Komunikaty PR

Cisowianka wspiera UNICEF

2016-02-04  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

Ponad 660 milionów ludzi na świecie nie korzysta ze sprawdzonych źródeł wody pitnej, żyjąc w dramatycznych warunkach zagrażających ich zdrowiu i życiu. Marka Cisowianka oraz UNICEF działają wspólnie, aby zmienić tę sytuację.

Pod koniec ubiegłego roku Polskie Zdroje Sp. z o.o. oraz UNICEF Polska podpisały umowę o współpracy, w ramach której marka Cisowianka w 2016 roku wesprze finansowo projekty wodne UNICEF prowadzone w krajach rozwijających się.

Powszechny dostęp do czystej wody do picia jest fundamentalną potrzebą i prawem człowieka. Niestety, nadal wiele osób cierpi z powodu chorób powodowanych brakiem wody lub jej złą jakością. UNICEF działa w ponad 100 krajach na całym świecie budując i udoskonalając źródła wody pitnej i sanitariaty w szkołach i lokalnych społecznościach, a także promując odpowiednią higienę. Szczególnie ważne są działania prowadzone podczas sytuacji kryzysowych, kiedy brak wody do picia  lub jej zanieczyszczenie to poważne zagrożenie dla życia.

UNICEF prowadzi swoje działania wyłącznie dzięki wsparciu darczyńców, między innymi  partnerów korporacyjnych. Pracujemy ze  znanymi markami globalnymi  i liderami na lokalnych rykach – firmami, które odpowiedzialność społeczną wpisują w swoją strategię. – Mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska. – Bardzo się cieszymy z rozpoczęcia współpracy z Cisowianką, marką z wieloletnią historią, kładącą nacisk na jakość produktów oraz zaangażowaną w działania społeczne zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Polskie Zdroje Sp. z o.o. dołączyły do międzynarodowego grona firm wspierających działania UNICEF. Woda – jej jakość, sposób pozyskania, przechowywania i transportu – stanowi filozofię działania firmy. Firma stale pracuje nad udoskonaleniem wydobycia wody i jej przechowywania tak aby zachować jej stworzone przez naturę właściwości. Wszystko to dla klientów, którzy mogą cieszyć się bezpiecznym i zdrowym produktem.

Mając na uwadze zwiększenie dostępu do czystej i dobrej jakości wody dla ludzi na całym świecie, a szczególnie dzieci, właściciele marki Cisowianka postanowili włączyć się w działania UNICEF. Mamy nadzieję, że dzięki przekazanemu wsparciu finansowemu przyczynimy się do ratowania i poprawy jakości życia dzieci w najbiedniejszych regionach świata, tam gdzie dostęp do wody pitnej jest bardzo utrudniony. – mówi Agata Berndt, PR Manager Polskich Zdrojów – Polacy zawsze byli narodem wrażliwym na krzywdę drugiego człowieka. My jako marka identyfikujemy się z naszymi narodowymi wartościami dlatego też zdecydowaliśmy się podpisać umowę z UNICEF, który od lat niesie pomoc ludziom potrzebującym na całym świecie i ma w tym ogromne doświadczenie.  

Od stycznia do czerwca 2016 roku na rynek zostaną wprowadzone butelki wody Cisowianka oznaczone logo UNICEF, z których część przychodu zostanie przekazana na rzecz programów zapewniających dostęp do czystej wody pitnej. Na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.cisowianka.pl/unicef/ każdy będzie mógł sprawdzić, jaka kwota już została pozyskana.

Współpraca z UNICEF jest kontynuacją działalności charytatywnej Cisowianki. W latach 2008 - 2013 marka wspierała Polską Akcję Humanitarną w budowaniu studni w Sudanie. Działając z  UNICEF marka chce pomóc w uzyskiwaniu dostępu do wody w innych rejonach Afryki i Świata. Ważny dla nas jest też fakt, iż w centrum działań UNICEF są dzieci, dla których brak sprawdzonej wody jest najbardziej niebezpieczny.

Zapraszamy na stronę www.cisowianka.pl/unicef/, gdzie można znaleźć więcej informacji na temat tej współpracy.

