Komunikaty PR

Aasa Polska uruchamia platformę pożyczkową Ratalska.pl

2017-12-07  |  12:00
Biuro prasowe

Pierwsza platforma pożyczkowa dedykowana kobietom startuje 5 grudnia. Ratalska.pl oferuje pożyczkę do 10 000 złotych rozłożoną na maksymalnie 24 raty, z możliwością ubezpieczenia już od 0,67 zł dziennie. W kampanii promocyjnej nowej marki bierze udział wirtualna ambasadorka Asia Ratalska.

Aasa Polska, właściciel marki Ratalska.pl, po raz kolejny stawia na kobiety i zachęca je do realizacji marzeń w ramach odpowiedzialnego pożyczania. Na stronie internetowej www.ratalska.pl klientki mogą  zweryfikować swoją zdolność kredytową i otrzymać pożyczkę od 1 000 zł do 10 000 zł, ze spłatą rozłożoną na okres od 6 do 24 miesięcy. Dodatkowo mogą skorzystać z ochrony ubezpieczeniowej dopasowanej do kwoty pożyczki. Obejmuje ona ochronę zdrowia, życia oraz zabezpieczenie spłaty pożyczki na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń, już od 0,67 zł dziennie.

– W ramach platformy Ratalska.pl chcemy zadbać o bezpieczeństwo finansowe Polek i dać im dostęp do gotówki na realizację potrzeb i marzeń, w oparciu o zasady odpowiedzialnego pożyczania. Uświadamiamy im, że są ważne i dajemy możliwość zadbania o swój komfort, dzięki możliwości ubezpieczenia zarówno siebie, jak i spłaty pożyczki – mówi Ovais Siddiqui, prezes zarządu Aasa Polska.

W kampanii promocyjnej marki bierze udział wirtualna ambasadorka Asia Ratalska. Jest to niezależna kobieta po 30-tce, która pokazuje kobietom jak rozwiązywać swoje problemy i dbać o siebie oraz swoich bliskich. Udziela także porad jak odpowiedzialnie pożyczać pieniądze i zarządzać swoim budżetem. Publikuje je na blogu platformy, Facebooku i Instagramie.

– Naszym celem jest, aby Ratalska.pl została wiodącą marką bezpiecznych pożyczek ratalnych dla kobiet. Fundamentem naszej działalności jest odpowiedzialne pożyczanie. Realizujemy je poprzez nasze partnerstwa z takimi instytucjami jak KPF, BIG InfoMonitor. Jesteśmy partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Angażujemy się w działania CSR, takie jak kampania “Aasy Netu” dla kobiet wykluczonych cyfrowo, w której udział wzięło ponad 20 tys. osób. Zgodnie z tym strategicznym podejściem realizujemy wszystkie nasze projekty, w tym także nową platformę Ratalska.pl – mówi Ovais Siddiqui.

Właściciel marki Ratalska.pl, firma Aasa Polska, to technologiczna firma finansowa o skandynawskich korzeniach, która na polskim rynku działa od ponad 5 lat, obsługując obecnie ponad 160 tysięcy klientów. Aasa Polska łączy pozytywne cechy oferty banków z ofertą firm pożyczkowych – szybkość, prostotę, transparentność i bezpieczeństwo.

Więcej informacji o ofercie Ratalska.pl znajduje się na stronie www.ratalska.pl oraz na Facebook’u i Instagramie. Kampanię w mediach społecznościowych realizują agencja CluePR i dom mediowy Value Media.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Firmy chcą pieniędzy najpóźniej po 30 dniach Biuro prasowe
2017-12-12 | 10:28

Firmy chcą pieniędzy najpóźniej po 30 dniach

  Niemal 70 procent firm uważa, że maksymalny ustawowy termin na zapłatę faktury nie powinien być dłuższy niż miesiąc - wynika z badań przeprowadzonych przez Krajowy Rejestr
Finanse Są już kontrakty terminowe na bitcoina
2017-12-11 | 11:00

