Komunikaty PR

NextBuy pierwszym polskim rozwiązaniem zakupowym prezentowanym w USA

2014-11-17  |  15:50
Biuro prasowe
Do pobrania Inf. pras ( 0 MB )

Platforma zakupowa NextBuy będzie pierwszym polskim informatycznym rozwiązaniem zakupowym prezentowanym w Stanach Zjednoczonych. Okazją do przedstawienia tego narzędzia amerykańskim firmom będzie rozpoczynający się 16 listopada w Los Angeles Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji (PATI). Eksperci NextBuy znajdą się w delegacji polskich przedsiębiorców i naukowców, którzy będą  promować polską innowacyjność w różnych obszarach m.in. w dziedzinie nowoczesnych technologii.

Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji (PATI) odbędzie się odbędzie się między 16 a 21 listopada w Los Angeles oraz Dolinie Krzemowej. Obejmować będzie cykl konferencji, debat oraz wykładów i wydarzeń towarzyszących, których celem będzie dalsze pogłębienie współpracy amerykańskich i polskich partnerów - przedstawicieli rządu, biznesu i nauki. Do udziału w wydarzeniu zaproszeni zostaną również przedstawiciele administracji amerykańskiej, w tym władze San Francisco i Los Angeles, a także przedstawiciele Departamentu Stanu i Departamentu Handlu.

Polacy wspólnie z amerykańskimi partnerami wezmą udział w dyskusjach, debatach, spotkaniach biznesowych. Wszystko po to, by zacieśnić istniejące i nawiązać nowe kontakty naukowe i gospodarcze. Celem inicjatywy jest wzmocnienie wizerunku Polski, jako kraju innowacyjnego, w tym m.in. prezentacja zaawansowanych technologii w przemyśle kreatywnym, biomedycynie, sektorze finansowym i na rynku kapitałowym, sektorze IT/ICT, nauce, wzornictwie etc. oraz przedstawienie polskich przedsiębiorców, jako wartościowych i wiarygodnych partnerów dla firm amerykańskich.

 „Podczas Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Innowacji w Los Angeles zaprezentujemy amerykańskim partnerom efekt naszej wielomiesięcznej pracy  - platformę NextBuy. W określeniu największych bolączek, z jakimi borykają się działy  zakupów oraz pięt achillesowych organizacji, jeśli chodzi o zarządzanie procesem zakupowym pomogło nam kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze zakupów oraz wdrażaniu zaawansowanych systemów zarządzania zakupami. Platforma NextBuy jest rozwiązaniem łączącym w sobie najlepsze cechy dostępnych systemów zakupowych. Jesteśmy pewni, że nawet na tak wymagającym i zaawansowanym technologicznie rynku jak amerykański, nasze rozwiązanie zostanie uznane jako innowacyjne. Liczymy, że nasza prezentacja zaowocuje nowymi kontaktami i wdrożeniami platformy NextBuy w amerykańskich firmach.”– powiedział Mateusz Borowiecki, NextBuy.

Platforma zakupowa NextBuy to narzędzie dla kupców zwiększające efektywność pracy, komunikacji wewnątrz organizacji a także współpracy z dostawcami. System inteligentnie wspomaga wybór najkorzystniejszej oferty. Prezentowana jest informacja o generowanych oszczędnościach. Atutem systemu jest również rozbudowana i zweryfikowana baza dostawców reprezentowanych przez rzeczywiste osoby kontaktowe.

Na rynku systemów wspomagających pracę działu zakupów platforma NextBuy wyróżnia się m.in. obsługą procesów zakupowych „szytych na miarę”. Dzięki elastycznej architekturze rozwiązania można z łatwością dostosować funkcjonalność systemu do specyfiki postępowań prowadzonych przez firmy oraz instytucje.

