Komunikaty PR

Bohaterowie „Niesamowity świat Gumballa” na etykietach produktów Żywiec Zdrój

2019-12-02  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 2.5 MB )

Niesamowity świat Gumballa jest jedną z najchętniej oglądanych kreskówek na kanale telewizyjnym Cartoon Network, online oraz na YouTube. Zdobyła ona 33 nagrody, w tym prestiżowe BAFTA i Emmy. Bohaterowie tego wyjątkowego serialu od listopada br. zagościli na etykietach niskokalorycznych napojów niegazowanych Żywiec Zdrój® dla dzieci. Produkt dostępny jest w 4 wyjątkowych smakach: YOLO malinowy, ziomkowy poziomkowy, wyczesany brzoskwiniowy i odlotowy limonkowy w opakowaniach 500 ml.

Niesamowity świat Gumballa to serial dla dzieci, który w zabawny sposób przedstawia codzienne przygody rodziny Wattersonów. Zaskakująca fabuła, ciekawe postacie, a także unikalny styl łączenia animacji z rzeczywistym obrazem, są bardzo dobrze odbierane przez widzów na całym świecie. Jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych seriali Cartoon Network, równie popularny online i na YouTube na całym świecie. Kreskówka została wyemitowana po raz pierwszy w 2010 roku i jest skierowana do dzieci w wieku 6-12 lat.

Gumball na opakowaniach Żywiec Zdrój® dla dzieci

Od listopada br. postacie z serialu zagościły na etykietach napojów niegazowanych Żywiec Zdrój® dla dzieci o pojemności 500 ml. Zamieszczone na kolorowych etykietach zabawne nazwy smaków odpowiadają stylistyce serialu i nawiązują do charakteru bohaterów. W ofercie można znaleźć smak YOLO malinowy, ziomkowy poziomkowy, wyczesany brzoskwiniowy i odlotowy limonkowy. Warianty smakowe są niskokaloryczne, bez konserwantów oraz barwników i zawierają wyłącznie naturalne aromaty. Ich skład oparty na krystalicznej wodzie źródlanej może stanowić alternatywę dla wysokosłodzonych, kolorowych napojów dostępnych w sklepach oraz do domowych syropów do wody z dużą ilością cukru.

Działania promocyjne prowadzone będą od listopada br. do końca lutego 2020. Poza wsparciem w punktach sprzedaży kampania reklamowa będzie realizowana na kanale  Cartoon Network oraz w internecie. W przyszłym roku  w programie Toony Tube zostanie wyemitowany specjalny odcinek z udziałem marki Żywiec Zdrój.

Niskokaloryczne napoje niegazowe Żywiec Zdrój® dostępne są w  opakowaniach o pojemności 500 ml w szerokiej dystrybucji, a ich sugerowana cena detaliczna wynosi 2,39 zł.

 

Kontakt prasowy:

 

Katarzyna Korszeń

Starszy Kierownik Brand PR

tel. (+48) 780 039 754

e-mail: katarzyna.korszen@danone.com

 

 

 

Monika Dobaj

MSL

tel. (+48) 662 248 012

e-mail: monika.dobaj@mslgroup.com

 

 

O firmie

Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych[1] i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce[2]. Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury” i „Mamo, tato, wolę wodę”, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie  właściwych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju[3].

Żywiec Zdrój S.A należy do grupy spółek DANONE - producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia. W Polsce DANONE działa w czterech obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywność dla niemowląt i małych dzieci (NUTRICIA) oraz żywność medyczna (NUTRICIA Medyczna). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez nasze produkty, projekty i programy, zachęcamy do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień oraz przyczyniamy się do zrównoważonego rozwoju planety.

W 12 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób, rozwijających się zawodowo w bezpiecznym
i przyjaznym środowisku pracy. O działalności DANONE można przeczytać w „Nieść zdrowie poprzez żywność. Wkład grupy spółek DANONE w rozwój polskiej gospodarki, społeczeństwa i zdrowia”.

 

 

 


[1] 9,9 proc. na podstawie: Żywiec Zdrój za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział wolumenowy, w 2017 w kategorii Napoje bezalkoholowe.

[2] Żywiec Zdrój za MillwardBrown, Badanie reputacji firm w Polsce, czerwiec 2017 CAWI, n=1517, osoby w wieku 15-65 lat.