Są już kontrakty terminowe na bitcoina

W niedzielę po raz pierwszy uruchomiono notowania kontraktów terminowych na bitcoina. To dzieło spółki Cboe Global Markets, podczas gdy firma CME Group chce zrobić to samo za
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2017-12-08 | 10:51

Zapisy na obligacje Kredyt Inkaso kończą się 12 grudnia

Kredyt Inkaso w ramach trwającej emisji publicznej oferuje do 300 tys. czteroletnich obligacji serii PA01 przy kuponie wynoszącym nawet 5,5 proc. (zależnie od okresu). Inwestorzy, którzy chcą zapisać się na walory jednego z

Partner serwisu

Dziś w serwisie Innowacje

Inteligentny kask może uratować życie. Chroni głowę i poinformuje o miejscu wypadku

Polacy stworzyli inteligentny kask, który nie tylko chroni przed urazami głowy, lecz także powiadomi przełożonych o wypadku lub innym zdarzeniu, zagrażającym życiu i zdrowiu pracowników budowy. Dzięki temu możliwe jest sprawne przygotowanie akcji, która pomoże poszkodowanym w niebezpiecznej sytuacji. Kask wyposażono w mikrokontroler z GPS-em, akcelerometrem, czujnikiem temperatury i modułem łączności bezprzewodowej. Czujniki zbierają informacje, które przekazują do aplikacji zainstalowanej na telefonie przełożonego. Rozwiązanie jest już dostępne na rynku.

Telekomunikacja

W 61 proc. dużych firm doszło do wycieku danych przez brak zabezpieczeń w urządzeniach drukujących. Takich ataków będzie coraz więcej

W tym roku 61 proc. dużych firm w Stanach Zjednoczonych i Europie zgłosiło wyciek danych spowodowany brakiem zabezpieczeń w urządzeniach drukujących. Dostęp do wrażliwych danych przez osoby nieuprawnione może mieć poważne skutki dla przedsiębiorstwa, wśród nich straty finansowe i wizerunkowe. Urządzenia drukujące mają istotny wpływ na bezpieczeństwo informacji, a ich rola jest często bagatelizowana w kontekście dbania o bezpieczeństwo dokumentów.

Bankowość

Wysoki wkład własny przy kredycie na zakup mieszkania hamuje rynek. Wyklucza też dużą część potencjalnych nabywców

Wymagany obecnie 20-proc. wkład własny przy zaciąganiu kredytu na zakup mieszkania pozytywnie wpływa na stabilność rynku, ale wyklucza z niego wielu kredytobiorców, którzy nie dysponują kilkudziesięcioma tysiącami złotych na swoje pierwsze lokum. Wysokość wkładu własnego można regulować, w zależności od kondycji branży nieruchomości i oceny ryzyka – podkreślają eksperci fundacji HRE Think Thank. Przy ścisłym nadzorze pozwoli to kupić własne M osobom, które do tej pory nie mieściły się w restrykcyjnych wymogach.

Patronat Newserii

Firma

Mateusz Grzesiak: własny biznes nie jest dla ludzi, którzy szukają w życiu wygody

Startując w biznesie, trzeba wybrać dziedzinę, którą się kocha – uważa konsultant i psycholog biznesu dr Mateusz Grzesiak. Dopiero na tej podstawie można opracować wizję firmy, którą się buduje, i właściwe plany strategiczne jego osiągnięcia. Warunkami powodzenia są również wyzbycie się lęku przed porażką, skłonności do wygody i niechęci do podejmowania ryzyka.

Handel

W 2022 r. rynek modowy w Polsce osiągnie wartość ponad 43 mld zł. To coraz bardziej perspektywiczna branża dla młodych ludzi

Polskie firmy odzieżowe nie boją się rywalizacji nawet na zagranicznych rynkach i nie mają wobec zachodniej konkurencji kompleksów. Według prognoz PMR rynek odzieży i obuwia w Polsce w 2022 roku osiągnie wartość 43,2 mld zł. Także globalnie staje się coraz większą siłą gospodarczą. Sukcesy krajowych firm powodują, że branża ta przyciąga coraz więcej młodych osób, które wybierają tę ścieżkę kariery.