Komunikaty PR

Gift Show Poland zaprasza wystawców do udziału w targach

2016-03-10  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Myszkowska
Good One PR

Erazma Ciołka 10 lok. 220
01-402 Warszawa
marta.myszkowska|goodonepr.pl| |marta.myszkowska|goodonepr.pl
796 996 259
www.goodonepr.pl
Do pobrania jpg ( 0.1 MB )

Trwają zapisy na drugą edycję targów Gift Show Poland – jednego z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Impreza odbędzie się w dniach 19-21 maja br. w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Przedsiębiorcy, którzy zgłoszą swój udział w wydarzeniu jako wystawcy, będą mogli zaprezentować się przed szeroką publicznością z Polski i zagranicy.

Udział w targach Gift Show Poland dedykowany jest importerom, producentom i projektantom upominków, których oferta obejmuje propozycje prezentów na różne okazje: urodziny, imieniny, śluby, święta, czy parapetówki. Oferta wystawowa skierowana jest również do przedstawicieli firm oferujących upominki dla klientów i partnerów biznesowych, gadżety marketingowe oraz designerskie akcesoria dla młodzieży, takie jak m.in. biżuteria, zegarki, mała elektronika, dodatki do telefonów komórkowych, akcesoria podróżnicze oraz sprzęt sportowy. W tym roku pojawią się także dwie nowe strefy: Garden, w której będą mogły zaprezentować się firmy oferujące akcesoria ogrodnicze oraz Office Show dla przedsiębiorców proponujących rozwiązania dla biur. W poprzedniej edycji wzięło udział ponad 200 wystawców z 16 krajów – m.in. ze Słowacji, Łotwy, Portugalii, Belgii, ale także z dalszych zakątków świata jak Chiny, Sri Lanka, czy Korea Południowa.

Zwiedzający targi to importerzy i dystrybutorzy z branży, przedstawiciele agencji reklamowych, hurtownicy oraz właściciele sklepów z upominkami, gadżetami, zabawkami i artykułami dla dzieci. Wśród zwiedzających nie zabraknie również osób decyzyjnych z działów zakupów firm i marketingu, a także przedstawicieli m.in. branży farmaceutycznej, samochodowej, bankowej, którzy chcieliby wzbogacić swoją ofertę marketingową o ciekawe gadżety. Podczas drugiej edycji targów pojawią się także klienci indywidualni, zainteresowani nowościami w branży oraz poszukujący ciekawych pomysłów na prezenty. W pierwszej edycji wzięło udział ponad 3 tys. zwiedzających z czego 1/3 stanowili profesjonaliści z branży – 95 proc. odwiedzających pochodziło z Polski, natomiast pozostałe 5 proc. to zwiedzający zagraniczni. Organizatorzy przewidują, że tegoroczna edycja wydarzenia przyciągnie jeszcze większą liczbę osób zainteresowanych propozycjami upominków i gadżetów.

Firmy, będące wystawcami targów Gift Show Poland 2016 mają możliwość uzyskania członkostwa w Polskim Stowarzyszeniu Branży Prezentowej – organizacji działającej na rzecz rynku upominkowego, na okres trzech lat, bez konieczności poniesienia dodatkowej opłaty z tego tytułu. Przedsiębiorcy, którzy uzyskają członkostwo w Stowarzyszeniu, będą mogli liczyć na promocję swojej działalności w Internecie – zarówno poprzez stronę Gift Show Poland, jak i dedykowaną stowarzyszeniu. Dodatkowo, podczas targów zostanie zorganizowany konkurs Gift Show & Scann.R Award, który zostanie podzielony na 3 kategorie: najlepszy produkt, najbardziej kreatywny pomysł oraz najpopularniejszy produkt. Przedsiębiorcy, którzy zgłoszą swój udział w targach jako wystawcy, będą mogli przystąpić do niego nieodpłatnie.

