Komunikaty PR

OK System rozpoczyna współpracę z Calypso Fitness – jedną z największych sieci

2019-06-12  |  16:00
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Branickiego
02-972 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Od czerwca 2019 roku dostawca pakietów sportowych OK System nawiązał współpracę
z Calypso Fitness – jedną z największych sieci klubów fitness w Polsce. W efekcie użytkownicy systemu benefitów sportowo-rekreacyjnych OK System uzyskają dostęp do oferty sportowej klubów Calypso Fitness zarówno aktualnie działających, jak i tych, których otwarcie planowane jest w przyszłości.

Jedną z głównych korzyści współpracy OK System z Calypso Fitness jest zakładana rozbudowa sieci klubów fitness dostępnych dla użytkowników pakietów OK System, a tym samym dostarczenie im dostępu do jak najlepszej oferty. Dzięki nawiązaniu współpracy osoby korzystające z programu OK System uzyskają możliwość korzystania z jednej z największych i najbardziej docenianych przez użytkowników sieci klubów fitness w Polsce[1].

– Jako firma zawsze byliśmy głodni sukcesów, dzięki czemu udało nam się zdobyć znakomitą pozycję na rynku. Dalszy rozwój uzależnialiśmy od znalezienia odpowiedniego partnera. Najlepiej takiego, który podziela naszą wizję rozwoju branży fitness, który widzi i rozumie, jak ważna jest dbałość
o zdrowie m.in. przez sport
– mówi Mikołaj Nawacki, prezes i założyciel sieci klubów Calypso Fitness.

Korzyści z nawiązania współpracy, w tym okazję do jeszcze lepszego świadczenia usług sportowych,
zauważa również Aleksandra Tokarewicz, prezes zarządu OK System.

Jesteśmy firmą, która nie tylko chce, ale również wie, jak dostarczyć klientom usługi na bardzo wysokim poziomie, i jest w stanie podnieść je na kolejny poziom, dzięki dostarczanym rozwiązaniom technologicznym. W naszym duecie Calypso Fitness zapewnia doskonałe miejsce i atmosferę do dbania o kondycję, a my – OK System – technologię, która minimalnie angażuje klientów. Chodzi m.in. o możliwość uruchomienia pakietu sportowego wyłącznie online – bez angażowania kadr firmy.

W ubiegłym roku kontrolę nad OK System przejął dostawca usług medycznych Medicover.

Stale obserwujemy zmieniające się potrzeby naszych klientów i staramy się tworzyć produkty
i usługi, które spełnią wszystkie ich oczekiwania względem danego rynku. Od dłuższego czasu widzimy duże zainteresowanie zarówno opieką medyczną, jak i pakietami sportowymi. To dwa najbardziej pożądane świadczenia pozapłacowe, które są dziś tzw. must have. Dzięki współpracy z OK System
i Calypso Fitness jesteśmy w stanie dostarczyć pracodawcom te dwa benefity jednocześnie, a także przygotować ofertę pod oczekiwania danej firmy – mówi John Stubbington, COO Healthcare Services, Medicover.
Widzimy ogromny potencjał na rynku benefitów sportowych, dlatego zamierzamy jak najbardziej rozwijać ofertę OK System oraz współpracę z klubami fitness – deklaruje.

Calypso rozszerza swoją sieć – kolejne inwestycje w kluby

Calypso Fitness planuje też intensywny rozwój placówek. W ciągu najbliższych lat powstanie
kilkadziesiąt nowych klubów fitness w całej Polsce. Pierwsze otwarcia zaplanowane są jeszcze w tym roku.

Zaledwie w ciągu siedmiu lat sieć zwiększyła liczbę klubów z 3 do ponad 60, tym samym w roku 2018 stała się liderem rynku fitness w Polsce. Tylko w 2018 roku w sieci Calypso wykonano ponad 8 500 000 treningów.

Nasza sieć klubów Calypso Fitness obejmuje obecnie 47 kluczowych lokalizacji, które znajdują się
w 25 największych miastach w Polsce. Firma oferuje swoim klientom najszerszą na rynku abonamentową ofertę zajęć sportowych i usług towarzyszących, w tym m.in.: zajęcia fitness, dostęp do doskonale wyposażonych siłowni, saun, opiekę trenerską, basen, jogę, squash, a także trening cross –
komentuje Mikołaj Nawacki.

W badaniu przeprowadzonym przez KPMG, którego celem była analiza doświadczeń klientów
w interakcji z marką, Calypso uzyskało najlepszy wynik w kategorii czasu wolnego, prześcigając m.in.  Netflix czy Multikino[2]. Calypso Fitness znalazła się wśród TOP 100 marek w Polsce, które dostarczają swoim klientom najlepsze doświadczenia[3]. W 2018 roku Calypso Fitness zwyciężyło w I edycji konkursu dla klubów fitness i studiów butikowych BRANŻA FITNESS AWARDS 2018 w kategorii Sieć przyjazna klubowiczom.

