Komunikaty PR

Pakiet Niezawodny dla Klientów Getin Bank

2017-10-12  |  15:06
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Niebutkowska
Europ Assistance Polska

Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
(22) 205 50 15
www.europ-assistance.pl/

Getin Bank wprowadził do swojej oferty nowe Konto Proste Zasady wzbogacone o ochronę ubezpieczeniową w ramach Pakietu Niezawodnego udzieloną przez Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A. To specjalna oferta usług assistance opracowana wspólnie z Europ Assistance Polska Sp. z o.o. Klienci Banku będą mogli skorzystać z ochrony ubezpieczeniowej w zakresie assistance medycznego oraz assistance domowego.

Konto Proste Zasady to nowa propozycja dla Klientów indywidualnych, wprowadzona
2 października br. do oferty Getin Bank.

W ramach tej oferty, Klienci mogą przez pierwsze 6 miesięcy bezpłatnie korzystać z dołączonego do konta ubezpieczenia assistance – Pakietu Niezawodnego, który oferuje całodobową pomoc medyczną w razie nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania, a także pomoc fachowców w przypadku nagłych zdarzeń losowych.

Oferta usług assistance została tak przygotowana, aby wspierać Klientów Banku w wielu nieprzewidzianych sytuacjach życia codziennego. Zakres usług jest praktyczny i szeroki. Wystarczy jeden telefon do Centrum Alarmowego i Klient otrzymuje odpowiednie wsparcie, zachowując przy tym poczucie bezpieczeństwa – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska Sp. z o.o.

W ramach Pakietu Niezawodnego Klienci mogą skorzystać m.in. z wizyt domowych lekarza/pediatry i pielęgniarki, transportu medycznego, dostawy leków i sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego, pomocy domowej po hospitalizacji, opieki pielęgniarskiej po hospitalizacji, organizacji procesu rehabilitacyjnego, czy opieki nad osobami niesamodzielnymi oraz zwierzętami domowymi w związku z hospitalizacją ubezpieczonego. Dodatkowo Klienci mają nielimitowany dostęp do infolinii medycznej, telefonicznej konsultacji lekarskiej, czy serwisu informacyjnego Tele-Maluch.

Natomiast w razie zdarzenia losowego w miejscu zamieszkania Klienci Banku mogą skorzystać m.in. z interwencji hydraulika, elektryka, ślusarza, szklarza, czy pomocy sprzątającej. W przypadku awarii dostępne jest wsparcie specjalisty od napraw sprzętu AGD/RTV/IT, a także pomoc w zakresie napraw urządzeń mobilnych (telefonu komórkowego lub tabletu) lub zakupu urządzenia mobilnego w razie kradzieży z włamaniem z miejsca zamieszkania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2017-12-15 | 11:00

Klienci Nest Banku otworzą konto w trakcie wideo rozmowy

Od 6 grudnia 2017 roku klienci indywidualni otwierający w Nest Banku konto osobiste mogą skorzystać z wygodnego i szybkiego procesu zakładania rachunku w trakcie wideo rozmowy z pracownikiem banku. Aby skorzystać z rozwiązania, wystarczy
Bankowość Konto oszczędnościowe „Na nowe środki” Getin Banku na podium rankingu Comperia.p
2017-12-12 | 14:30

Konto oszczędnościowe „Na nowe środki” Getin Banku na podium rankingu Comperia.p

Oferta „Na nowe środki” znalazła się w pierwszej trójce grudniowego rankingu najlepszych kont oszczędnościowych. Zestawienie zostało opracowane przez ekspertów
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2017-12-12 | 13:30

ARC Rynek i Opinia: Na odpowiedź mailową z banku poczekamy dłużej

Dłużej poczekamy na odpowiedź mailową z banku   Liderem najnowszego rankingu infolinii bankowych jest Bank Pekao SA, który okazał się najlepszy zarówno w kontakcie przez telefon jak i e-mail. Na podium stanęły

Partner serwisu

Dziś w serwisie Innowacje

Powstał projekt polskiego skutera do nurkowania. Nową technologią mogą być zainteresowane służby ratownicze i wojsko

Podwodny skuter ma szansę zrewolucjonizować rynek nurkowania. Polacy opracowują technologię Odyssey, dzięki której nurek będzie w stanie szybko i bezszelestnie poruszać się pod wodą. Maszyna będzie przeznaczona zarówno na rynek konsumencki, jak i dla przedsiębiorców. Zainteresowane technologią może być także wojsko. Pierwsze zamówienia będzie można składać pod koniec 2019 roku.

Handel

Połowa Polaków kupuje świąteczne prezenty przez internet. Parki logistyczne do wzmożonego ruchu szykują się od października

Przed świętami ruch w magazynach rośnie o 15 proc. Większe jest także zapotrzebowanie na dodatkową powierzchnię magazynową. Parki logistyczne do wzmożonego ruchu szykują się już od października. W usprawnieniu pracy pomagają im nowoczesne technologie: systemy automatyzacji czy wirtualne akceptacje wjazdów i wyjazdów. Jak podkreślają eksperci, nowe technologie są przyszłością magazynów, nie tylko przy wzmożonym ruchu.

Zdrowie

Blisko 300 chorych na szpiczaka wciąż czeka na terapię ratującą życie. Dziś kolejne rozmowy w Ministerstwie Zdrowia dotyczące refundacji leku

Polska jako jedyny kraj w Unii Europejskiej nie refunduje leku ratującego życie pacjentów z nawrotowym i opornym na leczenie szpiczakiem plazmocytowym. Obecnie na terapię tę czeka ok. 260 osób, dla których jest ona ostatnią szansą. O wpisanie pomalidomidu na listę leków refundowanych apelują zarówno pacjenci, jak i lekarze. Dziś w Ministerstwie Zdrowia odbędą się rozmowy z producentem leku.

Patronat Newserii

Transport

Bezpieczeństwo pracy kluczowe dla firm logistycznych. Uczą tego pracowników poprzez „taniec” na wózkach widłowych

Bezpieczeństwo pracy ma kluczowe znaczenie dla firm logistycznych. Do większości wypadków w magazynie dochodzi w wyniku błędu lub niedopatrzenia pracownika. Uświadamianie magazynierów, kierowców czy operatorów wózków widłowych w zakresie bezpieczeństwa i przepisów BHP jest jednym z głównych obowiązków pracodawcy. Niektórzy starają się przekazywać tę wiedzę w bardziej angażujący, niesztampowy sposób. W tym roku po raz czwarty Grupa Raben z partnerami zorganizowała we wszystkich swoich magazynach konkurs „Tańczący z paletami”. Akcja promuje bezpieczne zachowania i angażuje pracowników w nietypową inicjatywę o edukacyjnym charakterze.

Media i PR

Duże zmiany w mediach społecznościowych. Facebook wprowadza inny sposób wyświetlania zewnętrznych wideo, a Twitter zwiększa limit znaków

Facebook wprowadza w ostatnich tygodniach duże zmiany. Serwis społecznościowy zmienił sposób wyświetlania zewnętrznych treści wideo, a obecnie testuje możliwość przesyłania w Messengerze zdjęć w jakości 4K. Nowością, która na razie pojawi się tylko we Francji i Wielkiej Brytanii, będzie też opcja płatności online za pośrednictwem Messengera. W ostatnich tygodniach spore kłopoty związane z mechanizmem wyświetlania spotów reklamodawców przechodził za to YouTube.