Komunikaty PR

Ferrero ogłasza “FERRERO HAZELNUT AWARD CONTEST”

2015-05-27  |  11:00

Ferrero ogłasza “FERRERO HAZELNUT AWARD CONTEST” - konkurs na najlepszy projekt z zakresu badań i innowacji w uprawie orzechów laskowych

 

Niezwykła szansa dla doktorantów i naukowców z całego świata, zainteresowanych wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań w uprawie orzechów laskowych.

Najlepszy projekt otrzyma na swą realizację nagrodę w wysokości 150.000 €, autorzy projektów sklasyfikowanych na drugim i trzecim miejscu - po 5.000 €.

Szczegółowe warunki konkursu znajdują się na stronie www.hazelnutcompany.ferrero.com

Uroczystość rozdania nagród odbędzie się na ExpoMilano 2015, na którym Ferrero występuje jako Confectionery Specialties Official Partner.

 

27 maja 2015   – Ferrero Hazelnut Company, niedawno założona jednostka Grupy, zajmująca się całością działalności związanej z uprawą i wykorzystaniem orzechów laskowych przez Grupę Ferrero, jednego z liderów rynku słodyczy i trzeciego koncernu w skali światowej, jeśli chodzi o rynek produktów czekoladowych, ogłasza “FERRERO HAZELNUT AWARD CONTEST”, konkurs na najlepszy projekt z zakresu szeroko pojętych badań i innowacji w uprawie orzechów laskowych.

Łączna wartość nagród wyniesie 160.000 euro, a zostaną one przyznane autorom trzech projektów, które uzyskają najwyższą ocenę, według kryteriów innowacyjności, zrównoważonego i trwałego rozwoju oraz łatwości realizacji.

Uczestnicy konkursu – doktoranci i pracownicy naukowi uczelni, instytutów naukowo-badawczych i innych placówek non profit – będą mogli wybrać jeden spośród czterech konkursowych tematów: racjonalizacja, innowacja, zrównoważony rozwój i nowe strategie uprawy orzechów laskowych, i w oparciu o wybrany temat opracować i przedstawić swój projekt dotyczący realizacji badań lub wdrożenia konkretnych rozwiązań.

Oceną złożonych projektów zajmie się niezależna, zewnętrzna komisja naukowa, powołana przy Uniwersytecie Katolickim Sacro Cuore w Piacenzy, a jej pracami kierować będzie profesor Lorenzo Morelli, dziekan Wydziału Nauk Rolniczych, Żywieniowych i Środowiskowych.

Poza tym, w ramach stoiska Ferrero przygotowanego na światową wystawę Expo Milano 2015, gdzie prezentowane są nasze inicjatywy z zakresu odpowiedzialności społecznej biznesu, autorzy trzech najlepszych projektów otrzymają dodatkowo “Special Award package”, pakiet obejmujący udział w ceremonii rozdania nagród, która odbędzie się w połowie września na terenie wystawy, dodatkowy dzień pobytu na Wystawie Światowej, a także możliwość zwiedzenia zakładu Ferrero w Albie (CN) oraz kilku pobliskich plantacji i zakładów wstępnie przetwarzających orzechy laskowe.

Nagroda ta jest kolejnym potwierdzeniem stałego zaangażowania Grupy Ferrero w dążenie do najwyższej jakości i innowacyjności, a także nieustannego poszukiwania zrównoważonych rozwiązań w zakresie rolnictwa przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego. Wszystkie te elementy składają się na światowy sukces Ferrero.

Szczegóły konkursu znajdują się na stronie internetowej pod adresem www.hazelnutcompany.ferrero.com. Termin składania projektów upływa 30 czerwca.

Na stronie internetowej znajdą Państwo wszelkie informacje dotyczące zasad opracowania, procedury zgłoszenia i formy przesłania gotowego projektu.

 

 

Ferrero Hazelnut Company, powstała na początku 2015 roku, łączy w ramach jednej jednostki całość działalności związanej z uprawą i wykorzystaniem orzechów laskowych: uprawa prowadzona w gospodarstwach rolnych Ferrero, współpraca z rolnikami zainteresowanymi uprawą tego surowca, badania i projekty agronomiczne, zaopatrzenie, przetwórstwo przemysłowe, sprzedaż produktów i półwyrobów na bazie orzechów laskowych. Spółka działa w wielu krajach świata: Włochy, Turcja, Chile, Australia, RPA, Kanada, Hiszpania, Wlk. Brytania, Serbia i inne. Misją Ferrero Hazelnut Company jest rozwijanie branży orzechów laskowych w skali ogólnoświatowej i promowanie najlepszych wzorców w zakresie innowacyjności, dobrych praktyk rolniczych i zrównoważonego rozwoju w środowisku lokalnym.  Bliższe informacje dostępne są pod adresem: www.hazelnutcompany.ferrero.com

 

Ferrero rozpoczęło swoją działalność w Albie, niewielkim miasteczku we włoskim Piemoncie, w 1946 roku. Dziś skonsolidowane obroty firmy sięgają ponad 8 mld euro. Ferrero to jeden z liderów produkcji słodyczy i trzecia grupa w skali świata, jeśli chodzi o rynek produktów czekoladowych.