[3] MillwardBrown dla Żywiec Zdrój, tracking wód butelkowanych, 1.02-18.12.2016, CAWI, n=2192, osobyw wieku 18-55 kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Fabryka Danone w Bieruniu z tytułem Fabryka Roku Biuro prasowe
2019-12-06 | 13:20

Fabryka Danone w Bieruniu z tytułem Fabryka Roku

Fabryka Danone w Bieruniu została doceniona za kompleksowość oraz efektywność działań. W konkursie Fabryka Roku, organizowanym po raz 8. przez redakcje magazynów
Przemysł spożywczy Dobry sok w dobrym opakowaniu
2019-12-05 | 16:00

Dobry sok w dobrym opakowaniu

Sokpol, producent soków, nektarów i napojów, jest pierwszą firmą na polskim rynku, która zdecydowała się wprowadzić do oferty produkt w opakowaniu pochodzenia
Przemysł spożywczy NOWY BROWAR INFINITUM BREWING WCHODZI NA POLSKI RYNEK
2019-11-25 | 11:00

NOWY BROWAR INFINITUM BREWING WCHODZI NA POLSKI RYNEK

Infinitum Brewing to browar, który szumnie wchodzi na polski rynek piwny. Wyróżnia się najwyższą jakością oraz wyjątkowością, która porównywana jest z

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Blisko 200 mln euro trafi na transport kolejowy i paliwa alternatywne. BGK i Komisja Europejska rozdysponują granty na realizację takich projektów

Przyspieszenie rozwoju europejskiej sieci transportowej oraz paliw alternatywnych – to dwa priorytety finansowania w ramach instrumentu CEF Transport Blending Facility. Prywatne i publiczne podmioty mogą się ubiegać w nim o unijne granty na realizację projektów z tych obszarów. Do rozdysponowania jest w sumie 198 mln euro. Dofinansowanie w minimalnej wysokości 1 mln euro na projekt przyznaje Komisja Europejska. Dotacja łączy się z kredytem udzielanym przez Bank Gospodarstwa Krajowego. To pierwsza instytucja narodowa, która współpracuje z Komisją Europejką przy wdrażaniu tego programu.

Polityka

Pracodawcy RP: Wprowadzenie prezydenckiego pomysłu emerytur stażowych doprowadziłoby do braku pracowników. Wypłacane świadczenia byłyby niskie

Kobiety po 35 latach pracy, a mężczyźni po 40 latach mogliby zyskać prawo do wcześniejszej emerytury stażowej – proponuje Andrzej Duda. Eksperci podkreślają, że jest to postulat, który spodoba się związkowcom, natomiast pracodawcy mogą mieć problem ze znalezieniem pracowników, bowiem osoby ze średnim wykształceniem zyskiwałyby prawo do świadczenia o około 5–7 lat wcześniej niż obecnie. Zdaniem głównego ekonomisty Pracodawców RP przy obecnym stanie demografii sami zainteresowani będą się borykać z niskim poziomem emerytur, niewystarczającym na zaspokojenie podstawowych potrzeb.

CES Las Vegas 2020

Bankowość

Klienci niechętni udostępnianiu fintechom swoich danych transakcyjnych. Bezpieczeństwo kluczowym aspektem zmian w bankowości

Dyrektywa PSD2, która wdraża otwartą bankowość, pozwala fintechom tworzyć całkiem nowe usługi finansowe dla klientów banków. Otwiera także nowe możliwości współpracy tych podmiotów z bankami. Może się jednak okazać, że największym beneficjentem nowych przepisów będą nie fintechy, ale właśnie zaawansowane technologicznie banki. Wynika to po części z niechęci klientów do udostępniania swoich danych transakcyjnych innym podmiotom.

Konsument

96 proc. rodziców świadomie planuje posiłek w podróży z dziećmi. Przy wyborze miejsca kierują się głównie bezpieczeństwem żywności i czystością

Prawie wszyscy rodzie podróżujący z dziećmi na dłuższych trasach świadomie planują posiłki w drodze – wynika z raportu Federacji Konsumentów „Posiłki w podróży z dziećmi”. Przy wyborze miejsca postoju najważniejsza jest higiena przygotowywania posiłków, czystość miejsca i zróżnicowane menu. 82 proc. wybiera restauracje sieciowe.