Komunikaty PR

NextBuy pierwszym polskim rozwiązaniem zakupowym prezentowanym w USA

2014-11-17  |  15:50
Biuro prasowe
Do pobrania Inf. pras ( 0 MB )

Platforma zakupowa NextBuy będzie pierwszym polskim informatycznym rozwiązaniem zakupowym prezentowanym w Stanach Zjednoczonych. Okazją do przedstawienia tego narzędzia amerykańskim firmom będzie rozpoczynający się 16 listopada w Los Angeles Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji (PATI). Eksperci NextBuy znajdą się w delegacji polskich przedsiębiorców i naukowców, którzy będą  promować polską innowacyjność w różnych obszarach m.in. w dziedzinie nowoczesnych technologii.

Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji (PATI) odbędzie się odbędzie się między 16 a 21 listopada w Los Angeles oraz Dolinie Krzemowej. Obejmować będzie cykl konferencji, debat oraz wykładów i wydarzeń towarzyszących, których celem będzie dalsze pogłębienie współpracy amerykańskich i polskich partnerów - przedstawicieli rządu, biznesu i nauki. Do udziału w wydarzeniu zaproszeni zostaną również przedstawiciele administracji amerykańskiej, w tym władze San Francisco i Los Angeles, a także przedstawiciele Departamentu Stanu i Departamentu Handlu.

Polacy wspólnie z amerykańskimi partnerami wezmą udział w dyskusjach, debatach, spotkaniach biznesowych. Wszystko po to, by zacieśnić istniejące i nawiązać nowe kontakty naukowe i gospodarcze. Celem inicjatywy jest wzmocnienie wizerunku Polski, jako kraju innowacyjnego, w tym m.in. prezentacja zaawansowanych technologii w przemyśle kreatywnym, biomedycynie, sektorze finansowym i na rynku kapitałowym, sektorze IT/ICT, nauce, wzornictwie etc. oraz przedstawienie polskich przedsiębiorców, jako wartościowych i wiarygodnych partnerów dla firm amerykańskich.

 „Podczas Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Innowacji w Los Angeles zaprezentujemy amerykańskim partnerom efekt naszej wielomiesięcznej pracy  - platformę NextBuy. W określeniu największych bolączek, z jakimi borykają się działy  zakupów oraz pięt achillesowych organizacji, jeśli chodzi o zarządzanie procesem zakupowym pomogło nam kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze zakupów oraz wdrażaniu zaawansowanych systemów zarządzania zakupami. Platforma NextBuy jest rozwiązaniem łączącym w sobie najlepsze cechy dostępnych systemów zakupowych. Jesteśmy pewni, że nawet na tak wymagającym i zaawansowanym technologicznie rynku jak amerykański, nasze rozwiązanie zostanie uznane jako innowacyjne. Liczymy, że nasza prezentacja zaowocuje nowymi kontaktami i wdrożeniami platformy NextBuy w amerykańskich firmach.”– powiedział Mateusz Borowiecki, NextBuy.

Platforma zakupowa NextBuy to narzędzie dla kupców zwiększające efektywność pracy, komunikacji wewnątrz organizacji a także współpracy z dostawcami. System inteligentnie wspomaga wybór najkorzystniejszej oferty. Prezentowana jest informacja o generowanych oszczędnościach. Atutem systemu jest również rozbudowana i zweryfikowana baza dostawców reprezentowanych przez rzeczywiste osoby kontaktowe.

Na rynku systemów wspomagających pracę działu zakupów platforma NextBuy wyróżnia się m.in. obsługą procesów zakupowych „szytych na miarę”. Dzięki elastycznej architekturze rozwiązania można z łatwością dostosować funkcjonalność systemu do specyfiki postępowań prowadzonych przez firmy oraz instytucje.

