Komunikaty PR

Sprzedaż ekskluzywnych apartamentów wzrosła w skali roku o 20 procent

2019-05-16  |  16:40
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

Sprzedaż ekskluzywnych apartamentów wzrosła w skali roku o 20 procent

W pierwszym kwartale 2019 roku sprzedano w Warszawie 69 lokali w cenie przekraczającej 20 tysięcy złotych za metr kwadratowy. To o jedną piątą więcej niż w analogicznym okresie 2018 roku. O 3 procent wzrosły ceny nieruchomości premium. Wartość rynku luksusowych lokali w stolicy zwiększyła się w całym 2018 roku o 8 procent. W najnowszym zestawieniu High Level Sales & Marketing publikuje także ranking 10 najdroższych warszawskich nieruchomości. Cztery z nich znajdują się w portfolio HLSM. Zestawienie otwierają Park Lane i Cosmopolitan, a zamykają kameralne budynki położone na Saskiej Kępie.

Rynek nieruchomości premium rozwija się bardzo dynamicznie. W ubiegłym roku w Warszawie sprzedano 182 ekskluzywne apartamenty, podczas gdy rok wcześniej 174 lokale. Należy spodziewać się dalszych wzrostów sprzedaży oraz cen, bo rynek warszawski wciąż podąża za innymi europejskimi metropoliami. Wartość rynku nieruchomości premium wzrośnie w tym roku o 8 – 10 procent, prognozuje High Level Sales & Marketing w raporcie High Level Book. 

- Perspektywy dla segmentu ekskluzywnych nieruchomości w Polsce są bardzo optymistyczne. Oferta rośnie i jest coraz bardziej zróżnicowana. W wielu miastach szybko przybywa bardzo dobrych projektów, które zaspokoją potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. W samej Warszawie liczba dostępnych w ofercie apartamentów klasy premium wzrosła w pierwszym kwartale tego roku o jedną trzecią – mówi Karolina Kaim, twórczyni marki High Level Sales & Marketing by Tacit Group.

W najnowszym badaniu dotyczącym rynku nieruchomości premium w Warszawie, przygotowanym przez HLSM, znalazł się ranking 10 najdroższych, obecnie dostępnych w sprzedaży stołecznych inwestycji. Zestawienie otwiera rezydencja Park Lane przy Łazienkach Królewskich z ceną 37 500 zł/mkw. a zamyka kameralny budynek Angorska 13A położony na Saskiej Kępie z ceną 25 500 zł/mkw. 
To o prawie 1000 zł więcej niż ubiegłoroczny próg wejścia, czyli minimalna średnia cena lokalu za mkw., jaką trzeba zapłacić w Warszawie, aby stać się posiadaczem nieruchomości premium. Wartość całego rynku ekskluzywnych adresów w stolicy także wzrosła – w 2018 roku o 8 procent. 

Nieruchomość premium to nie tylko wyjątkowa lokalizacja, ale przede wszystkim unikalny i imponujący widok na najpiękniejsze parki, miejskie place, wschody i zachody słońca widziane z okien apartamentu. Istotna jest także wielkość i jakość przestrzeni, unikalność projektu i materiałów wykończeniowych 
a także dodatkowe usługi dla mieszkańców. Klienci kupują prestiż i adres, który jest potwierdzeniem przynależności do elitarnego klubu. Wśród nabywców nieruchomości premium dominują przedstawiciele prywatnego biznesu, przedsiębiorcy, właściciele firm rodzinnych rozsianych po całej Polsce, artyści i sportowcy. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Marka High Level Sales & Marketing (www.hlsm.pl) definiuje rynek nieruchomości premium w Polsce dla najbardziej wymagających klientów, oferując wybór jedynych w swojej klasie, starannie wyselekcjonowanych domów i apartamentów. Zespół HLSM tworzy grupa ekspertów o unikalnym doświadczeniu zbudowanym przy projektach Cosmopolitan Twarda 4 oraz Park Lane w Warszawie. Kompetencje obejmują doradztwo w zakresie projektowania i wyposażania inwestycji premium, marketing oraz sprzedaż. HLSM wyznacza nowe trendy w prezentacji projektów ekskluzywnych. Marka należy do Grupy Tacit Investment.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Otwarta Wilda zachwyca nowoczesnością Biuro prasowe
2019-07-22 | 13:00

