madrycie szczyt klimatyczny COP25, na którym mają zostać sprecyzowane kolejne globalne cele polityki klimatycznej i ograniczania emisji dwutlenku węgla. W konferencji weźmie udział około 25 tys. delegatów z blisko 200 państw świata, a także m.in. szwedzka nastoletnia aktywistka ekologiczna Greta Thunberg. Były europoseł Michał Boni ocenia, że porozumienie będzie trudne do osiągnięcia m.in. ze względu na postawę Stanów Zjednoczonych, które wycofały się z Porozumienia Paryskiego. Podkreśla też, że zrewidowania wymaga również polska polityka energetyczna, która cieszy się coraz mniejszym poparciem społecznym.

Firma

Globalny koncern tytoniowy otwiera w Warszawie kolejną inwestycję. W trzy lata zatrudni ponad 850 osób

Należąca do Grupy Japan Tobacco spółka JTI zainwestowała dotąd na polskim rynku przeszło 800 mln dolarów, głównie w rozwój swoich fabryk zlokalizowanych niedaleko Łodzi. Kolejną inwestycję uruchomi w Warszawie. W nowym centrum usług biznesowych, które będzie świadczyć usługi m.in. z zakresu finansów, marketingu i sprzedaży na skalę globalną, zamierza w trzy lata zatrudnić ponad 850 osób. Rekrutacja na niektóre stanowiska już się rozpoczęła.