Komunikaty PR

IntraLog Poland 2020

2019-10-03  |  12:00
Biuro prasowe

W dniach 03-05 marca 2020 r. odbędą się po raz pierwszy Międzynarodowe Targi Intralogistyki, Magazynowania i Łańcucha Dostaw - IntraLog Poland w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą.

 

Międzynarodowe Targi IntraLog Poland to nowe targi biznesowe dedykowane logistyce wewnętrznej, nowym technologiom w zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz bezpieczeństwuw magazynie. Targi umożliwią profesjonalistom zajmującym się intralogistyką na zapoznanie się z nowościami rynkowymi ułatwiającymi zarządzanie powierzchnią magazynową. Ważne jest, aby być na bieżąco ze zmieniającymi się trendami, być przygotowanym  na coraz szybszą reakcję w produkcji przemysłowej oraz na uelastycznienie procesów zachodzących w logistyce wewnętrznej. Brak kompleksowej platformy dla wiodących dostawców technologii i usług w intralogistyce skłoniło organizatorów do stworzenia nowych na polskim rynku targów biznesowych.

Każdy sektor oczekujący szybkiej realizacji zlecenia przy jednoczesnej minimalizacji kosztów będzie miał możliwość zaprezentowania swoich produktów użytkownikom końcowym.

Polska obecnie zajmuje wysokie 3 miejsce w Europie jako potentat w wynajmowanych powierzchniach magazynowych. Szacuje się, że wolumen magazynowy w Polsce sięga 16 mln m. kw., a tylko w pierwszym półroczu 2019 r. oddano do użytku 600 tys. m. kw. nowej przestrzeni wielkoformatowej.

Targi IntraLog Poland odbywają się równolegle z V Międzynarodowymi Targami Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack oraz z Food Tech Expo, które organizowane są przez Ptak Warsaw Expo.   Połączenie tych wydarzeń jest doskonałą okazją do wymiany wiedzy, promocji najnowszych rozwiązań magazynowych oraz do nawiązania nowych, cennych relacji biznesowych.

 

Nie zwlekaj i już dziś zapytaj o stoisko!

 
Więcej informacji na: www.intralogpoland.pl
Więcej informacji na temat oferty wystawienniczej:
Tel.: 698 054 193
mail: karol@intralogpoland.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Shell Tellus S4 VE – nowy olej do wtryskarek tworzyw sztucznych Biuro prasowe
2020-02-26 | 01:00

Shell Tellus S4 VE – nowy olej do wtryskarek tworzyw sztucznych

Shell Lubricants wprowadził na rynek syntetyczny olej hydrauliczny Shell Tellus S4 VE. Nowy produkt, wykorzystujący rewolucyjną technologię GTL (gas-to-liquids), został opracowany z myślą o
Przemysł OnRobot prezentuje nowy chwytak Gecko Single-Pad dla mniejszych aplikacji
2020-02-20 | 12:00

OnRobot prezentuje nowy chwytak Gecko Single-Pad dla mniejszych aplikacji

Gecko SP automatyzuje przenoszenie płaskich, śliskich i perforowanych elementów bez zostawiania śladów; nie wymaga zewnętrznego zasilania ani dopływu powietrza Warszawa, 20
Przemysł Przedsiębiorcy planują inwestować w robotyzację – wyniki badania polskich MŚP
2020-02-19 | 12:00

Przedsiębiorcy planują inwestować w robotyzację – wyniki badania polskich MŚP

1/3 małych i średnich przedsiębiorstw produkcyjnych planuje w ciągu najbliższych 3 lat robotyzację Blisko 40% z ww. firm planuje wdrożenie robotów

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Infrastruktura

Nad firmami z branży utrzymania czystości zbierają się czarne chmury. Rosną koszty działalności i brakuje rąk do pracy

Brak pracowników oraz dobrze przygotowanych do pracy zespołów – to najpoważniejsze wyzwania, które stoją przed branżą utrzymania czystości. Dziś zatrudnia ona ok. 700 tys. osób, również takich, które do tej pory z różnych względów nie pracowały. Rozwiązanie tych bolączek umożliwiłoby przyjmowanie większej liczby zleceń i dalszy dynamiczny rozwój sektora. Jednym z pomysłów jest włączenie do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji certyfikatu dla osób sprzątających.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Transport

Przewozy w regionach wracają na właściwe tory. W tym roku spółka Polregio zamierza rozpocząć unowocześnianie pociągów i przewieźć 91 mln pasażerów

Komisja Europejska wciąż prowadzi formalne postępowanie dotyczące pomocy publicznej dla spółki Przewozy Regionalne, która od miesiąca funkcjonuje pod nazwą Polregio. To oznacza, że przewoźnik wciąż nie może korzystać z unijnych grantów, ale realizuje plany inwestycyjne we własnym zakresie. W tym roku rozpocznie obliczony na kilka lat program modernizacji swojego taboru. Czteroletnia restrukturyzacja spółki zaowocowała też systematycznym przyrostem liczby pasażerów – na koniec tego roku Polregio chce ich mieć już ponad 91 mln.

Firma

15 tys. hoteli na świecie i 600 w Polsce. Następca Neckermann Polska startuje z ofertą wyjazdową

Na polskim rynku rozpoczyna działalność Nekera, nowy touroperator, który jest niejako następcą Neckermanna, bo tworzony przez ten sam zespół. –  Upadek polskiego oddziału nie miał nic wspólnego z jego kondycją ekonomiczną, był to efekt bankructwa całej grupy Thomas Cook – mówi założyciel nowego biura Maciej Nykiel. Nekera startuje z ofertą wyjazdową do 15 tys. hoteli na całym świecie, zarówno w najpopularniejszych kurortach, jak i egzotycznych krajach. Będzie też mocno rozwijać wycieczki z dojazdem własnym oraz turystykę krajową. W ofercie ma ponad 600 hoteli w Polsce.

 
 

Konsument

Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa. Producenci będą odchodzić od plastiku

Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne oraz proekologiczne oczekiwania konsumentów. Zdecydowana większość z nich, kupując kosmetyki, zwraca uwagę na to, czy opakowanie jest przyjazne dla środowiska – wynika z raportu „Strategia Plastikowa i Kosmetyki” przygotowanego przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego i Deloitte Advisory.