Komunikaty PR

HUAWEI i GSA dzielą się wiedzą nt. 5G do zastosowań wewnątrz budynku

2017-11-29  |  11:00
Biuro prasowe

HUAWEI oraz stowarzyszenie Global mobile Suppliers Association (GSA), założone przez dostawców infrastruktury służącej do budowy sieci telefonii komórkowej, określiły wymagania dla sieci 5G do zastosowań wewnątrz budynku w oficjalnym dokumencie „5G-Oriented Indoor Digitalization Solution White Paper”. Został on przedstawionym podczas ostatniego Global Mobile Broadband Forum (MBBF) 2017.

Szerokie zastosowania technologii 4.5G i 5G wzbogacą telefonię komórkową w wielu aspektach. Bowiem tradycyjne wewnętrzne sieci nie są już w stanie sprostać wymaganiom technologicznego rozwoju. Operatorzy pilnie potrzebują więc nowych rozwiązań wewnętrznych, dostosowanych do stałego wzrostu liczby mobilnych urządzeń szerokopasmowych.

W obliczu wyzwań związanych z przepustowością, doświadczeniem użytkowników, hybrydowymi sieciami wysokiego i niskiego pasma oraz utrzymaniem i konserwacją (O&M) zapewniające szybką reakcję na wszelkie zdarzenia, tradycyjne sieci wewnętrzne nie są w stanie sprostać wymaganiom rozwoju technologicznego. Natomiast cyfrowe sieci rozproszone – wykorzystujące zazwyczaj takie rozwiązania jak active head ends, sieci oraz kable światłowodowe podczas transmisji oraz wysoką jakość O&M – mogą w pełni zaspokoić wymagania sieci 4G i 4.5 G, a następnie 5G i kolejnych oraz pomóc operatorom w osiągnięciu maksymalnego poziomu zwrotu z inwestycji.

Dokument proponuje też trzy etapy budowania nowoczesnych wewnętrznych sieci cyfrowych. Pierwszym krokiem dla operatorów jest wykorzystanie tutaj istniejących już zasobów widmowych w celu ulepszenia doświadczeń użytkowników wewnętrznych sieci LTE. Następnie, w oparciu o architekturę cyfrową, operatorzy nakładają moduł high-band 5G NR na istniejące sieci, aby szybko przejść do technologii 5G. Ostatecznym krokiem jest budowa przez operatorów nowych sieci 5G i ich wdrożenie na szeroką skalę.

W dokumencie zwrócono również uwagę na fakt, że w ostatnich latach dystrybutorzy tradycyjnych nadajników DAS (Distributed Antenna System) rozpoczęli już sprzedaż cyfrowych produktów, które stały się siłą napędową cyfryzacji wewnętrznych sieci. Wynikające z nich korzyści zostały już docenione przez zdecydowaną większość operatorów, dzięki czemu powstał nowy standard wewnętrznych sieci wśród globalnych operatorów, który pokazuje również ogromny potencjał do rozwoju w tym obszarze.

W erze mobilnych urządzeń szerokopasmowych, w której trzeba mierzyć się z dużym zapotrzebowaniem transmisji danych oraz znaczących połączeń między „rzeczami”, operatorzy muszą zastanowić się jak właściwie wdrożyć wewnętrzne sieci, aby sprostać wyzwaniom wobec ich pojemności oraz zasięgu. Jesteśmy przekonani, że kompletny zasięg w pomieszczeniach jest kluczowy dla sukcesu przemysłu sieci komórkowych. Zapotrzebowanie rynku wobec wewnętrznego środowiska nabrało na znaczeniu i ten wzrost będzie postępował w przyszłości – powiedział Joe Barrett, prezydent stowarzyszenia GSA.

GSA and Huawei mają identyczne poglądy na rozwój wewnętrznych sieci do technologii 5G. Wierzymy, że muszą być one rozwijane w oparciu o najnowsze cyfrowe rozwiązania oraz elastyczne wsparcie całego środowiska ICT przy przekształcaniu w kierunku technologii 5G. Na tym etapie budowanie wewnętrznych cyfrowych sieci 4G przyniesie znaczące korzyści oraz pomoże operatorom w łatwiejszym przystosowaniu się do technologii 5G, zarazem chroniąc ich inwestycje. Celem firmy Huawei jest bliska współpraca ze wszystkimi partnerami z branży, aby zbudować pełen dynamiki wewnętrzny cyfrowy ekosystem, oferujący nowe perspektywy dla operatorów – podkreślił Peng Honghua, dyrektor Huawei dla linii produktów Small Cell.

