Komunikaty PR

FM Logistic: Zmiana na stanowisku Dyrektora Generalnego

2018-02-14  |  13:00

Dyrektor Generalny FM Logistic na Europę Centralną– Piotr Sukiennik – podjął decyzję o rezygnacji z zajmowanego stanowiska z początkiem lutego br. Zarząd Grupy FM Logistic zdecydował się powierzyć tę funkcję Panu Danielowi Franke.

Powodem decyzji Piotra Sukiennnika jest chęć poświęcenia się nowym, własnym projektom biznesowym. Jego kariera w FM Logistic trwała 22 lata. Przeszedł wiele szczebli zawodowych. W 2001 r. objął stanowisko Dyrektora Transportu na Polskę, następnie w 2005 r. Dyrektora Operacyjnego. Od stycznia 2011 r. kierował polskim oddziałem firmy jako jego Dyrektor Generalny. W listopadzie 2016 roku powierzono mu kierowanie strukturami firmy w Europie Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry). W ciągu ostatnich lat firma była wielokrotnie wyróżniana i nagradzana. Ostatnio, w marcu 2017 r., przez magazyn Businessman tytułem „Mistrz Biznesu”, zaś w grudniu 2017 r., podczas dorocznej Gali Logistyki, Transportu i Produkcji, FM Logistic otrzymała złote godło programu badawczego Operator Logistyczny Roku 2017.

- Nadszedł moment, w którym mogę powiedzieć, że po 22 latach pracy w FM Logistic, czas na nowe wyzwania  – mówi Piotr Sukiennik. – Nie często się zdarza, że ma się szansę na rozwój osobisty, który jednocześnie służy organizacji. Ja tę szansę w FM Logistic otrzymałem i wykorzystałem. Dzisiaj FM Logistic w Polsce jest prężną i rozwiniętą strukturą, przyciągającą nowych klientów, wdrażającą nowoczesne rozwiązania i sięgającą z powodzeniem po innowacje, które zmieniają rynek usług logistycznych i transportowych. To w końcu marka, która zdobyła uznanie wśród klientów dzięki swojej otwartości, transparentnej komunikacji i wiedzy, które pozwalają jej na bycie ekspertem i doradcą w budowaniu i realizacji łańcuchów dostaw.

Daniel Franke – nowy Dyrektor Generalny FM Logistic na Europę Centralną - będzie kierował działalnością magazynową, co-packingową i transportem krajowym w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Do głównych zadań należeć będzie przygotowanie strategii rozwoju firmy oraz kontynuowanie planu poprawy doskonałości operacyjnej, tak by marka FM Logistic stała się  liderem w łańcuchu dostaw na rynkach, na których jest obecna.

Daniel Franke posiada blisko 20-letnie międzynarodowe doświadczenie w dziedzinie logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Rozpoczynał swoją karieręzawodową w Grupie Schenker, początkowo w Polsce, gdzie piastował kilka stanowisk w dziale sprzedaży i marketingu oraz jako kierownik strategicznych projektów logistycznych. Był także odpowiedzialny za pozyskanie i wdrożenie pierwszych dużych projektów z obszaru logistyki kontraktowej operatora w Polsce. W kolejnych latach  w Niemczech, w siedzibie Grupy, w departamencie Corporate Conntract Logistic/Supply Chain Management nadzorował duże wdrożenia i start-upy realizowane w kilku krajach południowej i zachodniej Europy. W 2010 roku dołączył do Rohlig Suus Logistics, gdzie przez ponad 7 lat jako CEO i członek zarządu odpowiadał m.in. za przekształcenie produktów Logistyki Kontraktowej i Drobnicy Krajowej w Polsce w dochodowe i najszybciej rozwijające się sektory firmy.

Informacje dodatkowe:

O FM Logistic w Polsce

FM Logistic Polska to oddział międzynarodowego organizatora rozwiązań logistycznych. Swoją działalność w Polsce firma rozpoczęła w 1995 roku. FM Logistic Polska posiada 10 centrów logistycznych, 15 magazynów przeładunkowych, zatrudnia blisko 3 tysiące pracowników, dysponuje łącznie ponad 630 tys. m2 powierzchni magazynowej oraz flotą ok. 2 tysięcy pojazdów.

O FM Logistic na świecie

W ciągu 50 lat, firma FM Logistic stała się jednym z międzynarodowych liderów w dziedzinie magazynowania, transportu i pakowania. Jako niezależna i rodzinna  grupa, jest uznawana za eksperta w obsłudze logistycznej klientów z sektora dóbr konsumpcyjnych, środków czystości  i kosmetyków, artykułów przemysłowych oraz produktów ochrony zdrowia.

FM Logistic jest obecne na 3 kontynentach i w 5 strefach biznesowych (Europa Zachodnia, Europa Środkowa, Europa Wschodnia, Azja i Ameryka Łacińska). Obecnie operator zatrudnia prawie 26 000 pracowników i osiąga przekraczające miliard euro przychody (z czego 63% jest realizowane w skali międzynarodowej). Grupa jest pionierem w zakresie przyszłościowych, skutecznych rozwiązań optymalizujących łańcuchy dostaw, autorem koncepcji, takich jak pooling (wspólne zarządzanie zasobami transportowymi i logistycznymi) i Collaborative Routing Centre (łączenie przepływu towarów wielu klientów i dostawców). We współpracy z producentami firma opracowała również innowacyjne rozwiązania wykorzystywane w magazynach jutra, takie jak: AGV, drony, roboty, wykorzystanie Big Data etc. FM Logistic także aktywnie wspiera także start-upy, powstałe w duchu tzw. gospodarki współdzielenia, które mogą mieć wkład w rozwój  dziedzin takich jak magazynowanie i transport. Mając na względzie nowe wzorce konsumpcyjne, firma FM Logistic stworzyła i wdrożyła projekt  CityLogin, przyjazne dla środowiska rozwiązanie  dla tzw. ostatniej mili dla dostaw w Rzymie, Madrycie i Paryżu, Moskwie i Warszawie. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Promotech-Middle East na targach w Dubaju Biuro prasowe
2018-02-23 | 12:42