Więcej informacji na temat warunków uczestnictwa w drugiej edycji targów Gift Show Poland znajduje się na stronie www.giftshow.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print. Biuro prasowe
2019-12-06 | 15:45

FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu! Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób 
Handel Etykieta jest wizytówką produktu.
2019-12-06 | 15:45

Etykieta jest wizytówką produktu.

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest
Handel DTM CX86e -najmniejsza na świecie kolorowa drukarka etykiet LED z suchym tonerem
2019-12-06 | 15:45

DTM CX86e -najmniejsza na świecie kolorowa drukarka etykiet LED z suchym tonerem

Drukarka DTM CX86e pozwala firmom produkować wszechstronne i profesjonalne kolorowe etykiety, paragony, metki, zawieszki, kupony, bony, vouchery, identyfikatory i wiele innych. To szybkie i

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wzrasta poziom oszczędności Polaków. Nadal odkładamy jednak dużo mniej niż Czesi czy Niemcy

Oszczędności Polaków rosną, obecnie posiada je już blisko 70 proc. To głównie efekt dobrej koniunktury w gospodarce, wzrostu wynagrodzeń i rządowych programów socjalnych jak choćby 500+. Jednak w dalszym ciągu stopa oszczędności, czyli relacja odkładanej kwoty do wysokości wynagrodzeń brutto, jest w Polsce bardzo niska i wynosi 2,5 proc. Dla porównania, w sąsiednich Czechach jest dwukrotnie większa. – Niższe oszczędności to przede wszystkim wina konsumpcjonizmu i błędnego przekonania, że dobra koniunktura będzie trwać cały czas – wskazuje dr Joanna Wieprow z wrocławskiej WSB.

Transport

Segment przesyłek międzynarodowych notuje rekordowy wzrost. Przed świętami Polacy wysyłają do bliskich za granicą dwa razy więcej paczek

W ostatnich latach segment przesyłek międzynarodowych notuje wzrost sięgający aż 40 proc. rocznie. To efekt rosnącej popularności polskich e-sklepów wśród klientów z zagranicy, ale także rosnącej liczby przesyłek od klientów indywidualnych w Polsce, którzy – zwłaszcza w okresie przedświątecznym – chętnie wysyłają paczki do bliskich mieszkających w innych krajach UE. W tym roku DHL uruchomił narzędzie, które pozwala nadać taką paczkę online, przy pomocy telefonu bądź komputera. Operator podkreśla, że w ostatnim roku zanotował aż 70-proc. wzrost przesyłek nadawanych tym kanałem.

CES Las Vegas 2020

Transport

Małe auta na prąd mogą podbić polskie miasta. Pomogą dopłaty od państwa

Użytkowanie małych samochodów elektrycznych nie powoduje pogorszenia jakości powietrza, a dzięki niewielkim rozmiarom ułatwiają one poruszanie się po wąskich ulicach miast. Dlatego miejskie samochody na prąd są coraz częściej brane pod uwagę przy wyborach konsumentów, ale też stawiają na nie niektóre koncerny motoryzacyjne. MINI – brytyjska marka wyspecjalizowana w miejskiej mobilności segmentu premium – w marcu wypuści na rynek swoje pierwsze w pełni elektryczne auto. Marka pracuje nad tym, żeby w Polsce zarówno producenci flotowi, jak i indywidualni mogli przy jego zakupie skorzystać z rządowej dopłaty.

Handel

Co trzeci Polak kupi świąteczne prezenty w internecie. Zdecydowana większość wybierze płatność online

Chociaż to w sklepach stacjonarnych wydamy większość świątecznych budżetów, to udział zakupów online rośnie z roku na rok o ok. 5 proc. – wynika z badania Deloitte nt. gwiazdkowych wydatków. Co trzeci badany zamierza kupić prezenty przez internet, płacąc głównie kartą lub cyfrowymi portfelami. W tym roku mogą paść kolejne rekordy transakcyjne, co pokazał już ruch w e-sklepach podczas Black Friday. W systemie Paybynet średnia płatność wynosiła tego dnia 225 zł, czyli o 19 proc. więcej niż w październiku, a łączna wartość transakcji była prawie o połowę większa niż przed rokiem.