Komunikaty PR

Cisowianka wspiera UNICEF

2016-02-04  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

Ponad 660 milionów ludzi na świecie nie korzysta ze sprawdzonych źródeł wody pitnej, żyjąc w dramatycznych warunkach zagrażających ich zdrowiu i życiu. Marka Cisowianka oraz UNICEF działają wspólnie, aby zmienić tę sytuację.

Pod koniec ubiegłego roku Polskie Zdroje Sp. z o.o. oraz UNICEF Polska podpisały umowę o współpracy, w ramach której marka Cisowianka w 2016 roku wesprze finansowo projekty wodne UNICEF prowadzone w krajach rozwijających się.

Powszechny dostęp do czystej wody do picia jest fundamentalną potrzebą i prawem człowieka. Niestety, nadal wiele osób cierpi z powodu chorób powodowanych brakiem wody lub jej złą jakością. UNICEF działa w ponad 100 krajach na całym świecie budując i udoskonalając źródła wody pitnej i sanitariaty w szkołach i lokalnych społecznościach, a także promując odpowiednią higienę. Szczególnie ważne są działania prowadzone podczas sytuacji kryzysowych, kiedy brak wody do picia  lub jej zanieczyszczenie to poważne zagrożenie dla życia.

UNICEF prowadzi swoje działania wyłącznie dzięki wsparciu darczyńców, między innymi  partnerów korporacyjnych. Pracujemy ze  znanymi markami globalnymi  i liderami na lokalnych rykach – firmami, które odpowiedzialność społeczną wpisują w swoją strategię. – Mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska. – Bardzo się cieszymy z rozpoczęcia współpracy z Cisowianką, marką z wieloletnią historią, kładącą nacisk na jakość produktów oraz zaangażowaną w działania społeczne zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Polskie Zdroje Sp. z o.o. dołączyły do międzynarodowego grona firm wspierających działania UNICEF. Woda – jej jakość, sposób pozyskania, przechowywania i transportu – stanowi filozofię działania firmy. Firma stale pracuje nad udoskonaleniem wydobycia wody i jej przechowywania tak aby zachować jej stworzone przez naturę właściwości. Wszystko to dla klientów, którzy mogą cieszyć się bezpiecznym i zdrowym produktem.

Mając na uwadze zwiększenie dostępu do czystej i dobrej jakości wody dla ludzi na całym świecie, a szczególnie dzieci, właściciele marki Cisowianka postanowili włączyć się w działania UNICEF. Mamy nadzieję, że dzięki przekazanemu wsparciu finansowemu przyczynimy się do ratowania i poprawy jakości życia dzieci w najbiedniejszych regionach świata, tam gdzie dostęp do wody pitnej jest bardzo utrudniony. – mówi Agata Berndt, PR Manager Polskich Zdrojów – Polacy zawsze byli narodem wrażliwym na krzywdę drugiego człowieka. My jako marka identyfikujemy się z naszymi narodowymi wartościami dlatego też zdecydowaliśmy się podpisać umowę z UNICEF, który od lat niesie pomoc ludziom potrzebującym na całym świecie i ma w tym ogromne doświadczenie.  

Od stycznia do czerwca 2016 roku na rynek zostaną wprowadzone butelki wody Cisowianka oznaczone logo UNICEF, z których część przychodu zostanie przekazana na rzecz programów zapewniających dostęp do czystej wody pitnej. Na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.cisowianka.pl/unicef/ każdy będzie mógł sprawdzić, jaka kwota już została pozyskana.

Współpraca z UNICEF jest kontynuacją działalności charytatywnej Cisowianki. W latach 2008 - 2013 marka wspierała Polską Akcję Humanitarną w budowaniu studni w Sudanie. Działając z  UNICEF marka chce pomóc w uzyskiwaniu dostępu do wody w innych rejonach Afryki i Świata. Ważny dla nas jest też fakt, iż w centrum działań UNICEF są dzieci, dla których brak sprawdzonej wody jest najbardziej niebezpieczny.

Zapraszamy na stronę www.cisowianka.pl/unicef/, gdzie można znaleźć więcej informacji na temat tej współpracy.

