Komunikaty PR

Sprzedaż ekskluzywnych apartamentów wzrosła w skali roku o 20 procent

2019-05-16  |  16:40
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

Sprzedaż ekskluzywnych apartamentów wzrosła w skali roku o 20 procent

W pierwszym kwartale 2019 roku sprzedano w Warszawie 69 lokali w cenie przekraczającej 20 tysięcy złotych za metr kwadratowy. To o jedną piątą więcej niż w analogicznym okresie 2018 roku. O 3 procent wzrosły ceny nieruchomości premium. Wartość rynku luksusowych lokali w stolicy zwiększyła się w całym 2018 roku o 8 procent. W najnowszym zestawieniu High Level Sales & Marketing publikuje także ranking 10 najdroższych warszawskich nieruchomości. Cztery z nich znajdują się w portfolio HLSM. Zestawienie otwierają Park Lane i Cosmopolitan, a zamykają kameralne budynki położone na Saskiej Kępie.

Rynek nieruchomości premium rozwija się bardzo dynamicznie. W ubiegłym roku w Warszawie sprzedano 182 ekskluzywne apartamenty, podczas gdy rok wcześniej 174 lokale. Należy spodziewać się dalszych wzrostów sprzedaży oraz cen, bo rynek warszawski wciąż podąża za innymi europejskimi metropoliami. Wartość rynku nieruchomości premium wzrośnie w tym roku o 8 – 10 procent, prognozuje High Level Sales & Marketing w raporcie High Level Book. 

- Perspektywy dla segmentu ekskluzywnych nieruchomości w Polsce są bardzo optymistyczne. Oferta rośnie i jest coraz bardziej zróżnicowana. W wielu miastach szybko przybywa bardzo dobrych projektów, które zaspokoją potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. W samej Warszawie liczba dostępnych w ofercie apartamentów klasy premium wzrosła w pierwszym kwartale tego roku o jedną trzecią – mówi Karolina Kaim, twórczyni marki High Level Sales & Marketing by Tacit Group.

W najnowszym badaniu dotyczącym rynku nieruchomości premium w Warszawie, przygotowanym przez HLSM, znalazł się ranking 10 najdroższych, obecnie dostępnych w sprzedaży stołecznych inwestycji. Zestawienie otwiera rezydencja Park Lane przy Łazienkach Królewskich z ceną 37 500 zł/mkw. a zamyka kameralny budynek Angorska 13A położony na Saskiej Kępie z ceną 25 500 zł/mkw. 
To o prawie 1000 zł więcej niż ubiegłoroczny próg wejścia, czyli minimalna średnia cena lokalu za mkw., jaką trzeba zapłacić w Warszawie, aby stać się posiadaczem nieruchomości premium. Wartość całego rynku ekskluzywnych adresów w stolicy także wzrosła – w 2018 roku o 8 procent. 

Nieruchomość premium to nie tylko wyjątkowa lokalizacja, ale przede wszystkim unikalny i imponujący widok na najpiękniejsze parki, miejskie place, wschody i zachody słońca widziane z okien apartamentu. Istotna jest także wielkość i jakość przestrzeni, unikalność projektu i materiałów wykończeniowych 
a także dodatkowe usługi dla mieszkańców. Klienci kupują prestiż i adres, który jest potwierdzeniem przynależności do elitarnego klubu. Wśród nabywców nieruchomości premium dominują przedstawiciele prywatnego biznesu, przedsiębiorcy, właściciele firm rodzinnych rozsianych po całej Polsce, artyści i sportowcy. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Marka High Level Sales & Marketing (www.hlsm.pl) definiuje rynek nieruchomości premium w Polsce dla najbardziej wymagających klientów, oferując wybór jedynych w swojej klasie, starannie wyselekcjonowanych domów i apartamentów. Zespół HLSM tworzy grupa ekspertów o unikalnym doświadczeniu zbudowanym przy projektach Cosmopolitan Twarda 4 oraz Park Lane w Warszawie. Kompetencje obejmują doradztwo w zakresie projektowania i wyposażania inwestycji premium, marketing oraz sprzedaż. HLSM wyznacza nowe trendy w prezentacji projektów ekskluzywnych. Marka należy do Grupy Tacit Investment.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Murapol Nowa Toskania z filtrami antysmogowymi oraz opcją smart home Biuro prasowe
2019-05-20 | 10:15

