Komunikaty PR

Aasa Polska uruchamia platformę pożyczkową Ratalska.pl

2017-12-07  |  12:00
Biuro prasowe

Pierwsza platforma pożyczkowa dedykowana kobietom startuje 5 grudnia. Ratalska.pl oferuje pożyczkę do 10 000 złotych rozłożoną na maksymalnie 24 raty, z możliwością ubezpieczenia już od 0,67 zł dziennie. W kampanii promocyjnej nowej marki bierze udział wirtualna ambasadorka Asia Ratalska.

Aasa Polska, właściciel marki Ratalska.pl, po raz kolejny stawia na kobiety i zachęca je do realizacji marzeń w ramach odpowiedzialnego pożyczania. Na stronie internetowej www.ratalska.pl klientki mogą  zweryfikować swoją zdolność kredytową i otrzymać pożyczkę od 1 000 zł do 10 000 zł, ze spłatą rozłożoną na okres od 6 do 24 miesięcy. Dodatkowo mogą skorzystać z ochrony ubezpieczeniowej dopasowanej do kwoty pożyczki. Obejmuje ona ochronę zdrowia, życia oraz zabezpieczenie spłaty pożyczki na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń, już od 0,67 zł dziennie.

– W ramach platformy Ratalska.pl chcemy zadbać o bezpieczeństwo finansowe Polek i dać im dostęp do gotówki na realizację potrzeb i marzeń, w oparciu o zasady odpowiedzialnego pożyczania. Uświadamiamy im, że są ważne i dajemy możliwość zadbania o swój komfort, dzięki możliwości ubezpieczenia zarówno siebie, jak i spłaty pożyczki – mówi Ovais Siddiqui, prezes zarządu Aasa Polska.

W kampanii promocyjnej marki bierze udział wirtualna ambasadorka Asia Ratalska. Jest to niezależna kobieta po 30-tce, która pokazuje kobietom jak rozwiązywać swoje problemy i dbać o siebie oraz swoich bliskich. Udziela także porad jak odpowiedzialnie pożyczać pieniądze i zarządzać swoim budżetem. Publikuje je na blogu platformy, Facebooku i Instagramie.

– Naszym celem jest, aby Ratalska.pl została wiodącą marką bezpiecznych pożyczek ratalnych dla kobiet. Fundamentem naszej działalności jest odpowiedzialne pożyczanie. Realizujemy je poprzez nasze partnerstwa z takimi instytucjami jak KPF, BIG InfoMonitor. Jesteśmy partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Angażujemy się w działania CSR, takie jak kampania “Aasy Netu” dla kobiet wykluczonych cyfrowo, w której udział wzięło ponad 20 tys. osób. Zgodnie z tym strategicznym podejściem realizujemy wszystkie nasze projekty, w tym także nową platformę Ratalska.pl – mówi Ovais Siddiqui.

Właściciel marki Ratalska.pl, firma Aasa Polska, to technologiczna firma finansowa o skandynawskich korzeniach, która na polskim rynku działa od ponad 5 lat, obsługując obecnie ponad 160 tysięcy klientów. Aasa Polska łączy pozytywne cechy oferty banków z ofertą firm pożyczkowych – szybkość, prostotę, transparentność i bezpieczeństwo.

Więcej informacji o ofercie Ratalska.pl znajduje się na stronie www.ratalska.pl oraz na Facebook’u i Instagramie. Kampanię w mediach społecznościowych realizują agencja CluePR i dom mediowy Value Media.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Grupa AFORTI – wyniki finansowe za I półrocze 2018 powyżej oczekiwań Biuro prasowe
2018-08-16 | 11:15

Grupa AFORTI – wyniki finansowe za I półrocze 2018 powyżej oczekiwań

Grupa AFORTI nie zwalnia tempa – wyniki finansowe za I półrocze 2018 powyżej oczekiwań   Rekordowe, skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży – sięgające
Finanse Więcej zgłoszeń, mniejszy budżet – wyniki ostatniego rozdania Fazy 1 SMEI
2018-08-16 | 01:00

Więcej zgłoszeń, mniejszy budżet – wyniki ostatniego rozdania Fazy 1 SMEI

W majowym rozdaniu Fazy 1 europejskie firmy złożyły 2149 wniosków, czyli o około 150 więcej niż w poprzednim rozdaniu w lutym. Niższy budżet w wysokości 11,95 mln euro (czyli o 700
Finanse Grupa AFORTI kupuje spółkę windykacyjną LifeBelt
2018-08-14 | 10:00

Grupa AFORTI kupuje spółkę windykacyjną LifeBelt

Grupa AFORTI kupuje spółkę windykacyjną LifeBelt   Grupa AFORTI – holding finansowy świadczący usługi pożyczkowe, windykacyjne i faktoringowe dla mikro, małych i

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronat Newserii

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Konsument

Branża spożywcza zaczyna dostrzegać postmillenialsów. Pokolenie Z będzie bardzo wymagającym konsumentem

Przedstawiciele generacji Z za kilka lat będą stanowić największą grupę konsumentów. Dla rynku będą niełatwą grupą, bo ich cechą charakterystyczną jest odporność na tradycyjny przekaz reklamowy. Zetki polegają raczej na mediach społecznościowych i zwracają uwagę na wartości, które reprezentuje dana marka. To również pokolenie, które dorasta w czasach boomu na zdrowe odżywianie i bycie fit, dlatego na branży spożywczej wymusi duże zmiany. Marki muszą postawić na autentyczność, prosty język komunikatów i atrakcyjne wizualnie opakowania, jeżeli chcą trafić do tej grupy.

XXVIII Forum Ekonomiczne 2018

Handel

Ponad połowa Polaków chce ograniczyć spożycie mięsa. Dotyczy to zwłaszcza mieszkańców dużych miast

Spożycie mięsa w Polsce niezmiennie od lat utrzymuje się na wysokim poziomie. W 2017 roku przeciętny Polak zjadł blisko 80 kg, przede wszystkim wieprzowiny i drobiu. Rośnie jednak liczba osób, które szukają alternatywnych rozwiązań – ponad połowa Polaków zamierza ograniczyć ilość mięsa w codziennej diecie na rzecz warzyw i owoców. Wynika to przede wszystkim z rosnącej świadomości polskiego społeczeństwa w zakresie zdrowego żywienia. Na dietę z większą ilością warzyw najchętniej decydują się mieszkańcy dużych ośrodków miejskich.