O UNICEF:

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej – UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. www.unicef.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Miasta toną w niedopałkach Biuro prasowe
2021-11-26 | 06:00

Miasta toną w niedopałkach

Niedopałki papierosów to najpowszechniejszy rodzaj śmieci. Bez problemu znajdziemy je na dowolnym miejskim chodniku czy poboczu drogi. Policzono, że w Berlinie przypada ich średnio 2,7
Problemy społeczne Alarmujące dane - palenie wśród dzieci i młodzieży
2021-11-26 | 01:00

Alarmujące dane - palenie wśród dzieci i młodzieży

Alarmujące dane: coraz więcej palaczy wśród dzieci. Polska ma jeden z najwyższych odsetek palaczy wśród nieletnich w całej Europie. Palenie tytoniu to czynnik
Problemy społeczne LIXIL oraz UNICEF zwiększają zasięg akcji „Make a Splash!”
2021-11-24 | 12:39

LIXIL oraz UNICEF zwiększają zasięg akcji „Make a Splash!”

LIXIL, producent innowacyjnej armatury i rozwiązań do domu oraz UNICEF, światowa organizacja humanitarna i rozwojowa działająca na rzecz dzieci, ogłosiły dziś, że zwiększają zasięg

Więcej ważnych informacji

Prawo

Inspekcja Pracy zapowiada wzmożone kontrole legalności zatrudnienia. Pod lupę weźmie umowy o dzieło, zlecenia i jednoosobowe działalności gospodarcze

W ubiegłym roku Państwowa Inspekcja Pracy przeprowadziła ponad 54 tys. kontroli, z których 11,5 tys. dotyczyło legalności zatrudnienia. Prawie połowa z nich skończyła się stwierdzeniem nieprawidłowości w tym zakresie. Od przyszłego roku rząd – w ramach Polskiego Ładu – chce walczyć z pracą na czarno i wypłacaniem wynagrodzeń „pod stołem”, więc wzmożone kontrole w tym zakresie zapowiada również PIP. Inspekcja uważniej przyjrzy się też umowom cywilnoprawnym i przypadkom, w których pracownicy zostali zmuszeni przez pracodawcę do założenia jednoosobowej działalności gospodarczej.

Transport

Mieszkańcy Wrocławia chętniej niż na początku pandemii korzystają z komunikacji miejskiej. Miasto zapowiada zakup nowych pojazdów

Spadek liczby pasażerów korzystających z komunikacji miejskiej to efekt pandemii koronawirusa notowany powszechnie w miastach. Wrocław nie jest wyjątkiem, choć w stolicy Dolnego Śląska widać już powrót mieszkańców do codziennego korzystania z autobusów i tramwajów. We wrześniu 2021 roku w porównaniu z sytuacją sprzed dwóch lat było tylko o 11 proc. mniej pasażerów. – To bardzo dobry wynik, który pokazuje, że mieszkańcy, pasażerowie nadal ufają komunikacji miejskiej – mówi Krzysztof Balawejder, prezes zarządu Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego we Wrocławiu. Zachęcanie do transportu publicznego będzie zadaniem miast na kolejne lata, przede wszystkim ze względów ekologicznych. To z tego powodu Wrocław stawia na wymianę wykorzystywanego taboru na bardziej zielony.

Edukacja

Rynek innowacji w edukacji znacząco zyskał w trakcie pandemii. Coraz więcej polskich start-upów wychodzi ze swoimi produktami na globalne rynki

Pandemia wymusiła na szkołach naukę zdalną, co otworzyło drogę dla rozwoju innowacyjnych rozwiązań i przyspieszyło wdrażanie nowych technologii w  edukacji. Eksperci oceniają, że w ostatnich miesiącach rynek „przeskoczył” co najmniej trzy lata rozwoju. Sektorem interesuje się coraz więcej start-upów. Najczęściej pracują one nad szkoleniami z zakresu kodowania, aplikacjami oraz grami edukacyjnymi i materiałami szkoleniowymi dla pracowników – wynika z raportu Fundacji Startup Poland. Globalnie rynek ten przyciąga duży kapitał, ale polscy inwestorzy są ostrożniejsi niż zagraniczni koledzy w finansowaniu tego typu przedsięwzięć.

Transport

Ceny paliw będą rosnąć. W najbliższym czasie nie ma szans na spadek cen benzyny i diesla poniżej 6 zł za litr

Zaledwie tydzień temu po raz pierwszy w historii średnie ogólnopolskie ceny benzyny Pb95 i diesla przekroczyły psychologiczną barierę 6 zł za litr. Nie oznacza to jednak końca podwyżek, bo jak wynika z najnowszego badania e-petrol.pl, na stacjach znów jest drożej. W kolejnych tygodniach zaczną obowiązywać obniżka akcyzy na paliwa, zapowiedziana w czwartek przez premiera Mateusza Morawieckiego, oraz zwolnienie od podatku od sprzedaży detalicznej i z opłaty emisyjnej. Jednak kierowcy tankujący w najbliższych dniach muszą się przygotować na podwyżki cen.