Promotech-Middle East na targach w Dubaju

Białostocki Promotech zadebiutował na tegorocznych targach SteelFab w Dubaju, jako firma lokalna. Urządzenia prezentował przy stoisku swojej spółki-córki Promotech - Middle
Gospodarka Dofinansowanie na modernizację gospodarstw rolnych. Można składać wnioski
2018-02-22 | 01:00

Dofinansowanie na modernizację gospodarstw rolnych. Można składać wnioski

Nabór wniosków na dofinansowanie modernizacji gospodarstw rolnych rozpoczyna się 19 lutego i potrwa do 20 marca. Rolnik, który zostanie zakwalifikowany do udziału w
Gospodarka ZAKAZ HANDLU W NIEDZIELĘ – JAK WPŁYNIE NA RYNEK PRACY?
2018-02-21 | 18:00

ZAKAZ HANDLU W NIEDZIELĘ – JAK WPŁYNIE NA RYNEK PRACY?

Od marca br. handel w niedzielę będzie stopniowo ograniczany. Zgodnie z ustawą, którą 30 stycznia br. podpisał prezydent Andrzej Duda,  począwszy od 11 marca, tylko dwie

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

UKE: sprzedawane w Polsce smartfony nie zagrażają zdrowiu człowieka. Kontrole wykazały jednak braki w dokumentacjach niektórych urządzeń

Dostępne na naszym rynku smartfony są bezpieczne pod względem ilości emitowanego promieniowania i zgodne z normami zawartymi w obowiązujących dyrektywach – wynika z kontroli przeprowadzonej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Nie wszyscy producenci zadbali jednak o skompletowanie odpowiedniej dokumentacji. Konsumenci mogą samodzielnie sprawdzić, czy używane przez nich produkty są zgodne z obowiązującymi przepisami.

Gospodarka

Coraz więcej firm i instytucji zbywa zobowiązania swoich dłużników. Polski rynek wierzytelności w 2017 r. był wart 32 mld zł

W 2018 roku rynek wierzytelności może być wart 40 mld zł, podczas gdy w ubiegłym roku było to o 8 mld zł mniej – wynika z szacunków Konrada Kąkolewskiego, prezesa GetBack SA. Zarząd spółki spodziewa się dużej liczby transakcji. Na większą aktywność po stronie zbywających mogą wpłynąć nowe standardy rachunkowości, które zaczęły obowiązywać na początku tego roku. Przed firmami z branży otwiera się też nowy segment, tzw. kredytów pracujących, czyli nieprzeterminowanych.

Patronat Newserii

Konsument

Wzrost cen energii spowoduje rozwój przydomowych instalacji. Największe szanse na szybki rozwój ma fotowoltaika

Polityka energetyczna oparta na węglu spowoduje nieuchronny wzrost kosztów dla konsumentów, prognozowany na poziomie 4 proc. rocznie – szacują eksperci. To z kolei skłoni gospodarstwa domowe do inwestycji we własne źródła energii. Koszt energii wyprodukowanej przez własną instalację fotowoltaiczną nie przekracza dzisiaj 0,30 zł/kWh. Dane Instytutu Energii Odnawialnej pokazują, że na zamontowanie takich instalacji z roku na rok decyduje się coraz więcej osób.

Konsument

W tym roku spore rewolucje prawne w branży turystycznej. Nowe przepisy zmienią m.in. zasady reklamacji wakacyjnych wyjazdów

Nowe, restrykcyjne prawo o ochronie danych osobowych i ustawa o imprezach turystycznych, która zacznie obowiązywać z początkiem lipca to dwie najważniejsze zmiany legislacyjne, które odczuje w tym roku branża turystyczna. Obawy organizatorów i biur podróży budzi szczególnie nowy termin przysługujący na zareklamowanie wycieczki czy imprezy turystycznej. Dotychczasowy 30-dniowy termin składania reklamacji przez klientów znika. Pojawia się natomiast trzyletni termin przedawnienia roszczeń.

 

Problemy społeczne

Niemal wszystkie osoby po 40 roku życia mają problem ze wzrokiem. Najczęściej niewyraźnie widzą z bliska, szczególnie w słabym oświetleniu

Niemal każda osoba zbliżająca się do 40 roku życia ma problemy ze wzrokiem. Większość narzeka na rozmazujący się tekst i źle widzi z bliskiej odległości. Odpowiada za to prezbiopia, czyli naturalne zmiany w układzie wzrokowym, które zachodzą wraz z wiekiem. Na tę przypadłość cierpi ok. 10 mln Polaków, przeważnie jednak nie wiedzą, w jaki sposób można ją korygować. Okulary progresywne, które pozwalają widzieć wyraźnie na każdą odległość, nosi zaledwie 13 proc. Polaków. Dlatego ruszyła kampania „Czas na wzrok 40+”, która ma propagować wiedzę o prezbiopii i metodach jej korekcji oraz zachęcić do częstszego badania wzroku.