Komunikaty PR

Cisowianka wspiera UNICEF

2016-02-04  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

Ponad 660 milionów ludzi na świecie nie korzysta ze sprawdzonych źródeł wody pitnej, żyjąc w dramatycznych warunkach zagrażających ich zdrowiu i życiu. Marka Cisowianka oraz UNICEF działają wspólnie, aby zmienić tę sytuację.

Pod koniec ubiegłego roku Polskie Zdroje Sp. z o.o. oraz UNICEF Polska podpisały umowę o współpracy, w ramach której marka Cisowianka w 2016 roku wesprze finansowo projekty wodne UNICEF prowadzone w krajach rozwijających się.

Powszechny dostęp do czystej wody do picia jest fundamentalną potrzebą i prawem człowieka. Niestety, nadal wiele osób cierpi z powodu chorób powodowanych brakiem wody lub jej złą jakością. UNICEF działa w ponad 100 krajach na całym świecie budując i udoskonalając źródła wody pitnej i sanitariaty w szkołach i lokalnych społecznościach, a także promując odpowiednią higienę. Szczególnie ważne są działania prowadzone podczas sytuacji kryzysowych, kiedy brak wody do picia  lub jej zanieczyszczenie to poważne zagrożenie dla życia.

UNICEF prowadzi swoje działania wyłącznie dzięki wsparciu darczyńców, między innymi  partnerów korporacyjnych. Pracujemy ze  znanymi markami globalnymi  i liderami na lokalnych rykach – firmami, które odpowiedzialność społeczną wpisują w swoją strategię. – Mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska. – Bardzo się cieszymy z rozpoczęcia współpracy z Cisowianką, marką z wieloletnią historią, kładącą nacisk na jakość produktów oraz zaangażowaną w działania społeczne zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Polskie Zdroje Sp. z o.o. dołączyły do międzynarodowego grona firm wspierających działania UNICEF. Woda – jej jakość, sposób pozyskania, przechowywania i transportu – stanowi filozofię działania firmy. Firma stale pracuje nad udoskonaleniem wydobycia wody i jej przechowywania tak aby zachować jej stworzone przez naturę właściwości. Wszystko to dla klientów, którzy mogą cieszyć się bezpiecznym i zdrowym produktem.

Mając na uwadze zwiększenie dostępu do czystej i dobrej jakości wody dla ludzi na całym świecie, a szczególnie dzieci, właściciele marki Cisowianka postanowili włączyć się w działania UNICEF. Mamy nadzieję, że dzięki przekazanemu wsparciu finansowemu przyczynimy się do ratowania i poprawy jakości życia dzieci w najbiedniejszych regionach świata, tam gdzie dostęp do wody pitnej jest bardzo utrudniony. – mówi Agata Berndt, PR Manager Polskich Zdrojów – Polacy zawsze byli narodem wrażliwym na krzywdę drugiego człowieka. My jako marka identyfikujemy się z naszymi narodowymi wartościami dlatego też zdecydowaliśmy się podpisać umowę z UNICEF, który od lat niesie pomoc ludziom potrzebującym na całym świecie i ma w tym ogromne doświadczenie.  

Od stycznia do czerwca 2016 roku na rynek zostaną wprowadzone butelki wody Cisowianka oznaczone logo UNICEF, z których część przychodu zostanie przekazana na rzecz programów zapewniających dostęp do czystej wody pitnej. Na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.cisowianka.pl/unicef/ każdy będzie mógł sprawdzić, jaka kwota już została pozyskana.

Współpraca z UNICEF jest kontynuacją działalności charytatywnej Cisowianki. W latach 2008 - 2013 marka wspierała Polską Akcję Humanitarną w budowaniu studni w Sudanie. Działając z  UNICEF marka chce pomóc w uzyskiwaniu dostępu do wody w innych rejonach Afryki i Świata. Ważny dla nas jest też fakt, iż w centrum działań UNICEF są dzieci, dla których brak sprawdzonej wody jest najbardziej niebezpieczny.

Zapraszamy na stronę www.cisowianka.pl/unicef/, gdzie można znaleźć więcej informacji na temat tej współpracy.