Platforma NextBuy została zbudowana w chmurze obliczeniowej, dlatego wdrożenie rozwiązania nie wymaga prowadzenia w firmie skomplikowanych prac wdrożeniowych. Dostęp do platformy użytkownicy uzyskują z poziomu każdej nowoczesnej przeglądarki internetowej, również za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Więcej informacji na temat platformy zakupowej NextBuy znajduje się na stronie www.nextbuy24.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Święta z pandemią w tle, czyli jak nie ulec zakupowemu szaleństwu w korona-kryzy Biuro prasowe
2021-12-01 | 10:55

Święta z pandemią w tle, czyli jak nie ulec zakupowemu szaleństwu w korona-kryzy

Mimo że Black Friday już minął – właśnie trwa liczenie, ile pieniędzy wydaliśmy na promocjach – to przed nami Święta Bożego Narodzenia, a to wtedy następuje start
Finanse Dominik Ciula objął stanowisko CSO w Loando Group
2021-11-30 | 12:30

Dominik Ciula objął stanowisko CSO w Loando Group

Dominik Ciula dołączył do Grupy Loando od początku października. Na stanowisku szefa sprzedaży zastępuje Marcina Sikorę, który zaangażował się w realizację własnych
Finanse Jak kupić samochód, o którym marzyliśmy w dzieciństwie?
2021-11-29 | 13:30

Jak kupić samochód, o którym marzyliśmy w dzieciństwie?

BMW 3 V generacji, Mazda MX-5 NC i Alfa Romeo 159 to trzy modele nagradzane w światowych plebiscytach na samochód roku 2006. Auta, które 15 lat temu były obiektami marzeń

Więcej ważnych informacji

Infrastruktura

70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.

Handel

Inflacja i wzrost kosztów produkcji uderzają w polskie firmy. Część z nich szuka okazji do ograniczenia wzrostów, inwestując za granicą

Zgodnie z nowymi danymi GUS inflacja w listopadzie wyniosła 7,7 proc. To wynik nienotowany od 21 lat. Wzrosty cen trapią też inne europejskie gospodarki. W październiku ceny w całej UE były wyższe o 4,4 proc. r/r, co jest najwyższym odczytem od co najmniej 1997 roku, od kiedy Eurostat podaje dane. Dynamiczny wzrost cen i zerwane w pandemii łańcuchy dostaw przekładają się na utrudnienia w działalności polskich firm. Jednym ze sposobów na ich ograniczenie może być międzynarodowa ekspansja. – Część polskich firm dostrzegła dla siebie duże możliwości przejmowania zagranicznych podmiotów albo rozwijania się za granicą właśnie dzięki temu, że na niektórych rynkach sytuacja nie zmienia się aż tak dynamicznie – mówi Maciej Bałabanow z Funduszu Ekspansji Zagranicznej PFR TFI.

Finanse

Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

Ochrona środowiska

Grupa PGE zagospodaruje odpady z instalacji OZE. Buduje w tym celu ośrodek innowacji w Bełchatowie

Boom inwestycyjny w sektorze OZE pociąga za sobą konieczność zagospodarowania części z wyeksploatowanych farm wiatrowych czy fotowoltaicznych. Ze zużytych paneli PV można odzyskać m.in. aluminium, szkło i metale szlachetne. Metody recyklingu instalacji OZE wciąż są jednak niedoskonałe i mało wydajne kosztowo. Nad ich rozwojem ma pracować bełchatowskie Centrum Badań i Rozwoju GOZ, którego budowę zainaugurowała w tym tygodniu Grupa PGE. Placówka zacznie działać w 2022 roku. Ma też opracowywać rozwiązania, które pozwolą optymalnie wykorzystywać odpady poprzemysłowe z energetyki konwencjonalnej. W skali roku to miliony ton popiołów, żużli i gipsu, które z powodzeniem można wykorzystać np. w budownictwie.

Bankowość

Polacy nie potrafią otwarcie rozmawiać o pieniądzach. Dużym problemem jest upomnienie się o zwrot pożyczki

Rozmowy o pieniądzach są kłopotliwe dla Polaków zarówno wtedy, gdy toczą się wśród znajomych, jak i w gronie najbliższej rodziny. Prawie 30 proc. Polaków do 35. roku życia stresuje się podczas porównywania swoich zarobków z innymi. W pozostałych grupach wiekowych takie rozmowy wywołują stres u co czwartej osoby. To wnioski z badania ING Banku Śląskiego m.in. na temat codziennych rozmów o finansach. – W naszej kulturze pieniądze są często uznawane za temat tabu i wciąż obecny jest stereotyp, że dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają – zauważa dr Agata Trzcińska, psycholożka ekonomiczna z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.