Strona główna

22
kwiecień
Najnowszy wpis

Rok RODO

lipiec 2018

Czystość w pokojach hotelowych – pilot do telewizora

2018-07-26  |  22:13

Dla branży hotelarskiej czystość w pokojach hotelowych i postrzeganie porządku przez gości ma ogromne i kluczowe znaczenie. Osoby, które często podróżują wiedzą, że pilot do telewizora jest jedną z najbrudniejszych rzeczy, jakie możemy znaleźć w pokoju hotelowym. Wszyscy go dotykają, ale mało kto myśli, żeby go wyczyścić.

Hilton doskonale zdawał sobie sprawę z problemu jakim są niewidoczne zanieczyszczenia i bakterie pozostawiane na pilotach do telewizora dlatego opracował rozwiązanie, które ma za zadanie pozbyć się pilotów raz na zawsze. Hilton umieścił elementy sterujące telewizorem bezpośrednio na telefonie gości hotelowych dzięki aplikacji „Hilton Honors”. Aplikacja nie służy tylko do zmiany kanałów w TV, ale również oświetlenie czy ustawiać temperaturę w zajmowanych pokojach.

Focus na powierzchnie, które narażone są na wysoki poziom dotyku – Przedmioty oraz powierzchnie, które często są dotykane przez gości takiej jak klamki, włączniki światła, stoliki, telefony, piloty czy szafki w łazienkach – muszą zostać zdezynfekowane co najmniej raz dziennie.

Czystość w pokojach hotelowych

Czyszczenie pilota do telewizora jest jednym z wyzwań w zakresie higieny hotelarskiej. Duża rotacja i sezonowość, z jaką goście odbywają swoje podróże, powoduje, że trzeba w jak najkrótszym czasie posprzątać i utrzymać wysoką czystość w pokojach hotelowych. Więcej gości oznacza więcej sprzątania – logiczne.

Poniżej kilka uwag dotyczących utrzymania czystości w pokojach hotelowych specjalistów zajmujących się na co dzień sprzątaniem obiektów hotelarskich:

• Focus na powierzchnie, które narażone są na wysoki poziom dotyku – Przedmioty oraz powierzchnie, które często są dotykane przez gości takiej jak klamki, włączniki światła, stoliki, telefony, piloty czy szafki w łazienkach – muszą zostać zdezynfekowane co najmniej raz dziennie.

• Nie można zapominać o miękkich powierzchniach – Zasłony, narzuty czy meble tapicerowane muszą zostać od czasu do czasu uprane, aby utrzymać wysoki poziom czystości w pokojach hotelowych. Co więcej, warto używać szybkich środków dezynfekujących każdorazowo przed przybyciem nowych gości. Obecnie na rynku jest dostępnych wiele produktów, opartych na nadtlenku wodoru, które zabijają chorobotwórcze bakterie i drobnoustroje w zaledwie 30 sekund.

• Wyeliminuj nieprzyjemne zapachy – Chyba każdy z nas nie lubi wchodzić do pokoju hotelowego, który pachnie stęchlizną lub kryje inne niepożądane zapachy. Właśnie dlatego często możemy odnosić wrażenie, że czystość w pokojach hotelowych nie jest należycie utrzymana właśnie przez zapachy.

• Zapachy w łazienkach hotelowych – Powierzchnie porowate czy miejsca narażone na wilgoć takie jak np. fugi zatrzymują bakterie i są świetnym miejscem do ich rozwoju. Tutaj także warto użyć produktów na bazie nadtlenku wodoru, aby skutecznie usunąć i zniwelować zabrudzenia i powstające nieprzyjemne zapachy.


Serwis Informacyjny Branży Czystości - www.branzaczystosci.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 26 lipca

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.