Dzięki nawiązaniu współpracy użytkownicy OK System, drugiego co do wielkości programu benefitów sportowo-rekreacyjnych, nad którym w lipcu ubiegłego roku kontrolę przejął Medicover, otrzymają dostęp do jeszcze szerszej i bardziej kompleksowej oferty.

Co istotne, współpraca OK System z Calypso Fitness ma przynieść korzyści wszystkim użytkownikom pakietów sportowo-rekreacyjnych. Nowe kluby Calypso Fitness będą bowiem otwarte na współpracę ze wszystkimi operatorami pakietów, nawet tymi, którzy wydają użytkownikom jedynie plastikowe karty.

- Współpraca między OK System i Calypso Fitness ma wprowadzić zupełnie nową jakość i standardy na rynku. Ponieważ działamy na zasadach uczciwej konkurencji uważamy, że kluby fitness powinny być dostępne dla każdego użytkownika, niezależnie z jakim operatorem ma akurat podpisaną umowę jego pracodawca. O klientów chcemy rywalizować jakością produktów i usług – co z pewnością przekładać się będzie pozytywnie na dalszy rozwój rynku fitness w Polsce – komentuje Aleksandra Tokarewicz.

 


[1] W 2018 roku Calypso zwyciężyło w I edycji konkursu dla klubów fitness i studiów butikowych BRANŻA FITNESS AWARDS 2018 w kategorii Sieć przyjazna klubowiczom.

[2] Źródło: https://nasluchawkach.pl/wp-content/uploads/2017/10/pl-Raport-KPMG-w-Polsce-Jak-budowac-pozytywne-doswiadczenia-klientow-top-100-brands.pdf.

[3] Źródło: https://home.kpmg/pl/pl/home/insights/2019/01/raport-cyfrowy-klient-nasz-pan-jak-marki-na-polskim-rynku-zarzadzaja-doswiadczeniami-klientow.html.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Podczas Mistrzostw Świata FIBA, TCL promuje szaleństwo pod koszem Biuro prasowe
2019-09-04 | 09:25

Podczas Mistrzostw Świata FIBA, TCL promuje szaleństwo pod koszem

Shenzhen, 31 sierpnia 2019 – Firma TCL, jeden z wiodących graczy w globalnej branży produktów telewizyjnych i oficjalny sponsor Międzynarodowej Federacji Koszykówki („FIBA”) zainaugurowała w dniu dzisiejszym kampanię promocyjną towarzyszącą tegorocznym Mistrzostwom Świata w Koszykówce, które zostaną rozegrane pod egidą FIBA od 31 sierpnia do 15 września 2019 roku w Chinach. Kampania wpisuje się w podjęte niedawno przez firmę globalne działania promocji marki, które w zamierzeniu mają służyć dotarciu poprzez sport do młodzieży na całym świecie. By zapewnić sobie lepszą interakcję z sympatykami basketu z całego świata, TCL uruchomiła kabiny we wszystkich Domach Koszykówki, które FIBA zainstalowała w ośmiu chińskich miastach-organizatorach rozgrywek. Podczas wizyty w Domu Koszykówki fani będą mieli szansę rozegrać w wirtualnej rzeczywistości mecz koszykówki na wysokiej klasy ekranach TCL zapewniających fantastyczne wrażenia audiowizualne, a także śledzić na żywo rozgrywki mistrzostw FIBA w imersyjnym środowisku. Przybyli na mistrzostwa świata kibice będą także mieli mogli wyrazić swoje uwielbienie dla koszykówki w fancamach z logo TCL, wyświetlanych w przerwach każdego meczu, na gigantycznych stadionowych ekranach. Mogą również odwiedzić konta TCL na Facebooku i Twitterze, gdzie prezentowane będą najważniejsze aktualności turnieju, w tym moment wręczania nagrody TCL dla najlepszego zawodnika każdego meczu. „Niezwykle cieszy nas, że jesteśmy współgospodarzem dla fanów koszykówki z całego świata i że wraz z nimi możemy celebrować największy globalny festiwal basketu” – powiedział Yuki Wei, Wiceprezes TCL. „Sport wpisał się już w DNA naszej firmy. Naszym gorącym pragnieniem jest, by poprzez sport inspirować naszych globalnych klientów na całym świecie, szczególnie młodsze pokolenie i by w ten sposób nawiązywać z nimi kontakt”. W 18. edycji Mistrzostw Świata FIBA w Koszykówce po raz pierwszy zagrają 32 drużyny, w tym  koszykarska ekipa z Chin, 7 zespołów z regionu Azji i Pacyfiku, 5 drużyn afrykańskich, 7 amerykańskich i 12 europejskich. Polacy, którzy trafili do grupy A, rozpoczną już pierwszego dnia turnieju od meczu z Wenezuelą. Następnie 2 września zmierzą się z gospodarzami, a 4 września ich rywalem będzie drużyna z Wybrzeża Kości Słoniowej. W ostatnim czasie TCL został również globalnym partnerem Południowoamerykańskich Mistrzostw w Piłce Nożnej w 2019, organizowanych pod patronatem konfederacji CONMEBOL oraz rozegranych pod egidą FIBA w 2018 roku Mistrzostw Świata w Koszykówce Kobiet.
Sport BMC Roadmachine w nowej odsłonie
2019-08-23 | 20:40

