Komunikaty PR

NextBuy pierwszym polskim rozwiązaniem zakupowym prezentowanym w USA

2014-11-17  |  15:50
Biuro prasowe
Do pobrania Inf. pras ( 0 MB )

Platforma zakupowa NextBuy będzie pierwszym polskim informatycznym rozwiązaniem zakupowym prezentowanym w Stanach Zjednoczonych. Okazją do przedstawienia tego narzędzia amerykańskim firmom będzie rozpoczynający się 16 listopada w Los Angeles Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji (PATI). Eksperci NextBuy znajdą się w delegacji polskich przedsiębiorców i naukowców, którzy będą  promować polską innowacyjność w różnych obszarach m.in. w dziedzinie nowoczesnych technologii.

Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji (PATI) odbędzie się odbędzie się między 16 a 21 listopada w Los Angeles oraz Dolinie Krzemowej. Obejmować będzie cykl konferencji, debat oraz wykładów i wydarzeń towarzyszących, których celem będzie dalsze pogłębienie współpracy amerykańskich i polskich partnerów - przedstawicieli rządu, biznesu i nauki. Do udziału w wydarzeniu zaproszeni zostaną również przedstawiciele administracji amerykańskiej, w tym władze San Francisco i Los Angeles, a także przedstawiciele Departamentu Stanu i Departamentu Handlu.

Polacy wspólnie z amerykańskimi partnerami wezmą udział w dyskusjach, debatach, spotkaniach biznesowych. Wszystko po to, by zacieśnić istniejące i nawiązać nowe kontakty naukowe i gospodarcze. Celem inicjatywy jest wzmocnienie wizerunku Polski, jako kraju innowacyjnego, w tym m.in. prezentacja zaawansowanych technologii w przemyśle kreatywnym, biomedycynie, sektorze finansowym i na rynku kapitałowym, sektorze IT/ICT, nauce, wzornictwie etc. oraz przedstawienie polskich przedsiębiorców, jako wartościowych i wiarygodnych partnerów dla firm amerykańskich.

 „Podczas Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Innowacji w Los Angeles zaprezentujemy amerykańskim partnerom efekt naszej wielomiesięcznej pracy  - platformę NextBuy. W określeniu największych bolączek, z jakimi borykają się działy  zakupów oraz pięt achillesowych organizacji, jeśli chodzi o zarządzanie procesem zakupowym pomogło nam kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze zakupów oraz wdrażaniu zaawansowanych systemów zarządzania zakupami. Platforma NextBuy jest rozwiązaniem łączącym w sobie najlepsze cechy dostępnych systemów zakupowych. Jesteśmy pewni, że nawet na tak wymagającym i zaawansowanym technologicznie rynku jak amerykański, nasze rozwiązanie zostanie uznane jako innowacyjne. Liczymy, że nasza prezentacja zaowocuje nowymi kontaktami i wdrożeniami platformy NextBuy w amerykańskich firmach.”– powiedział Mateusz Borowiecki, NextBuy.

Platforma zakupowa NextBuy to narzędzie dla kupców zwiększające efektywność pracy, komunikacji wewnątrz organizacji a także współpracy z dostawcami. System inteligentnie wspomaga wybór najkorzystniejszej oferty. Prezentowana jest informacja o generowanych oszczędnościach. Atutem systemu jest również rozbudowana i zweryfikowana baza dostawców reprezentowanych przez rzeczywiste osoby kontaktowe.

Na rynku systemów wspomagających pracę działu zakupów platforma NextBuy wyróżnia się m.in. obsługą procesów zakupowych „szytych na miarę”. Dzięki elastycznej architekturze rozwiązania można z łatwością dostosować funkcjonalność systemu do specyfiki postępowań prowadzonych przez firmy oraz instytucje.

Platforma NextBuy została zbudowana w chmurze obliczeniowej, dlatego wdrożenie rozwiązania nie wymaga prowadzenia w firmie skomplikowanych prac wdrożeniowych. Dostęp do platformy użytkownicy uzyskują z poziomu każdej nowoczesnej przeglądarki internetowej, również za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Więcej informacji na temat platformy zakupowej NextBuy znajduje się na stronie www.nextbuy24.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Tylko w 2020 roku podpisano 13 tys. nowych umów o dożywocie Biuro prasowe
2021-04-12 | 21:00