Murapol Nowa Toskania z filtrami antysmogowymi oraz opcją smart home

Murapol rozpoczął sprzedaż lokali mieszkalnych w ramach pierwszego etapu nowej wrocławskiej inwestycji - Murapol Zielona Toskania zlokalizowanej na Wojszycach. W ofercie znajduje się 160
Nieruchomości Jakie rozwiązania ekologiczne znajdziemy w nowych osiedlach
2019-05-17 | 01:00

Jakie rozwiązania ekologiczne znajdziemy w nowych osiedlach

W których osiedlach? Czy w segmencie mieszkaniowym planowana jest realizacja budynków z zielonymi certyfikatami? Sondę prezentuje serwis nieruchomości dompress.pl Mirosław
Nieruchomości Fadesa Polnord rozpoczęła sprzedaż mieszkań w inwestycji Innova Concept
2019-05-17 | 01:00

Fadesa Polnord rozpoczęła sprzedaż mieszkań w inwestycji Innova Concept

Ruszyła budowa i sprzedaż mieszkań w Innova Concept, kolejnym projekcie grupy FPP realizowanym we wrocławskich Krzykach Innova Concept to czwarta inwestycja, której budowę FPP

Kalendarium

Telekomunikacja

Ponad 80 proc. młodych firm jest zainteresowanych współpracą z korporacjami. To dla nich szansa na dostęp do nowych technologii i działań marketingowych

Wsparcie mentoringowe i pomoc w komercjalizacji nowych rozwiązań to główne potrzeby młodych przedsiębiorstw. Rozwój może umożliwić im współpraca z korporacjami i dużym biznesem, a – jak wynika z badań Fundacji StartUp Poland – ponad 80 proc. start-upów jest otwartych na takie rozwiązanie. Naprzeciw potrzebom w tym zakresie wychodzi zainicjowany przez UPC Polska program THINK BIG, który wspiera młode firmy rozwijające swój biznes w oparciu o nowe technologie. W tegorocznej, już szóstej edycji zostaną wyłonione najlepsze rozwiązania, które wspierają cyfrową transformację.

Ochrona środowiska

Europejska gospodarka traci na smogu setki miliardów euro rocznie. Innowacje w energetyce pomogłyby zaoszczędzić 180 mld w ciągu 7 lat

Smog – zgodnie z szacunkami Komisji Europejskiej – odpowiada za ok. 10 proc. przedwczesnych zgonów na świecie i kosztuje unijną gospodarkę nawet 475 mld euro rocznie. Wdrożenie innowacyjnych technologii w energetyce może przynieść nawet 183 mld euro oszczędności w ciągu nadchodzących 7 lat. Są wśród nich niskoemisyjne systemy grzewcze, tzw. generacja rozproszona, elektromobilność i niskoemisyjny transport czy wykorzystanie odpadów jako surowca do produkcji energii. – To na nich będzie się opierała ewolucja systemu energetycznego, która pozwoli nam zrealizować cele w obszarze jakości powietrza – podkreśla Marcin Lewenstein, dyrektor ds. innowacji w InnoEnergy.

Finanse

Polski rynek ubezpieczeń nadrabia zaległości wobec bardziej rozwiniętych krajów. Pomaga w tym proces łączenia się firm w duże grupy

Polska to rynek z dużym potencjałem, ale również z dużym niedoubezpieczeniem – ocenia Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Gothaer TU S.A. Z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że pod względem wartości składki przypisanej brutto Polska plasuje się dopiero na 14. pozycji w Europie i wciąż ma do nadgonienia duży dystans względem Wielkiej Brytanii czy Niemiec. Rodzimy rynek ubezpieczeniowy jest też w fazie dynamicznych zmian, a wiodącymi trendami są wszechobecna cyfryzacja i konsolidacja. W trakcie tego procesu jest też TU Gothaer, które lada moment pojawi się na rynku pod nowym brandem – Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group.

Finanse

80 proc. dużych firm angażuje się społecznie. Dla wielu staje się to ważnym elementem strategii

Duże firmy angażują się w działania społecznej odpowiedzialności biznesu. Robi to już 80 proc. z nich. CSR zwiększa zaufanie do przedsiębiorstwa – 83 proc. przedstawicieli pokolenia Y uznaje, że sukces firmy powinien wykraczać poza wyniki finansowe. Zdecydowana większość uważa, że największe firmy mają odpowiedni potencjał, by rozwiązywać problemy gospodarcze i społeczne. Przykładem takiego przedsiębiorstwa, jest Benefit Systems. Firma jako pierwsza spółka publiczna z regionu Europy Środkowo-Wschodniej otrzymała tytuł B Corporation przyznawany organizacjom, które w strategie działalności trwale wpisują zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.