BMC Roadmachine w nowej odsłonie

Szwajcarska marka BMC przedstawiła odnowione rowery szosowe Roadmachine. Jak tłumaczy producent, w modelach tej serii endurance udoskonalono wiele różnych elementów. Nowe rowery
Sport Polbruk SA jest Sponsorem Głównym Festiwalu Sportów Plażowych 2019 w Kielcach -
2019-08-23 | 13:30

Polbruk SA jest Sponsorem Głównym Festiwalu Sportów Plażowych 2019 w Kielcach -

  Firma Polbruk SA jest Sponsorem Głównym Festiwalu Sportów Plażowych, który odbywa się w dniach od 17 sierpnia do 1 września 2019r. w Kielcach. Jest to jedyne

Kalendarium

Transport

LOT chce przejąć przewozy towarowe od przewoźników z Niemiec i Holandii. Lotniczy rynek cargo będzie rósł w tempie 5 proc. rocznie

– Polski rynek cargo ma obecnie udział rzędu 8–9 proc. w całym rynku europejskim, a w nadchodzących latach będzie rósł w średnim tempie powyżej 5 proc. rocznie – ocenia Michał Grochowski, dyrektor Biura Cargo w LOT. W tym roku widać na nim oznaki stagnacji spowodowanej sytuacją gospodarczą w Niemczech, ale w kolejnych transport cargo będą napędzać inwestycje zagraniczne i rosnący eksport. LOT liczy zwłaszcza na rynek w Indiach i udział w wartym ponad 13 mld dol. segmencie przewozów farmaceutycznych.

Firma

Pracodawcy muszą walczyć o młodych pracowników. Coraz częściej nie stawiają się oni na umówione rozmowy rekrutacyjne

Bywają sytuacje, kiedy na 10 umówionych spotkań z kandydatami nie przychodzi nikt i dla dzisiejszego pokolenia millenialsów jest to niestety typowe zachowanie – mówi Anna Panek, dyrektor HR w Vivus Finance. Jak podkreśla, to pokolenie – choć ma wśród pracodawców opinię roszczeniowych i wymagających – wnosi jednak do firmy wiele korzyści i jest bardzo efektywne w działaniu. Dlatego menadżerowie powinni się uelastycznić i dopasować do ich potrzeb, a firma może wypracować balans pomiędzy oczekiwaniami a tym, co może zaoferować, łącząc przedstawicieli różnych generacji przy wspólnych projektach.

Transport

80 proc. klientów deklaruje gotowość do zakupu auta online. Wciąż jednak decydująca jest wizyta w salonie sprzedaży

Branżę motoryzacyjną napędzają nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, algorytmy, automatyzacja czy elektromobilność. Zakup samochodu wciąż jednak pozostaje domeną tradycyjnego kanału sprzedaży. To wizyta w salonie samochodowym najczęściej decyduje o wyborze danego modelu, wyposażenia, ale też o byciu wiernym danej marce. Chociaż od przyszłego roku sprzedaż aut będzie możliwa całkowicie online, a 80 proc. klientów już dziś deklaruje, że mogłoby przez internet kupić samochód, to salony dealerskie pozostaną kluczowe w procesie sprzedaży. Dlatego koncerny, poza inwestycjami w cyfryzację, muszą także stawiać na jakość obsługi klienta.

Sport

Co trzeci Polak w ogóle nie jest aktywny fizycznie. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci

Co piąty Polak nie pamięta, kiedy ostatni raz spacerował dłużej niż 10 minut. Co trzeci nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej, a co drugi spędza ponad 5 godzin dziennie w pozycji siedzącej – pokazuje badanie MultiSport Index 2019. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci – tylko co czwarte dziecko wypełnia zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dotyczące minimalnej dawki ruchu dla swojego wieku. Przykład idzie z góry, bo raptem 8 proc. Polaków uprawia sport wspólnie z dzieckiem. Tymczasem aktywność fizyczna to jeden z najlepszych sposobów na pogłębianie rodzinnych relacji – wskazują eksperci.