Tylko w 2020 roku podpisano 13 tys. nowych umów o dożywocie

Z danych resortu sprawiedliwości wynika, że w 2020 roku podpisano łącznie ponad 13 tys. nowych umów o dożywocie, w wyniku których przeniesiono prawo własności nieruchomości w
Finanse Przelewy24 przedstawiają: „P24NOW – historie rodzinne” kampanię dedykowaną nowej
2021-04-09 | 16:00

Przelewy24 przedstawiają: „P24NOW – historie rodzinne” kampanię dedykowaną nowej

W marcu 2021 roku serwis Przelewy24 przy współpracy z Santander Consumer Bank wprowadził na rynek nową metodę płatności P24NOW - rozwiązanie „trzy w jednym” – limit
Finanse Hiszpania kusi kolejnych inwestorów. Również tych z drugiego krańca Europy
2021-04-09 | 13:35

Hiszpania kusi kolejnych inwestorów. Również tych z drugiego krańca Europy

Hiszpańska scena biznesowa zachęca m.in. polskich przedsiębiorców do spróbowania swoich sił głównie w branży motoryzacyjnej, farmaceutycznej, IT oraz prężnie

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wypłaty za odwołane wycieczki pochłonęły 225 mln zł z Turystycznego Funduszu Zwrotów. Zgłoszono ok. 90 tys. wniosków

– Ze wsparcia Turystycznego Funduszu Zwrotów w rozliczeniach z klientami skorzystało prawie 300 touroperatorów i przedsiębiorstw turystycznych – informuje Marek Niechciał z Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Po zwrot pieniędzy za odwołane wycieczki zgłosiło się ok. 90 tys. Polaków, ale ze względu na to, że podpisywane przez nich umowy dotyczyły zwykle kilku osób, lista beneficjentów jest kilkukrotnie większa. Do końca marca wykorzystano łącznie 225 z zaplanowanych 300 mln zł środków zgromadzonych w TFZ. Kolejną formą wsparcia dla branży jest też działający od początku tego roku Turystyczny Fundusz Pomocowy, który stanowi zabezpieczenie na wypadek kolejnych nadzwyczajnych okoliczności. Na jego koncie jest 2 mln zł składek.

Prawo

Samorządy krytykują Krajowy Plan Odbudowy. Chcą większego udziału w dysponowaniu unijnymi środkami

Samorządy oceniają, że władze lokalne i regionalne zostały pominięte w pracach nad Krajowym Planem Odbudowy. Dokument pomija też ich rolę w dysponowaniu unijnymi środkami – pieniądze mają być dzielone centralnie i według mało klarownych, nieprecyzyjnych kryteriów. Dlatego samorządy domagają się wprowadzenia jasnych zasad i większego udziału w podziale funduszy. Na uwzględnienie ich postulatów rząd ma stosunkowo niewiele czasu, bo ostateczną wersję KPO musi przekazać Komisji Europejskiej do końca kwietnia.

Farmacja

Naukowcy ostrzegają przed kolejnymi groźnymi wirusami odzwierzęcymi. Już teraz stanowią przyczynę wielu nowo pojawiających się chorób

Naukowcy z Kanady i USA przygotowali zestawienie prawie 900 najgroźniejszych wirusów odzwierzęcych. O części z nich już wiadomo, że są niebezpieczne dla ludzi i mogą prowadzić do poważnych chorób. Wśród nich jest SARS-CoV-2, sklasyfikowany na drugiej pozycji miedzy wirusem Lassa a ebolą. Zoonozy już dziś stanowią ok. 70 proc. nowo pojawiających się chorób, a w przyszłości może być ich coraz więcej. Eksperci ostrzegają, że to w dużej mierze efekt działalności człowieka, m.in. masowego stosowania antybiotyków w hodowli zwierząt i rolnictwie czy degradacji środowiska naturalnego.

Konsument

Treści i reklamy audio zyskują na znaczeniu. Przyszłością rynku będą reklamy interaktywne

W ubiegłym roku wydatki na reklamę poza internetem wzrosły jedynie w radiu, które mimo pandemii obroniło swoją pozycję. W I półroczu ub.r. codziennie włączało je ponad 69 proc. Polaków, czyli ok. 21 mln osób. Pandemia przyspieszyła także rozwój podcastów i muzycznych serwisów streamingowych, dzięki czemu zarówno treści, jak i reklama audio zyskują na znaczeniu jako nowy sposób przyciągania uwagi odbiorców i dostarczania angażujących treści. – W nadchodzącym roku reklama audio ma być jednym z najgorętszych trendów na rynku reklamowym – prognozują eksperci. Tym bardziej że testowane są już także technologie umożliwiające odbiorcom interakcję z reklamą.