Komunikaty PR

Drutex wspiera rozwój studentów

2019-04-15  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

W piątek 12 kwietnia br. firma Drutex, wiodący producent stolarki okienno-drzwiowej w Europie, wraz z Wydziałem Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej oraz Kołem Naukowym Technologii i Organizacji Budowy „KOBRa” zorganizował w Bytowie konferencję „Okno na Budownictwo”. Celem jest promowanie nauki, innowacji oraz nowoczesnych rozwiązań w budownictwie. Poza gdańszczanami w wydarzeniu wzięli udział także studenci politechnik z Koszalina, Krakowa i Szczecina. 

Głównymi tematami bytowskiej konferencji było projektowanie i wykonawstwo budowlane, a także nowoczesne technologie i materiały stosowane w budownictwie.

4-osobowe zespoły reprezentujące poszczególne uczelnie, przedstawiły własne prace dotyczące ww. tematyki. Cztery najlepsze projekty zostaną zaprezentowane i omówione w magazynie „Builder”. Ponadto laureaci w kolejnej fazie konferencji walczyli o zwycięstwo w tzw. „debacie oksfordzkiej”. Jury składające się z kadry naukowej poszczególnych uczelni, a także kadry zarządzającej firmy Drutex oceniało argumentację, wiedzę i kompetencje w zadanych tematach.

- Drutex od lat współpracuje z uczelniami wyższymi, podejmując działania zmierzające do promocji nauki, nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz innowacyjnej myśli technicznej. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że takie zaangażowanie, a także wsparcie udzielane studentom, jest podstawą rozwoju polskich przedsiębiorstw konkurujących na globalnym rynku. Współdziałanie biznesu ze światem nauki dziś nie powinno być rozumiane jako wybór lecz jako konieczność. To od tego zależy tempo i kierunek, w jakim podążać będzie polskie budownictwo, przemysł i cała gospodarka. Nasze dotychczasowe doświadczenia oparte m. in. na współpracy z Politechniką Gdańską, Politechniką Poznańską, Uniwersytetem Gdańskim czy Państwową Wyższą Szkołą Zawodową w Lesznie są bardzo motywujące i napawają optymizmem. Kompetencje, wiedza, kreatywność i pozytywna energia młodych ludzi przekonują nas, że możemy być spokojni o przyszłość – powiedział Adam Leik, dyrektor marketingu Drutex. Podkreślił też że wielu pracowników średniego i wyższego szczebla zatrudnionych w Drutex jest absolwentami uczelni technicznych.

Konferencja „Okno na Budownictwo” odbyła się w Sali Konferencyjnej Europejskiego Centrum Stolarki firmy Drutex w Bytowie. Patronem wydarzenia był magazyn „Builder”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Europa w drodze do Przemysłu 4.0 Biuro prasowe
2019-04-16 | 01:00

Europa w drodze do Przemysłu 4.0

Dynamiczny rozwój nowych technologii motywuje europejskie przedsiębiorstwa produkcyjne do inwestycji w innowacyjne rozwiązania oraz do zmian w dotychczasowym funkcjonowaniu. Jak pokazują
Przemysł Przemysł w obliczu wyzwań związanych z bezpieczeństwem
2019-04-10 | 01:00

Przemysł w obliczu wyzwań związanych z bezpieczeństwem

Bezpieczeństwo pracowników spędza sen z powiek większości osób odpowiedzialnych za ten obszar w przemyśle, który wykorzystuje zaawansowane maszyny w coraz większym
Przemysł Leadec wygrywa kontrakt na kompleksowe usługi utrzymania technicznego
2019-04-08 | 06:00

Leadec wygrywa kontrakt na kompleksowe usługi utrzymania technicznego

W nowym zakładzie produkującym czterocylindrowe silniki benzynowe i Diesla do samochodów osobowych Mercedes-Benz znajdzie zatrudnienie około 1 000 pracowników. Będą

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.