Komunikaty PR

Dentons doradcą Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju w największym projekcie PPP

2018-02-13  |  13:00
Biuro prasowe

Oferta konsorcjum, którego liderem jest Dentons, została wybrana za najkorzystniejszą w przetargu na przygotowanie i realizację projektu partnerstwa publiczno-prywatnego obejmującego wybór partnera prywatnego dla realizacji projektu dotyczącego zagospodarowania błoni Stadionu Narodowego w Warszawie.

Koncepcja zagospodarowania błoni Stadionu Narodowego wstępnie przewiduje m.in. powstanie parku oraz ogólnodostępnych deptaków, budowę wielofunkcyjnej hali widowiskowo-sportowej dla 20 000 widzów oraz centrum kongresowego dla 8000 osób, a także hotelu i biurowców. Szacowana wartość projektu wynosi ponad miliard złotych.

Pracami zespołu Dentons w ramach projektu będzie kierować Tomasz Korczyński, który współkieruje praktyką PPP w Dentons.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Wyniki finansowe Lenovo po II kwartale 2018 roku Biuro prasowe
2018-08-17 | 17:00

Wyniki finansowe Lenovo po II kwartale 2018 roku

Polityka firmy „Inteligentnej transformacji” umacnia Lenovo na pozycji globalnego, wszechstronnego lidera technologicznego, a solidne wyniki działów dowodzą skuteczności
Gospodarka Grupa ID Logistics podsumowuje 2. kwartał 2018
2018-08-14 | 12:00

Grupa ID Logistics podsumowuje 2. kwartał 2018

ID Logistics, jeden z europejskich liderów w logistyce kontraktowej, podsumował działalność w 2. kwartale 2018 roku. W tym okresie przychody firmy wzrosły o 8,3 proc.* do poziomu 353
Gospodarka BRAK ZDJĘCIA
2018-08-13 | 01:02

Karta lunchowa spełni oczekiwania pracowników

Świadczenia pozapłacowe są normą w większości firm. Pakiety medyczne czy karnety sportowe straciły w ostatnim czasie na atrakcyjności w oczach pracowników. Zyskuje natomiast dofinansowanie do posiłków. Dlatego też coraz

Kalendarium

31 sierpnia
4 września

Patronat Newserii

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Infrastruktura

Włosko-tureckie konsorcjum może ruszyć z budową II linii warszawskiego metra. Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w tej sprawie istotne dla Prawa zamówień publicznych

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła w końcówce lipca skargę wniesioną przez chińskie przedsiębiorstwo Sinohydro, dotyczącą budowy ostatniego odcinka II linii metra w Warszawie. To oznacza, że od momentu podpisania umowy wyłonione w przetargu konsorcjum Astaldi i Gülermak ma maksymalnie piećdziesiąt miesięcy na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego odcinka II linii metra, który powinien być gotowy w 2023 roku. Zdaniem adwokata Jacka Kosińskiego orzeczenie KIO w tej sprawie będzie mieć duże znaczenie dla interpretacji Prawa zamówień publicznych.

Konsument

Branża spożywcza zaczyna dostrzegać postmillenialsów. Pokolenie Z będzie bardzo wymagającym konsumentem

Przedstawiciele generacji Z za kilka lat będą stanowić największą grupę konsumentów. Dla rynku będą niełatwą grupą, bo ich cechą charakterystyczną jest odporność na tradycyjny przekaz reklamowy. Zetki polegają raczej na mediach społecznościowych i zwracają uwagę na wartości, które reprezentuje dana marka. To również pokolenie, które dorasta w czasach boomu na zdrowe odżywianie i bycie fit, dlatego na branży spożywczej wymusi duże zmiany. Marki muszą postawić na autentyczność, prosty język komunikatów i atrakcyjne wizualnie opakowania, jeżeli chcą trafić do tej grupy.

XXVIII Forum Ekonomiczne 2018

Handel

Ponad połowa Polaków chce ograniczyć spożycie mięsa. Dotyczy to zwłaszcza mieszkańców dużych miast

Spożycie mięsa w Polsce niezmiennie od lat utrzymuje się na wysokim poziomie. W 2017 roku przeciętny Polak zjadł blisko 80 kg, przede wszystkim wieprzowiny i drobiu. Rośnie jednak liczba osób, które szukają alternatywnych rozwiązań – ponad połowa Polaków zamierza ograniczyć ilość mięsa w codziennej diecie na rzecz warzyw i owoców. Wynika to przede wszystkim z rosnącej świadomości polskiego społeczeństwa w zakresie zdrowego żywienia. Na dietę z większą ilością warzyw najchętniej decydują się mieszkańcy dużych ośrodków miejskich.