O UNICEF:

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej – UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. www.unicef.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne W północnej Etiopii liczba niedożywionych dzieci wzrosła dziesięciokrotnie Biuro prasowe
2021-07-30 | 16:00

W północnej Etiopii liczba niedożywionych dzieci wzrosła dziesięciokrotnie

Przez kilka ostatnich miesięcy, z powodu toczącego się konfliktu, region Tigraj był praktycznie niedostępny dla organizacji humanitarnych. Teraz, kiedy pracownicy UNICEF docierają do
Problemy społeczne Avon ponownie wspiera „Niebieską Linię”
2021-07-28 | 08:00

Avon ponownie wspiera „Niebieską Linię”

Avon to coś więcej niż firma kosmetyczna – to realne wsparcie dla kobiet. Dlatego marka od wielu lat prowadzi w Polsce kampanię Avon Kontra Przemoc, podejmuje działania budujące
Problemy społeczne Powodzie, burze, upały, tornada… zmiana klimatu dzieje się na naszych oczach
2021-07-26 | 12:00

Powodzie, burze, upały, tornada… zmiana klimatu dzieje się na naszych oczach

„Stoimy przed wielkim wyzwaniem” – mówi prof. Zbigniew Karaczun Tegoroczne lato obfituje w nagłe i niebezpieczne zdarzenia pogodowe. W Europie są to wyjątkowo

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Finanse

Wdrożenie systemu teleopieki w Polsce wymagałoby przeszkolenia nowej grupy zawodowej zajmującej się telemedycyną. W tej chwili brakuje takich pracowników

Projekt Polskiego Ładu przewiduje dofinansowanie opasek bezpieczeństwa dla seniorów, które miałyby zapewnić im stały kontakt z lekarzem i zdalną opiekę medyczną. Nie wiadomo jednak, jak ten system ma funkcjonować w praktyce. W Polsce telemedycyna dopiero raczkuje, a oprócz wyspecjalizowanych programów i urządzeń, które nie będą zbyt skomplikowane w codziennej obsłudze, niezbędny jest wykwalifikowany personel. – Wymaga to w zasadzie stworzenia zupełnie nowej grupy zawodowej. Dużym wyzwaniem będzie także przygotowanie personelu pielęgniarskiego do pracy z systemami teleopieki – mówi Jacek Gleba, prezes MDT Medical.

 

Konsument

Od pięciu lat rośnie liczba osób głodujących lub zagrożonych głodem. Pandemia przyspieszyła ten proces

Ponad 40 milionów ludzi na świecie znajduje się na skraju głodu, a więcej niż pół miliona już głoduje, przy czym koronawirus spowodował wyraźny przyrost osób zagrożonych głodem. Główną przyczyną są zmiany klimatu i spowodowane nimi kataklizmy, a także konflikty zbrojne. W efekcie po pandemii wirusowej światu może grozić pandemia głodu. Bez natychmiastowej pomocy organizacji humanitarnych, które zapewnią najbiedniejszym obszarom, głównie w Afryce, dostęp do żywności, nieuchronna stanie się kolejna fala imigracji.

Motoryzacja

Rekordowa sprzedaż ciągników rolniczych w Polsce. Mimo że ich ceny rosną

Kryzys spowodowany przez pandemię COVID-19 nie wpłynął negatywnie na rynek maszyn rolniczych. Ciągniki rolnicze osiągają rekordy sprzedaży. – W Polsce są coraz większe gospodarstwa, co za tym idzie rolnicy potrzebują mocniejszych ciągników, ale również wymieniają park maszynowy, żeby móc szybciej i sprawniej obsługiwać swoje pola – mówi Tomasz Rybak, ekspert z firmy Martin & Jacob.

Problemy społeczne

Polacy wypoczywają z telefonem w ręku. Co czwarta osoba odczuwa presję odpowiadania na służbowe maile i telefony podczas urlopu

Przynajmniej dwutygodniowy urlop jest jednym z najlepszych sposobów zwiększania satysfakcji i efektywności pracowników. Tymczasem w Polsce – jak wynika z najnowszego badania Hays – 39 proc. specjalistów i menedżerów nie pamięta, kiedy ostatnio tyle wypoczywało, a co trzeci pozostaje online nawet w trakcie wakacji. Badania Tax Care pokazały z kolei, że aż 46 proc. menedżerów na urlopie wciąż wykonuje swoje obowiązki i zarządza zespołami. Randstad wskazuje natomiast, że 27 proc. Polaków odczuwa presję, aby podczas urlopu odpowiadać na służbowe maile i telefony. Warto je jednak wyłączyć, bo nieefektywny wypoczynek może mieć poważniejsze konsekwencje: od problemów z pamięcią i koncentracją po wypalenie zawodowe.