Platforma NextBuy została zbudowana w chmurze obliczeniowej, dlatego wdrożenie rozwiązania nie wymaga prowadzenia w firmie skomplikowanych prac wdrożeniowych. Dostęp do platformy użytkownicy uzyskują z poziomu każdej nowoczesnej przeglądarki internetowej, również za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Więcej informacji na temat platformy zakupowej NextBuy znajduje się na stronie www.nextbuy24.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Więcej zgłoszeń, mniejszy budżet – wyniki ostatniego rozdania Fazy 1 SMEI Biuro prasowe
2018-08-16 | 01:00

Więcej zgłoszeń, mniejszy budżet – wyniki ostatniego rozdania Fazy 1 SMEI

W majowym rozdaniu Fazy 1 europejskie firmy złożyły 2149 wniosków, czyli o około 150 więcej niż w poprzednim rozdaniu w lutym. Niższy budżet w wysokości 11,95 mln euro (czyli o 700
Finanse Grupa AFORTI kupuje spółkę windykacyjną LifeBelt
2018-08-14 | 10:00

Grupa AFORTI kupuje spółkę windykacyjną LifeBelt

Grupa AFORTI kupuje spółkę windykacyjną LifeBelt   Grupa AFORTI – holding finansowy świadczący usługi pożyczkowe, windykacyjne i faktoringowe dla mikro, małych i
Finanse Razem (finansowo) raźniej
2018-08-14 | 09:10

Razem (finansowo) raźniej

Polacy chcą czuć się bezpiecznie, również w obszarze finansowym. Dlatego coraz częściej rozmawiają z partnerem lub partnerką o domowym budżecie i wspólnie nim zarządzają.

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronat Newserii

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Motoryzacja

Podkarpackie chce przyciągać kolejnych inwestorów. Region stawia na innowacyjne i dobrze płatne miejsca pracy

Podkarpackie, które już w tej chwili plasuje się w gronie krajowych liderów innowacyjności, chce przyciągać kolejnych inwestorów i tworzyć dobrze płatne miejsca pracy. Jednymi z najbardziej perspektywicznych branż są motoryzacja oraz informatyka, w tym przyszłościowy sektor gamingowy. Obok lotnictwa i jakości życia należą one do inteligentnych specjalizacji regionu.

Praca

Polska drugim po Rosji zarobkowym krajem najchętniej wybieranym przez Ukraińców. Średnio spędzają u nas 3–4 miesiące

Obywatele Ukrainy pracują w Polsce średnio trzy, cztery miesiące, ale jest to bardzo intensywny czas. Jak wynika z badań Grupy Progres, w ubiegłym roku liczba godzin roboczych pracownika tymczasowego z Ukrainy wynosiła w tym okresie 533, czyli o 177 więcej niż w przypadku pracowników z Polski. Najbardziej aktywni zawodowo są Ukraińcy w wieku 31–40 lat. Polska jest drugim – po Rosji – krajem, w którym chcą pracować nasi wschodni sąsiedzi.

Media i PR

Technologia wypiera sondaże. Polscy naukowcy dzięki zaawansowanej analizie danych mogą dokładniej prognozować wyniki wyborów

Badacze z Uniwersytetu Warszawskiego wykorzystują zaawansowaną analizę danych do prognozowania wyników wyborów, nastrojów społecznych czy trendów gospodarczych. W tym celu wyszukują i przetwarzają ogólnodostępne artykuły, wpisy na blogach i forach, a dzięki dużo większej próbie badawczej uzyskiwane przez nich wyniki są dokładniejsze nawet od oficjalnych sondaży czy prognoz. Ta metoda może również znaleźć zastosowanie w biznesie, m.in. do prognozowania rozwoju trendów technologicznych czy branż, w które warto inwestować.

XXVIII Forum Ekonomiczne 2018

Handel

Co czwarty Polak kupuje ekologiczne kosmetyki. To efekt coraz silniejszego trendu slow life

Brak parabenów, silikonów, detergentów, surowców z roślin genetycznie modyfikowanych i sztucznych barwników sprawia, że ekokosmetyki zyskują coraz większe uznanie konsumentów. Sięga po nie 25 proc. klientów, częściej kobiety – blisko 40 proc. Kosmetyki naturalne stanowią kilka procent rynku kosmetycznego w Polsce, jednak ze względu na silny trend slow life ich sprzedaż stale rośnie. Choć do Europy Zachodniej sporo nam jeszcze brakuje, to patrząc na ilość ekologicznych targów czy restauracji wege, szybko będziemy ją gonić – podkreślają eksperci.