Strona główna

luty 2018

Delegacje z Włoch, Niemiec i Szwecji na stoisku DI-ZET podczas Targów Warsaw Pack 2018

2018-02-13  |  13:31

W dniach 27 lutego - 1 marca na stoisku 15 A firmy DI-ZET podczas III edycji Targów Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack 2018 będą gościć przedstawiciele producentów maszyn pakujących z Włoch, Niemiec i Szwecji.

III Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack to branżowe specjalistyczne wydarzenie odbywające się w Ptak Warsaw Expo, największym Centrum Targowo – Kongresowym w Europie Środkowej. Targi mają na celu skupienie wszystkich gałęzi branży opakowaniowej i stworzenie dogodnych warunków do profesjonalnych kontaktów biznesowych.

Podczas targów na stoisku DI-ZET będzie obecny m.in. Pan Karl-Heinz Küfnerprzedstawiciel niemieckiego producenta maszyn do wiązania taśmą SMB Schwede Maschinenbau GmbH odpowiedzialny za dywizję maszyn do pakowania kartonów, który zaprezentuje wielofunkcyjną wiązarkę automatyczną SMB COR do wiązania opakowań klejonych.

Włoski rynek produkcji maszyn reprezentował będzie Pani Miriam Rivolta, przedstawicielka włoskiego producenta doskonałej jakości owijarek poziomych firmy G.G. Macchine Srl

Przedstawiciele szwedzkiego producenta owijarek palet Cyklop Teknik zaprezentują najnowsze modele owijarek półautomatycznych Cyklop i nowość na rynku polskim, laserowe czujniki wysokości owijania palety.

Wszystkich zainteresowanych zapoznaniem się z najnowszymi rozwiązaniami w zakresie pakowania w zakładach produkcyjnych i magazynach zapraszamy na stoisko firmy DI-ZET numer 15 A w hali E Ptak Warsaw Expo.

Godziny otwarcia targów:
27.02 godz 10-16
28.02 godz 10-16
01.03 godz 10-15

Po rejestracji na stronie WarsawPack.pl wejście na targi jest bezpłatne.
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 13 lutego

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.