Komunikaty PR

Świąteczny klimat nadchodzi! Tripsta.pl uruchamia serię konkursów bożonarodzenio

2014-12-21  |  23:30
Biuro prasowe
Do pobrania Tripsta.pl ( 0 MB )

W świątecznym okresie, pełnym zgiełku, przygotowań i zakupów, warto usiąść na chwilę i pomyśleć o przyszłorocznych wyjazdach. Dlaczego? Ponieważ internetowe biuro podróży Tripsta.pl rozpoczęło serię konkursów bożonarodzeniowych, które pomogą odwiedzić Ci wymarzone miejsce. Do wygrania są vouchery w wysokości 200 lub 400 zł. Zabawa trwa do 24 grudnia 2014.


Europejskie stolice, a może odległe, egzotyczne kraje? Dokąd zabierze zwycięzców Tripsta.pl – to największa niespodzianka konkursu. Jedno jest pewne, aż do Bożego Narodzenia codziennie rozdawane będą bilety lotnicze w innym kierunku. Co należy zrobi, aby wygrać? Wystarczy odwiedzić profil Tripsta.pl na Facebooku i wziąć udział w konkursach, które pojawią się będą każdego dnia. Bądźcie w gotowości i sprawdzajcie nasz profil codziennie. Zabawa trwa do 24 grudnia.

Każdego dnia w południe Tripsta.pl zaprezentuje nowy kierunek. Zwycięzcą zostanie osoba, która napisze najciekawszą odpowiedź na pytanie Dlaczego chcesz odwiedzić właśnie to miejsce?. W pierwszym etapie konkursu nagrodą jest voucher na bilet lotniczy o wartości 200 zł i trwa on do 21 grudnia 2014. Do wygrania jest łącznie 7 biletów. Jednak to nie koniec atrakcji, ponieważ prawdziwa zabawa zacznie się w tygodniu przed Bożym Narodzeniem.

W kolejnym etapie konkursu do wygrania są 3 vouchery – każdy o wartości do 400 zł. Co należy zrobić, aby je zdobyć? Tym razem trzeba być spostrzegawczym. Aby otrzymać kupon trzeba będzie znaleźć walizki z logo Tripsty na zdjęciu pełnym prezentów i symboli. Następnie należy napisać kreatywne, świąteczne życzenia pod zamieszczonym zdjęciem. Posty ze zdjęciami będą opublikowane codziennie w południe na profilu Tripsta.pl na Facebooku. Drugi etap będzie trwał 3 dni od 22 do 24 grudnia 2014.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Bogactwo rowerowych przygód w Trentino Biuro prasowe
2021-09-27 | 07:30

Bogactwo rowerowych przygód w Trentino

Podmuch jesiennego wiatru powoli zrywa liście z drzew, jak również napędza do aktywności na dwóch kółkach. Region Trentino okalają liczne ścieżki rowerowe, z
Turystyka Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce
2021-09-23 | 08:00

Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce

Hotelarstwo przyszłości – zrównoważone działania w turystyce Początek nowej dekady wymusił na branży turystycznej zmiany w wielu obszarach. Bezpieczeństwo sanitarne,
Turystyka Podsumowanie wakacji Polaków. Królował Bałtyk, straciły góry, hitem... Toruń!
2021-09-15 | 14:40

Podsumowanie wakacji Polaków. Królował Bałtyk, straciły góry, hitem... Toruń!

Prawie 40% turystów spędziło tegoroczne wczasy nad morzem. Rośnie popularność city breaków, częściej wybieramy też hotele z wyższej półki. Co ciekawe,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Firma

Handel

Spożycie piwa najniższe od dekady, a udział w strukturze konsumpcji alkoholu najniższy od 2003 roku. Trend spadkowy kontynuowany w 2021 roku

W 2020 roku Polacy wypili najmniej piwa od dekady – wynika z najnowszych statystyk opublikowanych przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To m.in. skutek lockdownów i nieczynnej przez wiele miesięcy gastronomii. Trend spadkowy jest kontynuowany w 2021 roku. Spadła też całkowita ilość alkoholu spożywana w postaci piwa, a jego udział w strukturze spożycia alkoholu spadł do najniższego poziomu od 2003 roku. Wynika to m.in. ze spadku zainteresowania piwami mocnymi i szybkiego rozwoju segmentu piw bezalkoholowych.

Handel

Polskie firmy rzadko decydują się na zagraniczną ekspansję. Najłatwiej przychodzi to branży technologicznej

– Każda firma już na początku swojej działalności powinna myśleć o zagranicznej ekspansji – mówi Nobu Ota, partner w firmie konsultingowej Oxygy. Statystyki pokazują, że rodzime przedsiębiorstwa mają z tym jednak problem i choć relacja eksportu do PKB systematycznie rośnie, wciąż relatywnie niewiele firm myśli o sprzedaży swoich produktów i usług za granicę. Najłatwiej przychodzi to start-upom i przedsiębiorstwom z branży technologicznej, które już na starcie są gotowe na skalowanie swojego biznesu poza rodzimym rynkiem.

Handel

Na ponad tysiąc zielonych budynków w Polsce tylko 17 to hotele. Ekologia wchodzi jednak na stałe do hotelarstwa

W Polsce zielone budownictwo zyskuje na popularności z każdym rokiem. Odzwierciedlają to statystyki Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego, według których powierzchnia użytkowa budynków objętych zielonymi certyfikatami wzrosła aż o 35 proc. na przestrzeni ostatniego roku. Ten zielony trend widać już nie tylko w biurach, ale i innych segmentach rynku nieruchomości, także w hotelach. I choć na 1,1 tys. certyfikowanych budynków w Polsce tylko 17 to hotele, to z każdym rokiem ich przybywa. Najnowszą taką inwestycją jest hotel Mercure Katowice Centrum, którego fasadę pokrywa jedna z największych w Polsce, blisko 18-metrowa ściana z żywych roślin. Inwestorem nowego hotelu jest uznany austriacki deweloper, firma UBM Development.