O UNICEF:

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej – UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. www.unicef.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Światowy Dzień Uchodźcy Biuro prasowe
2021-06-17 | 12:55

Światowy Dzień Uchodźcy

Uciekali przed wojną, prześladowaniem, szukali szansy na lepszą edukację dla siebie i swoich dzieci. Bezpieczną przystań znaleźli w Polsce. W niedzielę 20 czerwca obchodzony jest Światowy
Problemy społeczne BRAK ZDJĘCIA
2021-06-15 | 17:30

Razem mogą więcej – Ceramika Paradyż i Grupa Selena wprowadzają bajkowy klimat w

Ceramika Paradyż oraz Grupa Selena połączyły siły, angażując się w pomoc małym pacjentom największego szpitala dziecięcego w Polsce. Firmy wsparły budowę „Strefy Wind” wraz z klatką schodową przeznaczonych dla personelu
Problemy społeczne Wakacje od samotności
2021-06-08 | 12:47

Wakacje od samotności

Kondycja psychiczna osób starszych w dobie COVID-19 uległa znacznemu pogorszeniu. Okres przymusowego zamknięcia w domach spotęgował poczucie samotności i nastroje depresyjne

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Robert Gwiazdowski: Za 30 lat system emerytalny się rozpadnie. Jedynym rozwiązaniem jest emerytura obywatelska

Eksperci alarmują, że przy obecnym stanie demografii za kilkadziesiąt lat polski system emerytalny się załamie. Już teraz rokrocznie Fundusz Ubezpieczeń Społecznych dotowany jest z budżetu, a średnie świadczenie jest niskie, a wraz z upływem lat ma maleć. Szacunki mówią o tym, że stopa zastąpienia, czyli relacja emerytury do ostatniej pensji, zamiast ponad 50 proc. dziś spadnie do 30 proc. – Jedynym rozwiązaniem jest emerytura obywatelska, równa dla wszystkich – mówi dr hab. Robert Gwiazdowski. Rząd w Polskim Ładzie przedstawił rozwiązania kierowane do emerytów, ale według ekspertów są one korzystne tylko dla odbiorców najniższych świadczeń.

Fundusze unijne

MFiPR: Jesteśmy gotowi na kumulację środków z dwóch perspektyw finansowych UE. Pierwsze konkursy mogą ruszyć na przełomie 2021 i 2022 roku

– Jesteśmy w okresie, w którym nachodzą na siebie dwie perspektywy finansowe: 2014–2020 oraz nowa 2021–​2027. Przyszły rok może być takim czasem, kiedy środki z tych dwóch perspektyw się skumulują i będzie to dodatkowy zastrzyk pieniędzy, które napędzą gospodarkę – mówi Małgorzata Jarosińska-Jedynak, wiceminister funduszy i polityki regionalnej. Jak informuje, resort dopina już prace nas Umową Partnerstwa, określającą, w co Polska zainwestuje pieniądze z nowej, unijnej siedmiolatki, i niebawem przekaże ją do KE. Trwają też konsultacje programów krajowych i regionalnych, z których środki mają popłynąć już na przełomie 2021 i 2022 roku.

Surowce

Rosja chce się wybić na pozycję jednego z liderów rynku LNG. To może zagrozić polskiej polityce dywersyfikacji dostaw gazu

– Kiedy zostaną zrealizowane ambitne plany, kreślone na najbliższych 10–15 lat, Rosja ma szansę stać się jednym z trzech czołowych producentów LNG na świecie i objąć w tym rynku udział sięgający nawet 20 proc. – mówi dr Szymon Kardaś z Ośrodka Studiów Wschodnich. Jak wskazuje, dla Polski może to być z jednej strony szansa, bo oznacza więcej możliwości sprowadzania LNG z różnych kierunków. Z drugiej strony może być wyzwaniem w obliczu celu, jakim jest uniezależnianie się od dostaw gazu z Rosji. Jak podaje PGNiG, w 2020 roku LNG stanowiło już ponad 25 proc. gazu importowanego do Polski. Rozbudowa terminala w Świnoujściu, w efekcie której jego moce regazyfikacyjne wzrosną do 8,3 mld m3 gazu rocznie, ma się przyczynić do jeszcze większej dywersyfikacji dostaw tego surowca. 

Media i PR

Pandemia zwiększyła zainteresowanie portalami internetowymi i telewizją. Nie poszedł za tym wzrost przychodów wydawców z reklam

Okres pandemii sprzyja poszukiwaniu informacji w internecie. 44 proc. polskich internautów zadeklarowało, że więcej informacji czerpało w tym czasie z bezpłatnych serwisów informacyjnych. Wydłużył się też czas spędzany przez przeciętnego Polaka przed telewizorem. Jednak nie przełożyło się to na wyższe dochody z reklam dla wydawców i producentów. Jedynym segmentem, który nie stracił na pandemii, jest rynek reklamy internetowej – wynika z badania „Modele biznesowe mediów po pandemii” opublikowanego przez Polski Instytut Ekonomiczny.