Pełna treść dokumentu „5G-Oriented Evolution of Indoor Digital Networks White Paper” dostępna jest pod poniższym linkiem:

http://www1-back.huawei.com/en/industry-insights/mbb-2020/trends-insights/5g-oriented-indoor-digitalization-solution

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Pobierz jedną z trzech aplikacji z Huawei AppGallery i odbierz atrakcyjne bonusy Biuro prasowe
2020-02-13 | 13:30

Pobierz jedną z trzech aplikacji z Huawei AppGallery i odbierz atrakcyjne bonusy

Huawei przygotował atrakcyjne promocje za pobranie jednej z trzech aplikacji z Huawei AppGallery. Każdy, kto zainstaluje na swoim urządzeniu aplikację Legimi, otrzyma kod na darmowego e-booka
Telekomunikacja Pobierz jedną z trzech aplikacji z Huawei AppGallery i odbierz atrakcyjne bonusy
2020-02-13 | 13:30

Pobierz jedną z trzech aplikacji z Huawei AppGallery i odbierz atrakcyjne bonusy

Huawei przygotował atrakcyjne promocje za pobranie jednej z trzech aplikacji z Huawei AppGallery. Każdy, kto zainstaluje na swoim urządzeniu aplikację Legimi, otrzyma kod na darmowego e-booka
Telekomunikacja BRAK ZDJĘCIA
2020-02-13 | 13:00

Podziel się opinią o aplikacji w Huawei AppGallery i wygraj bezprzewodowe słuch

Huawei zaprasza do udziału w konkursie „Skomentuj i wygraj”, w którym użytkownicy sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery mogą otrzymać Punkty Huawei, a także wygrać bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3. By

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Infrastruktura

Nad firmami z branży utrzymania czystości zbierają się czarne chmury. Rosną koszty działalności i brakuje rąk do pracy

Brak pracowników oraz dobrze przygotowanych do pracy zespołów – to najpoważniejsze wyzwania, które stoją przed branżą utrzymania czystości. Dziś zatrudnia ona ok. 700 tys. osób, również takich, które do tej pory z różnych względów nie pracowały. Rozwiązanie tych bolączek umożliwiłoby przyjmowanie większej liczby zleceń i dalszy dynamiczny rozwój sektora. Jednym z pomysłów jest włączenie do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji certyfikatu dla osób sprzątających.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Transport

Przewozy w regionach wracają na właściwe tory. W tym roku spółka Polregio zamierza rozpocząć unowocześnianie pociągów i przewieźć 91 mln pasażerów

Komisja Europejska wciąż prowadzi formalne postępowanie dotyczące pomocy publicznej dla spółki Przewozy Regionalne, która od miesiąca funkcjonuje pod nazwą Polregio. To oznacza, że przewoźnik wciąż nie może korzystać z unijnych grantów, ale realizuje plany inwestycyjne we własnym zakresie. W tym roku rozpocznie obliczony na kilka lat program modernizacji swojego taboru. Czteroletnia restrukturyzacja spółki zaowocowała też systematycznym przyrostem liczby pasażerów – na koniec tego roku Polregio chce ich mieć już ponad 91 mln.

Firma

15 tys. hoteli na świecie i 600 w Polsce. Następca Neckermann Polska startuje z ofertą wyjazdową

Na polskim rynku rozpoczyna działalność Nekera, nowy touroperator, który jest niejako następcą Neckermanna, bo tworzony przez ten sam zespół. –  Upadek polskiego oddziału nie miał nic wspólnego z jego kondycją ekonomiczną, był to efekt bankructwa całej grupy Thomas Cook – mówi założyciel nowego biura Maciej Nykiel. Nekera startuje z ofertą wyjazdową do 15 tys. hoteli na całym świecie, zarówno w najpopularniejszych kurortach, jak i egzotycznych krajach. Będzie też mocno rozwijać wycieczki z dojazdem własnym oraz turystykę krajową. W ofercie ma ponad 600 hoteli w Polsce.

 
 

Konsument

Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa. Producenci będą odchodzić od plastiku

Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne oraz proekologiczne oczekiwania konsumentów. Zdecydowana większość z nich, kupując kosmetyki, zwraca uwagę na to, czy opakowanie jest przyjazne dla środowiska – wynika z raportu „Strategia Plastikowa i Kosmetyki” przygotowanego przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego i Deloitte Advisory.