Komunikaty PR

Rozwój pracowników jest naszą siłą!

2019-10-30  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

W krakowskich hotelach Grupy Accor, dzięki stałemu rozwojowi kompetencji zespołów, staramy się być o krok przed naszym gościem.

Szkolenia i możliwości

Rozbudowany system szkoleń, który jest integralną częścią podróży zawodowej pracownika pozwala na rozwijanie kompetencji i nowych możliwości. Bardzo często osoby, które wiążą się z Grupą Accor zostają w niej na wiele lat, ze względu na to, że mogą zdobywać nowe umiejętności, a co za tym idzie zmieniać stanowiska oraz hotele, w których pracują. To właśnie dzięki zaangażowaniu, które tworzy się podczas tego procesu mamy silne, zgrane zespoły, na których można polegać.

Jesteśmy świadomi tego, że to umożliwienie rozwoju, podejmowania samodzielnych decyzji i zaufanie pomaga ludziom w osiąganiu najlepszych wyników, ufamy naszym pracownikom, dlatego jeśli wykazują chęć rozwoju i podejmowania wyzwań powierzamy im dodatkowe zadania. Dobrym przykładem tej praktyki jest prowadzenie kont social media poszczególnych hoteli. Profile Mercure Kraków Stare Miasto, Novotel Kraków Centrum, Novotel Kraków City West czy ibis Kraków Stare Miasto prowadzone są przez pracowników, którzy mają całkowitą dowolność kreatywną (z zachowaniem standardów poszczególnych marek hotelowych). Bardzo dużo osób, które szybko pną się po szczeblach to millenialsi, są zaangażowani, chcą się uczyć, zadają wiele pytań i wykorzystują szanse pojawiające się na ich drodze.

Konieczność podnoszenia kwalifikacji na każdym szczeblu wpływa na jakość serwisu jaka prezentowana jest naszym gościom. Dzięki wyjazdom do innych hoteli w kraju i za granicą należących do sieci pracownicy mogą obserwować w jaki sposób wdrożone zostały już pewne rozwiązania i na tym przykładzie wprowadzać je w hotelu, w którym pracują.

Transfery osób pomiędzy hotelami mają na celu wdrożenie sprawdzonych rozwiązań w innych miejscach i nieustanne dążenie do doskonałości, tak aby gość na każdym kroku czuł, że kupuje coś więcej niż nocleg ze śniadaniem. Przykładem zmian personalnych, które mają na celu rozwój poszczególnych hoteli są awanse Violety Krzemień-Banot, która po 4 latach prowadzenia hotelu Novotel Kraków City West przeszła na stanowisko dyrektorskie do combo Novotel Kraków Centrum oraz ibis Kraków Centrum, a także Macieja Leśniaka, który po współzarządzaniu hotelem ibis i ibis Budget Kraków Stare Miasto awansował na dyrektora operacyjnego combo Novotel Kraków City West i ibis Budget Kraków Bronowice.

Pasje marek to pasje ludzi

Poszczególne marki hotelowe mają swoje pasje. Mercure inspiruje się lokalnością, ibis to muzyka, a Novotel nastawiony jest na wspólne spędzanie czasu. Na wymagającym rynku hotelarstwa wyróżniamy się tym, że poza angażowaniem w szkolenia i rozwój zawodowy, umożliwiamy pracownikom realizowanie ich pasji. Przykładem takiego działania jest wystąpienie pracownic hotelu Mercure Kraków Stare Miasto obok profesjonalnych modelek podczas pokazu mody organizowanego w hotelu, występ osoby zatrudnionej w hotelu ibis podczas wydarzenia ibis Music, czy organizowanie wystawy fotografii w Novotelach składającej się z prac pracowników. Novotele kojarzone są z rodzinnością i sportem, a ich załoga i dyrektorzy to zapaleni biegacze. Dlatego właśnie między innymi Novotel Kraków Centrum i Novotel Kraków City West są wieloletnimi partnerami Cracovia Maratonu.