Grupa Ferrero zatrudnia ponad 34.000 pracowników w 53 krajach. Posiada 20 zakładów produkcyjnych na całym świecie, z czego 3 stanowią Przedsiębiorstwa Społeczne Ferrero działające w Afryce i w Azji, natomiast 9 to gospodarstwa rolne. Produkty Ferrero są obecne i sprzedawane na rynkach ponad 160 krajów świata i na wielu z nich zyskały trwałe miejsce w zbiorowej świadomości i zwyczajach żywieniowych konsumentów, którzy przywiązanie do nich przekazują z pokolenia na pokolenie, traktując je jako ikony kultury.

Ważnym elementem kodu genetycznego Ferrero jest także odpowiedzialność społeczna. Świeżość i wysoka jakość produktów, staranny dobór najlepszych surowców, trwałe i zrównoważone praktyki rolnicze oraz stale prowadzone badania nad rozwojem i innowacyjność to tylko niektóre z elementów, będących kluczem do sukcesu Ferrero. Poza tym firma nieustannie inwestuje w społeczności lokalne, poprzez działalność Fundacji Ferrero, Przedsiębiorstwa Społeczne Ferrero a także program Kinder+Sport.

Bliższe informacje dostępne są pod adresem: www.ferrero.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Surowce Dobre perspektywy dla rynku cementu w Europie Wschodniej Biuro prasowe
2020-03-18 | 12:00

Dobre perspektywy dla rynku cementu w Europie Wschodniej

Jak wskazują wyniki najnowszego raportu PMR, zatytułowanego "Rynek cementu w Rosji, na Ukrainie, Białorusi i Kazachstanie 2020". Prognozy rozwoju na lata 2016-2021", produkcja
Surowce BRAK ZDJĘCIA
2019-05-27 | 13:00

Grupa Synthos zarządza kadrami dzięki SAP HCM i Gavdi

Grupa Synthos, jeden z największych producentów surowców chemicznych w Polsce, od stycznia 2019 roku zarządza obszarem HR dzięki rozwiązaniu SAP HCM i autorskim produktom Gavdi. W ramach projektu przygotowano obsługę
Surowce Re – made in Sweden. Stena Recycling i Volvo Cars ze wspólną kampanią
2019-05-21 | 15:50

Re – made in Sweden. Stena Recycling i Volvo Cars ze wspólną kampanią

  Re – made in Sweden Stena Recycling i Volvo Cars ze wspólną kampanią na rzecz recyklingu samochodów  Ruszyła wspólna kampania

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Transport

Branża transportowa nie skorzysta na tarczy antykryzysowej. Bez realnej pomocy przewoźników czeka fala upadłości

– Branża transportowa znalazła się w tragicznej sytuacji, przewoźnicy stoją pod ścianą – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak podkreśla, przedsiębiorcy bardzo liczyli na rozwiązania zawarte w rządowej tarczy antykryzysowej, ale ta praktycznie nie objęła branży transportowej. Bez rządowej kroplówki i zastrzyku finansowania czeka ją fala upadłości. Część właścicieli firm działających w branży, która zatrudnia ponad 0,5 mln pracowników, już rozpoczęła zwolnienia.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Alior modernizuje swoje oddziały. Stawia także na rozwój usług online

Klienci bankowości oczekują przede wszystkim wygody, a budowanie ich pozytywnych doświadczeń jest opłacalne. Co drugi klient poleci usługi banku, z którego jest usatysfakcjonowany wynika z badań PwC. Alior Bank prowadzi szeroko zakrojone analizy satysfakcji i potrzeb klientów i na tej podstawie rozpoczął już proces modernizacji swoich placówek. Stawia na ich digitalizację oraz zapewnienie klientom komfortu i dyskrecji, a dodatkowo każda z nich ma też być proekologiczna. 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Infrastruktura

Jerzy Kurella: 1,5 mld dol. od Gazpromu trzeba przeznaczyć na racjonalne inwestycje w wydobycie krajowe oraz produkcję biogazu

Cena gazu w kontrakcie jamalskim była nierynkowa i przez lata zawyżana – uznał Trybunał Arbitrażowy w Sztokholmie, który wydał wyrok kończący ponad pięcioletni spór o zmianę formuły ceny gazu pomiędzy rosyjskim Gazpromem i PGNiG na korzyść polskiej spółki. Nakazał też wstecznie zmienić sposób naliczania ceny gazu w kontrakcie jamalskim. Nowa formuła będzie ściśle powiązana z notowaniami tego surowca w Europie Zachodniej. PGNiG szacuje, że w związku z tą zmianą Gazprom będzie musiał zwrócić jej nadpłatę w wysokości 1,5 mld dol., czyli ok. 6,2 mld zł. – Ta kwota powinna zostać przeznaczona na racjonalnie prowadzone inwestycje w wydobycie krajowe oraz technologie związane z produkcją biogazu – zauważa były prezes spółki Jerzy Kurella.