Komunikaty PR

Winda z panelem dotykowym czy klasycznymi przyciskami mechanicznymi?

2013-12-23  |  09:05
Biuro prasowe

Oferta firm produkujących windy z roku na rok coraz bardziej się rozszerza. Klienci mogą wybierać spośród kilkunastu rozwiązań technologicznych oraz wykończeniowych. Producenci oferują windy w różnych, designerskich wersjach wyposażenia – od kształtu drzwi kabiny po rodzaj oświetlenia.

Panele dotykowe świetnie nadają się do dźwigów montowanych w biurowcach i nowoczesnych budynkach o dużym natężeniu ruchu. – Tworzymy je z myślą o transporcie mobilnym przede wszystkim ludzi młodych, dynamicznych pracowników biur i korporacji, którzy uwielbiają nowinki technologiczne – wyjaśnia Breś. Właśnie dlatego nowoczesne urządzenia z panelami dotykowymi najczęściej spotkamy w wysokościowcach czy galeriach handlowych.

Klasyczne przyciski sprawdzają się za to w windach zamontowanych w budynkach wielorodzinnych oraz w obiektach użyteczności publicznej, jak urzędy, szpitale czy dworce. Dźwigi montowane w tych miejscach to urządzenia, które powinny być trwałe i odporne na użytkowanie. Inwestorzy oczekują bezpiecznych i solidnych rozwiązań. Panel z przyciskami mechanicznymi jest niewątpliwie bardziej odpowiednim i praktycznym wyborem. - Przyciski nie sprawią kłopotów osobom starszym i mniej obeznanym z nowoczesną technologią, a wyglądają równie estetycznie – podkreśla Adrian Breś.

 

<span 11pt;="" font-family:="" calibri;\"="" lang="\&quot;EN-US\&quot;">Wybór pomiędzy dwoma propozycjami należy więc do inwestora. Oba warianty są trwałe i  bardzo ładnie się prezentują. Mimo różnic zarówno panele dotykowe, jak i te klasyczne z przyciskami można zamontować w każdej windzie. O wyborze powinno zadecydować miejsce użytkowania windy oraz to, dla kogo dźwig będzie przeznaczony.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Podpisano umowę na obsługę gdańskiego budynku C200 Biuro prasowe
2021-03-30 | 01:00

Podpisano umowę na obsługę gdańskiego budynku C200

Do obsługi i utrzymania technicznego budynku C200 w Gdańsku wybrana została firma SPIE Building Solutions. Obiekt należący do INOPA S.A. jest efektem rewitalizacji postindustrialnych
Infrastruktura Trendy w bezpieczeństwie pracy magazynowej 2021
2021-03-24 | 13:12

Trendy w bezpieczeństwie pracy magazynowej 2021

Choć w pewnej mierze nauczyliśmy się już funkcjonować w pandemii, doświadczenia z COVID-19 mogą okazać się katalizatorem trwałych zmian w obszarze bezpieczeństwa w logistyce. Jakie
Infrastruktura BRAK ZDJĘCIA
2021-03-15 | 01:00

Ochrona tuneli za pomocą systemów wysokociśnieniowej mgły wodnej

Do 2020 roku łączna długość tuneli drogowych w Polsce wynosiła ok. 6,5 km Na koniec 2020 r. w budowie z ramienia Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad było dziewięć tuneli o długości około 14 km* W ciągu dekady

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz bliżej rozwiązanie problemu kredytów frankowych. Unieważnienie umów oznaczałoby straty dla banków od 70 mld do nawet 230 mld zł

Kredytobiorcy, którzy zaciągnęli kredyty we frankach, oraz sektor bankowy z niecierpliwością czekają na uchwałę Sądu Najwyższego w sprawie rozstrzygania sporów o kredyty frankowe. Ma ono nastąpić 13 kwietnia. Zdaniem dr. hab. Witolda Potwory z Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu sprawiedliwe wydaje się proponowane przez KNF przeliczanie kwoty kredytu po kursach z dnia ich zaciągnięcia. Być może jednak Sąd Najwyższy zaproponuje inne rozwiązanie. Ekspert podkreśla, że szkodliwe byłoby rozwiązanie obciążające tylko jedną stronę sporu – kredytobiorców lub banki. KNF policzyła, że koszty dla banków w przypadku unieważnienia umów kredytowych mogłyby sięgnąć od 70 do 234 mld zł w zależności od przyjętego wariantu.

Prawo

Firmy rodzinne w Polsce generują 18 proc. PKB i 332 mld zł przychodu. Nowe przepisy mają ułatwić ich funkcjonowanie i sukcesję

W Polsce działa ok. 830 tys. firm rodzinnych. Generują rocznie 332 mld zł, co piąta wypracowana w naszym kraju złotówka jest wynikiem właśnie ich pracy. W ciągu najbliższych pięciu lat w ręce kolejnej generacji przejdzie ok. 57 proc. firm rodzinnych, ale tylko nieco ponad 8 proc. następców deklaruje chęć ich poprowadzenia. Do konsultacji trafił niedawno projekt ustawy o fundacji rodzinnej, który ma pomóc rozwiązać problem sukcesji, umożliwi też firmom rodzinnym stabilny rozwój w perspektywie wielopokoleniowej. – To odpowiedź na oczekiwania prywatnej przedsiębiorczości – ocenia Piotr Aleksiejuk z kancelarii Wojarska Aleksiejuk i Wspólnicy.

Prawo

Transport autokarowy pominięty w Krajowym Planie Odbudowy. Najbardziej poszkodowana będzie tzw. Polska powiatowa

W transporcie wojewódzkim, powiatowym i gminnym jest wykorzystywanych ok. 35 tys. autobusów, których średni wiek wynosi 18,6 lat, ale wiele z nich ma nawet 30 lat i więcej. Na wymianę starego, nieekologicznego taboru nie przewidziano żadnych środków w Krajowym Planie Odbudowy – podkreśla Polska Izba Gospodarcza Transportu Samochodowego i Spedycji, która zrzesza przewoźników autokarowych. Jak wskazuje, rząd całkowicie pominął potrzeby transportowe tzw. Polski powiatowej, zamiast tego przeznaczając środki na rozwój 1,2 tys. nowych autobusów dla dużych miast.

Farmacja

Choroba Parkinsona coraz częściej dotyka młodych ludzi. Pandemia znacząco opóźnia diagnostykę i leczenie.

– Minęły już czasy, kiedy Parkinson był problemem ludzi starszych. Najmłodszy chory, z którym rozmawiałem, miał pierwsze objawy w wieku 16 lat – mówi wiceprezes Fundacji Chorób Mózgu Wojciech Machajek. Chorobę Parkinsona, na którą cierpi w Polsce ok. 100 tys. osób, diagnozuje się coraz częściej i u coraz młodszych. W ostatnich latach poprawił się dostęp do leczenia zaawansowanego stadium choroby, a w ramach dwóch programów lekowych pacjenci mają dostęp do nowoczesnych terapii infuzyjnych. Kluczowe znaczenie dla sprawności chorych ma jednak wczesne rozpoznanie i wdrożenie leczenia, co ostatnio utrudnia pandemia.