O jakości usług w hotelarstwie na tak wymagającym i konkurencyjnym rynku nie decyduje tylko standard i wyposażenie hotelu, ale w głównej mierze doświadczenia wynikające z kontaktu z pracownikami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Blue Marine w Mielnie - połowa gości już płaci bonem turystycznym Biuro prasowe
2020-08-04 | 01:00

Blue Marine w Mielnie - połowa gości już płaci bonem turystycznym

Pierwsze dwa dni działania Polskiego Bonu Turystycznego za nami. Czy turyści już korzystają z tej formy płatności za wypoczynek? Okazuje się że tak. I to bardzo chętnie. W Blue Marine
Turystyka Koleje Dolnośląskie stawiają na komfort pasażerów
2020-08-03 | 11:00

Koleje Dolnośląskie stawiają na komfort pasażerów

Klimatyzowane pociągi, dostęp do Internetu i bezgotówkowy zakup biletów – między innymi takie udogodnienia czekają na pasażerów Kolei Dolnośląskich. Dane
Turystyka Odkryj 9 polskich atrakcji turystycznych, o których nie miałeś pojęcia
2020-07-22 | 14:20

Odkryj 9 polskich atrakcji turystycznych, o których nie miałeś pojęcia

Nieco chudsze portfele, ograniczenia w ruchu międzynarodowym, obawy o bezpieczeństwo – wszystko to wpływa w tym sezonie na wakacyjne wybory Polaków. O polskich turystów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Media i PR

Turystyka w Polsce paradoksalnie może skorzystać na koronawirusie. Potrzebna lepsza promocja regionów i lokalnych atrakcji

Tegoroczny sezon z uwagi na pandemię koronawirusa stwarza nowe szanse dla lokalnej turystyki. Polacy wciąż obawiają się zarażenia, ale nie chcą rezygnować z wypoczynku. – To jest szansa dla biur podróży, które zwykle oferują wycieczki po Polsce klientom z zagranicy. Teraz powinny wykorzystać okazję i zachęcać Polaków do zwiedzania własnego kraju, a nawet miasta – ocenia Jacek Studziński, planer strategiczny w agencji Isobar Polska.

Bankowość

Polskie banki zaakceptowały ponad 1 mln wniosków o wakacje kredytowe. Zdecydowana większość to klienci indywidualni

Do końca lipca polskie banki pozytywnie rozpatrzyły ponad 1 mln wniosków o odroczenie spłaty kredytów. Około 115 tys. z nich złożyli przedsiębiorcy, resztę w większości klienci indywidualni. Ci od 24 czerwca mają też możliwość wnioskowania o wakacje kredytowe także w trybie ustawowym, w ramach tarczy antykryzysowej 4.0. Jak informuje prezes Związku Banków Polskich, Krzysztof Pietraszkiewicz – w skali całej Polski zgłoszono ich dotąd raptem kilkaset.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Energetyka

Biznes zamierza walczyć ze zmianami klimatu nawet w trakcie pandemii. Na odwrócenie negatywnych tendencji mamy tylko 12 lat [DEPESZA]

ONZ ostrzega, że zostało nam już tylko 12 lat, aby zapobiec nieodwracalnym szkodom spowodowanym zmianami klimatycznymi. Może w tym pomóc biznes, m.in. poprzez kreowanie innowacyjnych rozwiązań dla klimatu, które walczą ze smogiem, poprawiają efektywność energetyczną i wykorzystują recykling. – Pandemia SARS-CoV-2 uwypukla krytyczną rolę, jaką nauka i biznes pełnią w rozwiązywaniu globalnych wyzwań – podkreśla Mike Roman, przewodniczący rady nadzorczej i prezes zarządu 3M.

Zdrowie

Pandemia SARS-CoV-2 na dwa miesiące wstrzymała leczenie niepłodności. Teraz leczenie powinno być kontynuowane

Sytuacja epidemiologiczna związana z koronawirusem spotęgowała stres, obawy i frustrację par bezskutecznie starających się o dziecko. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pacjentów wszystkie terapie i procedury związane z leczeniem niepłodności zostały bowiem na jakiś czas wstrzymane. Lekarze jednak podkreślają, że w wielu przypadkach terapia nie może być odraczana, bo jej skuteczność zależy od tego, jak szybko zostanie rozpoczęte leczenie. Czas działa tu na niekorzyść, a wraz z jego upływem zmniejszają się szanse na poczęcie dziecka.