Otwarta Wilda zachwyca nowoczesnością

BPI Real Estate Poland realizuje inwestycję Vilda Park w poznańskiej dzielnicy Wilda. Osiedle o nowoczesnym i otwartym charakterze dopasowane jest do warunków zabudowy w tej zmieniającej
Nieruchomości Pierwszy Motel One w Polsce wybudowany i przekazany przez STRABAG Real Estate
2019-07-22 | 12:00

Pierwszy Motel One w Polsce wybudowany i przekazany przez STRABAG Real Estate

Pierwszy Motel One w Polsce wybudowany i przekazany przez STRABAG Real Estate ·      10.580 m² całkowitej powierzchni w centrum
Nieruchomości Italinox-Polska nowym najemcą w parku MLP Czeladź
2019-07-22 | 11:10

Italinox-Polska nowym najemcą w parku MLP Czeladź

Dystrybutor materiałów ze stali odpornych na korozję wynajął ponad 3500 m2 nowoczesnej powierzchni magazynowej w parku logistycznym MLP Czeladź. Gotowy obiekt zostanie przekazany

Kalendarium

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce

Handel

Kolejny trudny sezon dla polskich sadowników. Ich problemy z pracownikami, pogodą i ukraińską konkurencją odczują kieszenie konsumentów

Rosyjskie embargo i brak możliwości eksportu na tamtejszy rynek, niedobór pracowników sezonowych, konkurencja ze strony producentów z Ukrainy i nierówne relacje z przemysłem przetwórczym to w tej chwili największe bolączki polskich sadowników – ocenia Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadowników RP. Jak podkreśla, bez właściwych rozwiązań nie będzie możliwe utrzymanie wskaźników produkcji i eksportu z poprzednich lat, a branża przegra z zagraniczną konkurencją. Zwłaszcza że polskich sadowników nie rozpieszcza ostatnio także pogoda: niekorzystne warunki spowodowały, że zbiory wszystkich gatunków owoców będą w tym roku 30 do nawet 50 proc. niższe. To z kolei odczują kieszenie konsumentów.

Konsument

TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek. Młodzi ludzie stają się odporni na tradycyjne reklamy

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do kampanii i ich wiarygodność. Łączeniu marek i influencerów służy projekt FOLLOVERS, który jest efektem współpracy mediowego giganta Viacom i grupy BrandBuddies, z którą współpracuje ponad 750 marek. Do promocji będzie wykorzystywał TikToka i Instagrama, które stają się coraz popularniejszymi platformami.

Patronaty Newserii

XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Prawo

Za kilka lat inwestycje będą zamierać z powodu sytuacji na rynku pracy. Inwestorzy nie będą mieli wykonawców o odpowiednich kompetencjach

Na polskim rynku pracy już brakuje kilku milionów pracowników, inni z kolei narzekają na brak zatrudnienia. Wynika to z jednej strony z niedopasowania umiejętności pracowników i potrzeb pracodawców, z drugiej z sytuacji demograficznej oraz niskiej aktywności zawodowej Polaków. Zdaniem eksperta rynku pracy z Konfederacji Lewiatan potrzebna jest zachęcająca do podejmowania pracy polityka, dostosowanie programów kształcenia do wymagań rynku i odpowiedzialna polityka migracyjna.

IFA 2019 Berlin

Handel

Sklepy będą w stanie dostarczać produkty poniżej 24 h. Stanie się to możliwe dzięki technologii zdalnej identyfikacji przedmiotów

W Polsce co roku sprzedawanych jest ok. 30 mln chipów działających w technologii RFID. Globalny rynek jest wart ok. 11 mld dolarów i szybko rośnie, bo technologia zdalnej identyfikacji przedmiotów znajduje szereg zastosowań niemal w każdej branży – od logistyki, przemysłu farmaceutycznego, po sklepy detaliczne i e-commerce. Duży potencjał ma zwłaszcza w tej ostatniej, bo RFID pozwala skutecznie zarządzać zapasami produktów, trafiać z reklamami do konsumentów, ograniczyć kradzieże w sklepach, a także znacznie skrócić czas dostawy zamówionych towarów.

Złote Spinacze 2019