Komunikaty PR

Awanse wewnętrzne w DRUTEX S.A.

2019-04-25  |  12:00
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

W ramach rekrutacji wewnętrznej Mirosław Furtan objął stanowisko dyrektora ds. produkcji, a Marcin Kloska stanowisko dyrektora ds. handlowych DRUTEX S.A., wiodącego producenta okien, drzwi i rolet w Europie. Spółka zawsze w pierwszej kolejności stawia na awanse wewnętrzne promując w ten sposób rozwój wieloletnich pracowników firmy osiągających ponadprzeciętne wyniki w ramach realizowanych zadań.

Jesteśmy pewni, że szerokie kompetencje Mirosława Furtana i Marcina Kloski pozwolą na dalszy dynamiczny rozwój i wzrost sprzedaży DRUTEX S.A. Oczekujemy jednocześnie aktywnych działań w zakresie poszerzania portfolio produktów, wdrażania nowych technologii oraz rozwiązań prowadzących do dalszego umocnienia pozycji Spółki na obsługiwanych rynkach. Naszym wspólnym celem jest także systematyczne pozyskiwanie nowych klientów i poszerzanie rynków zbytu – powiedział Leszek Gierszewski, Prezes Zarządu, DRUTEX S.A.

Mirosław Furtan jest wieloletnim pracownikiem zaangażowanym w rozwój DRUTEX S.A. od 1997 roku. Początkowo pracował jako technolog i był odpowiedzialny za procesy planowania oraz optymalizacji technologii produkcyjnych w Spółce. Następnie objął stanowisko zastępcy, a później dyrektora ds. kontroli jakości potwierdzając swoje szerokie kompetencje oraz wykazując się znajomością nowoczesnych zasad organizowania produkcji. Biegle posługuje się językiem angielskim.

Marcin Kloska jest związany z DRUTEX S.A. od 2006 roku. Od samego początku swoją pracą i zaangażowaniem wspierał rozwój działalności Spółki w obszarze handlowym. Początkowo pracował jako specjalista ds. sprzedaży i eksportu, po czym objął stanowisko przedstawiciela handlowego na rynek niemiecki. Marcin Kloska jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego i biegle posługuje się językiem niemieckim oraz angielskim.

DRUTEX, to wiodący producent okien, drzwi i rolet w Europie. Firma, w ciągu około 30 lat stała się marką rozpoznawalną nie tylko w Polsce, ale niemal na całym świecie. Jej dynamiczny rozwój stał się możliwy dzięki stabilnym fundamentom opartym w 100% na polskim kapitale. Strategię zorientowaną na najwyższej jakości produktów, najnowocześniejszej technologii oraz proinwestycyjnej polityce, od samego początku wcielał w życie twórca tego okiennego giganta Leszek Gierszewski.  Dzisiejsza pozycja DRUTEXU nie byłaby z pewnością możliwa, gdyby nie jeszcze jeden, najważniejszy element każdego biznesu – klient. A tych DRUTEX zyskał już kilka milionów i z każdym rokiem ta liczba bardzo szybko rośnie. Firma już dziś jest postrzegana jako jeden z najlepszych ambasadorów polskiego przemysłu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł OnRobot przestawia inteligentny wkrętak typu Plug-and-Play do zadań montażowych Biuro prasowe
2020-07-02 | 13:15

OnRobot przestawia inteligentny wkrętak typu Plug-and-Play do zadań montażowych

Nowy wkrętak OnRobot Screwdriver może zostać wdrożony i przeniesiony do innych zastosowań w krótkim czasie i oferuje inteligentne funkcje, obejmujące precyzyjną kontrolę nad
Przemysł Promotech wspiera finansowo pracowników
2020-07-02 | 13:08

Promotech wspiera finansowo pracowników

Wyższe świadczenia wczasowe i zapomogi dla najgorzej zarabiających – zarząd Promotechu wprowadza działania osłonowe dla pracowników. Z powodu koronawirusa ich pensje uległy
Przemysł Firmy planują inwestować w robotyzację – badanie „Barometr robotyzacji MŚP
2020-06-30 | 16:10

Firmy planują inwestować w robotyzację – badanie „Barometr robotyzacji MŚP"

Warszawa, 30 czerwca 2020 roku – Prawie 1/3 małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, Czechach, Rumunii i na Węgrzech planuje inwestować w robotyzację w ciągu najbliższych trzech

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Praca

Branża sprzedaży bezpośredniej od początku pandemii notuje rekordowe wzrosty obrotów. Szybko rośnie też zapotrzebowanie na sprzedawców

Sprzedaż bezpośrednia w czasie lockdownu i stopniowego odmrażania handlu notuje rekordowe wzrosty obrotów. Od początku marca do końca maja branża sprzedaje średnio o 30 proc. więcej niż rok temu. W przypadku części firm wzrosty sięgają nawet 85 proc. Zwiększa się także zapotrzebowanie na nowych sprzedawców – poziom rekrutacji jest czterokrotnie wyższy niż przed rokiem. – Wirus nas nie zaskoczył. Już od kilku lat stopniowo przechodziliśmy na nowe technologie i inne sposoby komunikacji ze sprzedawcami i klientami – tłumaczy Mirosław Luboń, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces. W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo. Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych. Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.

Problemy społeczne

Przez koronawirusa Polki obawiają się o swoją zawodową przyszłość. Co trzecia rozważa wyjazd do pracy za granicę

Pandemia koronawirusa ma wpływ na życie zawodowe niemal 70 proc. Polek, głównie młodych. Dla wielu z nich jest to wpływ negatywny – pracę już straciło 15 proc., a 18 proc. pracuje w mniejszym wymiarze czasu – wynika z badania IQS na zlecenie Promedica24. W związku z tym coraz więcej kobiet szuka pracy za granicą. Co trzecia przyznaje, że rozważa emigrację zarobkową, przede wszystkim do Niemiec. Ponad 20 proc. z nich chciałoby podjąć pracę przy opiece nad seniorami.